Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.
Miten siellä ilmaistaan se, kun toivotaan oikeasti urheilullista ja liikunnallista kumppania? Kun tuo ap:n kohtaama selostus urheilullisen elämäntavan tärkeydestä ei sitten sitä tarkoittanutkaan.
Laitetaan varmaan tekstin perään lisäys 'ihan aikuisten oikeesti'.
Mitäpä jos vaikka kirjoittaa, että nautin vapaa-aikanani ulkoilusta. Harrastan säännöllisesti hiihtoa, suunnistusta sekä lumilautailua. Toivoisin, että voisimme yhdessä harrastaa jotain näistä lajeista. Olisi mukavaa myös jos voisit esitellä minulle jonkin ihan uuden urheiluharrastuksen.
Jos etsii harrastuskumppania pelkästään kriteerillä "urheilullinen" niin mitä iloa siitä on, että intohimoinen tenniksen pelaaja löytää itselleen jäätanssijan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minäkin ylipainoisena miehenä haaveilen hoikasta ja sporttisesta naisesta mutta tiedän ettei tasoni riitä heille joten tyydyn kohtalooni olemalla yksin.
Hoikat ja sporttiset naiset ovat niitä kaikkein tasokkaimpia naisia kuten taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikkein alempitasoisempia ihmisiä.
Onneks netissä nään kauniiden naisten kuvia!Eli siis olet itse myös alempitasoinen ihminen.
Kyllä ja hyväksyn sen täysin.
En minä tästä ongelmaa tee vaan tyydyn kohtaaloni.Ei laihdutus ole tullut mieleen?
Mikä sun bmi on, paljon vyötärö?
Miksi minä laihduttaisin kun en koe painoani ongelmaksi itselleni? Voin mä hyvin elää ilman naista.
En tiedä paljon bmi on mutta olen 182cm ja painan noin 100kg , vyötäröä en tiedä kun en ole koskaan mitannu sitä.
Oot kyllä huomattavan ylipainoinen. Sun pitäisi painaa jotain 70-80 kiloa. Vyötärökin on varmasti yli sen sallitun 90cm. Ihan terveyssyistä pitäisi laihduttaa.
No, jos haki yhteisiin harrastuksiin, niin olisi sanonut niitä harrastuksiaan sen sijaan että vaan urheilullinen. Ja juu, urheilullinen voi tarkoittaa myös viinalla urheilua.
Onko kuulantyöntäjä urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.
Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.
Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.
Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.
Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.
Minä olen vähän yli 160 cm pitkä ja mulla on ylipainoa kymmenisen kiloa, eli painan jotain 75 kg. Mulla on enemmän lihasmassaa kuin rasvamassaa. Harrastan voimanostoa, niin pitäisin kroppaani urheilullisena, kun se on urheilemalla tehty.
Tinder pitää ottaa huumorilla. Suurimmalla osalla siellä ei ole realiteetit hallussa. Ne miehet, joilla ei livenäkään onnista, luulevat että Tinderissä on joku erilainen todellisuus. Että siellä voi millainen ääliö tahansa saada mitä tahansa vaan haluaa. Useimmilla rääpäleillä on profiilitekstissään ulkomuotovaatimuksia naisille (sopusuhtainen, paine alle x jne.) + muita vaatimuksia, joita vastaan näillä kavereilla ei ole mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minäkin ylipainoisena miehenä haaveilen hoikasta ja sporttisesta naisesta mutta tiedän ettei tasoni riitä heille joten tyydyn kohtalooni olemalla yksin.
Hoikat ja sporttiset naiset ovat niitä kaikkein tasokkaimpia naisia kuten taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikkein alempitasoisempia ihmisiä.
Onneks netissä nään kauniiden naisten kuvia!Eli siis olet itse myös alempitasoinen ihminen.
Kyllä ja hyväksyn sen täysin.
En minä tästä ongelmaa tee vaan tyydyn kohtaaloni.Ei laihdutus ole tullut mieleen?
Mikä sun bmi on, paljon vyötärö?
Miksi minä laihduttaisin kun en koe painoani ongelmaksi itselleni? Voin mä hyvin elää ilman naista.
En tiedä paljon bmi on mutta olen 182cm ja painan noin 100kg , vyötäröä en tiedä kun en ole koskaan mitannu sitä.Oot kyllä huomattavan ylipainoinen. Sun pitäisi painaa jotain 70-80 kiloa. Vyötärökin on varmasti yli sen sallitun 90cm. Ihan terveyssyistä pitäisi laihduttaa.
Aijaa, entä sitten? Tiedän että olen ylipainoinen ja että ylipaino aiheuttaa terveysriskejä mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.
Niin, kaikkihan on aina lihavien naisten syytä.
Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa.
Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä.
Mulle kävi tismalleen näin. Syötiin herkkuja ja olin melkein kokoajan miehen kanssa . Alkuaikoina painoin 55kiloa ja olen 164 pitkä. ja vuosi sen jälkeen 63 kiloa ja se riitti miehelle . Jätti mut :D ei kauheesti oikeesti naurata mut kyllä paljon se paino vaikuttaa joillakin ihmisillä . Laitto mut kattoon siroja kauniita naisia pokessa ja sano et "ymmärrät varmaan et tulee kesä ja väkisinkin katson niitä jotka pitää parempaa huolta itsestään ja pysyy laihoina" Heitti l äski vitsejä ja olin kuitenkin normaali painoinen mutta en kelvannut enään 63 kilosena. :(
Joka kerta kun tulee tämäntyyppinen aloitus, niin ihmiset alkavat luetella omia painojaan ja lihaksiaan ja liikuntaharrastuksiaan. Kyllä on itsetunto heikoilla, kun pitää alkaa puolustautumaan, vaikka ei liity aloitukseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.
Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa.
Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä.
Mulle kävi tismalleen näin. Syötiin herkkuja ja olin melkein kokoajan miehen kanssa . Alkuaikoina painoin 55kiloa ja olen 164 pitkä. ja vuosi sen jälkeen 63 kiloa ja se riitti miehelle . Jätti mut :D ei kauheesti oikeesti naurata mut kyllä paljon se paino vaikuttaa joillakin ihmisillä . Laitto mut kattoon siroja kauniita naisia pokessa ja sano et "ymmärrät varmaan et tulee kesä ja väkisinkin katson niitä jotka pitää parempaa huolta itsestään ja pysyy laihoina" Heitti l äski vitsejä ja olin kuitenkin normaali painoinen mutta en kelvannut enään 63 kilosena. :(
Sun voitto. Et sä tee tollasella roskalla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun ex, pallomahainen elintasosyöppö valitti, kun mulla alkoi kertyä niitä samoja elintasokiloja hänen seurassaan vietetyn ajan seurauksena. (No shit, hänen mielestä laatuaikaa oli sipsien mässyttäminen sohvalla)
Niin häntä harmitti, että napani ei ollut enää siro pystysoikio. Hän herrasmiehenä tuskin oli enää nähnyt mahansa alta jöpötintään vuosiin.
Mutta ei, miehenä sitä voi vaatia ja voi pitää itseään naiskunnalle suurenakin siunauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että pääsit siitä niljakkeesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.
Miksi se on joko tai? Jos treenaavia JA hoikkia naisia löytyy, miksi pitäisi valita laihaläskin ja liikkuvan ylipainoisen väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.
Miksi se on joko tai? Jos treenaavia JA hoikkia naisia löytyy, miksi pitäisi valita laihaläskin ja liikkuvan ylipainoisen väliltä?
Koska palstaulinan määrästä päätelleen kaikilla ei ole sitä valinnanluxusta. Ja se on jonkun muun vika, yleensä jonkun ylipainoisen naisen tai peräti useamman /kaikkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun ex, pallomahainen elintasosyöppö valitti, kun mulla alkoi kertyä niitä samoja elintasokiloja hänen seurassaan vietetyn ajan seurauksena. (No shit, hänen mielestä laatuaikaa oli sipsien mässyttäminen sohvalla)
Niin häntä harmitti, että napani ei ollut enää siro pystysoikio. Hän herrasmiehenä tuskin oli enää nähnyt mahansa alta jöpötintään vuosiin.
Mutta ei, miehenä sitä voi vaatia ja voi pitää itseään naiskunnalle suurenakin siunauksena.
Ne ovat jumissa jossain menneisyydessä, missä eivät ole edes eläneet.
Miten tässä voi enää edes hoikkana tai normaalipainoisena naisena löytää poikaystävää tai miestä? Jos heille se paino ja ulkonäkö on vaan se juttu, eikä mun persoona. En mä halua miestä, joka keskittyy mun ulkonäköön. Ulkonäkö ei kuitenkaan tule pysymään samana, kaikki vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä erikoista, jos noilla liikuntamäärillä ap ei olisi sporttisen näköinen. Toisaalta erikoista myös tuo, että naisen pitäisi olla liikunnallinen mutta joutuisi ilmeisesti harrastamaan liikuntaa lähinnä yksin :D
Liikuntamäärät ei tarkoita mitään, jos ei treenaa tosissaan. Saleilla näkee paljon naisia, jotka laiskasti lukevat lehteä kuntopyörässä tai nostavat aivan naurettavan pienillä painoilla, joista ei ole mitään hyötyä. Parempi kaksi kertaa viikossa tosissaan kuin viisi kerta viikossa löysäillen.
Tavoitteet voivat olla erilaiset. Kaikki eivät halua muskeleita.
Naurettavan pienillä painoilla treenaava voi keskittyä oikeisiin liikeratoihin tai esim. coren ja lantiopohjan lihasten treeniin samalla. Et voi tietää toisen taustoja ja tarvetta vain sivusta katsomaalla. Voi myös olla vammaa tai nivelrikkoa, jolloin tehdään liikeratoja ja -laajennuksia pienillä painoilla.
Toisia salilla kyttäilevät ovat kyllä aika typeryksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstaulinan määrästä päätelleen kaikilla ei ole sitä valinnanluxusta. Ja se on jonkun muun vika, yleensä jonkun ylipainoisen naisen tai peräti useamman /kaikkien.
Ulin mielestä kaikkien naisten pitäisi olla juuri sen näköisiä kuin hän haluaa, sellaistenkin joita hän ei ikinä tule tapaamaan. Luonteenkin pitää olla sopivan säyseä jne.
Sitten hän kuvitelmissaan voi napata kenet tahansa tosta vaan!
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä voi enää edes hoikkana tai normaalipainoisena naisena löytää poikaystävää tai miestä? Jos heille se paino ja ulkonäkö on vaan se juttu, eikä mun persoona. En mä halua miestä, joka keskittyy mun ulkonäköön. Ulkonäkö ei kuitenkaan tule pysymään samana, kaikki vanhenee.
No tämä! Hoikkana sitä on lähinnä idioottimagneettina. Todennäköisyys, että saat vaivoiksesi jonkun pinnallisen ja ulkonäkökeskeisen pösilön on huomattavasti suurempi, kuin että se rinnallasi kulkeva tyyppi olisi juuri sinun "sisäisen itsesi" takia siinä.
Mutta ei, joillekin pitää olla se ihmiskokoinen elävä barbie. Auta armias jos hiukset eivät ole kammattuna heti tyynystä nostettua tai viittä kiloa meikkiä naamassa virheettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee deittipalstojen koodikieli.
Haetaan urheilullista = hoikkaa naista, joka pitää huolta itsestään = on kaunis. Toiveissa on myös nainen, joka on naisellinen = tyhmempi kuin mies ja iloinen = harmiton höppänä.
Sori, en usko, että kukaan normaalijärkinen ihminen, ei edes mies, haluaa pariutua itseään olennaisesti "tyhmemmän" ihmisen kanssa.
Mulla on hoikka työkaveri, joka harrastaa satunnaisesti joogaa. On varmaan kropaltaan siis monen mieleen, vaikka ei olekaan hyväkuntoinen.
Minulla on kymmenisen kiloa ylipainoa, mutta niin vaan pyöräilen iloisesti 20 - 50 kilsan lenkkejä pari kertaa viikossa, talvella vesijuoksen kun ei pyöräilemään pääse ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Jaksan tehdä mavessa helposti kolme kahdentoista sarjaa kilomäärällä jonka ite painan. Ihan hyvin keski-ikäiselle naiselle mielestäni. Silti mua ei kukaan kovin sporttisena pidä.