Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
541/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kai sinä sen verran ymmärrät, että tasoteoria on nimenomaan kansainvälinen. Ja sen ydinsanoma on, että yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella (Sloman & Sloman 1988). Eli taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoiset ihmiset sinusta kiinnostuvat.

Tasoteorian pahin ongelma on, että kiinnostuminen on todellisuudessa yksilöllistä. Vaikka toinen olisi miten korkeatasoinen ei se tarkoita, hänen olevan minulle kiinnostava. Vastaavasti toisen mielestä huono tasoinen henkilö voikin olla minulle täydellinen. 

Kaikki me normaalit ihmiset tiedämme tämän. Emmekä laske mielessämme tasonumeroita sen paremmin itsellemme kuin vastakkaiselle sukupuolelle tai mieti, onko joku tasoiseni, minua korkeampitasoinen vai minua alempitasoinen. Ihminen on joko kiinnostava tai sitten ei, ja se tieto riittää.

Tällä palstalla on kuitenkin ihmisiä, jotka haluavat askarrella tasokysymysten parissa ja silloin olisi hyvä olla edes yhtenäinen näkemys siitä, miten taso määritellään, ja tuon Sloman & Slomanb teorian mukaan ei ole yksinkertaisesti mahdollista, että naiset pariutuisivat tasoaan ylemmäs. Se taso kun molemmilla määräytyy nimenomaan siinä vaiheessa, kun he valitsevat toisensa. Jos palstamiesten mukaan seiskan nainen saa ysin miehen, niin todellisuudessa se nainenkin on ysi tai mieskin on seiska tai molemmat ovat kaseja.

Vierailija
542/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kuitenkin ihmisiä, jotka haluavat askarrella tasokysymysten parissa ja silloin olisi hyvä olla edes yhtenäinen näkemys siitä, miten taso määritellään, ja tuon Sloman & Slomanb teorian mukaan ei ole yksinkertaisesti mahdollista, että naiset pariutuisivat tasoaan ylemmäs. Se taso kun molemmilla määräytyy nimenomaan siinä vaiheessa, kun he valitsevat toisensa. Jos palstamiesten mukaan seiskan nainen saa ysin miehen, niin todellisuudessa se nainenkin on ysi tai mieskin on seiska tai molemmat ovat kaseja.

Ainoat ketä tasoteoriat kiinnostaa on trolleja ja syrjäytyneitä miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Meillä kunnollisilla miehillä on hyvät oltavat naismarkkinoilla! Niin monet miehet möhlivät monella tapaa mahdollisuutensa.

Oikeastaan riittää jos on fiksu, siisti, osaa jutella, on kohtelias ja ennekaikkea ei vihjaile seksistä.

Vierailija
544/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan miehestä, että hän on 25v-40v, miellyttää mun silmää, elättää itsensä, hänellä on normaalit sosiaaliset taidot, ei vouhkaa uskonnosta tai veganismista jne, ei ole riippuvuuksia/normaali mielenterveys, seksi kanssani kiinnostaa.

Tossa on usein jo liian monta kriteeriä.

ja oikeasti yksi showstopper eli miellyttääkö hän sinua vai ei. Tästähän ihastumisessa on kyse. Ellei toinen miellytä, niin muilla jutuilla ei ole mitään merkitystä. Mikäli toinen miellyttää, niin sitten arvioidaan onko muut jutut miten häiritseviä tai ratkaisevia, vaikkei toinen sopisikaan siihen unelmakumppanisi hahmotelmaan.

Oon ihastunut retkuihin, mutta noi mitä listasin, on sellaiset hyvän elämän edellytykset parisuhteelle. Ei se auta jos on hyvännäköinen, mutta muuten perseestä.

Vierailija
545/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä en saa naisia? Missä ne kauniit mimmit luuraa joita pääsen kuolaamaa? 🥺

#miesten hätähuuto

Vierailija
546/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ajattelen, melkein kaikilla tuntemillani naisilla on joko ulkomaalainen mies tai muualta Suomesta.

Vierailija
547/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tasoni on siinä 6 luokkaa joten hankala sitä on löytää naista. Mitkä sitten laskee tasoani ja mitkä nostaa tasoani?

Tasoani laskee:

-Koulutus vain ammattikoulusta

-Lievä ylipaino, olen mitoiltani 178cm ja 85kg

-En panosta ulkonäkööni kovinkaan paljoa enkä ole muodin perässä.

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

-Elämän perusasiat kunnossa

Minulla on mahdollisuus alle 6 tason naisiin ja ne naiset ovat pääosin ongelmaisia(päihde tai mt) ja alle 6 tason naisia on suomessa vähemmän kuin miehiä eli minun pariutuminen on todella vaikeaa.

Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.

Miksi odotat, että Ukrainasta tulisi naisia?

Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?

Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.

Tee jotain asialle.

Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.

Tälläkin palstalla koulutetut naiset sanoneet ettei heille kelpaa duunari ja niitä on yläpeukutettu tosi paljon.

Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.

Kaikki suomen naiset eivät ole tällä palstalla.

Sun spekseissä ei olisi mun silmään mitään vikaa.

Ainut ongelma on toi tasoteoriajankkaus ja naisten yleistäminen tietynlaisiksi sekä heidän solvaaminen.

Vierailija
548/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ajattelen, melkein kaikilla tuntemillani naisilla on joko ulkomaalainen mies tai muualta Suomesta.

Helsinki on täynnä muualta Suomesta tulleita miehiä.

Omassakin tuttavapiirissä suurin osa Helsingissä asuvista miehistä on jostain Turusta, Oulusta, pienemmiltä paikkakunnilta Lapista, Savosta, Pohjanmaalta jne.

Lähes kaikki kyllä ovat parisuhteessa, sinkkuus on aika harvinaista omassa kuplassani.

Vierailija
549/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tasoni on siinä 6 luokkaa joten hankala sitä on löytää naista. Mitkä sitten laskee tasoani ja mitkä nostaa tasoani?

Tasoani laskee:

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

Minulla on mahdollisuus alle 6 tason naisiin ja ne naiset ovat pääosin ongelmaisia(päihde tai mt) ja alle 6 tason naisia on suomessa vähemmän kuin miehiä eli minun pariutuminen on todella vaikeaa.

Tulispa ukrainasta naisia ketkä ei olisi ulkonäön tai rahani eli koulutukseni perään vaan he voisivat rakastaa minua tälläisenä kuin olen.

Mikset ala itse tekemään asian eteen jotain eli pyri tutustumaan vaikka niihin ukrainalaisiin, tai lähde vaikka matkalle Aasiaan tai Lattareihin, joista voisi löytyä helpostikin nainen joka ihastuisi sinuun ja arvostaisi tuollaisia ”ei päihdeongelmaa, ei väkivaltaa, työ”-tason perusasioita?

Naisia on maailma täynnä, turha tuhlata aikaa passiivisena vain odottaen, että jostain tupsahtaa joku ja esim. tuodaan niitä ukrainalaisia.

Tee jotain asialle.

Odotan niitä koska heitä tuskin kiinnostaa minun koulutustaso eikä he ole niin nirsoja minun ulkonäöstäni. Suomessa naisille on todella tärkeää se mikä koulut miehellä on ja naiset ovat ulkonäkökeskeisiä.

Tälläkin palstalla koulutetut naiset sanoneet ettei heille kelpaa duunari ja niitä on yläpeukutettu tosi paljon.

Pystyn elämää sinkkuna joten en ole niin epätoivoinen että menen ulkomaille etsimään naista.

Luuletko siis, että kelpaat sen enempää ulkomaaalaisille korkeasti koulutetuille naisille, vai miksi mainitsit tuon, ettei suomalaiset koulutetut naiset käsityksesi mukaan kelpuuta duunaria?

Miksi sinä duunarina haluat nimenomaan koulutetun naisen?

Ja jos olet hieman ylipainoinen etkä ”panosta” ulkonäköäsi tai ”seuraa muotia” (mitä se sitten tarkoittaakaan?), niin haluatko sitten hoikan ja hyväkuntoisen, ulkonäköönsä panostavan trendikkään naisen, vai miksi nämä asiat mainitset?

Kelpuutatko itse hieman ylipainoisen duunarinaisen joka ei juurikaan panosta ulkonäköönsä tai seuraa muotia?

Rakastutko sinä naisen sisimpään sellaisena kuin hän on, etkä välitä ulkonäöstä?

Se selviää vain kokeilemalla että ovatko ukrainalaiset naiset yhtä pinnallisia kuin suominaiset. Yrität siis vihjailla että tasoteoria pätee myös ukrainalaisiin naisiin?

Varmasti voit saada jonkun ulkoisesti itseäsi tasokkaamman, mutta koulutetut naiset on yleensä kaikkialla nirsompia.

Ja tietysti kokeilemalla selviää, eli nyt kun niitä on sinne tullut, niin menet tekemään tuttavuutta jne.

Ei se valittamalla tapahdu, täytyy toimia ja olla aktiivinen. Ukrainalaiset naiset tykkäävät kun mies on miehekäs eli aktiivinen, pyytää treffeille, maksaa ja vie kukkia ym.

monta ukrainalaista naista sä tunnet?

Vierailija
550/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että! Meillä kunnollisilla miehillä on hyvät oltavat naismarkkinoilla! Niin monet miehet möhlivät monella tapaa mahdollisuutensa.

Oikeastaan riittää jos on fiksu, siisti, osaa jutella, on kohtelias ja ennekaikkea ei vihjaile seksistä.

En tiedä mistä puhut, olen kaikkea tuota ja enemmän, silti täysin kuollut tinderi. Onneksi on kesä tulossa, sentään livenä ei niin suuria ongelmia ole.

Vierailija
551/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä puhut, olen kaikkea tuota ja enemmän, silti täysin kuollut tinderi. Onneksi on kesä tulossa, sentään livenä ei niin suuria ongelmia ole.

Haetko millaisella ikä- ja etäisyyshaarukalla suhteessa omaan ikääsi? Onko sinulla millaiset kuvat ja profiiliteksti? Onko profiilisi ollut yli 2-3 viikkoa olemassa?

Vierailija
552/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassakin tuttavapiirissä suurin osa Helsingissä asuvista miehistä on jostain Turusta, Oulusta, pienemmiltä paikkakunnilta Lapista, Savosta, Pohjanmaalta jne.

Lähes kaikki kyllä ovat parisuhteessa, sinkkuus on aika harvinaista omassa kuplassani.

Mulla sama. Nyt sitten itse olen eronnut ja ei ole kyllä tuttavapiirissä ketään muita sinkkuja, ettei ole kyllä tarjokkaita ystäväpiirin kautta. Sen siitä saa, kun on aina ollut parisuhteessa ja samantyyppisten ihmisten kanssa pyörinyt. Tinderiä kokeilin, mutta on kyllä niin hakuammuntaa, ettei mulla riitä aika ja energia ensinnäkin rankata niitä miehiä siellä tinderissä ja toisekseen ravata jossain treffeillä tyyppien kanssa, jotka ei välttämättä kiinnosta mua sitten livenä alkuunkaan.

Vierailija
553/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Niin tuo on vain sinun oma näkemyksesi itsestäsi. Ikä on todennäköisesti ainoa kiistaton asia. Pelkästään tuo hoidetut hiukset -kommentti antaa sinusta tietynlaisen kuvan. Useimmat ihmiset tuntuvat pitävän itseään kultapalana deittimarkkinoilla. Jostain syystä näille kultapaloille tippuu nuo aloituksessa mainitut ehdokkaat, eikä ainoatakaan fiksua (?). Kyllä niitä hyväkin miehiä on, mutta oletko miettinyt miksi et saa heiltä yhteydenottoja...?

Vierailija
554/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Nyt sitten itse olen eronnut ja ei ole kyllä tuttavapiirissä ketään muita sinkkuja, ettei ole kyllä tarjokkaita ystäväpiirin kautta. Sen siitä saa, kun on aina ollut parisuhteessa ja samantyyppisten ihmisten kanssa pyörinyt. Tinderiä kokeilin, mutta on kyllä niin hakuammuntaa, ettei mulla riitä aika ja energia ensinnäkin rankata niitä miehiä siellä tinderissä ja toisekseen ravata jossain treffeillä tyyppien kanssa, jotka ei välttämättä kiinnosta mua sitten livenä alkuunkaan.

Lisään vielä, ettei mulle mitään horror-tapauksia vastaan tullut. Lähinnä ei vaan ollut sitten kipinää. Yhden kanssa oli kipinää ja tapailtiin, mutta taisikin olla pelimies, jolla varmaan jokaisen naisen kanssa vastaavaa kipinää. Mutta rankkasin siis todella tarkkaan, että millaisten miesten kanssa menin treffeille ja kirjoittelin pitkään kaikkien kanssa ennen treffejä.

Eli kaksi vaihtoehtoa: joko joudut käyttämään hirveästi aikaa ja energiaa "taustaselvityksiin" ennen tapaamista, ja usein tämä on turhaa, kun livenä ei sitten sytytäkään, tai sitten tapaat ihmiset nopeasti vähin tiedoin, ja tulee noita aloittajan kuvaamia kauhutapauksia. :D

Vierailija
555/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoani laskee:

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

Tee jotain asialle.

Ainut ongelma on toi tasoteoriajankkaus ja naisten yleistäminen tietynlaisiksi sekä heidän solvaaminen.

Ärsyttää myös tuo yleistäminen...kaikki naiset sitä ja tätä. Olen tavannut ison joukon idioottimaisesti käyttäytyviä miehiä, mutta en tosiaan kuvittele, että kaikki miehet on samanlaisia. Sillä tyylillä saa viettää elämänsä loppuun asti yksin ja katkerana.

Eikä duunariudessa ole mitään vikaa. Jos arvostaa itseään, elättää itsensä eikä ole ulosottolaitoksen asiakas, homma on silloin hanskassa.

Vierailija
556/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?

Olen nätti, fiksu, en käytä juurikaan alkoa, olen hoikka ja hiukset on hoidetut. Koulutus on amk ja vakityöpaikka. Ikää 25v.

Niin tuo on vain sinun oma näkemyksesi itsestäsi. Ikä on todennäköisesti ainoa kiistaton asia. Pelkästään tuo hoidetut hiukset -kommentti antaa sinusta tietynlaisen kuvan. Useimmat ihmiset tuntuvat pitävän itseään kultapalana deittimarkkinoilla. Jostain syystä näille kultapaloille tippuu nuo aloituksessa mainitut ehdokkaat, eikä ainoatakaan fiksua (?). Kyllä niitä hyväkin miehiä on, mutta oletko miettinyt miksi et saa heiltä yhteydenottoja...?

Miksei hänen kertomansa koulutus ja työpaikka olisi totta? Vai sivuutitko ne, koska kyseessä on nainen ja sua kiinnostaa vaan ulkonäkö?

Vierailija
557/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoani laskee:

Tasoani nostaa:

-Mt ongelmia ei ole

-Päihdeongelmia ei ole

-Käyn kuitenkin töissä

Tee jotain asialle.

Ärsyttää myös tuo yleistäminen...kaikki naiset sitä ja tätä. Olen tavannut ison joukon idioottimaisesti käyttäytyviä miehiä, mutta en tosiaan kuvittele, että kaikki miehet on samanlaisia. Sillä tyylillä saa viettää elämänsä loppuun asti yksin ja katkerana.

Eikä duunariudessa ole mitään vikaa. Jos arvostaa itseään, elättää itsensä eikä ole ulosottolaitoksen asiakas, homma on silloin hanskassa.

Mä tykkään duunarimiehistä. Ovat käteviä käsistään ja ne työasut on seksikkäät.

Vierailija
558/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista löytyy vikaa, kun tarpeeksi etsii. Ehkä ap on niin tottunut etsimään vikoja että jää ne hyvät puolet huomaamatta ihmisissä.

Vierailija
559/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ei ole sama kuin täydellinen. Hyvään mahtuu puutteitakin.

Vierailija
560/663 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haetko millaisella ikä- ja etäisyyshaarukalla suhteessa omaan ikääsi? Onko sinulla millaiset kuvat ja profiiliteksti? Onko profiilisi ollut yli 2-3 viikkoa olemassa?

Olen 30v, profiilissa naama ja kroppakuva (leveäharteinen, ok-kuntoinen ja -näköinen). Profiilitekstissä lyhyt kuvaus itsestä ja mitä haen. Haarukka 22-35v, 30km säteellä Helsingistä. Tykkäyksiä tulee joskus hoikilta 22-25v naisilta, yleensä kuitenkin vain lihavilta 25-35v. Lihavien kanssa olen seurustellut aikaisemmin, kun ei muutakaan ole saanut, mutta enää en jaksa tyytyä lihaviin, joten suurin osa saamistani tykkäyksistä on "turhia". Mätsejä/tykkäyksiä keskimäärin 1-2 viikonloppuisin. Puoli vuotta olen siellä ollut, kaksi tavannut pelkän seksin merkeissä. 4/5 mätsistä poistaa ekan viestin jälkeen tai lopettaa viestittelyn kesken. Täysin ajanhukkaa osaltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä