Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ajattelen, melkein kaikilla tuntemillani naisilla on joko ulkomaalainen mies tai muualta Suomesta.
Helsinki on täynnä muualta Suomesta tulleita miehiä.
Omassakin tuttavapiirissä suurin osa Helsingissä asuvista miehistä on jostain Turusta, Oulusta, pienemmiltä paikkakunnilta Lapista, Savosta, Pohjanmaalta jne.Lähes kaikki kyllä ovat parisuhteessa, sinkkuus on aika harvinaista omassa kuplassani.
Mulla sama. Nyt sitten itse olen eronnut ja ei ole kyllä tuttavapiirissä ketään muita sinkkuja, ettei ole kyllä tarjokkaita ystäväpiirin kautta. Sen siitä saa, kun on aina ollut parisuhteessa ja samantyyppisten ihmisten kanssa pyörinyt. Tinderiä kokeilin, mutta on kyllä niin hakuammuntaa, ettei mulla riitä aika ja energia ensinnäkin rankata niitä miehiä siellä tinderissä ja toisekseen ravata jossain treffeillä tyyppien kanssa, jotka ei välttämättä kiinnosta mua sitten livenä alkuunkaan.
Lisään vielä, ettei mulle mitään horror-tapauksia vastaan tullut. Lähinnä ei vaan ollut sitten kipinää. Yhden kanssa oli kipinää ja tapailtiin, mutta taisikin olla pelimies, jolla varmaan jokaisen naisen kanssa vastaavaa kipinää. Mutta rankkasin siis todella tarkkaan, että millaisten miesten kanssa menin treffeille ja kirjoittelin pitkään kaikkien kanssa ennen treffejä.
Eli kaksi vaihtoehtoa: joko joudut käyttämään hirveästi aikaa ja energiaa "taustaselvityksiin" ennen tapaamista, ja usein tämä on turhaa, kun livenä ei sitten sytytäkään, tai sitten tapaat ihmiset nopeasti vähin tiedoin, ja tulee noita aloittajan kuvaamia kauhutapauksia. :D
En ihan ymmärrä miten "taustaselvityksiin" saa kulumaan kovin hirveästi aikaa, kyllähän sen suurimmassa osassa tapauksia muutamassa viestissä näkee, onko potentiaalia. Toki kukin tyylillään, mutta tää on vähän kuin työnhaussa, se mielenkiinto pitää herättää alussa ja nopeasti ja jos ei herää, niin sitten seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että! Meillä kunnollisilla miehillä on hyvät oltavat naismarkkinoilla! Niin monet miehet möhlivät monella tapaa mahdollisuutensa.
Oikeastaan riittää jos on fiksu, siisti, osaa jutella, on kohtelias ja ennekaikkea ei vihjaile seksistä.
En tiedä mistä puhut, olen kaikkea tuota ja enemmän, silti täysin kuollut tinderi. Onneksi on kesä tulossa, sentään livenä ei niin suuria ongelmia ole.
Haetko millaisella ikä- ja etäisyyshaarukalla suhteessa omaan ikääsi? Onko sinulla millaiset kuvat ja profiiliteksti? Onko profiilisi ollut yli 2-3 viikkoa olemassa?
Olen 30v, profiilissa naama ja kroppakuva (leveäharteinen, ok-kuntoinen ja -näköinen). Profiilitekstissä lyhyt kuvaus itsestä ja mitä haen. Haarukka 22-35v, 30km säteellä Helsingistä. Tykkäyksiä tulee joskus hoikilta 22-25v naisilta, yleensä kuitenkin vain lihavilta 25-35v. Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut, mutta enää en jaksa tyytyä lihaviin, joten suurin osa saamistani tykkäyksistä on "turhia". Mätsejä/tykkäyksiä keskimäärin 1-2 viikonloppuisin. Puoli vuotta olen siellä ollut, kaksi tavannut pelkän seksin merkeissä. 4/5 mätsistä poistaa ekan viestin jälkeen tai lopettaa viestittelyn kesken. Täysin ajanhukkaa osaltani.
Eli unelmiesi naisen pitäisi ilmestyä tinderiisi heti ja rakastua kolmisanaiseen profiiliisi tulenpalavasti? Ja heitä pitäisi olla kymmeniä, jotta pääset valitsemaan päältä laihimman ja isohuulisimman? Montaako kumppania etsit, miksi yksi ehdokas viikossa olisi jotenkin vähän? Ainakin verrattuna live-elämään se on paljon enemmän kuin minä tapaan sosiaalisessa elämässäni.
Minä olen, mutta et kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Niin tuo on vain sinun oma näkemyksesi itsestäsi. Ikä on todennäköisesti ainoa kiistaton asia. Pelkästään tuo hoidetut hiukset -kommentti antaa sinusta tietynlaisen kuvan. Useimmat ihmiset tuntuvat pitävän itseään kultapalana deittimarkkinoilla. Jostain syystä näille kultapaloille tippuu nuo aloituksessa mainitut ehdokkaat, eikä ainoatakaan fiksua (?). Kyllä niitä hyväkin miehiä on, mutta oletko miettinyt miksi et saa heiltä yhteydenottoja...?
Miksei hänen kertomansa koulutus ja työpaikka olisi totta? Vai sivuutitko ne, koska kyseessä on nainen ja sua kiinnostaa vaan ulkonäkö?
Taitaa olla trolli koko AP.
Kukaan 25v helsinkiläinen nuori nainen ei käytä tuollaista sanastoa kuin ap; ”HÄRREGUD, ystävättäret”, ”alko ei ongelma”, ”hiukset hoidetut” jne.
Kuulostaa joltain maakunnan mummulta.
Ja vanhojen ihmisten keskuudessahan hapsottavat/liian pitkät/epäsiistit hiukset on kamala juttu, joten joku iäkkäämpi trolli voisi kuvitellakin tuollaisen seikan kuin HOIDETUT HIUKSET olevan validi pointti tämän päivän 25-vuotiaan helsinkiläisnuoren pariutumisessa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että! Meillä kunnollisilla miehillä on hyvät oltavat naismarkkinoilla! Niin monet miehet möhlivät monella tapaa mahdollisuutensa.
Oikeastaan riittää jos on fiksu, siisti, osaa jutella, on kohtelias ja ennekaikkea ei vihjaile seksistä.
En tiedä mistä puhut, olen kaikkea tuota ja enemmän, silti täysin kuollut tinderi. Onneksi on kesä tulossa, sentään livenä ei niin suuria ongelmia ole.
Haetko millaisella ikä- ja etäisyyshaarukalla suhteessa omaan ikääsi? Onko sinulla millaiset kuvat ja profiiliteksti? Onko profiilisi ollut yli 2-3 viikkoa olemassa?
Olen 30v, profiilissa naama ja kroppakuva (leveäharteinen, ok-kuntoinen ja -näköinen). Profiilitekstissä lyhyt kuvaus itsestä ja mitä haen. Haarukka 22-35v, 30km säteellä Helsingistä. Tykkäyksiä tulee joskus hoikilta 22-25v naisilta, yleensä kuitenkin vain lihavilta 25-35v. Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut, mutta enää en jaksa tyytyä lihaviin, joten suurin osa saamistani tykkäyksistä on "turhia". Mätsejä/tykkäyksiä keskimäärin 1-2 viikonloppuisin. Puoli vuotta olen siellä ollut, kaksi tavannut pelkän seksin merkeissä. 4/5 mätsistä poistaa ekan viestin jälkeen tai lopettaa viestittelyn kesken. Täysin ajanhukkaa osaltani.
Eli unelmiesi naisen pitäisi ilmestyä tinderiisi heti ja rakastua kolmisanaiseen profiiliisi tulenpalavasti? Ja heitä pitäisi olla kymmeniä, jotta pääset valitsemaan päältä laihimman ja isohuulisimman? Montaako kumppania etsit, miksi yksi ehdokas viikossa olisi jotenkin vähän? Ainakin verrattuna live-elämään se on paljon enemmän kuin minä tapaan sosiaalisessa elämässäni.
Ei kyllä yksi kelpaa, mutta kun sen yhdenkin löytäminen on näköjään vaikeaa, ja kriteerini ovat, että hän on normaalipainon rajoissa, pieni ylipaino ei häiritse, ja että luonteemme ja elämäntapamme sopivat yhteen. Ja se että saan mätsin viikossa, joka 4/5 kerrasta poistaa tai lopettaa keskustelun seinään, niin oikeasti pääsee keskustelemaan vain kerran kuussa, siis enemmän kuin parin lauseen verran. Olen siis n. 6 ihmisen kanssa käynyt paria viestiä pidemmän keskustelun ja näistä kaksi oli hakemassa vain seksiä, muiden kanssa tyssäsi elämäntapaeroihin, halusivat lapsia tai olivat absolutisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin käyttämästäsi aikamuodosta päätellen käytät palvelua edelleen?
Ei löydy ei, ja samaa se on ollut jo 30 vuotta! Lähdin aikoinani stadiin bilettämään miehen toivossa, turha toivo! Kunnolliset löytyvät esim. työkuvioista, vaan siinä voi olla varattu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.
Niin tuo on vain sinun oma näkemyksesi itsestäsi. Ikä on todennäköisesti ainoa kiistaton asia. Pelkästään tuo hoidetut hiukset -kommentti antaa sinusta tietynlaisen kuvan. Useimmat ihmiset tuntuvat pitävän itseään kultapalana deittimarkkinoilla. Jostain syystä näille kultapaloille tippuu nuo aloituksessa mainitut ehdokkaat, eikä ainoatakaan fiksua (?). Kyllä niitä hyväkin miehiä on, mutta oletko miettinyt miksi et saa heiltä yhteydenottoja...?
On niitä mutta kokonaiskuvassa hyvin hyvin pieni määrä. Kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Noista ap:n tyypeistä moni on saattanut vaikuttaa sovelluksessa hyvältä mieheltä, mutta treffeillä totuus on selvinnyt. Näin on minullekin käynyt, itse asiassa ihan jokaisilla tindertreffeillä joilla olen käynyt. Ymmärrän siis ap:n ongelman.
Tinderissä on se ongelma, että ne on jotain mainoskatalogeja ihmisistä. Luonnoton tapa etsiä kumppania. Niitä mainoskuvia ja tekstejä luetaan ja sitten käydään katsomassa "tuotetta". Jos haluaa löytää kumppanin niin toi on aivan väärä lähestymistapa. Kumppaniksi haluaa ihmisen eikä tuotteen, jolle on annettu joku pistemäärä ulkonäön, harrastusten työn jne perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on se ongelma, että ne on jotain mainoskatalogeja ihmisistä. Luonnoton tapa etsiä kumppania. Niitä mainoskuvia ja tekstejä luetaan ja sitten käydään katsomassa "tuotetta". Jos haluaa löytää kumppanin niin toi on aivan väärä lähestymistapa. Kumppaniksi haluaa ihmisen eikä tuotteen, jolle on annettu joku pistemäärä ulkonäön, harrastusten työn jne perusteella.
Tai sitten vika on käyttäjässä joka toimii noin kuten kuvailet.
Omassa tuttavapiirissä on paljon pariskuntia, jotka ovat tavanneet alunperin Tinderin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on hyvin pitkälti arpapeliä. Siellä on tosi vaikea tunnistaa, kuka voisi olla omantyyppinen ja samanhenkinen ihminen. Samoin kuvat valehtelevat paljon. Aika usein ihminen, joka näyttää kuvassa hyvältä, on livenä täysin mitäänsanomaton. Se vähemmän hyvännäköinen, joka ehkä menee huonojen kuvien vuoksi vasuriin, saattaakin olla todellisuudessa paljon vaikuttavamman näköinen ja karismaattinen. Viimeisin mies josta kiinnostuin tosielämässä oli sen näköinen, että varmasti olisi mennyt tinderissä vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yksi kelpaa, mutta kun sen yhdenkin löytäminen on näköjään vaikeaa, ja kriteerini ovat, että hän on normaalipainon rajoissa, pieni ylipaino ei häiritse, ja että luonteemme ja elämäntapamme sopivat yhteen. Ja se että saan mätsin viikossa, joka 4/5 kerrasta poistaa tai lopettaa keskustelun seinään, niin oikeasti pääsee keskustelemaan vain kerran kuussa, siis enemmän kuin parin lauseen verran. Olen siis n. 6 ihmisen kanssa käynyt paria viestiä pidemmän keskustelun ja näistä kaksi oli hakemassa vain seksiä, muiden kanssa tyssäsi elämäntapaeroihin, halusivat lapsia tai olivat absolutisteja.
Vela-toive sulkee jo ison osan naisista pois, mutta kyllä sinullekin varmasti vastinpari löytyy - ehkä jopa Tinderistä.
Siellähän on helppo jo profiilissa heti ilmoittaa, ettei halua lapsia ja toivoo samaa naiselta.
Livenä tuota keskustelua käydään harvemmin heti, ja siksi voi mennä helpommin aikaa hukkaan johonkin väärään.
Itsellänikin on Tinder, mutta käytän sitä tosi harvoin (koska ei vaan jaksa/riitä kiinnostus sen käyttämiseen) ja viime vuonna tapasin jopa kaksi miestä sen kautta!
Sitä edelliset Tinderistä tavatut oli vuonna 2016 yksi mies, ja 2015 yksi toinen.
2014 tapasin sieltä myös kaksi miestä, eli yhteensä olen Tinder-taipaleeni aikana vuosien 2014-2022 välillä tavannut sen kautta kuusi miestä.
Näistä kahden kanssa tuli jotain juttua, ja yhden kanssa syntyi kaverisuhde (viihdyttiin tosi hyvin toistemme seurassa, mutta ei ollut fyysistä vetovoimaa).
(eri kuin edeltävä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo se, että et halua lapsia, tekee lähtökohtaisesti seuranhausta huomattavasti normaalia haastavampaa. Yksisarvisen etsijä joutuu varmasti etsimään pitkään. Kannattaa nyt alkuun ainakin panostaa siihen profiiliin sitten, sitä samaa yksisarvista havittelee moni muukin - miksi hän kirjoittaisi juuri sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa oma tyyli on se että tykkään melkein kaikista naisista ja sitten kun tulee matcheja tai synkkauksia niin niistä karsin sitten ne rumat pois ja kauniiden naisten kanssa koitan luoda keskusteluyhteyden. Toki jos naisella on pelkkä naamakuva niin se herättää epäilyksiä koska se saattaa olla silloin lihava.
Naisille vinkkinä että laittakaa se kokovartalo kuva myös sinne profiiliin niin ei tule pettymyksiä ja säästämme molemmat aikaa silloin 🤗Laitoin kuvia, joissa näkyy koko kroppa. Tykkäyksiä tuli vaan lisää. Eli miten tämä nyt helpotti mun tilannetta? Lähemmäs 1000 tykkäystä. Niitä antavat miehet laidasta laitaan. Kyllähän tuossa peukalonsa kipeäksi saa ja pahan mielen. Ei mua kiinnosta joku isukki tai pullervo. Mutta kun niitä ei pysty rajaamaan. Tämä on tinderin ongelma.
Sieltä etsit parhaimman näköiset ja yrität sitten heille jutella? Jos ne ei vastaa sulle tai jos ne ghostaa sinut parin lauseen jälkeen niin olet todennäköisesti liian ruma tai heillä on juttua jo kauniimman naisen kanssa.
Väärin arvattu. Haluavat treffeille ja nopeasti sittenkin. Mutta mä en ehdi enkä jaksa tavata kaikkia. Sulla taitaa olla vähän haasteita tuon luetun ymmärtämisen kanssa.
Ole tyytyväinen kun saat munaa miehiltä. Miehet ei seksiä noin helposti saa. Saan vaan noin 1-5 tykkäystä kuukaudessa ja vuodessa ehkä pari tykkäystä johtaa seksihommiin.
Entä jos haluaisi kokonaisen suhteen?
Miehet syyttävät naisia "munahaukoiksi" mutta surullinen totuus on että heijastavat oman kyvyttömyytensä rehelliseen suhteeseen naisiin.
Siis ne jotka pörrää tuolla kestona ja syyllistävät naisia täälläkin nirsoudesta.
Hullu täytyy sen naisen olla joka suostuu tuollaisen tarjokkaan "poljettavaksi". Ja jonka pitäisi olla vielä kiitollinen siitä että kohdellaan kuin kertakäyttöastiaa.
Itse laitoin aikoinaan profiilin Suomi24:n, luin illan profiileja ja laitoin viestin yhdelle naiselle. Sen jälkeen tapasimme, muutimme yhteen ja saimme kolme lasta. Olemme yhä onnellisesti yhdessä.
Aina onneksi naisen löytäminen ei ole niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla täysin ajanhukkaa, jos olet saanut tinderin kautta seksiä?
Voi tavalla tai toisella olla kurja kokemus. Se että on seksiä ei tarkoita vielä yhtään mitään normaalille ihmisille. Siis että sillä voisi kuitata muita havaintoja.
Ei kannata mennä sänkyyn "kenen tahansa" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin aikoinaan profiilin Suomi24:n, luin illan profiileja ja laitoin viestin yhdelle naiselle. Sen jälkeen tapasimme, muutimme yhteen ja saimme kolme lasta. Olemme yhä onnellisesti yhdessä.
Aina onneksi naisen löytäminen ei ole niin vaikeaa.
Onneks meillä ei ole kolmea lasta, muuten epäilisin että olet mun mieheni :D
Pitäisi olla omat laatukategoriansa. Niille, joille kelpaa mikä/kuka vaan seksiin (tilapäisesti) ja niille joille ei todellakaan kelpaa ja seksi on vain osa suhdetta.
Varmasti molempiin laareihin kokoontuisi oma laumansa. Pahaa mieltä tuottaa nyt se että ensimmäiset painostavat ja syyllistävät toisia. Ihan älyvapaa tilanne.
Miten voi olla täysin ajanhukkaa, jos olet saanut tinderin kautta seksiä?