Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis olen alle 30 ja mulle tulee ryppyjä!

Vierailija
21.05.2023 |

Ihan hirveät rypyt, joku sukuvika. En käytä alkoholia kuin todella harvoin, ei tupakkaa ja aina aurinkosuoja ja hattu/peittävät vaatteet. Silti otsassa on jo kunnon urat ja kulmien välissä sibeliusryppy. Kyllä ahdistaa ja ärsyttää suoraan sanottuna. Stressiä on jonkun verran ja syödä voisi terveellisemmin mutta taisi nyt vain käydä geenilotossa todella huono säkä... Vaikea olla olematta pinnallinen kun muut ikäiseni ovat niin siloposkisia ja nuoren näköisiä (no ovat nuoria, kuten minäkin ilmeisesti ellei syntymäaikaani valehdeltu..) kohtalotovereita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on myös tosi rupsahtanut. Tein jonkun oriflamen testin ja siinä sanottiin että 50 prosenttia mun ihosta on ikääntymismuutoksia? Mun iho on erittäin ohut ja kuiva eli ikääntyy vauhdilla. Mulla on tosin aina ollut huono iho.

N26

Vierailija
2/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko venäläinen? Kun kaksikymmentä tulee mittariin niin se on venäläisellä naisella pelkää alamäkeä siitä alkaen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iho on myös tosi rupsahtanut. Tein jonkun oriflamen testin ja siinä sanottiin että 50 prosenttia mun ihosta on ikääntymismuutoksia? Mun iho on erittäin ohut ja kuiva eli ikääntyy vauhdilla. Mulla on tosin aina ollut huono iho.

N26

Niin ja jossakin testissä Mun iho arvioitiin 40 vuotiaaksi.

Vierailija
4/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kasvojumppaa ja jääpalalla hoidat kasvot päivittäin. 

Vierailija
5/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin kosmetologilla. 44v ja kosmetologi sanoi ettei ole vielä yhtään ikäryppyjä. Vähän kuiva iho vaan. Auttaisko et vähän ylipainoa, paljon alkoholia jne. Alkossakik kysyttiin paperit pari päivää sitten.

Vierailija
6/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35v ja näytän 25v. Vappuna ostin simaa, niin multa kysyttiin papereita. Teki mieli halata sitä myyjää.

Vierailija
7/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähintään 15 minuuttia kasvojumppaa päivittäin. Youtubesta löytyy kaikenlaista videota. 

Vierailija
8/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikä!!

Vierailija
9/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähintään 15 minuuttia kasvojumppaa päivittäin. Youtubesta löytyy kaikenlaista videota. 

Kasvojumppa ja kaikenlainen ilmeily ainoastaan lisäävät syviä uurteita:(

Vierailija
10/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Monilla on urat otsalla alle 30-vuotiaana, varsinkin miehillä yleistä.

Joillain on jo parikymppisenä tai alle, eli ei liity sinänsä mihinkään "ikääntymiseen", vaan on vain tuollainen ulkonäköpiirre.

Älä stressaa, äläkä lue näitä palstan ryppyvouhkaajien juttuja jos aihe on sellainen, että menet helposti mukaan vouhkaamiseen ja stressaamiseen. Viva la ryppy!

Vierailija
11/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on todennäköisesti vaan huonosti hoidettu ja pintakuiva. Joidenkin iho vaatii vähän enemmän kosteutusta ja hoitoa eikä vesipesu ja sipaisu perusvoidetta kerran kuukaudessa riitä. Juotko riittävästi vettä ja saatko rasvoja sisäisesti? Kollageenilisäkin auttaa ihon kuivuuteen.

Vierailija
12/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä ei niissä jumpissa ilveillä vaan kasvot pidetään vakaana. Nimenomaan varotaan ettei tule niitä uurteia. 

Vierailija
13/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumpassa nimenomaan opetellaan olla rypistämättä naamaa. Oletko tehnyt yhtäkään kasvojumppaa koskaan? 

Vierailija
14/14 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat ihoasi? Käytkö kosmetologilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi