Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Hyvännäköiset miehet on 99%:n varmasti vain seksin perässä olevia ghostaajia.
Kaikki miehet ovat seksin perään, hyvännäköiset on ainoita jotka noin pystyvät sitä saamaan.
Hyvännäköisetkin miehet vakiintuvat.
Tuo kertoo ettei nainen ole samaa tasoa kuin miehet jotka kelpaisivat hänelle. Yleinen ongelma Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Hyvännäköiset miehet on 99%:n varmasti vain seksin perässä olevia ghostaajia.
Kaikki miehet ovat seksin perään, hyvännäköiset on ainoita jotka noin pystyvät sitä saamaan.
Tuo kertoo ettei nainen ole samaa tasoa kuin miehet jotka kelpaisivat hänelle. Yleinen ongelma Tinderissä.
Hyvännäköiset miehet pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja ne naiset, keiden kanssa pettävät, ovat sitten niitä, jotka kiroavat miehiä, ketkä ovat vain seksin perässä ja ghostaavat. Eihän ne miehet näille naisille tietenkään kerro olevansa todellisuudessa jo varattuja.
Ei siis välttämättä kerro sen "toisen naisen" heikommasta tasosta (ettei kelpaisi miehelle parisuhteeseen, varmaan kelpaisikin, jos mies ei olisi jo varattu), vaan lähinnä huonosta tuurista, että sattui kohdalle mies, joka on varattu, mutta nainen ei vaan tiedä sitä.
Kyllä mä naisena löydän tinderistä seuraa. Suomalaiset vaan ovat ihme tuppisuita. Eivät osaa kirjoittaa. Tilanne ei ainakaan parane treffeillä. En jaksa vetää keskustelua yksin. Näillä tyypeillä on yleensä myös huono yleissivistys ja vähän kiinnostuksenkohteita. Ei mulle riitä, että mies on liikunnallinen ja koulutettu. Ehkä mä olen ollut liikaa poissa Suomesta. Tapailen ulkkiksia.
Minä löysin helsinkiläisen miehen, joskin se piti käydä vähän kauempaa Helsingistä pyydystämässä. Nyt asumme täällä perheenä. En aio muuttaa pois.
Mitä olen muiden deittailua seurannut niin herramunvereni mitä meininkiä. Ei tasan käy mitkään onnenlahjat ihmisillä ja olen tosi suruissaan kun ihania naisia kohdellaan miten sattuu :/
Ei kai sitä seuraa tarvitse hakemalla hakea. Täällä lakeuksilla seuraa löytyy kaikkialta: huoltoasemalta, ruokakaupasta tai lenkkipolulta Kannattaa ehkä vaihtaa taktiikkaa ja kyllä löytyy joku hyvä supermies ihan arkisista menopaikoista.
Mikä siellä pk-seudulla sitten pitää? Ruoho on vihreämpää Turussa.
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Ja oman kokemuksen mukaan hoikat ja viehättävät ei-vanhat (max 35v) naiset saavat ihan tajuttomasti huomiota ja kysyntää. Ja vinkkinä miehiä ei kovasti kiinnosta naisen koulutus, "itsenäisyys" tai muu vaan tässä mennään biologian ehdoilla. Oman kokemukseni mukaan tätä ei valtaosa omaa sinkkuuttaan ihmettelevistä naisista ymmärrä.
Näinpä. Jumppa ennen koulutusta.
mies54v
Ja mues54 ei tajua, että naista max 35v. ei pätkääkään kiinnosta mues 54 v.
Vaikea allekirjoittaa tätä ketjua, että naisten vaikea löytää miestä pk-seudulla. Oman kokemuksen mukaan täysin päinvastoin.
Sinkkumiehenä pysyy väkisinkin, en tosin ole koskaan Tinderiä käyttänyt (pitäisi ehkä kokeilla..). Olen 34v tavallinen suomalainen mies, joka asuu pk-seudulla. Tekniikan alan AMK koulutus ja vakituinen kohtuu palkkainen asiantuntijatyö. Työpaikalle ajan fillarilla n. 17km suuntaansa. Kämppä maksettu ja säästöjäkin on. Seuraan maailman menoa, luen tilaamani paperi Hesarin päivittäin ja katson puoli yhdeksän uutiset. Tykkään seurata urheilua. Harrastan liikuntaa pyöräilyn ja lenkkeilyn merkeissä. Painoa kyllä vähän ylimääräistä kun yli 90kg pituuden ollessa 188cm. Ehkä se kesän mittaan sulaa, kun enemmän lenkkeilyä. Alkoa en juuri käytä, eikä pitäisi pahemmin pääkoppakaan reistailla. Muotitietoinen en valitettavasti ole ja vähän ujotkin vaivaa uudessa seurassa. Vähän jo olen luovuttanut, kun ei tahdo löytyä sitten millään seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Ehkä ei naama riitä.
