Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä

Vierailija
20.04.2022 |

Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön

Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...

Kommentit (663)

Vierailija
281/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on parhaat miehet, unohda se Helsinki

Vierailija
282/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on tullut uskomattoman nirsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuljin kylältä kotiin päin,

Talonpojan mä tiellä näin

"Löydät pojan niin tumman,

Nätin kuin humman",

Sanoi tuo ystäväin

"Hän on luona joen rannan missä tuoksuu havupuu

Sulle neuvon yhden annan heitä mielestäs jo muu."

Heitin kaiken vuoksi miehen,

Miten niin ja minkälaisen?

Luotin heinäpellon poikaan,

Enkä suotta ollenkaan,

Lal-lal-laa-la-la-lal-lal

"R-A-K-A-S, kulta kultasein",

Mä sanoin niin ja selväks tein

"Me mennään maalla naimisiin,

En enää lähde kaupunkiin

Sä olet kaunistunut niin,

En tiedä kuinka sanoisin sen paremmin"

"R-A-K-A-S, kulta kultasein,

Mä turhan reissun sinne tein

Vain täällä tuoksuu havupuu ja paistaa vanha kunnon kuu

Se onkin onni että saa

Taas maalla kuuta tuijottaa ja rakastaa"

Mä muistan miehen tuon hyvin niin,

Mä muistan miten me suudeltiin

Kun mä Stadia kohti pyörällä sotkin,

Niin sitä erottiin

Hän jäi luokse joen rannan missä tuoksuu havupuu

Kotiin sieltä hänet kannan,

Pussaan puhki koko suun

Heitän kaiken vuoksi miehen,

Tiedän kyllä minkälaisen

Eihän löydy sulle vertaa

Vaikka kuinka hakisin

"R-A-K-A-S, kulta kultasein",

Mä sanoin niin ja selväks tein

"Me mennään maalla naimisiin,

En enää lähde kaupunkiin

Sä olet kaunistunut niin,

En tiedä kuinka sanoisin sen paremmin"

"R-A-K-A-S, kulta kultasein,

Mä turhan reissun sinne tein

Vain täällä tuoksuu havupuu ja paistaa vanha kunnon kuu

Se onkin onni että saa

Taas maalla kuuta tuijottaa ja rakastaa"

Vierailija
284/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais lihava tavis nainen.

Vierailija
285/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se lihava haluaa korkeasti koulutetun ei kaljamahaisen miehen.

Vierailija
286/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei vastaa Badoossa viesteihin.. harmi.

Vierailija
287/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina jauhetaan tätä että läskit työttömät naisetkin vaatii lentäjäkirurgimiljonäärejä jotka ejakuloi suklaata?

Itse olen hoikka ja urheilullinen, toki toivoisin miestä jolla ei nyt valtavasti liikakiloja ole mutta ei ole kyllä varakkuudella, koulutuksella tai edes työstatuksella väliä. Duunari vaikuttaa itseasiassa parhaalta vaihtoehdolta niin ei tarvitse mitään mukafilosofisia jaaritteluja kuunnella.

Vierailija
288/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuja pyörii ihan kaikkialla, baareissa,harrastuksissa,kaupoissa,tapahtumissa yms samoissa paikoissa missä ei sinkutkin.

Ei kaikki sinkut ole sellaisia että ne etsimällä etsii parisuhdetta vaan ne elää asenteella "parisuhde tulee jos on tullakseen".

Deittiapit on sellasia paikkoja minne menee ihminen kuka etsimällä etsii kumppania.

Tällä halusin sulle ap sanoa että sinkkuja on paljon mutta ne ei vaan tuo sitä esille arjessaan.

Monella miehellä taitaa olla sellainen lähestymistapa, että Tinder on naisten (=seksin) etsimistä varten, ja arjessa saatetaan suoraa päätä sivuuttaa kaikki potentiaaliset tilanteet, joissa sinkkunaisiin voisi tehdä tuttavuutta.

Saattaa olla, että monille miehille ei sellaisia tilanteita tulekaan, koska (sinkku)miehet yksinkertaisesti eivät ole yhtä sosiaalisia kuin naiset, ja jos ovat, hengailevat ja juttelevat lähinnä muiden miesten kanssa ja harrastavat sellaisia asioita, jotka kiinnostavat lähinnä miehiä tai lähes yksinomaan miehiä. Jopa naisvaltaisissa työpaikoissa (itse olen sellaisessa) saattaa muodostua naisista eristäytyvä "miesten rinki", jos miehiä on enemmän kuin yksi tai kaksi.

Eli miehet eivät ole lähtökohtaisesti naisista kiinnostuneita _ihmisinä_ yhtä paljon kuin naiset olisivat kiinnostuneita miehistä. Sekä naisia että miehiä (luonnollisesti) kiinnostaa seksi, mutta miesten mielikuvia ja kokemuksia naisista hallitsee seksi, koska useat miehet eivät vaan kiinnostu naisista ihmisinä. Naisten harrastukset ja ajanviettotavat tai ylipäätään se maailma, jossa suurin osa naisista elää, ei kiinnosta isoa osaa miehistä. 

Tämän vuoksi isoissa kaupungeissa elää paljon naisia, jotka eivät saa arjessaan välttämättä juuri lainkaan kontakteja ikäisiinsä sinkkumiehiin juuri missään. Isoissa kaupungeissa on hyvin paljon vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, ja sitä tietä harrastukset, paikat, tilat ja ajanvietteet ovat usein joko hyvin naisvoittoisia tai hyvin miesvoittoisia. Pikkupaikkakunnilla samanikäiset naiset ja miehet "ajautuvat" helpommin toistensa kanssa tekemisiin arjessa, koska ympyrät ovat pienempiä ja sosiaaliset verkostot yhdistävät samalla paikkakunnalla asuvia ihmisiä.

Tämä tekee sen, että naiset valittavat, kun eivät löydä isoissa kaupungeissa hyviä sinkkumiehiä arjessaan juuri missään, ja miehet eivät saa Tinder-matcheja.

Tämä on harmi molemmille osapuolille, koska edelleenkin naiset eivät löydä haluamiaan kumppaneita - rakastettuja, ystäviä, seuralaisia, harrastuskavereita, elämänkumppaneita, toivottujen lasten isiä, arjen jakajia - ja miehet eivät löydä haluamiaan (seksi)kumppaneita, kodinhoitajia, lasten synnyttäjiä, asuntolainan jakajia ja arjen mahdollistajia.

Hyvin kirjoitettu tuo että miehiä ei kiinnosta maailma jossa naiset elävät. Ja toimii se varmaan toisinkin päin. Itsekeskeisyys on aikamme kuva. Eikä tuo tarkoita että pitäisi itse alkaa elämään samalla lailla kuin mies/nainen kenen kanssa on, vaan juuri kiinnostus toisesta ihmisenä, kokonaisuutena.

T. Tunneälykäs sinkkumies

Vierailija
289/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuja pyörii ihan kaikkialla, baareissa,harrastuksissa,kaupoissa,tapahtumissa yms samoissa paikoissa missä ei sinkutkin.

Ei kaikki sinkut ole sellaisia että ne etsimällä etsii parisuhdetta vaan ne elää asenteella "parisuhde tulee jos on tullakseen".

Deittiapit on sellasia paikkoja minne menee ihminen kuka etsimällä etsii kumppania.

Tällä halusin sulle ap sanoa että sinkkuja on paljon mutta ne ei vaan tuo sitä esille arjessaan.

Monella miehellä taitaa olla sellainen lähestymistapa, että Tinder on naisten (=seksin) etsimistä varten, ja arjessa saatetaan suoraa päätä sivuuttaa kaikki potentiaaliset tilanteet, joissa sinkkunaisiin voisi tehdä tuttavuutta.

Saattaa olla, että monille miehille ei sellaisia tilanteita tulekaan, koska (sinkku)miehet yksinkertaisesti eivät ole yhtä sosiaalisia kuin naiset, ja jos ovat, hengailevat ja juttelevat lähinnä muiden miesten kanssa ja harrastavat sellaisia asioita, jotka kiinnostavat lähinnä miehiä tai lähes yksinomaan miehiä. Jopa naisvaltaisissa työpaikoissa (itse olen sellaisessa) saattaa muodostua naisista eristäytyvä "miesten rinki", jos miehiä on enemmän kuin yksi tai kaksi.

Eli miehet eivät ole lähtökohtaisesti naisista kiinnostuneita _ihmisinä_ yhtä paljon kuin naiset olisivat kiinnostuneita miehistä. Sekä naisia että miehiä (luonnollisesti) kiinnostaa seksi, mutta miesten mielikuvia ja kokemuksia naisista hallitsee seksi, koska useat miehet eivät vaan kiinnostu naisista ihmisinä. Naisten harrastukset ja ajanviettotavat tai ylipäätään se maailma, jossa suurin osa naisista elää, ei kiinnosta isoa osaa miehistä. 

Tämän vuoksi isoissa kaupungeissa elää paljon naisia, jotka eivät saa arjessaan välttämättä juuri lainkaan kontakteja ikäisiinsä sinkkumiehiin juuri missään. Isoissa kaupungeissa on hyvin paljon vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, ja sitä tietä harrastukset, paikat, tilat ja ajanvietteet ovat usein joko hyvin naisvoittoisia tai hyvin miesvoittoisia. Pikkupaikkakunnilla samanikäiset naiset ja miehet "ajautuvat" helpommin toistensa kanssa tekemisiin arjessa, koska ympyrät ovat pienempiä ja sosiaaliset verkostot yhdistävät samalla paikkakunnalla asuvia ihmisiä.

Tämä tekee sen, että naiset valittavat, kun eivät löydä isoissa kaupungeissa hyviä sinkkumiehiä arjessaan juuri missään, ja miehet eivät saa Tinder-matcheja.

Tämä on harmi molemmille osapuolille, koska edelleenkin naiset eivät löydä haluamiaan kumppaneita - rakastettuja, ystäviä, seuralaisia, harrastuskavereita, elämänkumppaneita, toivottujen lasten isiä, arjen jakajia - ja miehet eivät löydä haluamiaan (seksi)kumppaneita, kodinhoitajia, lasten synnyttäjiä, asuntolainan jakajia ja arjen mahdollistajia.

Ai kauheeta, nyt joku voisi tehdä jonkun tutkimuksen, että onko tämä totta. Eli tarpeet ei vain kerta kaikkiaan kohtaa. Naiset ja miehet toivovat parisuhteilta niin eri asioita, ettei millään voi natsata. Ja ihan voi olla oikein näin. Nainen kaipaa keskustelukumppania ja seksiä miehen kanssa, jonka kanssa myös henkinen yhteys. Mies kaipaa taloudenhoitajaa ja seksiä hyvärunkoisen naisen kanssa (keskusteluista niin väliä). Eipä se natsaa, ei.

Tietysti osa miehistä kaipaa keskustelukumppania, henkistä yhteyttä, yhteistä aikaa, yhteisiä kiinnostuksenkohteita, tasapuolista ja tasa-arvoista suhdetta - ylipäätään samanlaisia asioita kuin valtaosa naisista - mutta nämä miehet joko ovat varattuja (pitkissä suhteissa, koska naiset eivät halua heistä eroon) tai sitten ovat eristäytyneitä tai estyneitä seuranhaun suhteen (eli eivät osaa/uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta tai näyttää kiinnostustaan, vaikka saattaisivatkin esimerkiksi ajautua mielenkiintoiseen keskusteluun naisen kanssa).

Vierailija
290/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu tuo että miehiä ei kiinnosta maailma jossa naiset elävät. Ja toimii se varmaan toisinkin päin. Itsekeskeisyys on aikamme kuva. Eikä tuo tarkoita että pitäisi itse alkaa elämään samalla lailla kuin mies/nainen kenen kanssa on, vaan juuri kiinnostus toisesta ihmisenä, kokonaisuutena.

T. Tunneälykäs sinkkumies

Ikävä kyllä se on useimmiten juuri niin päin, että naiset kiinnostuvat toisesta ihmisestä (myös miehestä) kokonaisuutena, miehet eivät välttämättä niinkään. Naisten kiinnostuksenkohteet ja esimerkiksi harrastukset ovat laajentuneet viimeisen 20 vuoden aikana entisestään, myös aiemmin miehisiin harrastuksiin (metsästys, kamppailulajit, muut "miehiset ajanvietteet/harrastukset/lajit) mutta miehet eivät edelleenkään ole kovinkaan usein esimerkiksi kiinnostuneet naisvaltaisista ajanvietteistä tai harrastuksista, eivät edes naisvaltaisista ammateista.

Vierailija
291/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan!

Vierailija
292/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette pk-seudun ylimieliset koulutetut maisterit voisi laskee rimaa ja ottaa tavallinen pakettilajittelija postista. miksi ei kelpaa?

Vierailija
293/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina jauhetaan tätä että läskit työttömät naisetkin vaatii lentäjäkirurgimiljonäärejä jotka ejakuloi suklaata?

Itse olen hoikka ja urheilullinen, toki toivoisin miestä jolla ei nyt valtavasti liikakiloja ole mutta ei ole kyllä varakkuudella, koulutuksella tai edes työstatuksella väliä. Duunari vaikuttaa itseasiassa parhaalta vaihtoehdolta niin ei tarvitse mitään mukafilosofisia jaaritteluja kuunnella.

Eihän teille tavis duunari kelpaa.. ite käyn töissä on ylipainoa kaljamahaa.. mutta ei silti kelpaa 

Vierailija
294/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei vastaa Badoossa viesteihin.. harmi.

Vaimosi lukee ne viestit.

Ks. toinen ketju

Vierailija
295/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se naistenmaailma eroaa miestenmaailmasta? Mä olen työpaikoilla ja vapaa-ajalla naisten kanssa tekemisissä ja en mä kyllä huomaa eroa meidän maailmoissa.

Ajattelen ihmisiä tasa-arvoisesti ja koen että sukupuoli on vain se miltä näyttää mutta onko se jotain muutakin?

Minulle tuli täysin yllätyksenä väitteet eri maailmoista ja olen luullut että sukupuoliroolit on historiaa.

Olen sinkku ja mies.

Vierailija
296/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen yrittäny monia sinkkunaisia hki vantaa.. ei niitä löydy.. olen naisille ilmaa... miksi naiset sitten vaatimalla vaatii laatikkoleuka maisteria?

Vierailija
297/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itseni epäonnistuneeksi ja vähän vialliseksikin, kun en ole onnistunut löytämään itselleni pitkäaikaista parisuhdetta, sitä rakasta naista, jonka kanssa olisin voinut perustaa perheen ja elää yhdessä onnellista elämää.

Olen toki varsin tyytyväinen nykyiseen omannäköiseen elämääni, mutta perhe olisi silti ollut asia, jonka olisin halunnut. Pidän lapsista, ja olisin toivonut, että olisin voinut olla isä. Tästä koen surua ja tyhjyyden tunnetta. Minulla on paljon lemmikkejä, joista huolehtimalla kai sitten paikkaan lapsettomuuttani. 

Myös hyvän parisuhteen löytäminen olisi ollut ihanaa. Minulla olisi ollut rakkautta jaettavana. Olin parisuhteessa vähän yli parikymppisenä, ja molempien tekemien virheiden vuoksi tämä elämäni ainut vakavampi suhde päättyi vain vähän yli puolen vuoden kuluttua. Emme aivan ehtineet muuttaa yhteen. Sen jälkeen en ole parisuhdetta löytänyt.

Nyt olen hyväksynyt asian.

Ainut asia, joka minua ahdistaa ja pelottaa, on yksinäinen vanheneminen. Minulla on ystäviä ja kavereita, mutta millaiseksi elämäni muuttuu, kun ikäännyn? Moni ikääntynyt sukulainen on joutunut kärsimään yksinäisyydestä, koska ystävyyssuhteet päättyvät joko kuolemiin tai yksinkertaisesti siihen, että tapaamisiin ja yhteydenpitoon ei ole enää samalla tavalla mahdollisuutta. Ehkä en itse edes elä kovin vanhaksi, joten pelko yksinäisestä vanhuudesta saattaa siksi olla turha.

Vierailija
298/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi naiset on täälä etelässä niin nirsoja.. sitten valitellaan ei miehille kelpaa.. mitä hittoa.. mulle kelpais ihan hyvin 80 kg pyöreempi mukava nainen.. ne vain vaatii liikoja.. en heille riitä.

Vierailija
299/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseäkään kiinnostait pornoon koukkuun jääneet miehet

Vierailija
300/663 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu itekki olevan naisille ilmaa näin 37 v miehenä.. en halua lapsia.. haluaisin koiran ja sen oikeen naisen.. en omasta mielestä ole ees kovin nirso.. mulla on itellä ylipainoa vähän mieheksi ei paljon.. en ees halua hoikkaa tällättyä naista.. mutta kovin tuntuu olevan vaikeeta löytää tavallinen nainen... en ole koulutettu ja kavereita ei ole.. siis tunnen olevani hukassa ja tunnen tyhjää.. masentaaki tilanne.