Pk-seudulta ei tunnu löytyvän yhtään ainutta hyvää miestä
Mikä on?!? Olen nyt käyttänyt tinderiä ja muutamaa muuta deittiäppiä puoli vuotta ja tulokset ovat katastrofaaliset! 16 miestä olen tavannut treffeillä ja saldo on seuraava
3 alkoholiongelmaista
4 ghostaajaa jotka olivat vain seksin perässä
2 kovien huumeidenkäyttäjää
2 äitinsä luona asuvaa
2 tunnusti löyneensä tyttöystäväänsä toistuvasti
1 130kg
1 ammattirikollinen
1 elämäntapatyötön
Näistä sitten pitäisi valita! Hyvä on miestarjonta Helsingissä. Härregud. Ystävättärilläni samanlaisia kokemuksia...
Kommentit (663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.
En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.
En vaadi naiselta muuta kuin että
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-ei ole päihdeongelmainen tai peliriippuvainen
-pääkoppa pelaa normaalistiNo et voi olla komea, jos et saa edes yhdeksi yöksi muuta kuin pubiruusuja.
Tuntuu, että ketjussa kirjoittelevat niin naiset kuin miehetkin ovat jotenkin irrallaan siitä, millaisia he oikeasti ovat.
Ei mukavilla ja perushyvännäköisillä ihmisillä ole mitään ongelmia löytää halutessaan fiksua seuraa.Itse olet irrallaan todellisuudesta, itse saan satunnaisesti 10v hoikkia, nuorempia naisia, jotka jopa lähestyvät minua. Mutta tinderistä ei löydy seuraa, olen tavannut puolen vuoden sisällä kaksi ihmistä, toinen hoikka 10v nuorempi ja toinen lihava 8v nuorempi. Ja olen hyväkuntoinen, hyvätapanen, mukava, keskustelutaitoinen, huomioonottava sekä ihan perushyvännäköinen. Ihan tajuttoman vaikeaa löytää edes seksiseuraa, puhumattakaan vakavemmasta, tai edes saada vastapuoli vastaamaan viestiin. Ihan tuuripeliä löytää tuolta seuraa oman kokemukseni mukaan. Ja ymmärtäähän sen, kun tuolla on miehiä pilvin pimein, joten naiset valitsevat vain ne kermat päältä. Sinä naisena olet ihan pihalla miesten pariutumistodellisuudesta.
Eli et ole komea.
Enkä ole pihalla miesten pariutumistodellisuudesta, minulla on useampi (komea) veli ja lapsuudenkaverimies, joilla ei ole ollut koskaan mitään tuollaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen näyttää hyvälle eikä hän halua lapsia niin silloin hän on timantti ja vientiä luulisi riittävän. Silloin saattaa naisella olla jotain henkisiä ongelmia jos seuraa ei saa.
En minäkään pk-seudulta löydä naisia, olen komea ja omillaan toimeen tuleva mutta sopivaa naista ei vaan löydy. Jos olen epätoivoinen niin sitten raahaan jonkun pubi ruusun baarista kotiin koska parempia naisia ei vaan ole saatavilla.
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
-pääkoppa pelaa normaalistiNo et voi olla komea, jos et saa edes yhdeksi yöksi muuta kuin pubiruusuja.
Tuntuu, että ketjussa kirjoittelevat niin naiset kuin miehetkin ovat jotenkin irrallaan siitä, millaisia he oikeasti ovat.
Ei mukavilla ja perushyvännäköisillä ihmisillä ole mitään ongelmia löytää halutessaan fiksua seuraa.Itse olet irrallaan todellisuudesta, itse saan satunnaisesti 10v hoikkia, nuorempia naisia, jotka jopa lähestyvät minua. Mutta tinderistä ei löydy seuraa, olen tavannut puolen vuoden sisällä kaksi ihmistä, toinen hoikka 10v nuorempi ja toinen lihava 8v nuorempi. Ja olen hyväkuntoinen, hyvätapanen, mukava, keskustelutaitoinen, huomioonottava sekä ihan perushyvännäköinen. Ihan tajuttoman vaikeaa löytää edes seksiseuraa, puhumattakaan vakavemmasta, tai edes saada vastapuoli vastaamaan viestiin. Ihan tuuripeliä löytää tuolta seuraa oman kokemukseni mukaan. Ja ymmärtäähän sen, kun tuolla on miehiä pilvin pimein, joten naiset valitsevat vain ne kermat päältä. Sinä naisena olet ihan pihalla miesten pariutumistodellisuudesta.
Eli et ole komea.
Enkä ole pihalla miesten pariutumistodellisuudesta, minulla on useampi (komea) veli ja lapsuudenkaverimies, joilla ei ole ollut koskaan mitään tuollaisia ongelmia.
Ja senhän sinä tiedät minua edes näkemättä. Ja onko nyt sitten todellakin niin, että vain komeat miehet saa naisen? Enpä usko. Kyllä se todellisuudessa on niin, että jos ei kehtaa tuntemattomia naisia lähestyä eikä omassa kaveripiirissä ole sinkkunaisia, niin sitä jäädään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku
eli nyt elät yh tuilla yhteiskunnan elättinä ja kun tuet vähenee, menet jonkun puutteessa olevan maajussin elätettäväksi
Millä yh-tuilla. :D Voi olla että me kaupungeista tulevat joutuisimme elättämään maajussit.
Tarkoittaa sitä 60e lapsilisän yh-korotusta. Varmaan jossain maalla sillä eläisikin :D
t. eronnut sinkkuäiti, ansiotulot brutto n. 75000e/v
P.S. En uskalla ladata tinderiä, kun tää suhtautuminen eronneisiin äiteihin on tällaista. Viime kesänä olin ja hyvin meni kunnes yks pelimies pääs särkemään mun sydämen. Ulkonäkö riittäis varmaan, kun olin joku aika sitten baarissakin ja yks hyvännäköinen, sinkku johtajamies lähestyi ja viestittelikin sen jälkeen. Tuli vaan pelimiesvibat hänestäkin, niin en sitä sitten jatkanut.
Tuntuis olevan vaan näitä pelimiehiä Helsingissä, eli juuri se, mitä palstallakin sanotaan, että kaltaiseni sinkkuäidit kelpaa vain kevyeen tapailuun ja seksiin. Ja käy ne treffit ja seksi mullekin, mut haluaisin siihen kuitenkin pysyvyyttä ja sitoutuneisuutta (en halua sukupuolitauteja), ja että lasten muutettua pois joskus vuosien päästä, vois sitten muuttaa miehen kanssa yhteen.
En tiedä mikä sinunkin ongelmasi sitten oikeasti on, tällä palstallahan ongelmaisia riittää.
Oikeassa elämässä nämä ei näy, joten en tiedä missä lymyätte?Ala-asteikäisen lapseni (luokka)kavereista kolmen vanhemmat ovat eronneet, ja jokaisella näillä nelikymppisellä eronneella äidillä on uusi miesystävä.
Helsinki, akateemisesti koulutettuja naisia joilla jokaisella 2-3 lasta. Tulotasoa en tiedä.Ehkä olet vain palstatrolli pitämässä palstatotuuksia yllä? Oikeassa elämässä nuo ei kuitenkaan näy eikä päde, vaikka täällä jaksatte vuosi toisensa jälkeen niitä toitottaa.
Vai oletteko oikeita ihmisiä, joilla vain on huono miesmaku?
Oikeassa maailmassa ongelmia ei näy koska niistä ei oikeassa maailmassa puhuta kenellekkään, suomi on vielä kulttuuriltaan sellainen maa että täällä ei saa valittaa eikä tunteita näyttää.
Eihän täällä saa edes oikein olla erimieltä mistään asioista koska muuten saa vihat päällensä.
Olen eri kenelle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
Eli et ole komea.
Enkä ole pihalla miesten pariutumistodellisuudesta, minulla on useampi (komea) veli ja lapsuudenkaverimies, joilla ei ole ollut koskaan mitään tuollaisia ongelmia.Ja senhän sinä tiedät minua edes näkemättä. Ja onko nyt sitten todellakin niin, että vain komeat miehet saa naisen? Enpä usko. Kyllä se todellisuudessa on niin, että jos ei kehtaa tuntemattomia naisia lähestyä eikä omassa kaveripiirissä ole sinkkunaisia, niin sitä jäädään ilman.
Ei komeilla miehillä ole tuollaisia ongelmia.
Ja oma valintasi keskittää ne vähäisetkin resurssit 10 vuotta nuorempiin ja vaikeuttaa hommaa vielä vähän lisää.
Toki tuo kertoo siitä, että sinulla on jo ikää, mikä tietty voi vaikeuttaa kumppanin löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua masentaa mutta täällä ei tosiaan ole vapaita miehiä. Johtuu juuri siitä mitä jotkut jo sanoivat, pk-seudulla on naisista ylitarjonta. Lähden jollekin maajussille morsiameksi kunhan lapset muuttaa kotoa. :D T. eron jälkeen vuosia jo sinkku
eli nyt elät yh tuilla yhteiskunnan elättinä ja kun tuet vähenee, menet jonkun puutteessa olevan maajussin elätettäväksi
Millä yh-tuilla. :D Voi olla että me kaupungeista tulevat joutuisimme elättämään maajussit.
Tarkoittaa sitä 60e lapsilisän yh-korotusta. Varmaan jossain maalla sillä eläisikin :D
P.S. En uskalla ladata tinderiä, kun tää suhtautuminen eronneisiin äiteihin on tällaista. Viime kesänä olin ja hyvin meni kunnes yks pelimies pääs särkemään mun sydämen. Ulkonäkö riittäis varmaan, kun olin joku aika sitten baarissakin ja yks hyvännäköinen, sinkku johtajamies lähestyi ja viestittelikin sen jälkeen. Tuli vaan pelimiesvibat hänestäkin, niin en sitä sitten jatkanut.
Tuntuis olevan vaan näitä pelimiehiä Helsingissä, eli juuri se, mitä palstallakin sanotaan, että kaltaiseni sinkkuäidit kelpaa vain kevyeen tapailuun ja seksiin. Ja käy ne treffit ja seksi mullekin, mut haluaisin siihen kuitenkin pysyvyyttä ja sitoutuneisuutta (en halua sukupuolitauteja), ja että lasten muutettua pois joskus vuosien päästä, vois sitten muuttaa miehen kanssa yhteen.
En tiedä mikä sinunkin ongelmasi sitten oikeasti on, tällä palstallahan ongelmaisia riittää.
Oikeassa elämässä nämä ei näy, joten en tiedä missä lymyätte?Ala-asteikäisen lapseni (luokka)kavereista kolmen vanhemmat ovat eronneet, ja jokaisella näillä nelikymppisellä eronneella äidillä on uusi miesystävä.
Helsinki, akateemisesti koulutettuja naisia joilla jokaisella 2-3 lasta. Tulotasoa en tiedä.Ehkä olet vain palstatrolli pitämässä palstatotuuksia yllä? Oikeassa elämässä nuo ei kuitenkaan näy eikä päde, vaikka täällä jaksatte vuosi toisensa jälkeen niitä toitottaa.
Vai oletteko oikeita ihmisiä, joilla vain on huono miesmaku?Oikeassa maailmassa ongelmia ei näy koska niistä ei oikeassa maailmassa puhuta kenellekkään, suomi on vielä kulttuuriltaan sellainen maa että täällä ei saa valittaa eikä tunteita näyttää.
Eihän täällä saa edes oikein olla erimieltä mistään asioista koska muuten saa vihat päällensä.
Olen eri kenelle vastasit.
Mutta pitäisi tietää oikeasta elämästä edes joku eronnut 30-40+ nainen ja äiti, joka on pysynyt sinkkuna?
Kyllä ne hyvät on muualla.Yksi viikonloppu bileet katselin,joka kerran eronneen nuoren miehen muijat oli pulskia.Mutta kait niis on rakkautta,eikä pinnallisuutta. Voi olla kaunis, kaikkee,ei vaan löydy kumppania jostain syystä.Itsekkin erosin monta vuotta sitten.En aikoihin ole jaksanut ettii enää,kyllä niitä pörräsi paljonkin ympärillä ,en kelvannut sanoi eräskin ,aikansa kesti .Suruja jaksa,ite kiintyy johkin..turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-se näyttää hyvälle
-ei ole ylipainoinen
-ei halua lapsia
Eli et ole komea.
Enkä ole pihalla miesten pariutumistodellisuudesta, minulla on useampi (komea) veli ja lapsuudenkaverimies, joilla ei ole ollut koskaan mitään tuollaisia ongelmia.Ja senhän sinä tiedät minua edes näkemättä. Ja onko nyt sitten todellakin niin, että vain komeat miehet saa naisen? Enpä usko. Kyllä se todellisuudessa on niin, että jos ei kehtaa tuntemattomia naisia lähestyä eikä omassa kaveripiirissä ole sinkkunaisia, niin sitä jäädään ilman.
Ei komeilla miehillä ole tuollaisia ongelmia.
Ja oma valintasi keskittää ne vähäisetkin resurssit 10 vuotta nuorempiin ja vaikeuttaa hommaa vielä vähän lisää.Toki tuo kertoo siitä, että sinulla on jo ikää, mikä tietty voi vaikeuttaa kumppanin löytämistä.
Lisään: tosin ei ne 10 vuotta nuoremmatkaan ole välttämättä ongelma.
Juuri muistui mieleen, että yhden kaverin miehen kaveri löysi eron jälkeen uuden naisen, ja tuo nainen on 10 vuotta nuorempi. Nätti juristinainen.
Tuo mies 38v eronnut kahden lapsen isä, ei mikään adonis mut ihan komea ja hoikka, koulutettu ja hyvä työ.
Ylipäätään toisin kuin palstalla väitetään, ei fiksuilla ja perus hyvännäköisillä 30-40+ eronneilla äideillä/iseillä ole mitään ongelmia löytää uutta hyvää kumppania, vaan päinvastoin tuntuvat löytävän nopeasti eron jälkeen uuden.
Eikä se ole mikään ihme, kun ovat parisuhdeihmisiä ja tottuneet elämään parisuhteessa.
Ehkä ne on kaikki jo varattuja, tai ei käytä tinderiä
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oletteko oikeita ihmisiä, joilla vain on huono miesmaku?
Kiitos, lohdullista tuo, että kyllä miehen voi eronnut sinkkuäitikin löytää. Mun ongelma on varmaan ensinnäkin lasten ikä. Ovat siis vielä alle kouluikäisiä ja sitovat todella paljon. Ehkä sitä deittailuaikaa alkaa löytymään enemmän, kun lapset kasvaa (kunhan eivät ala harrastaa mitään jääkiekkoa, vaan mieluummin jotain vanhempia vähän vähemmän sitovaa :D ).
Tietysti vikaa voi olla miesmaussakin, kun tuntuu niitä pelimiehiä kaikki olevan. Mutta miesmaun muuttaminen kuulostaa hankalalta ja pärjään hyvin ilman miestäkin (seksiä ja läheisyyttä kaipaan, mutta arki on tosi "täyttä" nytkin), ja miesmaun muuttaminen kuulostaa siltä, että pitäisi tyytyä johonkin, mikä ei sytytä - enkä keksi, miksi niin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen valittajilla ei jostain syystä ole saumaa sellaisiin, joita he haluaisivat.
Eli vaihtoehtoina on joko kehittää itseään, tai muuttaa makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oletteko oikeita ihmisiä, joilla vain on huono miesmaku?Kiitos, lohdullista tuo, että kyllä miehen voi eronnut sinkkuäitikin löytää. Mun ongelma on varmaan ensinnäkin lasten ikä. Ovat siis vielä alle kouluikäisiä ja sitovat todella paljon. Ehkä sitä deittailuaikaa alkaa löytymään enemmän, kun lapset kasvaa (kunhan eivät ala harrastaa mitään jääkiekkoa, vaan mieluummin jotain vanhempia vähän vähemmän sitovaa :D ).
Tietysti vikaa voi olla miesmaussakin, kun tuntuu niitä pelimiehiä kaikki olevan. Mutta miesmaun muuttaminen kuulostaa hankalalta ja pärjään hyvin ilman miestäkin (seksiä ja läheisyyttä kaipaan, mutta arki on tosi "täyttä" nytkin), ja miesmaun muuttaminen kuulostaa siltä, että pitäisi tyytyä johonkin, mikä ei sytytä - enkä keksi, miksi niin tekisin.
Miesmakuna pelimies koituu helposti ongelmaksi missä iässä tahansa ja oli lapsia tai ei.
Mutta se on varmasti totta, että makua on vaikea ellei mahdotonta muuttaa, ja jos olet kuitenkin tyytyväinen noinkin, niin varsinaista ongelmaahan ei ole.
Mitä enemmän laitat kriteereitä niin sitä isompi kilpailu siitä miehestä/naisesta.
Jos sulla on liian tiukat kriteerit niin siitä ehdokkaasta kilpailee satoja muitakin, millä todennäköisyydellä luulet että olet niistä se "paras".
Yksi juttu on muuten ihan oikeasti nuo varatut miehet tinderissä. Itsellekin tuli vastaan naimisissa oleva poikani kaverin isä. Vaimonsa sitten jutteli, kuinka etsivät isompaa asuntoa (siis koko perhe), että mikään erotilanne siellä ei ainakaan ole. Eivät vaikuta miltään avoin suhde -tyypeiltäkään (konservatiivisempia korkeakoulutettuja), mutta eihän sitä tietenkään voi tietää. Miehen tinder-profiili oli siis ihan kunnollinen, lapsetkin mainittu ja kaikkea (vaimosta ei tietenkään maininnut :D ). Mietin, että jos on pettäjä, niin sehän on kätevääkin kertoa lapsista, kun lasten varjolla voi sitten perustella sitä, ettei ole aina saatavilla, ei voi "suhteen alussa" viedä naista kotiinsa, ja joskus joutuu siirtelemään tapaamisia tms.
Sama se on omaa sukupuolta hakevilla, ei löydy kunnollista homoillekaan. Ei Tinderistä eikä Grindristä. On wannabe-tyyppejä, jotka hakevat joka päivä uutta. On vintti-pimeitä ukkomiehiä, jotka haluaa vain vaihtelua, eivät tiedä käsitteestä hygienia mitään. Ja sitten nämä äidinpojat, joille on täysi mahdottomuus lähteä ulos korttelia kauemmas. On tyyppejä, jotka luulevat ottavansa "hyllyltä" itselleen seuraa silloin kun heitä huvittaa. Ja näitä oman itseisarvonsa tuntevia ylilihavia, joille kelpaa vain hyvin varustettu nuori mannekiinivartalo, vaikka tarjota vastapainoksi ei ole yhtään mitään. On alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, junttiääliöitä, naismaisia kanoja, liikaa nahkatomin kuvia katselleita, ikänsä valehtelijoita, täysfeikkejä, hysteerikkoja, jne, missä kunnolliset? Eivät ainakaan senssipalstoilla.
Apua, en tämän keskustelun myötä uskallakkaan erota ”hyvästä” miehestä kun jään varmaan loppuelämäksi yksin. :D Mä olen ekonomi, älykäs, hauska, nuori ja hyvätuloinen, mutta lihava! Eihän mulla ole mitään mahdollisuuksia löytää toista normaalia kumppania jos hoikatkaan (tuntuu olevan useilla ”järkevillä” miehillä ykkösprioriteetti) ei löydä 16 miehestä sopivaa…
Jotkut tuntuu luulevan, että täällä landella on hyviä sinkku miehiä. Ei ole.
Ongelmana se että sinkkuja ylipäänsä on erittäin harvassa. Toki osa heistä on ihan kunnollisia mutta eihän kunnollisuus vielä vie parisuhteeseen jos ei muuten natsaa.
T. Ikisinkku, pohjois-pohjanmaa
Heh jotenkin huvittava lukea näitä viestejä miehenä kuka ei tarvitse parisuhdetta mihinkään.
Minä mietin juuri tuota ap:ta että mihin hän miestä tarvitsee noin kovasti?
Kannattaa muistaa myös se että meitä vapaaehtoisesti sinkkuja myös mahtuu joukkoon.
Treffailu on minulle täysin tuntematon käsite koska en ole treffeillä kertaakaan ollut ja naisseuraa olen baareista saannut kun naista tarvitsen.
M30
Itse pistin raksia naiselle joka kertoi profiilissaan vain pituutensa ja sen että on koulutukseltaan KTM ( kauppatieteiden maisteri). Seuraavana tuli nainen joka kertoi että tykkää liikkua ulkona ja sanoi että haluaa treffeillä mennä kalastamaan. Siitä sitten tuli matchia ja tavattiinkin jo kerran, sovittiin että myöhemmin käydään siellä kalassa.
En vieläkään tiedä minkä pituinen tai mikä ammatti/koulutus kyseisellä naisella on, tärkeämpää oli se että tullaan tosi hyvin juttuun. Koen että voisin rakastua tähän naiseen, vaikka en kyseisiä asioita tiedäkkään.
Suosittelen siis että sinne profiiliin laittaisi muutakin kun sen pituuden ja koulutuksen, se ei herätä mitään mielenkiintoa.
Mene vaikka vihreän keitaan ristilliseen teetupaan etsimään