Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

581/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tinderöinnistä on jo viitisen vuotta.

Tinderöintiaikana olin hieman yli nelikymppinen eronnut kolmen lapsen vuoroviikkoisä jolle viina ja tupakka ei maistu, asuin asumioikeuskämpässä ja vyötäröllä oli hieman ylimääräistä. Vakituinen duuni tulotaso hieman keskitason yläpuolella. Omasta mielestään ulkonäön puolesta ihan maksimissaan keskitasoa.

Kiinnostuneita oli sen verran, että olisin helposti saanut sovittua treffejä halutessani usemman viikolle. Yleensä löysin jonkun kiinnostavan noin 10-20 treffatun joukosta jonka kanssa asia eteni ja treffailut meni siksi aikaa jäihin, muutaman tällaisen kierroksen jälkeen osui kohdalle se jonka kanssa vietettiinkin sitten myöhemmin häitä.

Niin, se pointti... Ne "fiksut" miehet eivät kauaa siellä Tinderissä pyöri ennen kuin joku fiksu nainen ne sieltä nappaa....

Vierailija
582/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crit kirjoitti:

Tinderöintiaikana olin hieman yli nelikymppinen eronnut kolmen lapsen vuoroviikkoisä jolle viina ja tupakka ei maistu, asuin asumioikeuskämpässä ja vyötäröllä oli hieman ylimääräistä. Vakituinen duuni tulotaso hieman keskitason yläpuolella. Omasta mielestään ulkonäön puolesta ihan maksimissaan keskitasoa.

Kiinnostuneita oli sen verran, että olisin helposti saanut sovittua treffejä halutessani usemman viikolle. Yleensä löysin jonkun kiinnostavan noin 10-20 treffatun joukosta jonka kanssa asia eteni ja treffailut meni siksi aikaa jäihin, muutaman tällaisen kierroksen jälkeen osui kohdalle se jonka kanssa vietettiinkin sitten myöhemmin häitä.

Niin, se pointti... Ne "fiksut" miehet eivät kauaa siellä Tinderissä pyöri ennen kuin joku fiksu nainen ne sieltä nappaa....

Kuulostaa kuitenkin siltä, että tapasit todella monta naista ennen kuin löytyi se vaimo. Jos siis oli kuitenkin useita kiinnostavia ja heitä oli 1/10 tai jopa 1/20. Itsekin eronneena, mutta lapset vain joka toinen viikonloppu isällään, menisi kaikki vapaat treffeihin ja siinä menisi vuosia, jos pitäisi esim. 100 treffit käydä, että löytyisi hyvä :D Ihan mahdotonta siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivuotta ja 16 miestä?? 😂 No ehkä ap. voisi myös katsoa peiliin, josko sieltäkin jotain korjattavaa löytyisi.

En nyt ymmärrä tuota naurua? Onko 16 siis paljon vai vähän?

Vierailija
584/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Niin tuo on vain sinun oma näkemyksesi itsestäsi. Ikä on todennäköisesti ainoa kiistaton asia. Pelkästään tuo hoidetut hiukset -kommentti antaa sinusta tietynlaisen kuvan. Useimmat ihmiset tuntuvat pitävän itseään kultapalana deittimarkkinoilla. Jostain syystä näille kultapaloille tippuu nuo aloituksessa mainitut ehdokkaat, eikä ainoatakaan fiksua (?). Kyllä niitä hyväkin miehiä on, mutta oletko miettinyt miksi et saa heiltä yhteydenottoja...?

Miksei hänen kertomansa koulutus ja työpaikka olisi totta? Vai sivuutitko ne, koska kyseessä on nainen ja sua kiinnostaa vaan ulkonäkö?

Taitaa olla trolli koko AP.

Kukaan 25v helsinkiläinen nuori nainen ei käytä tuollaista sanastoa kuin ap; ”HÄRREGUD, ystävättäret”, ”alko ei ongelma”, ”hiukset hoidetut” jne.

Kuulostaa joltain maakunnan mummulta.

Ja vanhojen ihmisten keskuudessahan hapsottavat/liian pitkät/epäsiistit hiukset on kamala juttu, joten joku iäkkäämpi trolli voisi kuvitellakin tuollaisen seikan kuin HOIDETUT HIUKSET olevan validi pointti tämän päivän 25-vuotiaan helsinkiläisnuoren pariutumisessa.

Eri

Meidän naapurin mummulla on lyhyt kuivahtanut permanenttitukka sojottamassa joka suuntaan. Kivempi olisi vaikka pitkä tukka nutturalla kiinni niinkuin minun mummulla aikoinaan oli.

Vierailija
585/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Niin tuo on vain sinun oma näkemyksesi itsestäsi. Ikä on todennäköisesti ainoa kiistaton asia. Pelkästään tuo hoidetut hiukset -kommentti antaa sinusta tietynlaisen kuvan. Useimmat ihmiset tuntuvat pitävän itseään kultapalana deittimarkkinoilla. Jostain syystä näille kultapaloille tippuu nuo aloituksessa mainitut ehdokkaat, eikä ainoatakaan fiksua (?). Kyllä niitä hyväkin miehiä on, mutta oletko miettinyt miksi et saa heiltä yhteydenottoja...?

Miksei hänen kertomansa koulutus ja työpaikka olisi totta? Vai sivuutitko ne, koska kyseessä on nainen ja sua kiinnostaa vaan ulkonäkö?

Taitaa olla trolli koko AP.

Kukaan 25v helsinkiläinen nuori nainen ei käytä tuollaista sanastoa kuin ap; ”HÄRREGUD, ystävättäret”, ”alko ei ongelma”, ”hiukset hoidetut” jne.

Kuulostaa joltain maakunnan mummulta.

Ja vanhojen ihmisten keskuudessahan hapsottavat/liian pitkät/epäsiistit hiukset on kamala juttu, joten joku iäkkäämpi trolli voisi kuvitellakin tuollaisen seikan kuin HOIDETUT HIUKSET olevan validi pointti tämän päivän 25-vuotiaan helsinkiläisnuoren pariutumisessa.

Eri

Meidän naapurin mummulla on lyhyt kuivahtanut permanenttitukka sojottamassa joka suuntaan. Kivempi olisi vaikka pitkä tukka nutturalla kiinni niinkuin minun mummulla aikoinaan oli.

Minulla ei työttömänä naisena ole rahaa parturiin. Leikkaan pitkät hiukset itse, ne voi laittaa vaikka kiinni. En meinaa enää ikinä mennä parturiin vaikka saisin töitäkin.

Vierailija
586/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amk koulutuksena ei kerro paskaakaan. Vakinainen työpaikka voi nykyaikana loppua koska vaan. Tuommoiset nainen ja ulkonäkö -lässytykset voit jutella ihan peilikuvalles, on vähän väsynyt kortti ja on todennäköisesti käytössä enää sun maailmassas.

Vierailija
587/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kuitenkin ihmisiä, jotka haluavat askarrella tasokysymysten parissa ja silloin olisi hyvä olla edes yhtenäinen näkemys siitä, miten taso määritellään, ja tuon Sloman & Slomanb teorian mukaan ei ole yksinkertaisesti mahdollista, että naiset pariutuisivat tasoaan ylemmäs. Se taso kun molemmilla määräytyy nimenomaan siinä vaiheessa, kun he valitsevat toisensa. Jos palstamiesten mukaan seiskan nainen saa ysin miehen, niin todellisuudessa se nainenkin on ysi tai mieskin on seiska tai molemmat ovat kaseja.

Ainoat ketä tasoteoriat kiinnostaa on trolleja ja syrjäytyneitä miehiä. 

Ja miettikääpä miten paljon möykkää nämä anonyymeinä pitävät.

Ei kannata antaa noille mökääjille minkäänlaista sijaa omissa valinnoissaan. Kateudessaan mustamaalaavat kaikkea sitä, mihin heillä itsellään ei ole saumaa.

Vierailija
588/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crit kirjoitti:

Kuulostaa kuitenkin siltä, että tapasit todella monta naista ennen kuin löytyi se vaimo. Jos siis oli kuitenkin useita kiinnostavia ja heitä oli 1/10 tai jopa 1/20. Itsekin eronneena, mutta lapset vain joka toinen viikonloppu isällään, menisi kaikki vapaat treffeihin ja siinä menisi vuosia, jos pitäisi esim. 100 treffit käydä, että löytyisi hyvä :D Ihan mahdotonta siis.

Ovatko lapsesi vielä alle kouluikäisiä? Totaaliyksinhuoltajakin voi löytää uuden kumppanin jos lapset voivat olla pari tuntia keskenään. No kolme vuotta siihen meni ja ensimmäisiä treffejä noin 25. Ikää 40 ++ , ihan nätti, mukava, nuorekas ikäisekseen.

Vierailija
589/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että! Meillä kunnollisilla miehillä on hyvät oltavat naismarkkinoilla! Niin monet miehet möhlivät monella tapaa mahdollisuutensa.

Oikeastaan riittää jos on fiksu, siisti, osaa jutella, on kohtelias ja ennekaikkea ei vihjaile seksistä.

En tiedä mistä puhut, olen kaikkea tuota ja enemmän, silti täysin kuollut tinderi. Onneksi on kesä tulossa, sentään livenä ei niin suuria ongelmia ole.

Haetko millaisella ikä- ja etäisyyshaarukalla suhteessa omaan ikääsi? Onko sinulla millaiset kuvat ja profiiliteksti? Onko profiilisi ollut yli 2-3 viikkoa olemassa?

Olen 30v, profiilissa naama ja kroppakuva (leveäharteinen, ok-kuntoinen ja -näköinen). Profiilitekstissä lyhyt kuvaus itsestä ja mitä haen. Haarukka 22-35v, 30km säteellä Helsingistä. Tykkäyksiä tulee joskus hoikilta 22-25v naisilta, yleensä kuitenkin vain lihavilta 25-35v. Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut, mutta enää en jaksa tyytyä lihaviin, joten suurin osa saamistani tykkäyksistä on "turhia". Mätsejä/tykkäyksiä keskimäärin 1-2 viikonloppuisin. Puoli vuotta olen siellä ollut, kaksi tavannut pelkän seksin merkeissä. 4/5 mätsistä poistaa ekan viestin jälkeen tai lopettaa viestittelyn kesken. Täysin ajanhukkaa osaltani.

Itse väsyin Tinderin käyttöön juuri tämäntasoisten miesten takia (joita oli paljon). 'Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut...' Voi helvetti mikä moukka...

Ja turha vänistä, olen itse hoikka.

Vierailija
590/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on kun ekasta kattauksesta jää pois. Jämätyypit on tuota. Pitää odotella niitä toisella kierroksella olevia, ja niilläkin on taakkansa, 3 lasta, yh-huolto, oot aina VIIMEINEN pyörä, exäkin menee edellesi. Sinua ei edes rippijuhliin pyydetä.

Vierailija
591/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi mutta olen varattu.🤗😇

Vierailija
592/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä se on kun ekasta kattauksesta jää pois. Jämätyypit on tuota. Pitää odotella niitä toisella kierroksella olevia, ja niilläkin on taakkansa, 3 lasta, yh-huolto, oot aina VIIMEINEN pyörä, exäkin menee edellesi. Sinua ei edes rippijuhliin pyydetä.

No siis jokainen varmaan menee oman lapsensa rippijuhliin. Ei sen exän kanssa nyt muuten aikaa vietetä.

Vierailija
593/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on todeta että hyvät pariskunnat löytävät toisensa oikeasta elämästä ja useimmiten kun ovat varattuja. Tinderistä tai vastaavista paikoista ei löydy kuin huonoja vaihtoehtoja (kompromisseja). Jos olet löytänyt hyvän sieltä niin suurella todennäköisyydellä kumppanisi ei ole löytänyt.

Vierailija
594/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että naisille ei riitä normaali ihminen, lopeta se täydellisen satuolennon metsästys ja koita etsiä sellainen jonka viat häiritsee vähiten.

Se voi olla vaikeaa koska naaraiden luonto on ailahteleva. Avioerohakemuksen jättäjä on nainen keskimäärin 70% tapauksista, iso-britanniassa jopa 76%, myös nainen-nainen sekä mies-mies avioliitoissa naisten avioerot selvä enemmistö. Naisilla on selvästi enemmän vaikeuksia yrittää korjata suhdetta sekä pitää aviolupausta.

Itse todennut että naiset yksinkertaisesti kyllästyvät kaikkeen ajallaan ja haluavat vaihtelua vaikka eron myötä jos elämä ei etene täydellisen kuvitelman mukaisesti. Tilastot sitä heijastaa että miehet ovat halukkaita jatkamaan suhdetta mutta naisilla ei löydy kiinnostusta yrittää jos miehessä on pienikin vika

Vierailija
595/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasiko AP ketään noista 16 toista kertaa? Entä monenko kanssa oli seksiä?

Vierailija
596/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo deittivalikoima kertoo sinulle tyhjentävästi oman tasosi. Mukaudu siihen.

Vierailija
597/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että! Meillä kunnollisilla miehillä on hyvät oltavat naismarkkinoilla! Niin monet miehet möhlivät monella tapaa mahdollisuutensa.

