Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat sanovat olevansa sporttisia kun ne painavat 10-20 kiloa enemmän kuin huippu-urheilijat? Joku ei nyt täsmää yhtälössä.
Jos siis tinderissä etsitään sporttista, niin tarkoitetaanko huippu-urheilijaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.
Luultavasti näin. Laiha tai normaalipainoinen ei voi olla. Ei myöskään saa olla erityisen lihava, sillä silloin mies on sun kanssa vain oudon fiksaation takia.
Ehkä maskeeraaminenkin voisi riittää. Pinnalliset miehet voisivat jättää rauhaan pelkkien finnien takia. Tai lyhyen peruukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin saa kirjoittaa profiilinsa mitä haluaa, näillä asioilla voi sitten antaa itsestään hyvän tai toisenlaisen kuvan. Olen hoikka ja liikkuva ihminen, mutta en koe tarvetta tapailla miestä jolta puuttuu käytöstavat ja itsekritiikki. Luuletteko ettei reaalimaailmassa tule hoikalle naiselle tuontyylisiä miehiä jatkuvasti vastaan? Tinderissä voi olla muistakin syistä kuin siksi että tarjontaa ei ole, esim. siksi että siellä voi ensin katsoa mitä ihminen haluaa itsestään kertoa.
Silloin "etsin hoikkaa/urheilullista/ethän ole läski" -tyyppiset kommentit on auttamatta fail.
Toivottavasti profiilissasi ei mainita mitään rehellisyydestä ja suorapuheisuudesta.
Rehellinen ja suorapuheinen kertoo mitä haluaa, ei kiertele ja kaartele tai käytä kiertoilmaisuja tällaisista perusasioista, jotka kuitenkin vaikuttavat olennaisesti siihen, miten tulee reagoimaan.
En ikimaailmassa tykkäisi profiilista, jossa kerrotaan, että on suorapuheinen. Sellainen ihminen on sosiaalisesti lahjaton riidanhaastaja. Ja rehellisyyden puolestaan pitäisi olla itsestäänselvyys, joten vasemmalle menisi jo senkin takia.
eri
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisitteko siis olla urheilullisen miehen kanssa jos se mies harrastaa kuulantyöntöä ja mitat on 190cm 130kg? Sehän on urheilullinen teidän mielestä... Niin sitähän minäkin eli urheilullisuudella ei ole väliä.
Pitää olla silleen sopivasti kuntosaliurheilullinen, ei kuulantyöntöurheilullinen tai maraton-urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten juoksin 40-50 km viikossa. Olen 169cm pitkä ja painoin tuolloin 65kg. Käytin vaatteissa kokoa xs/s. Treffikumppani arveli oma-aloitteisesti että painan alle 50 kg. Miehet ovat niin helvetin tyhmiä.
Sama täällä, vaatteissa menee koko s, vaikka mitat 163/89. Olen treenattu ja kiinteä, duuni liikunnan parissa.
Älkää nyt jauhako paskaa. Itse olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, joka oli 163cm pitkä ja hänen painonsa oli vuosien varrella 48-53kg. Hän oli hoikka ja käytti xs/s -kokoisia vaatteita. Ei millään tavalla, mitenkään mahdollista, että 89kg olisi tuon pituisena hoikka :)
Naisesi oli anorektikko, tuon pituisen naisen normaalipaino liikkuu välillä 67-87kg.
Terveisin,
Hoikka, liikunnallinen ja hyvinvoiva nainen (162cm/78kg)
Pakko olla kai provo? 48kg on liian vähän ehkä, mutta tuon pituisella jo yli 50kg on normaalipainossa.
Sen sinjaan 67kg 163cm pituisella merkitsee jo yli 25 painoindeksiä, lievää lihavuutta..87kg olisi jo 32bmi. Normaali bmi on 18,5-24,9 rajoilla. Sinunkin bmi huitelee 29 puolella jos puhut totta.
T.eri
Mies, joka trollaa typerää naista.
Nuorten miesten äidinkielen taitotaso on kyllä hälyttävä jos luullaan että urheilullinen ja hoikka ovat synonyymeja.
Vihaan nykyaikaa ja tätä tinderpaskasovellusta. Ihmiset ei ajattele muuta kun ulkonäköä. Sitten analysoivat kuinka paljon nyt on läskiä ja kuinka paljon lihasta. En ihmettele, että mielenterveysongelmat ovat räjähtäneet käsiin. Toki ymmärrän, että ulkonäöllä on merkitystä, mutta liika on liikaa
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä voi enää edes hoikkana tai normaalipainoisena naisena löytää poikaystävää tai miestä? Jos heille se paino ja ulkonäkö on vaan se juttu, eikä mun persoona. En mä halua miestä, joka keskittyy mun ulkonäköön. Ulkonäkö ei kuitenkaan tule pysymään samana, kaikki vanhenee.
Siinäpä se onkin se ongelma, jos ei laita esim. Tinderiin kokovartalokuvaa niin kukaan ei kiinnostu, sitten kun laittaa niin vääränlaiset miehet kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.
Näin miehenä ärsyynnyin tästä viestistä koska yhtälailla naiset vaativat miehiä olemaan hoikkia.
Ei me ylipainoiset ihmiset mitään haluttuja olla parisuhdemarkkinoilla.
Ihan samat ulkonäkövaatimukset naisille ja miehille on nykypäivänä.Mutta jos on mieltynyt hoikkaan, normaalivartaloiseen tai muodokkaaseen tai mitä lie, niin eikö ole parempi kertoa se totuus, eikä raahata turhaan vaikka treffeille sellasita jolle antaa heti pakit.
Näin säästetään kaikkien aikaa ja turhaa vaivaa.
Tätä olen joka ikinen kerta ehdottanut, kun tästä aiheesta on keskusteltu.
t. Lihava nainen
Lisäksi hoikkana naisena voin antaa pakit ulkonäkökeskeisille. Tässä voittaisivat kaikki, jos ilmoituksissa oltaisiin rehellisiä. Olen seurustellut parin ylipainoisen miehen kanssa, eikä sillä ole ollut väliä, koska luonne on minulle se tärkein juttu. Ulkonäkökeskeisiä puolestaan ne ylikilot haittaavat ja heille sopii kaltaisensa kumppani. Ehkä jotkut ovat sitten liikeneteessä ajatuksella, että kunhan joku, epäsopivakin, täytyy saada ja sen eteen sitten valehdellaan ummet ja lammet. Ei kanna pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä voi enää edes hoikkana tai normaalipainoisena naisena löytää poikaystävää tai miestä? Jos heille se paino ja ulkonäkö on vaan se juttu, eikä mun persoona. En mä halua miestä, joka keskittyy mun ulkonäköön. Ulkonäkö ei kuitenkaan tule pysymään samana, kaikki vanhenee.
Siinäpä se onkin se ongelma, jos ei laita esim. Tinderiin kokovartalokuvaa niin kukaan ei kiinnostu, sitten kun laittaa niin vääränlaiset miehet kiinnostuvat.
Jos toppaisi vartaloa vähän ja laittaisi väljät vaatteet?
Mutta sitten mies voisi pettyä, jos hän tykkääkin vähän pulleammasta.
Eikö aloittaja halunnut miestä, joka kiinnittäisi huomiota johonkin muuhun asiaan kuin ulkonäköön, hän valitsi miehen, joka haki sporttista naista, millään muulla ominaisuudella ei vaikuttanut olevan merkitystä?
Odotan sitä päivää kun näen naisen nostavan penkistä edes 100 kg tai kyykystä 150kg. Nämä on normipainoja urheilullisille miehelle, mutta ei niillä miehet vielä lihaksia saa.[/quote]
ap[/quote]
Jos kerran olet pt, niin olettaisi että pumpissa lihasten koko kasvaa turvotuksen takia, lihasten oikean koon kanssa sille ei ole mitään tekemistä (ellet sitten pumppaa lihaksia aina kun menet treffeille). Kun turvotus laskeutuu, niin sitten näkee todellisen lihaksen koon.
Ja kommenttisi naisten lihaksista oli juuri se mitä kirjoitin. Naisille lihakset ja voimat eivät kasva isoiksi vaikka kuinka kovaa treenaisivat. Monella salilla käyvällä naisella on vähemmän lihasta kuin laihalla miehellä. Ja se näkyy ihan suoraan tuloksissa. Naisille 75 kg penkistä on kova tulos, miehille se aloittelijan lähtötaso.
Oikeasti lihaksikkaita naisia on 0,001% naisista ja nämä naiset käyttävät hormoneita.[/quote]
Miten tämä liittyy mihinkään? Eikö tärkeintä ole se, että ylipäätään nostaa niitä painoja tavoitteellisesti ja pitää kunnostaan huolta.
0/5 provo
laiha ja urheilulinen on eri asia
ap on huono trolli
Vierailija kirjoitti:
Tinder pitää ottaa huumorilla. Suurimmalla osalla siellä ei ole realiteetit hallussa. Ne miehet, joilla ei livenäkään onnista, luulevat että Tinderissä on joku erilainen todellisuus. Että siellä voi millainen ääliö tahansa saada mitä tahansa vaan haluaa. Useimmilla rääpäleillä on profiilitekstissään ulkomuotovaatimuksia naisille (sopusuhtainen, paine alle x jne.) + muita vaatimuksia, joita vastaan näillä kavereilla ei ole mitään annettavaa.
Tämäpä. Menee nyt ehkä vähän ohi aiheen, mutta tuo kuvitelma jostain eri todellisuudesta näkyy myös siinä, millaisia kommentteja miehet siellä heittelevät, ja oikeasti kuvittelevat että naiset innostuisivat. Ihan kuin match tarkoittaisi, että nyt on varma saalis. Kuitenkaan en usko, että kovin monella olisi pokeria päin naamaa sanoa samoja asioita joita sovelluksessa.
Mulla on onneksi hyvä kasvomuisti ja jos typeriä kommentteja sovelluksessa heitellyt kuvotus tulee livenä vastaan, muistan vielä vuosienkin jälkeen. Olen töissä asiakaspalvelijana ja ihan tässä vähän aikaa sitten asiakkaakseni tuli vuosien takainen tindermatchini, jota en koskaan päätynyt tapaamaan, sillä hän heitti minulle niin törkeän seksiehdotuksen sovelluksessa että poistoon meni heti. En tiedä muistiko hän minut mutta jos muisti, tuskin tajusi edes tunteä häpeää. Oli muuten sen näköinen mies livenä ettei kyllä todellakaan olisi ollut mitään mahdollisuuksia mihinkään fyysiseen minun kanssani, ei edes vaikka olisikin ollut asiallinen sovelluksessa. Ja sitten tuollainen kehtaa heitellä ties mitä kommenttia... Ehkä joskus voisi olla ihan hyvä vilkaista peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.
Okei, minä hoikkana naisena olen skipannut kaikki urheilullista naista etsivät koska en ole mikään fitnessmimmi tai urheiluhullu, vaikka terveet elintavat omaankin.
Hahah, tuo on varmaan ihan yleisempi ilmiö, eli hoikat naiset painavat peukkua alas noille miehille, kun luulevat miesten kaipaavan saliseuraa tai kaveria maratonille. Ihan omiin muroihin kusemista noilta miehiltä.
Näin minäkin tein aikoinaan, vaikka harrastan liikuntaa. Haluan harrastaa sitä ihan itseni vuoksi oman aikatauluni mukaan enkä pysyäkseni hoikkana jonkun miehen takia.
Löysin muuten sitten Tinderistä vakavan parisuhteen. Yli 5v takana ja yhteinen koti nykyään. Yhdessä kuvassa miehellä oli kalja edessään terassilla. Eikös tämän pitäisi olla ehdoton nou-nou. Kuvan takaa paljastui timmi ja treenaava mies, joka ei ikinä ole kommentoinut ulkonäköäni negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.
Se on outo ilmaisu, etenkin, jos vaativa osapuoli ei jaksa nostaa edes persettä penkistä.
Totta, mutta naiset vetää pari kiloa herneitä nenään, jos sinne kirjoittaa jotain toiveita painoon liittyen.
Ja sinä olet heidän hyväksynnästään riippuvainen? Haluat miellyttää kaikkia, jonka lopputuloksena saatat saada matchin pullukan kanssa ja sitten harmittaa?
Ei kannata laittaa mitään sellaista mihinkään profiiliin, kun eihän edes täällä palstalla voi mainita, että vain hoikat naiset viehättävät, vaan siitä alkaa palstamammojen älytön älämölö. ”Ei tuollainen mies minulle kelpaisikaan, ja kyllä minä lihavanakin naisena pääsen deiteille” jne., mutta silti hirveä nillitys. Osaatko sanoa, mistä tuo nillittäminen johtuu, kun eihän kenellekään kelpaamattoman palstamiehen kriteereillä ole mitään merkitystä?
Siitä, että tulette tälle palstalle kertomaan, kuinka haluatte hoikan naisen. Sehän on ihan silkkaa provosointia enkä ihmettele yhtään, että siihen reagoidaan. Kun itse olin sinkku, en kokenut tarpeelliseksi mennä miesvaltaisille palstoille kertomaan, että toivon löytäväni miehen, joka on x-mittainen, luonnostaan leveäharteinen ja kapealanteinen.
Mikä ihmeen tarve on tulla kertomaan, että vain hoikat naiset viehättävät? Jos kokee sen tarpeelliseksi kertoa täällä, niin eikö se tarkoita, että silloin haluaa keskustelua aiheesta ja silloin pitää pystyä ottamaan vastaan myös kriittinen palaute sekä se, että myös naiskeskustelijoissa on täällä, valitettavasti, lapsellisia räkyttäjiä.
Täällä oli yksi ketju, jossa puhuttiin painokriteereistä deittiprofiilissa, ja sanoin siinä, että itse en laittaisi sellaista profiiliin, vaan vain sivuuttaisin naiset, jotka ovat selkeästi ylipainoisia kuvien perusteella ym.
Jos provosoituu nettipalstan kommenteista, niin kannattaa miettiä, josko käyttäisi sen saman henkisen energian elintapojen muuttamiseen ja laihduttamiseen. Oman triggeröitymisen voi kääntää myös positiiviseksi energiaksi, muissakin asioissa.
Pidän elintavoistani, en koe mitään tarvetta muuttaa niitä. En myöskään koe itse triggeröityväni vaan olen yllättynyt ja seuraan ihmeissäni tätä nykyistä palstakeskustelua. Ihmettelen, mitä osalle miehistä on tapahtunut. Me naiset olemme olleet tällä palstalla "aina", itse tulin tänne joskus 2001 (tosin välillä olin vuosikausia, varmaan lähemmäs vuosikymmenen) pois. Silloin keskustelut olivat aivan erilaisia. Kun palasin tänne, täällä oli paljon enemmän miehiä ja sellaisia miehiä, joita en tapaa missään muualla. Kuten tässä keskustelussa. Ihmeellistä vänkäämistä siitä, kuinka naisella pitää olla kokovartalokuva profiilissa ja sen pitää olla tuore, mutta eipä kukaan kuvaa itseään päivän Hesarin kanssa, joten mistä sitä tietää onko kuva tuore, ja kysyäkään ei voi.
Ihan käsittämätön maailma.
Minulle olisi ihan itsestäänselvyys, että itsestä laitetaan tuore kuva ja kokovartalokuva deittiprofiiliin, jos tekisin sellaisen. Mutta eikö miehet yleensä laita? Entä naiset? Vai laittaako vain hoikat miehet ja naiset sellaiset? Kuitenkin hyvin monet miehet sekä naiset haluavat hoikan tai ainakin normaalipainoisen deittikumppanin, joten miksi tuossa pitäisi olla salamyhkäinen? Jos ei halua laittaa kokovartalokuvaa itsestään, niin sitten ei, mutta täällä puhuttiin, että nykyään voi melkein silloin olettaa, että kyseessä on ylipainoinen tai lihava mies/nainen.
Jos puolisostani eroaisin ja jostain käsittämättömästä syystä Tinderiä päättäisin kokeilla, niin todennäköisesti laittaisin sinne tuoreen kokovartalokuvan jostain luonnollisesta tilanteesta (retkeltä, juhlista tms). Juuri siksi, ettei tuhlaantuisi sen paremmin omaa kuin toisen aikaa.
Nettideittisovelluksissa oli yleensä mahdollista ruksata kropan muoto, jos ei halunnut laittaa tarkkoja mittoja. Tottakai ruksasin olevani pyöreä, kun olin pyöreä (silloin, kun viimeisen kerran nettideittiprofiilin aikoinani tein). Ja vastaavasti merkitsin hakevani miestä, joka on normaalipainoinen tai pyöreä, en muista mitä muita vaihtoehtoja silloin oli.
Vierailija kirjoitti:
No ihan yleisesti tiedossa oleva kiertoilmaushan tuo on ollut jo jonkin aikaa, kun ei ole ollut poliittisesti korrektia kummaltakaan sukupuolelta hakea "hoikkaa" tai "laihaa", joten se on korvattu tuolla "urheilullinen" termillä.
Kiertoilmaisuja olisi syytä päivittää. Nythän voi kiinnostuksensa ilmaista ja saapua paikalle joku moukarinheittäjärouva. Täyttää täysin vaatimukset mutta ei herralle kelpaa. Pitää sanoa suoraan mitä etsii.
Pariutuminen on muuttunut valtavasti vuosien aikana ja nykyään pariutuminen on ihan erilaista kuin vaikka vuonna 1950. Maailma muuttuu ja samalla myös parisuhteet sekä niiden muodostuminen muuttuu. Naiset ovat muuttuneet vuodesta 1950 nykyhetkeen valtavasti ja samoin miehet.
Nykyään ulkonäön merkitys on yksi suurimmista kriteereistä pariutumisessa koska ihminen voi elää sinkkuna myös niin se rima on korkealla koska ei ole "pakkoa" parisuhteelle.
Ennen vanhaa pariutumisessa korostui muut asiat myös koska maailma oli erilainen silloin.
Naisilla on ulkonäköpaineita ja samoin myös miehilläkin on nykyään ulkonäköpaineita.
Olen hoikka ja liikunnallinen nainen. Kasvoista perusnätti, en missään tapauksessa kaunis enkä myöskään ruma. Sisäisesti aika tyhjä eikä mulla ole korkeaa koulutusta tai hyvätuloista työtä. Vähän sellanen harmaavarpunen, sosiaalisesti vetäytyvää sorttia.
Kuvittelin ihastuneeni yhteen mieheen, jolla oli koulutus, hyvä työ ja merkityksellinen sisäinen elämä. Ja, perustuen ulkonäkööni ja "ihmisarvooni", kuvittelin oikeasti jollain tasolla, että hänkin voisi kiinnostua minusta. Kunnes sitten eräässä tilanteessa sain todistaa, miten upeita osaa olla oikeasti "hänen tasoisensa" naiset, joilla on myös koulutus, lahjakkuutta, selkeä suunta elämässä ja mielekäs työ. Niiden rinnalla minun hoikka ja perusnätti ulkonäkö vaikutti ihan vitsiltä :D Sisältä kuitenkin ihan ontto verrattuna niihin upeisiin elämää täynnä oleviin naisiin. Hävetti ihan, että mitä sitä ihminen voi ilman realistista ympäristön palautetta itsestään kuvitellakaan xD (Ei siis ole tullut yritettyä pariutua viime aikoina, rauhassa on saaneet omat mihinkään perustumattomat erinomaisuuskuvitelmat kasvaa ja kehittyä :))
Normaali mies ei puhu tasoista. Hänelle on päivänselvää, että toiset ovat suositumpia kuin toiset, sen tietää jokainen päiväkoti-ikäinen lapsikin, mutta hän ei tarvitse mihinkään tietoa, onko mahdollisesti seiska vai kasi ja pitäisikö hänen sen perusteella tehdä aloitteita seiskan vai kasin naisille.
Normaali mies ei mene äärimmäisyydestä toiseen. Jos hänelle mainitsee esimerkiksi, että hänen kannattaa siis tykkäillä profiileista, joissa on tuoreet koko kroppakuvat, hän ei ala jankuttaa päivän Hesarista tai kuinka olisi autistista alkaa kysellä, missä joku kuva on otettu.
Normaalilla miehellä on kavereita ja hänen naiskuvansa ja mieskuvansa perustuvat netin ulkopuoliseen elämään. Hän näkee päivittäin ympärillään pitkiä, lyhyitä, lihavia, hoikkia, monenlaisia ihmisiä parisuhteissa ja parisuhteiden ulkopuolella.
Normaalilla miehellä on normaalit sosiaaliset taidot. Hän voi viihtyä tällä palstalla (tämähän on koukuttavaa, kuten tiedämme) mutta hän ei ala velloa jossain omituisessa tasoteoriamaailmassa, jossa ainoa vaihtoehto on hakata Tinderiä jossa naiset ovat hypergamisia ja pariutuvat aina omaa tasoaan korkeammalle (mikä on täysin tasoteorian vastaista eli joko naiset ovat hypergamisia eikä tasoteoria pidä paikkaansa TAI tasoteoria pitää paikkansa ja pariskunnat ovat samaa tasoa - tämä siis niille, jotka valitsevat siihen uskoa).
Vaikka täällä ei ole kirjautumispakkoa, niin onhan se nähtävissä, että näissä keskusteluissa on usein samoja ihmisiä. Ja ihan suoraan sanoen jotkut miehet ovat ilmeisesti avun tavoittamattomissa. VAIKKA kyse olisi vain provoilusta ja trollaamisesta, niin silti jo tarve jokapäiväiseen trollailuun tekee heistä kyvyttömiä normaaleihin ihmissuhteisiin. Ei terve ihminen koe tarvetta trollata.