Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.
Tuo on niin totta. Yksi sellainen tänne ja heti. Aina voi laihtua, mutta älykkääksi kukaan ei voi muuttua jälkikäteen. Ja jos on oikein kiva, niin ei sillä painolla ole mitään väliä.
Mihin tällaisen voisi laittaa tulemaan? Tosin en ole pullea, mutta keskimääräistä paremmat tulos, rauhallinen ja hyvinkin ennustettavat elämäntavat. Puuttuu vain se toinen puoli.
En yhtään ihmettele, ettei hyviä miehiä meinaa löytyä kun ainakin joissain maissa miehistä 25% on Andrew Taten faneja, olihan hänellä ig:ssäkin miljoonia seuraajia. Yllättävän monesta miehestä löytyy naisvihaa siis. Suosittelen keskittymään naisystäviin.
Tuo on niin totta. Yksi sellainen tänne ja heti. Aina voi laihtua, mutta älykkääksi kukaan ei voi muuttua jälkikäteen. Ja jos on oikein kiva, niin ei sillä painolla ole mitään väliä.