Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Itse luovutin jo liki 20 vuotta sitten joten nykyhetkestä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta jo ysärillä tilanne oli se pk-seudulla, että jos halusi itselle hyvän miehen niin se olisi pitänyt viedä joltakin joka tapasi miehen itseä aiemmin. Ja se taas ei sovi omiin arvoihin.
Toki jokainen tahtoo makunsa mukaisen miehen eikä kaikkien maku tietenkään ole samanlainen, mutta jo tuolloin ne parhaat (yksiavioinen, perhekeskeinen, suht konservatiivinen, ei-päihde/mielenterveysongelmia jne) oli kysytympiä kuin mitä oli tarjontaa. Suurin osa oli jo tuolloin joko näitä häntäheikkejä tai sitten niitä ihailevia ja hännysteleviä siipimiehiä, jotka olisi itsekin pan neet kaikkea kahdella jalalla liikkuvaa jos vaan olisi flaksi käynyt.
Tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma, koska omasta tuttavapiiristäkin löytyy aika lailla kaikilla mittareilla hyviä ja luotettavia miehiä, joilla on elämänhallinta kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sinkkumiehenä ainakaan tuo omaa sinkkuuttani esiin sosiaalisissa paikoissa. Pitäiskö mun tatuoida otsaan "olen sinkku" jotta naiset tievät että olen sinkku? Nykyaikana deittailu on keskittynyt aikalailla internettiin ja siellä ne parit pääosin muodostuu koska jossain tinderissä lähes kaikki on sinkkuja.
Mä luulen, että suurin osa, jotka sanoo, ettei nettideittejä tarvita ja menkää oikeaan elämään tutkan kanssa, on niitä, jotka on pariutuneet jo jossain 20-vuotiaiden biletysjutuissa, missä nyt suurin osa oli sinkkuja, tai ei ainakaan vielä kovin vakavassa suhteessa (siis ei naimisissa, lapsia tms.), että kuka tahansa oli vielä lähestyttävä.
Nyt 37-vuotiaana ei kyllä esim. työelämässä tai harrastuksissa juuri kukaan puolituttu tiedä mun olevan sinkku. Päin vastoin kaikki olettaa, että olen parisuhteessa, kun mulla on lapsiakin. Kerrankin pomo heitti mulle jotain läppää isossa porukassa, että "sun täytyy miehes laittaa noihin hommiin" tms. En sitten ruvennut siinä selittämään, ettei ole muuten miestä tässä taloudessa ja keskustelukin siirtyi muihin aiheisiin :D
Eli en itsekään oikein näe, että miten oikeassa elämässä voisi tässä iässä lähestyä ketään olettaen, että olisi sinkku tai miten kenenkään parisuhdestatus kävisi ilmi. Nettideiteissä sentään on oletus, että vastaantulijat on sinkkuja.
Erittäin hyvin kirjoitettu. Toki ne ketkä on tavannu toisensa siellä 20v kieppeillä niin monet heistä eroavat siinä kolmekymppisinä.
30-40 vuotiaissa on sinkkuja todella paljon joten tuntuu hauskalta että silti olettamus on että lähes jokainen on parisuhteessa.
Sinkkuja on todella paljon kaikkialla mutta sinkkuus ei tule "ilmi", vaikee selittää tarkemmin mutta toivottavasti tajusit.
Eiks Tinderissä just ookin ne kaikki jämät, jotka ei oikeassa elämässä kykene pariutumaan. En siis yhtään ihmettele että kokemukset treffatuista miehistä ei ole ollut kovin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä oli naisella profiilissa "kun löytyisi edes yksi hyvä mies". Myönnettäkööt, että nainen oli ihan hyvännäköinen. Itsekkään en hullumpi, MUTTA annoin superliken ja ei ole tullut tykkäystä takaisin. Eli kummasti ne järkevät ja hyvät miehet jää seulan ulkopuolelle. Eli pitäisi olla ilmeisesti tosi hyvännäköinen mies, mutta samalla myös luotettava ja järkevä mies, joka herättää naisen mielenkiinnon. Näitä todella hyvännököisiä mukavia miehiä varmasti löytyy, mutta en kuuntele valitusta, jos rima on korkeella sen ulkonäönkin suhteen.
Huh, miten ulkonäkökeskeinen olet. Ymmärräthän, ettet välttämättä ole karsiutunut pois ulkonäön vuoksi, vaan on voinut olla joku ihan muu syy. Luotettavuutta ei voi tinder-profiilista päätellä, että sillä kortilla pääset pelaamaan vasta myöhemmässä vaiheessa.
Naiset muuten harvemmin maksaa tinderistä, eli eivät yleensä näe keneltä ovat saaneet tykkäyksiä, elleivät itse ole tykänneet ja tullut mätsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kato sun pitää vaan alentaa rimaa. Mikä vika noissa miehissä, miksei kelpaa, ihme nirppanokka.
T. "Allu"Hahhah! Tää oli hyvä ja sarkasmia, eikö niin?
Jep.
-kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinäkään täydellinen ole? Mikä sinussa on vikana?
Mikä ap:ssä on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Eiks Tinderissä just ookin ne kaikki jämät, jotka ei oikeassa elämässä kykene pariutumaan. En siis yhtään ihmettele että kokemukset treffatuista miehistä ei ole ollut kovin hyviä.
No valtaosa pariutuu nykyään tinderin kautta :D
Sit ku ero tulee ni helppo vaa tehdä uus profiili sinne ja alkaa uutta ettimää.
Osa tekee sinne profiilin vaikka on suhteessa vielä mut ne osaa ennakoida :D
Kenelle selviää treffeillä, että mies on lyönyt exkumppaniaan? Juttu haisee provolta tai sitten miesmaku on todella outo, että innostuu tapaamaan miehiä, joiden naisviha paljastuu tuolla tavalla jo treffassa. Kuvittelisin, että kukaan ei paljastaisi väkivaltaista käytöstään deitilleen.
Mies, jota on pahoinpidelty kumppanin puolelta
Helsingissä on enemmän naisia kuin miehiä. Ja miehistäkin suurempi osa homoja kuin muualla Suomessa... joten teidän naisten pitää vain katsella miehiä muista kunnista.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on enemmän naisia kuin miehiä. Ja miehistäkin suurempi osa homoja kuin muualla Suomessa... joten teidän naisten pitää vain katsella miehiä muista kunnista.
Suosittelen Lohjaa tai Hyvinkäätä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja pyörii ihan kaikkialla, baareissa,harrastuksissa,kaupoissa,tapahtumissa yms samoissa paikoissa missä ei sinkutkin.
Ei kaikki sinkut ole sellaisia että ne etsimällä etsii parisuhdetta vaan ne elää asenteella "parisuhde tulee jos on tullakseen".
Deittiapit on sellasia paikkoja minne menee ihminen kuka etsimällä etsii kumppania.
Tällä halusin sulle ap sanoa että sinkkuja on paljon mutta ne ei vaan tuo sitä esille arjessaan.
Monella miehellä taitaa olla sellainen lähestymistapa, että Tinder on naisten (=seksin) etsimistä varten, ja arjessa saatetaan suoraa päätä sivuuttaa kaikki potentiaaliset tilanteet, joissa sinkkunaisiin voisi tehdä tuttavuutta.
Saattaa olla, että monille miehille ei sellaisia tilanteita tulekaan, koska (sinkku)miehet yksinkertaisesti eivät ole yhtä sosiaalisia kuin naiset, ja jos ovat, hengailevat ja juttelevat lähinnä muiden miesten kanssa ja harrastavat sellaisia asioita, jotka kiinnostavat lähinnä miehiä tai lähes yksinomaan miehiä. Jopa naisvaltaisissa työpaikoissa (itse olen sellaisessa) saattaa muodostua naisista eristäytyvä "miesten rinki", jos miehiä on enemmän kuin yksi tai kaksi.
Eli miehet eivät ole lähtökohtaisesti naisista kiinnostuneita _ihmisinä_ yhtä paljon kuin naiset olisivat kiinnostuneita miehistä. Sekä naisia että miehiä (luonnollisesti) kiinnostaa seksi, mutta miesten mielikuvia ja kokemuksia naisista hallitsee seksi, koska useat miehet eivät vaan kiinnostu naisista ihmisinä. Naisten harrastukset ja ajanviettotavat tai ylipäätään se maailma, jossa suurin osa naisista elää, ei kiinnosta isoa osaa miehistä.
Tämän vuoksi isoissa kaupungeissa elää paljon naisia, jotka eivät saa arjessaan välttämättä juuri lainkaan kontakteja ikäisiinsä sinkkumiehiin juuri missään. Isoissa kaupungeissa on hyvin paljon vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, ja sitä tietä harrastukset, paikat, tilat ja ajanvietteet ovat usein joko hyvin naisvoittoisia tai hyvin miesvoittoisia. Pikkupaikkakunnilla samanikäiset naiset ja miehet "ajautuvat" helpommin toistensa kanssa tekemisiin arjessa, koska ympyrät ovat pienempiä ja sosiaaliset verkostot yhdistävät samalla paikkakunnalla asuvia ihmisiä.
Tämä tekee sen, että naiset valittavat, kun eivät löydä isoissa kaupungeissa hyviä sinkkumiehiä arjessaan juuri missään, ja miehet eivät saa Tinder-matcheja.
Tämä on harmi molemmille osapuolille, koska edelleenkin naiset eivät löydä haluamiaan kumppaneita - rakastettuja, ystäviä, seuralaisia, harrastuskavereita, elämänkumppaneita, toivottujen lasten isiä, arjen jakajia - ja miehet eivät löydä haluamiaan (seksi)kumppaneita, kodinhoitajia, lasten synnyttäjiä, asuntolainan jakajia ja arjen mahdollistajia.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Tunnen vaikka kuinka paljon fiksuja ja kivoja sinkkumiehiä PK-seudulta. Kukaan ei ole löytänyt itselleen seurustelukumppania. Pystyn heti nimeämään kaveripiiristäni ainakin 5 tällaista miestä:
- Kaikilla ylempi korkeakoulututkinto / tutkijakoulutus
- Ikää 32-45; kaikki toivovat löytävänsä omanikäistään seuraa
- Kenelläkään ei ole ensimmäistäkään elämänhallinnan ongelmaa (ml. ulkoisen habituksen hoitamattomuus tai ylipaino)
- Kaikilla on hyvä yleissivistys, hyvä keskustelutaito ja hyvät käytöstavat - ja toimivat muutenkin toisia ihmisiä kunnioittaen
- Taloudellinen tilanne, työtilanne ja elämäntilanne jokaisella vakaa. Asiantuntijoita, tutkijoita, virkasuhteessa olevia. Parisuhteelle olisi tilaa, mutta sellaista on naisista mahdotonta löytää. Satunnaista seuraa ehkä jostakin kapakasta saattaisi tarttua mukaan, mutta se ei heitä kiinnosta.
En tiedä missä mättää. Ihan sama mitä kuvia tai tekstiä laitan profiiliin, niin saan ihan liikaa suoria seksiehdotuksia. Suomalaiset miehet eivät kiinnostu yhtään. Nätti, normaalipainoinen, korkeakoulutettu, lapseton nainen Helsingistä. Ikää 38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Tunnen vaikka kuinka paljon fiksuja ja kivoja sinkkumiehiä PK-seudulta. Kukaan ei ole löytänyt itselleen seurustelukumppania. Pystyn heti nimeämään kaveripiiristäni ainakin 5 tällaista miestä:
- Kenelläkään ei ole ensimmäistäkään elämänhallinnan ongelmaa (ml. ulkoisen habituksen hoitamattomuus tai ylipaino)
- Kaikilla on hyvä yleissivistys, hyvä keskustelutaito ja hyvät käytöstavat - ja toimivat muutenkin toisia ihmisiä kunnioittaen
- Taloudellinen tilanne, työtilanne ja elämäntilanne jokaisella vakaa. Asiantuntijoita, tutkijoita, virkasuhteessa olevia. Parisuhteelle olisi tilaa, mutta sellaista on naisista mahdotonta löytää. Satunnaista seuraa ehkä jostakin kapakasta saattaisi tarttua mukaan, mutta se ei heitä kiinnosta.
En tiedä missä mättää. Ihan sama mitä kuvia tai tekstiä laitan profiiliin, niin saan ihan liikaa suoria seksiehdotuksia. Suomalaiset miehet eivät kiinnostu yhtään. Nätti, normaalipainoinen, korkeakoulutettu, lapseton nainen Helsingistä. Ikää 38v.
Joku siinä profiilissasi mättää, kun suunnilleen samoilla spekseillä sain ihan viikottain viestejä tavallisilta mukavanoloisilta suomalaismiehiltä. Ja mulla on vielä lapsikin. Suoria ehdotuksia ei voi välttää mutta ne voi jättää noteeraamatta.
On niitä mutta ne on visusti varattuja eikä jossain tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Teitkö ehkä kirjoitusvirheen? Tarkoitit kenties, että suomalaiset miehet eivät kiinnosta yhtään?
Saatko yhteydenottoja ja ehdotuksia vain ulkomaalaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja pyörii ihan kaikkialla, baareissa,harrastuksissa,kaupoissa,tapahtumissa yms samoissa paikoissa missä ei sinkutkin.
Ei kaikki sinkut ole sellaisia että ne etsimällä etsii parisuhdetta vaan ne elää asenteella "parisuhde tulee jos on tullakseen".
Deittiapit on sellasia paikkoja minne menee ihminen kuka etsimällä etsii kumppania.
Tällä halusin sulle ap sanoa että sinkkuja on paljon mutta ne ei vaan tuo sitä esille arjessaan.Monella miehellä taitaa olla sellainen lähestymistapa, että Tinder on naisten (=seksin) etsimistä varten, ja arjessa saatetaan suoraa päätä sivuuttaa kaikki potentiaaliset tilanteet, joissa sinkkunaisiin voisi tehdä tuttavuutta.
Saattaa olla, että monille miehille ei sellaisia tilanteita tulekaan, koska (sinkku)miehet yksinkertaisesti eivät ole yhtä sosiaalisia kuin naiset, ja jos ovat, hengailevat ja juttelevat lähinnä muiden miesten kanssa ja harrastavat sellaisia asioita, jotka kiinnostavat lähinnä miehiä tai lähes yksinomaan miehiä. Jopa naisvaltaisissa työpaikoissa (itse olen sellaisessa) saattaa muodostua naisista eristäytyvä "miesten rinki", jos miehiä on enemmän kuin yksi tai kaksi.
Eli miehet eivät ole lähtökohtaisesti naisista kiinnostuneita _ihmisinä_ yhtä paljon kuin naiset olisivat kiinnostuneita miehistä. Sekä naisia että miehiä (luonnollisesti) kiinnostaa seksi, mutta miesten mielikuvia ja kokemuksia naisista hallitsee seksi, koska useat miehet eivät vaan kiinnostu naisista ihmisinä. Naisten harrastukset ja ajanviettotavat tai ylipäätään se maailma, jossa suurin osa naisista elää, ei kiinnosta isoa osaa miehistä.
Tämän vuoksi isoissa kaupungeissa elää paljon naisia, jotka eivät saa arjessaan välttämättä juuri lainkaan kontakteja ikäisiinsä sinkkumiehiin juuri missään. Isoissa kaupungeissa on hyvin paljon vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, ja sitä tietä harrastukset, paikat, tilat ja ajanvietteet ovat usein joko hyvin naisvoittoisia tai hyvin miesvoittoisia. Pikkupaikkakunnilla samanikäiset naiset ja miehet "ajautuvat" helpommin toistensa kanssa tekemisiin arjessa, koska ympyrät ovat pienempiä ja sosiaaliset verkostot yhdistävät samalla paikkakunnalla asuvia ihmisiä.
Tämä tekee sen, että naiset valittavat, kun eivät löydä isoissa kaupungeissa hyviä sinkkumiehiä arjessaan juuri missään, ja miehet eivät saa Tinder-matcheja.
Tämä on harmi molemmille osapuolille, koska edelleenkin naiset eivät löydä haluamiaan kumppaneita - rakastettuja, ystäviä, seuralaisia, harrastuskavereita, elämänkumppaneita, toivottujen lasten isiä, arjen jakajia - ja miehet eivät löydä haluamiaan (seksi)kumppaneita, kodinhoitajia, lasten synnyttäjiä, asuntolainan jakajia ja arjen mahdollistajia.
Ai kauheeta, nyt joku voisi tehdä jonkun tutkimuksen, että onko tämä totta. Eli tarpeet ei vain kerta kaikkiaan kohtaa. Naiset ja miehet toivovat parisuhteilta niin eri asioita, ettei millään voi natsata. Ja ihan voi olla oikein näin. Nainen kaipaa keskustelukumppania ja seksiä miehen kanssa, jonka kanssa myös henkinen yhteys. Mies kaipaa taloudenhoitajaa ja seksiä hyvärunkoisen naisen kanssa (keskusteluista niin väliä). Eipä se natsaa, ei.
Naisille kelpaa vain täydellinen komea sporttinen mies.. ei tavis duunari kelpaa.
Nuorena herkkänä ja kilttinä nöösipoikana ei naisseuraa löytynyt. Päätin ruveta ns. siaksi, otin kunnolla kosken jormaa pohjavoiteluksi, kohtelin naisia tylysti, veemäisesti ja ylimielisesti ja kas - toimii. Ei ole naisista ollut pulaa sen jälkeen. Välillä vaan peljättää, että huomaavat minun olevankin oikeasti ns.kunnon mies jolloin tuleekin sitten kengänkuvaa persiile.
Hyvärunkoisen.. mulle kelpais nainen jolla on kiloja.
Itse luovutin jo liki 20 vuotta sitten joten nykyhetkestä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta jo ysärillä tilanne oli se pk-seudulla, että jos halusi itselle hyvän miehen niin se olisi pitänyt viedä joltakin joka tapasi miehen itseä aiemmin. Ja se taas ei sovi omiin arvoihin.
Toki jokainen tahtoo makunsa mukaisen miehen eikä kaikkien maku tietenkään ole samanlainen, mutta jo tuolloin ne parhaat (yksiavioinen, perhekeskeinen, suht konservatiivinen, ei-päihde/mielenterveysongelmia jne) oli kysytympiä kuin mitä oli tarjontaa. Suurin osa oli jo tuolloin joko näitä häntäheikkejä tai sitten niitä ihailevia ja hännysteleviä siipimiehiä, jotka olisi itsekin pan neet kaikkea kahdella jalalla liikkuvaa jos vaan olisi flaksi käynyt.