Taidan tästä lähteä kirjastoon uutta lukemista hakemaan, niin saa viikonlopun kulumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vaikea allekirjoittaa tätä ketjua, että naisten vaikea löytää miestä pk-seudulla. Oman kokemuksen mukaan täysin päinvastoin.
Sinkkumiehenä pysyy väkisinkin, en tosin ole koskaan Tinderiä käyttänyt (pitäisi ehkä kokeilla..). Olen 34v tavallinen suomalainen mies, joka asuu pk-seudulla. Tekniikan alan AMK koulutus ja vakituinen kohtuu palkkainen asiantuntijatyö. Työpaikalle ajan fillarilla n. 17km suuntaansa. Kämppä maksettu ja säästöjäkin on. Seuraan maailman menoa, luen tilaamani paperi Hesarin päivittäin ja katson puoli yhdeksän uutiset. Tykkään seurata urheilua. Harrastan liikuntaa pyöräilyn ja lenkkeilyn merkeissä. Painoa kyllä vähän ylimääräistä kun yli 90kg pituuden ollessa 188cm. Ehkä se kesän mittaan sulaa, kun enemmän lenkkeilyä. Alkoa en juuri käytä, eikä pitäisi pahemmin pääkoppakaan reistailla. Muotitietoinen en valitettavasti ole ja vähän ujotkin vaivaa uudessa seurassa. Vähän jo olen luovuttanut, kun ei tahdo löytyä sitten millään seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Ehkä ei naama riitä.
Taidan tästä lähteä kirjastoon uutta lukemista hakemaan, niin saa viikonlopun kulumaan..
Missä sä olet sitten yrittänyt kohdata naisia? Pyörä-/juoksulenkeillä harvemmin jutellaan kenenkään kanssa ja työkavereiden/asiakkaiden/toimittajien kanssa ei ole oikein sopivaa työpaikalla flirttailla.
Noin muuten vaikuttaa, että ihan hyvinhän sulla on asiat. Muotitietoisuus on teinien juttu, 30+ tärkeämpää ostaa oikealla tavalla istuvia vaatteita, ja aika perus farkut + t-paita/neule -setti kaikilla on arjessa, kauluspaitaa sitten sopivissa tilanteissa, ja naisille kelpaa. Siis edellyttäen, että ovat hyvin istuvia vaatteita ja jos ostat laadukkaita merkkejä, niin siitä saanet plussaa (rahaahan sulla on. Kova, että on 34-vuotiaana jo kämppä maksettu pk-seudulla). t. 35v sinkku nainen, asuntolainaa päälle 200000e jäljellä (asunnon arvo n. 300000e)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet sitten yrittänyt kohdata naisia? Pyörä-/juoksulenkeillä harvemmin jutellaan kenenkään kanssa ja työkavereiden/asiakkaiden/toimittajien kanssa ei ole oikein sopivaa työpaikalla flirttailla.
Noin muuten vaikuttaa, että ihan hyvinhän sulla on asiat. Muotitietoisuus on teinien juttu, 30+ tärkeämpää ostaa oikealla tavalla istuvia vaatteita, ja aika perus farkut + t-paita/neule -setti kaikilla on arjessa, kauluspaitaa sitten sopivissa tilanteissa, ja naisille kelpaa. Siis edellyttäen, että ovat hyvin istuvia vaatteita ja jos ostat laadukkaita merkkejä, niin siitä saanet plussaa (rahaahan sulla on. Kova, että on 34-vuotiaana jo kämppä maksettu pk-seudulla). t. 35v sinkku nainen, asuntolainaa päälle 200000e jäljellä (asunnon arvo n. 300000e)
Pieni lisäys, että "en käytä alkoa"-kommentista mulle tulee kyllä aina vähän junttivibat. Siis että vaihtoehdotko on, ettei ollenkaan käytä tai että vetää kaatokännit joka viikonloppu? Etkö siis juo sisäfileen kanssa punaviiniä, juhlissa shampanjaa tai mökkisaunassa nauti laadukasta saksalaista olutta?
Lähtisin kattomaan peiliin siinä vaiheessa jos pk-seudulta ei löydy yhtään "kunnollista" miestä. kumminkin 1.2miljoonaa ihmistä asuu pk-seudulla niin luulisi sieltä löytyvän useampikin mieleinen.
Millä todennäköisyydellä löydät mieleisesi miehen jos menet etsimään jostain tuhannen asukkaan kunnasta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko lihakseton laihaläski, vai miten sinulla muka on ylimääräistä painoa? Itse 182/82 ja aika vähän mulla tota läskiä on, kylkiluut ja ylemmät vatsalihakset hiukan paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että asiasi ja elämäsi ovat kunnossa, mutta kahta en kommentistasi löydä:
1) Mikä tekee sinusta kiinnostavan ja millaiselle naiselle?
2) Missä tutustut naisiin? Tietenkään naista ei voi löytää, jos heitä ei edes kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Ja oman kokemuksen mukaan hoikat ja viehättävät ei-vanhat (max 35v) naiset saavat ihan tajuttomasti huomiota ja kysyntää. Ja vinkkinä miehiä ei kovasti kiinnosta naisen koulutus, "itsenäisyys" tai muu vaan tässä mennään biologian ehdoilla. Oman kokemukseni mukaan tätä ei valtaosa omaa sinkkuuttaan ihmettelevistä naisista ymmärrä.
Näinpä. Jumppa ennen koulutusta.
mies54v
Ja mues54 ei tajua, että naista max 35v. ei pätkääkään kiinnosta mues 54 v.
Ymmärsit väärin, eli taisi jäädä ne koulut kesken. Toivottavasti ne jumppatunnit edes kiinnosti.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että naisille ei riitä normaali ihminen, lopeta se täydellisen satuolennon metsästys ja koita etsiä sellainen jonka viat häiritsee vähiten.
Se voi olla vaikeaa koska naaraiden luonto on ailahteleva. Avioerohakemuksen jättäjä on nainen keskimäärin 70% tapauksista, iso-britanniassa jopa 76%, myös nainen-nainen sekä mies-mies avioliitoissa naisten avioerot selvä enemmistö. Naisilla on selvästi enemmän vaikeuksia yrittää korjata suhdetta sekä pitää aviolupausta.
Itse todennut että naiset yksinkertaisesti kyllästyvät kaikkeen ajallaan ja haluavat vaihtelua vaikka eron myötä jos elämä ei etene täydellisen kuvitelman mukaisesti. Tilastot sitä heijastaa että miehet ovat halukkaita jatkamaan suhdetta mutta naisilla ei löydy kiinnostusta yrittää jos miehessä on pienikin vika
Niinpä. Kannattaa lopettaa se täydellisen metsästys ja pysyä sellaisessa kenen ikävät puolet ei niin häiritse. Yksikään ihminen ole täydellinen. Ainoastaan narsisti ei tyydy siihen mitä saa, ja tavoittelee olematonta unelmien prinssiä. Tyytymättömiä läpi elämän negatiivisuutta levittäen kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että naisille ei riitä normaali ihminen, lopeta se täydellisen satuolennon metsästys ja koita etsiä sellainen jonka viat häiritsee vähiten.
Se voi olla vaikeaa koska naaraiden luonto on ailahteleva. Avioerohakemuksen jättäjä on nainen keskimäärin 70% tapauksista, iso-britanniassa jopa 76%, myös nainen-nainen sekä mies-mies avioliitoissa naisten avioerot selvä enemmistö. Naisilla on selvästi enemmän vaikeuksia yrittää korjata suhdetta sekä pitää aviolupausta.
Itse todennut että naiset yksinkertaisesti kyllästyvät kaikkeen ajallaan ja haluavat vaihtelua vaikka eron myötä jos elämä ei etene täydellisen kuvitelman mukaisesti. Tilastot sitä heijastaa että miehet ovat halukkaita jatkamaan suhdetta mutta naisilla ei löydy kiinnostusta yrittää jos miehessä on pienikin vika
Niinpä. Kannattaa lopettaa se täydellisen metsästys ja pysyä sellaisessa kenen ikävät puolet ei niin häiritse. Yksikään ihminen ole täydellinen. Ainoastaan narsisti ei tyydy siihen mitä saa, ja tavoittelee olematonta unelmien prinssiä. Tyytymättömiä läpi elämän negatiivisuutta levittäen kaikkia kohtaan.
Hyvin kirjoitettu. Pätee ihan molempiin sukupuoliin...valtaosa ihmisistä toki ottaakin vain sen sopivan, jonka kanssa tulee toimeen, ilman suurta rakkautta
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräistä useammin kyllä, mutta se on tässä epäolennaista.
Jos nainen löytää hyvännäköistä seksiseuraa, mutta ei hyvännäköistä miestä joka haluaa vakiintua, naisen taso ei riitä näihin miehiin.
Luuletko tosissaan ettei yksikään näistä miehistä lähtisi parisuhteeseen hauskan ja mukavan kaunottaren kanssa?
Ei työttömillä naisilla ole. Jos en kelpaa töihin nyt niin en tule silloinkaan.