Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
601/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, miesten käsitykset keskimääräisistä naisten painoista on ihan silkkaa typeryyttä.

Edelleen en ymmärrä miksi miehillä tai naisilla pitäisi olla keskimääräisistä painoista mitään hajua. Tilastojen mukaan yhä useampi suomalainen on ylipainoinen, mutta mitä normaali ihminen tekee kilotiedoilla? 

Kilokeskustelusta tulee mieleeni parin vuoden takainen treffikumppani, joka ennen treffejä ihmetteli etten ole kysynyt hänen kuppikokoaan. Totesin, ettei tiedolla ole minusta mitään merkitystä. Kertaakaan ei tapailu ole loppunut kuppikokoon ja loppupeleistä vastaisi hän mitä ei en tiedolla mitänä tee. Naisen rinnat ovat sellaiset kuin ovat ja vaikka minulla omat mieltymykseni ovatkin, niin parisuhdemielessä rinnat ovat hyvin alhaalla oleellisten asioiden listalla. Mikäli oikeasti edes pääsevät listalle.

Lihavuus osoittaa ettei naisella ole elämänhallinta kunnossa, eikä hän piittaa terveydestään.

Vierailija
602/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan miehestä, että hän on 25v-40v, miellyttää mun silmää, elättää itsensä, hänellä on normaalit sosiaaliset taidot, ei vouhkaa uskonnosta tai veganismista jne, ei ole riippuvuuksia/normaali mielenterveys, seksi kanssani kiinnostaa.

Tossa on usein jo liian monta kriteeriä.

Unohdit ettei mies saa olla parisuhteessa  ;)

Vai eikö sillä ole sulle väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tasoni on siinä 6 luokkaa joten hankala sitä on löytää naista. Mitkä sitten laskee tasoani ja mitkä nostaa tasoani?

Tasoani laskee:

-Koulutus vain ammattikoulusta

-Lievä ylipaino, olen mitoiltani 178cm ja 85kg

-En panosta ulkonäkööni kovinkaan paljoa enkä ole muodin perässä.

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

-Elämän perusasiat kunnossa

Minulla on mahdollisuus alle 6 tason naisiin ja ne naiset ovat pääosin ongelmaisia(päihde tai mt) ja alle 6 tason naisia on suomessa vähemmän kuin miehiä eli minun pariutuminen on todella vaikeaa.

Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.

Miksi odotat, että Ukrainasta tulisi naisia?

Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?

Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.

Tee jotain asialle.

Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.

Tälläkin palstalla koulutetut naiset sanoneet ettei heille kelpaa duunari ja niitä on yläpeukutettu tosi paljon.

Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.

Afrikasta käyt hakemassa jonku nuoren lukutaidottoman tytön, riittää kun saat jonku tulkkaamaan ettet tarvitse myötäjäisiä vaan voit jopa ostaa heille vuohen.

Vierailija
604/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Hyvännäköiset miehet on 99%:n varmasti vain seksin perässä olevia ghostaajia.

Vierailija
605/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tasoni on siinä 6 luokkaa joten hankala sitä on löytää naista. Mitkä sitten laskee tasoani ja mitkä nostaa tasoani?

Tasoani laskee:

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

Minulla on mahdollisuus alle 6 tason naisiin ja ne naiset ovat pääosin ongelmaisia(päihde tai mt) ja alle 6 tason naisia on suomessa vähemmän kuin miehiä eli minun pariutuminen on todella vaikeaa.

Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.

Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?

Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.

Tee jotain asialle.

Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.

Tälläkin palstalla koulutetut naiset sanoneet ettei heille kelpaa duunari ja niitä on yläpeukutettu tosi paljon.

Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.

Luuletko siis, että kelpaat sen enempää ulkomaaalaisille korkeasti koulutetuille naisille, vai miksi mainitsit tuon, ettei suomalaiset koulutetut naiset käsityksesi mukaan kelpuuta duunaria?

Miksi sinä duunarina haluat nimenomaan koulutetun naisen?

Ja jos olet hieman ylipainoinen etkä ”panosta” ulkonäköäsi tai ”seuraa muotia” (mitä se sitten tarkoittaakaan?), niin haluatko sitten hoikan ja hyväkuntoisen, ulkonäköönsä panostavan trendikkään naisen, vai miksi nämä asiat mainitset?

Kelpuutatko itse hieman ylipainoisen duunarinaisen joka ei juurikaan panosta ulkonäköönsä tai seuraa muotia?

Rakastutko sinä naisen sisimpään sellaisena kuin hän on, etkä välitä ulkonäöstä?

Se selviää vain kokeilemalla että ovatko ukrainalaiset naiset yhtä pinnallisia kuin suominaiset. Yrität siis vihjailla että tasoteoria pätee myös ukrainalaisiin naisiin?

Suomalaisten naisten täytyy varmaan tutustua norjalaisiin ja tanskalaisiin miehiin, jos tulee sota niin on helpompi muuttaa Suomesta pois.

Jos tulee sota niin sun on turha suunnitella muuttavas enää siinä vaiheessa.

Vierailija
606/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoani laskee:

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

Tee jotain asialle.

Luuletko siis, että kelpaat sen enempää ulkomaaalaisille korkeasti koulutetuille naisille, vai miksi mainitsit tuon, ettei suomalaiset koulutetut naiset käsityksesi mukaan kelpuuta duunaria?

Ja jos olet hieman ylipainoinen etkä ”panosta” ulkonäköäsi tai ”seuraa muotia” (mitä se sitten tarkoittaakaan?), niin haluatko sitten hoikan ja hyväkuntoisen, ulkonäköönsä panostavan trendikkään naisen, vai miksi nämä asiat mainitset?

Kelpuutatko itse hieman ylipainoisen duunarinaisen joka ei juurikaan panosta ulkonäköönsä tai seuraa muotia?

Rakastutko sinä naisen sisimpään sellaisena kuin hän on, etkä välitä ulkonäöstä?

Se selviää vain kokeilemalla että ovatko ukrainalaiset naiset yhtä pinnallisia kuin suominaiset. Yrität siis vihjailla että tasoteoria pätee myös ukrainalaisiin naisiin?

Suomalaisten naisten täytyy varmaan tutustua norjalaisiin ja tanskalaisiin miehiin, jos tulee sota niin on helpompi muuttaa Suomesta pois.

Moni muuttaa aiemmin ja tulee Suomeenkin nyt ihmisiä sotaa pakoon.

Vierailija
607/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, miesten käsitykset keskimääräisistä naisten painoista on ihan silkkaa typeryyttä.

Edelleen en ymmärrä miksi miehillä tai naisilla pitäisi olla keskimääräisistä painoista mitään hajua. Tilastojen mukaan yhä useampi suomalainen on ylipainoinen, mutta mitä normaali ihminen tekee kilotiedoilla? 

Kilokeskustelusta tulee mieleeni parin vuoden takainen treffikumppani, joka ennen treffejä ihmetteli etten ole kysynyt hänen kuppikokoaan. Totesin, ettei tiedolla ole minusta mitään merkitystä. Kertaakaan ei tapailu ole loppunut kuppikokoon ja loppupeleistä vastaisi hän mitä ei en tiedolla mitänä tee. Naisen rinnat ovat sellaiset kuin ovat ja vaikka minulla omat mieltymykseni ovatkin, niin parisuhdemielessä rinnat ovat hyvin alhaalla oleellisten asioiden listalla. Mikäli oikeasti edes pääsevät listalle.

Lihavuus osoittaa ettei naisella ole elämänhallinta kunnossa, eikä hän piittaa terveydestään.

Tai ei ole rahaa. Tuon tietää jokainen työttömyyden kokenut.

Vierailija
608/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v aikoo muuttaa talvella muutamaksi kuukaudeksi mamman huomiin. Ei muuta vikaa kuin varattuna oleminen. Ja muuton syynäkin on vanhaan asuntoon muuttava vuokranantaja ja uuden asunnon valmistuminen keväällä.

Sitä olen pohtinut, etteikö kumppani löydy helpoimmin omasta elinpiiristä verrattuna tinderiin.

Vierailija
609/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ei ole sama kuin täydellinen. Hyvään mahtuu puutteitakin.

Ja tähän Tinderin pelaamiseen liittyy myös hyvin sanonta että täydellisyyttä hakiessa menettää hyvän.