Oikeastaan riittää jos on fiksu, siisti, osaa jutella, on kohtelias ja ennekaikkea ei vihjaile seksistä.

En tiedä mistä puhut, olen kaikkea tuota ja enemmän, silti täysin kuollut tinderi. Onneksi on kesä tulossa, sentään livenä ei niin suuria ongelmia ole.

Haetko millaisella ikä- ja etäisyyshaarukalla suhteessa omaan ikääsi? Onko sinulla millaiset kuvat ja profiiliteksti? Onko profiilisi ollut yli 2-3 viikkoa olemassa?

Olen 30v, profiilissa naama ja kroppakuva (leveäharteinen, ok-kuntoinen ja -näköinen). Profiilitekstissä lyhyt kuvaus itsestä ja mitä haen. Haarukka 22-35v, 30km säteellä Helsingistä. Tykkäyksiä tulee joskus hoikilta 22-25v naisilta, yleensä kuitenkin vain lihavilta 25-35v. Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut, mutta enää en jaksa tyytyä lihaviin, joten suurin osa saamistani tykkäyksistä on "turhia". Mätsejä/tykkäyksiä keskimäärin 1-2 viikonloppuisin. Puoli vuotta olen siellä ollut, kaksi tavannut pelkän seksin merkeissä. 4/5 mätsistä poistaa ekan viestin jälkeen tai lopettaa viestittelyn kesken. Täysin ajanhukkaa osaltani.

Itse väsyin Tinderin käyttöön juuri tämäntasoisten miesten takia (joita oli paljon). 'Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut...' Voi helvetti mikä moukka...

Ja turha vänistä, olen itse hoikka.

Jep. Ei kukaan ala seurustella tositarkoituksella pelkän ulkonäön kanssa. Ja mitähän lihava tässä tarkoittaa, jotain 70-kiloista?

Vierailija
598/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crit kirjoitti:

Ovatko lapsesi vielä alle kouluikäisiä? Totaaliyksinhuoltajakin voi löytää uuden kumppanin jos lapset voivat olla pari tuntia keskenään. No kolme vuotta siihen meni ja ensimmäisiä treffejä noin 25. Ikää 40 ++ , ihan nätti, mukava, nuorekas ikäisekseen.

Juu, lapset 3v ja 5v. Menee jokunen vuosi ennen kuin voi yksin jättää. Mutta mä olen vielä vähän alle 40, että ehkä kerkiän ottaa sut kiinni treffien määrissä sitten muutaman vuoden päästä ;) Ja nuo kolme adjektiivia itseenikin sopii. Viime kesänä olin hetken tinderissä, neljän tyypin kans kävin treffeillä, ihan hyviä tyyppejä, mutta ei nyt suurta rakkautta kuitenkaan. Mut tosiaan kun lapsivapaille on muutakin tekemistä (ystävien kanssa, urheilua, reissuja, isompia kotihommia, mitä pienten lasten kans vaikea tehdä jne.), niin ei se tuntemattomien miesten tapaaminen oikein ole korkealla prioriteeteissa (varsinkin kun ei tosiaan jokaisen kanssa ole sitten sitä kipinää).

Eipä mulla kiire ole, kun lapset jo hankittuna, mutta kyllähän sitä seksiä, läheisyyttä ja hyvää miesseuraakin kaipais.

Vierailija
599/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolivuotta ja 16 miestä?? 😂 No ehkä ap. voisi myös katsoa peiliin, josko sieltäkin jotain korjattavaa löytyisi.

Ei aloittaja sitä sano, että hänellä olisi ollut  16 miestä, vaan  tarjokkaita oli

16 miestä olen tavannut treffeillä

Hienoa että hän muuten onnistuu nappaamaan väitetysti tuollaisen listan miehiä.

Mitenköhän esimerkiksi ammattirikollisuus näkyy treffeillä? Tai mikä on miehelle luonteva tapa ottaa asia puheeksi?

Sama juttu tulee noista muista mieleen... miten naiselle selvisi että noin moni mies asuu kotona, tai on alkoholiongelmainen, tai nisti. Pyyskö ne fyrkkaa vai mikä homman nimi?

Vierailija
600/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasiko AP ketään noista 16 toista kertaa? Entä monenko kanssa oli seksiä?

Minua kiinnostais miten ap sai noista miehistä nuo asiat selville ekoilla treffeillä.

N: Mitä harrastat

M: heroiinia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi