Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, en tämän keskustelun myötä uskallakkaan erota ”hyvästä” miehestä kun jään varmaan loppuelämäksi yksin. :D Mä olen ekonomi, älykäs, hauska, nuori ja hyvätuloinen, mutta lihava! Eihän mulla ole mitään mahdollisuuksia löytää toista normaalia kumppania jos hoikatkaan (tuntuu olevan useilla ”järkevillä” miehillä ykkösprioriteetti) ei löydä 16 miehestä sopivaa…
Voithan löytää jonkun toisen lihavan ja kivan tyypin?
Tietämäni helposti eron jälkeen pariutuneet naiset (ja miehet) ovat tosiaan kyllä hoikkia tai normaalivartaloisia ja ihan hyvännäköisiä, mutta kyllähän pullukatkin pariutuu toisten pyöreiden kanssa.
Hoikkuus/hyvä kunto, nätti naama ja mukava luonne on tärkeämpää kuin koulutus ja tulot.
Se että sinulle kumppanissa kiinnostavinta on vyötärönympärys, ei tarkoita että se sitä muille olisi. Mä olen hyvätuloinen, koulutettu, fiksu ja vähän pyöreä. Ei ole koskaan ollut ongelma, etteikö seuraa ja kiinnostuneita löytyisi ja eron jälkeen vajaassa vuodessa pariuduin uudelleen ihan normaalipainoisen (ei sillä että se olisi ollut kriteeri) fiksun ja kivan miehen kanssa. Tokihan ulkonäöltään viehättävimmillä on enemmän vientiä, mutta ei se tarkoita etteikö sitä riittäisi oikein hyvin meille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Profiilisi on vääränlainen, se vetää puoleensa vääränlaisia ihmisiä, luultavasti painottaa liikaa ulkonäköä, koska nuo 16 miehen lista on juuri sellainen, vain ulkonäköön katsova ryhmä.
Mulla on kuvattomana tullut törkypostia. En todellakaan etsinyt panoseuraa.
Mistä voi päätellä että osalla miehistä on vain tarve purkaa turhautumistaan ventovieraisiin naisiin. Ehkä se että olet jonkun ikäinen riittää triggeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätteko millanen mies luonteeltaan ja parisuhteessa todennäköisesti olisi mies, jolla on kova draivi kehittyä niin ammatillisesti kuin (urheilullisissa) harrastuksissaankin? Mitä luultavimmin kylmä, kova, etäinen, itsekeskeinen, omahyväinen, jolla ei koskaan ole aikaa vain olla, aina pitää huseerata ja saada jotain aikaan. Tuollainen menestyjämies on saalis vain unelmakuvissa, mutta käytännössä oikeassa elämässä olisi kammottava kumppani. Aivan samoin kuin miesten unelmissa täydellinen kumppani on kuvankaunis ja seksikäs, mutta oikeassa elämässä sellainen nainen lienee usein kovin täynnä itseään ja on jatkuvasti altis iskuyrityksille.
Toki ymmärrän ettei huonosti käyttäytyvää, päihteitä/alkoholia säännöllisesti käyttävää miestä halua kukaan nainen lähisuhteeseen, mutta on niitä välimuotojakin, tavallisia jampestereita joilla on tavallinen duuni ja tavalliset harrastukset (kuten leffojen katselu ja koiran kanssa lenkkeily). Tavallisuus kunniaan 💪
Mutta mistä ne järkevät tavikset löytää, jos nettideitit ovat täynnä ongelmaisia?
Itse en viitsi enää netistä seuraa etsiä. Ei vaan jaksa enää kyynistyä yhtään, ei ole varaa siihen.
Siellä ne on netissä taviksetkin, clue on siinä että ne pitää osata erottaa ongelmaisista. Ei se silleen toimi, että deittailu on valintamyymälä, josta käyt hyllystä nappaamassa itsellesi sopivat ihmiset.
Omituinen avaus, kun juuri luemme toisaalta, että naiset eivät enää(N) tarvitse miehiä mihinkään! Kumminkammin se nyt on, annan asian harkinnan tavan mukaan yksinomaan naisten kontolle jääväksi METATYÖKSI! (Siitä voi sitten valittaa toisessa ketjussa).
Sinkkuja pyörii ihan kaikkialla, baareissa,harrastuksissa,kaupoissa,tapahtumissa yms samoissa paikoissa missä ei sinkutkin.
Ei kaikki sinkut ole sellaisia että ne etsimällä etsii parisuhdetta vaan ne elää asenteella "parisuhde tulee jos on tullakseen".
Deittiapit on sellasia paikkoja minne menee ihminen kuka etsimällä etsii kumppania.
Tällä halusin sulle ap sanoa että sinkkuja on paljon mutta ne ei vaan tuo sitä esille arjessaan.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen avaus, kun juuri luemme toisaalta, että naiset eivät enää(N) tarvitse miehiä mihinkään! Kumminkammin se nyt on, annan asian harkinnan tavan mukaan yksinomaan naisten kontolle jääväksi METATYÖKSI! (Siitä voi sitten valittaa toisessa ketjussa).
No siis naiset haluaa ja tarvitsee ja kaipaa miestä (tietenkin) mutta kun sen pitää olla Johnny Depp tai Brad Pitt, tämä on se ongelma.
Suhteen löytäminen pitääkin olla vaikeata. Tunnen satoja/tuhansia naisia (siis kaikki työ yms. piirit yhteen laskettuna) ja jos olisin sinkku, niin heistä naisia joista aidosti voisin olla kiinnostunut on ehkä viisi. Onneksi vaimoni on näiden joukossa, joten ei tarvitse etsiä.
En minä sinkkumiehenä ainakaan tuo omaa sinkkuuttani esiin sosiaalisissa paikoissa. Pitäiskö mun tatuoida otsaan "olen sinkku" jotta naiset tievät että olen sinkku? Nykyaikana deittailu on keskittynyt aikalailla internettiin ja siellä ne parit pääosin muodostuu koska jossain tinderissä lähes kaikki on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä järkevä ihminen ymmärtää, ettei "naiset" ole mikään homogeeninen massa, vaan koostuu yksilöistä, joilla on erilaiset tausta, elämäntilanne ja tarpeet. Joku etsii parisuhdetta, toinen kevyttä tapailua, kolmas ei etsi mitään ja neljäs on jo parisuhteessa.
Kannattaa katsoa millaisia uroksia Savosta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut hieman pulleita kaljuja insinöörimiehiä? Heitä on hyvin paljon ja olen itsekin sellainen. Keskimääräistä paremmat tulot ja rauhalliset ja ennustettavat elämäntavat.
Jos naiset on vaan rahan perän (miesten mielestä) niin miksiköhän oot vielä sinkku??
Sanooko tuo insinööri todellakin olevansa sinkku? Itse en osaa tuota faktaa lukea tuosta kirjoituksesta. Sen kylläkin, että on pullea ja kalju insinööri.
No jos et ole itse kovatasoinen nainen, niin parempaa ei löydy. Mulle ainakin löytyy Tinderistä vaikka kuinka paljon ihania, kunnollisia miehiä ja oon sentään sua 10v vanhempi äiti! Onko sulla liian kovat ulkonäkökriteerit? Keskity enemmän niihin esittelyteksteihin kuin kuviin, jos oot vaan sekopäitä ja juoppoja löytänyt. Kyllä ne lapselliset elämänkoululaiset sieltä erottaa…
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa millaisia uroksia Savosta löytyy.
Kuulemma kieroja.
Eli neljälle noista vielä antoi 😂
Vierailija kirjoitti:
En minä sinkkumiehenä ainakaan tuo omaa sinkkuuttani esiin sosiaalisissa paikoissa. Pitäiskö mun tatuoida otsaan "olen sinkku" jotta naiset tievät että olen sinkku? Nykyaikana deittailu on keskittynyt aikalailla internettiin ja siellä ne parit pääosin muodostuu koska jossain tinderissä lähes kaikki on sinkkuja.
Mä luulen, että suurin osa, jotka sanoo, ettei nettideittejä tarvita ja menkää oikeaan elämään tutkan kanssa, on niitä, jotka on pariutuneet jo jossain 20-vuotiaiden biletysjutuissa, missä nyt suurin osa oli sinkkuja, tai ei ainakaan vielä kovin vakavassa suhteessa (siis ei naimisissa, lapsia tms.), että kuka tahansa oli vielä lähestyttävä.
Nyt 37-vuotiaana ei kyllä esim. työelämässä tai harrastuksissa juuri kukaan puolituttu tiedä mun olevan sinkku. Päin vastoin kaikki olettaa, että olen parisuhteessa, kun mulla on lapsiakin. Kerrankin pomo heitti mulle jotain läppää isossa porukassa, että "sun täytyy miehes laittaa noihin hommiin" tms. En sitten ruvennut siinä selittämään, ettei ole muuten miestä tässä taloudessa ja keskustelukin siirtyi muihin aiheisiin :D
Eli en itsekään oikein näe, että miten oikeassa elämässä voisi tässä iässä lähestyä ketään olettaen, että olisi sinkku tai miten kenenkään parisuhdestatus kävisi ilmi. Nettideiteissä sentään on oletus, että vastaantulijat on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis naiset haluaa ja tarvitsee ja kaipaa miestä (tietenkin) mutta kun sen pitää olla Johnny Depp tai Brad Pitt, tämä on se ongelma.
Ei vaan sen pitää olla tunneälykäs ja huolehtivainen. Naiset on opetelleet renkaan vaihtamiset, politiikan harjoittamisen ja vaikka mitä, mitkä olivat ennen ainoastaan miesten hommia. Milloin miehet opettelevat tunneälykkäiksi? Muutenkin tytöt fiksuuntuu ja pojat tyhmenee. Mikä lie syynä.
Tinderissä oli naisella profiilissa "kun löytyisi edes yksi hyvä mies". Myönnettäkööt, että nainen oli ihan hyvännäköinen. Itsekkään en hullumpi, MUTTA annoin superliken ja ei ole tullut tykkäystä takaisin. Eli kummasti ne järkevät ja hyvät miehet jää seulan ulkopuolelle. Eli pitäisi olla ilmeisesti tosi hyvännäköinen mies, mutta samalla myös luotettava ja järkevä mies, joka herättää naisen mielenkiinnon. Näitä todella hyvännököisiä mukavia miehiä varmasti löytyy, mutta en kuuntele valitusta, jos rima on korkeella sen ulkonäönkin suhteen.
Parisuhdemielessäkin profiilien lukeminen vähän miten sen ottaa. Näet saaneesi hajanaisia tykkäyksiä muutamalta naiselta. Jaksatko keskittyä miten tarkkaan kuhunkin profiiliin? Kun vielä monessa profiilissa huonot kuvat, kuva puuttuu, teksit puuttu tai esittelynä n+1 emojia, niin eipä monestakaan profiilista ole mitään kummoista informaatiota saatavissa.