Vierailija
610/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
611/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoani laskee:

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

Tee jotain asialle.

Moni muuttaa aiemmin ja tulee Suomeenkin nyt ihmisiä sotaa pakoon.

Suomessa myös naisilla on maanpuolustusvelvollisuus. 

Ei tietenkään lähtökohtaisesti rintamalla, vaan muissa kriittisissä palveluissa joista miehet lähtevät.

Vierailija
612/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99.5% Helsingissä asuvista naisista ei aio muuttaa mihinkään pienelle junt tipaikkakunnalle minkään luuse rioksennuksien luo, korkeintaan ulkomsille.

Vierailija
613/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvoteoriasta valittaville:

se on ihan naispuolisen tutkijan käsialaa täällä meillä. Yksi sosiologian perusteoksista:

Elina Haavio-Mannila: Suomalainen nainen ja mies 

Vierailija
614/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet on Tinderissä vaan hetken. Sullekin tulee jossain vaiheessa se sopiva hyvä mies kohdalle. Itse olin Tinderissä 6 vuotta,kävin varmaan 200 kertaa treffeillä. Toki välissä jotain lyhyitä suhteita. Mutta lopulta sieltä se hyvä mies löytyi jonka kanssa kaikki loksahti kohdalleen.

Vierailija
615/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tiedä, ei tuo rahaan liity.

Olen kokenut rahattomuuden ja se on perseeestä kun mihinkään ei ole rahaa, mutta ei se sentään lihota.

Sitäpaitsi työttömänähän on just aikaa nukkua, treenata, olla tarjoushaukkana ja tehdä edullisia, terveellisiä ruokia.

Tosin olen erimieltä tuon sinua edeltävän kanssa siitä, että lihavuus tai hoikkuus/hyvä kunto korreloisi välttämättä mitenkään yleisen elämänhallinnan kanssa.

Vierailija
616/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole rahaa, luulisi että kalorimäärän hillitseminen tulee suht vakiona.

Tosin työttömällä on aina rahaa röökiin ja kaljaan,

Onko naisista muuten 70% köyhiä? Naisethan on arvostettuja ja korkeakoulutettuja

Vierailija
617/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä Helsingissä yksi mukava ja komea insinööri, mutta hän lähti paremman naisen mukaan pohjoiseen!! 

Vierailija
618/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008752320.html

Tässä on kiva juttu nykynuorten pariutumisesta, kaverin isä auttoi alkuun.

Ja hyvä asenne myös tällä Jennalla, mitä hän ajatteli ennen kuin laittoi viestiä:

”– Eihän sillä ole mitään väliä, jos joku, jota ei vielä tunne, torjuu. Monet tulevat torjumaan sinut ja sinä tulet torjumaan monet elämän aikana, Jenna muistaa ajatelleensa.”

Tinder on yksi vaihtoehto, mutta edelleen osa nuorista tutustuu kavereiden ja tuttujen kautta ym.

Itsekin olen törmännyt työelämässä tuollaisiin vanhempiin miehiin, jotka yrittävät parittaa minua jollekin sukulaispojalleen tms. :D

Vierailija
619/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun  25v sinkkupoikani elelee siellä sinkkuna. 

käyttää hallitusti alkoholia (kotona kyllä yritetty opettaa absolutismia...), ei muita aineita. Ei ole asunut mamman helmassa vuosiin (ja silloinkin joutui tekemään kotityöt), on ollut opiskelujen jälkeen koko ajan töissä, nyt tosin pyrkii jatko-opiskelemaan. Ei ole koskaan ollut tyttöystävää, on entinen urheilija ja vieläkin ihan ok vartalo, vaikka ei enää urheilijatimmi. Myös naamaltaan ihan kivan näköinen omasta mielestäni. Ei ole aikaisemmin edes halunnut tyttöystävää, viimeisen vuoden tai pari on etsiskellyt löytämättä sopivaa...

Vierailija
620/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Hyvännäköiset miehet on 99%:n varmasti vain seksin perässä olevia ghostaajia.

Kaikki miehet ovat seksin perään, hyvännäköiset on ainoita jotka noin pystyvät sitä saamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän