Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Olenko täysin pinnallinen sontiainen?

Vierailija
17.08.2008 |

Olen n. 35-vuotias mies. Takana on kolme suhteellisen pitkään kestänyttä seurustelusuhdetta. Viime talvesta lähtien kuitenkin poikamiehenä.

Tapasin viehättävän naisen. Juttelimme niitä näitä ja sovimme uuden tapaamisen. Tapasimme uudelleen ja keskustelimme vähän syvällisempiäkin. Sen jälkeen olemme tavanneet lähes päivittäin ja seuraava puhelinlasku tulee olemaan ihan hirvittävä.

Perjantaina tapasimme jälleen. Pikkuhiljaa alkoi intohimo kasvaa ja päätimme jättää loppuillan väliin ja vetäytyä asunnolleni ja erityisesti sen makuuhuoneeseen. Riisuimme toisiamme ja viimein päädyin rintaliiveihin. Irrotin hakaset ja totesin, että suurin osa hänen rinnoistaan oli liivejä. Rintoja muotoilevat metalli/muovikehykset tai mitkä lieneekään ja toppausta noin kaksi desiä per kuppi. Innostus lopahti saman tien. Tuntui, että minua on huijattu.

Puolen tunnin nyhväämisen jälkeen totesimme, että ei tämä nyt taida onnistua. Sillä aikaa, kun wc:ssä kävi, vilkaisin liivejä uudestaan. B-kuppi. Olen tottunut D ja DD-kuppiin, ja olin kuvitellut, että uusi tyttöystäväni täyttäisi ainakin C-kupin. Pelkkää liivien täytettä. Ei vain kykene: rinnat on tärkeä osa seksiä, ja jos niitä ei ole, niin... ei ole seksiäkään.

Kumpikin olimme noloina, joten lähdin kotiini, emmekä ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä. En tiedä, mitä sanoisin, jos pitäisi hänen kanssaan puhua. "Sori, mutta sulla on liian pienet tissit."?

Muuten hän olisi täydellinen, mutta en osaa edes kuvitella seksiä naisen kanssa, jolta puuttuu se, mikä tekee naisesta naisen. Mitä tässä tekisi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs tuo pysyvä parisuhde oikein perustuu ? Älä toki tätä panttaa, tuo salat julki meille muille. Pikkuasioista ne parisuhteetkin kaatuvat, olkoon se sitten tissien koko tai möhömaha. Säälittää tollaset ketkä elävät vain omassa maailmassaan ja toitottelevat omaa torveaan täällä.

Vierailija
22/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko kommentoida numeroa 16. Olen siis nro 15. Ensinnäkin totean, että minulle ei ole koskaan ollut rintojen tai minkään muun koko parisuhteessa ratkaisevaa. Tärkeintä on kokonaisuus. Se ei estä minua kuitenkaan ymmärtämästä ap:tä. Jos pienet rinnat ovat totaalinen seksuaalinen turn off niin minkäs sille voi. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Uskon että numerolla 16 on itselläänkin jotain vastaavia seikkoja, jotka tekevät ihmisestä seksuaalsiesti ei-haluttavan. Pitäisikö ap:n sitten vain kärvistellä asian kanssa? Tuskinpa se siitä paranee, jos alussa on jo tökkinyt. Raaka totuus parisuhteessa on, että kyllä se ulkonäkö ja seksuaalinen vetovoima vaan ratkaisevat aika paljon. Ainakin ensi kontaktissa. Pitkissä parisuhtessa kaikki tieytysti muuttuvat,joten se on aivan eri asia. Ja näillä kommenteilla en halunnut mitenkään vähätellä pienirintaisia naisia, sillä kuten sanoin jo ensimmäisessä kommentissani on olemassa paljon miehiä, joita nimenomaan kiinnostavat pienemmät rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän täysin ap:tä, jos joku asia toisessa kertakaikkiaan ei viehätä, niin minkäs sille voi. Jos näin on jo heti alusta asti, niin turha siinä on suhdetta alkaa pidemmälle viemään ja kotia leikkimään. Pitkän suhteen salaisuus on se, että toinen jaksaa viehättää ja kiihottaa ja innostaa vuodesta toiseen, myös siis ruumiillisesti.

Vai miltä se tuntuisi naiset olla sängyssä miehen kanssa, joka ei kerta kaikkiaan syty puolisonsa kropasta pätkääkään? Sen kyllä nimittäin takuulla huomaa toisesta.

Itse en ikuna haluaisi isoperseistä miestä, tai isomahaista löysää äijää. Yök, ei sytyttäisi pätkääkään. Samoin luisuharteinen heinäkeppi ei innosta yhtään. Pitkä laiha hongankolistaja silmälaseineen ja kumarine ryhteineen on ehdoton turn-off, eli löytyyhän näitä.

Mulle se oikea on timmikroppainen (esim kamppailulajiharrastajat, uuuhhh), ei bodattu, kaikinpuolin keskiverto mies joka pitää huolen itsestään ja hygieniastaan. Ja sellainen on ollut jo viimeiset 19 vuotta. Ja häntä haluan edelleen ihan simona, kostun vieläkin pelkästä kroppansa ajattelemisesta;)

Vierailija
24/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta,eikä toivottavasti tarvitse lähteä miehenmetsästykseen enää.

Vierailija
25/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja omasin aiemmin AA-kupit, en tuntenut itseäni naiselliseksi.

Nyt 400cc/ DD-kupin rinnoillani olen itseeni tyytyväinen, naisellinen nainen.

Otin rinnat itseäni varten,en miellyttääkseni muita.

Meitä on joka junaan ja kukin kokee tietyt asiat itselleen tärkeiksi.

Vierailija
26/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta aloittajan tekstistä tulee ajatus, ettei hän ole päässyt kai ikinä kokemaan todellista parisuhdetta ja tervettä vuorovaikutusta. Kivoja yksityiskohtia voi toivoa, mutta vaihtuuko kumppani, jos vaikka liikenneonnettomuus muuttaa ulkonäköä tai syöpä vie rinnat ja hiukset? Entäpä, jos vastoinkäyminen kohdistuukin mieheen, saako nainenkin mennä takaovesta ulos?

Tylyin syin hylätyt naiset saavat empatiani. Näitä luomuja 60F:iä ei sellaiset lattarintarasisti-miehet puristelisi.

Vierailija
27/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan vastaavaan törmännyt b-kupin omaavana naisena. Aina on kelvannut, vaikken mikään täydellinen olekaan. Tosin seukkaamillani miehillä on ollut valtava libido ja hyvä mielikuvitus :D Mut sulle isot rinnat ovat tärkeät, ja so what. Yhtälailla itse en ottaisi kaljamahaista, lyhyttä ja ilkeää ukkoa! mutta älä nyt vaan vahingossakaan eron syytä asiaa kyseiselle naiselle!

Vierailija
28/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhteydessä kivan miehen kanssa pari kuukautta ja tavanneet pari kertaa. Viikon päästä olen menossa hänen luokse viikonlopuksi kylään.

Minulla on todella pienet rinnat, AA-kuppi. Olen stressannut etukäteen juuri tuota, että toinen pettyy. Näyttäähän ne ryhdikkäämmiltä, vaikkei olisi mitään isoja toppauksiakaan. Minulle rinnat ovat vaikea paikka. Edellisessä suhteessa (josta erosin alkuvuodesta) ne hyväksyttiin täysin, mutta muutoin luulen, että ne ovat pettymys mahdolliselle uudelle kumppanilleni.

Oiskohan vaan parasta pitää vaatteet päällä ja jalat ristissä. Tai jättää rintsikat päälle sänkyyn. Ja hankkia myöhemmin pikkuset B-kupin silikonit, niin ei tarvitse tästä murehtia :(

Nyt tekisi mieli perua koko tapaaminen. Mulla on vielä raskauksien jäljiltä raskausarpinen vatsakin :( Sitäkään tuo mies ei tiedä ja tuskin osaa edes aatella, kun on nuori ja lapseton. Niin, sekin vielä, että mies on 22-vuotias, joltain "noin 35-vuotiaalta" osaisin jo odottaa vähän enemmän ymmärrystä.

Vierailija
29/45 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun häpeäsi jos toiselle ei kelpaa. Pidät vaan selän suorana ja naurat kuin musketööri jos klopilla on jotain mutisemista !

Vierailija
30/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei toivottavasti ole niin "halpa", että haluaa edes olla sellaisen kanssa, joka tuntee kuvailemiasia tunteita. Kuvottaisi ajatella, että toinen kokee jäävänsä itseni kanssa jostain paitsi ja kaipaavansa kokoajan jotain enemmän. Itse ainakin haluan olla se ainut ja oikea juuri sellaisena kuin olen. Jos joku muu alkaa miestä kiinnostaa, niin ovesta voi aina poistua.

Eli kyse on minusta siitä, että tollasine ajatuksinesi ei kannata loukata pienirintaista naista ja tuhlata hänen aikaansa. Hän ei todellakaan halua olla ajatuksinesi kanssasi. Hän ansaitsee itseään juuri sellaisenaan rakastavan miehen.

Turha spekuloida kelpuutatko sinä ajatuksinesi hänet. Et ansaitse pienirintaista itsellesi kun ajatuksesi ovat tuollaiset. Etsi isorintainen ja jätä muut rauhaan. Näin kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
31/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omia kotkotuksiaan, joista onneksi tavallisesti pääsee eroon, jos suhde käynnistyy rakastumisella. Mutta jotkut asiat voivat olla rakastumisen tiellä. Itse haluan naisen olevan fiksu, mutta ujo ja alistuva. Toisenlaisissa naisissakin on varmasti todella hienoja naisia, mutta 10 vuotta yhdessä ei varmasti olisi mennyt näin hyvin heidän kanssaan.

Vierailija
32/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sinkkuvuosinani hylkäsin miehiä ties mistä syistä, tyyliin selkäkarvat tai rumat kengät. Kyllähän kaikissa ihmisissä jotain "vikaa" on, jos alkaa syynäämään. Mutta luulen, että ainakin omalla kohdallani oli kyse tekosyistä: joko kyseinen ihminen ei vain tarpeeksi kiinnostanut tai sitten pelkäsin sitoutua. Ihastuminen voi lopahtaa pettymykseen (esim. epäonnistunut seksi), mutta rakkaus ei yleensä niin helposti katoa. Jos ihmisestä välittää, yrittää uudestaan.

AP:lle: jos naisestakaan ei ole kuulunut mitään, oli epäonnistunut räpellys varmaan hänestäkin noloa. Kenties hänkään ei ollut viehättynyt sinusta aatamin asussa tai luulee nyt impotentiksi? Ei kannata loukata häntä sanomalla todellista syytä, mutta olisi varmaan asiallista ilmoittaa, jos et enää halua olla tekemisissä. Vaikkapa kiittää yhdessä vietetystä ajasta ja pahoitella etteivät kemiat kohdanneet. Nainen on varmaan kemioista samaa mieltä.

Vierailija
33/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kuinka olin jo sinut tän asian kanssa ennen viestien lukemista. Aattelin, että sanon ennen kuin sänkyyn menemme, että olen synnyttänyt, imettänyt ja ollut raskaana - ja jäljet näkyvät kropastani.

Alkuperäisessä viestissäni piti lukea, että tottahan rinnat näyttävät ryhdikkäämmiltä rintsikat ja vaatteet päällä. Omani on niin pienet ja hiukan imetyksen tyhjentämät, että ilman toppauksia mikään liivi ei istu hyvin. Onko ne toppaukset niin kamalat, etenkin tässä tilanteessa että rinnat ovat todella pienet. Mun mielestä C-kupin osoittautuminen B-kupiksi ei ole iso juttu.

Ehkä mun kannattaa kuitenkin pitää ne rintsikat päällä mahdollisen aktin ajan, on itsellänikin parempi olo kuin miettiä, että näytänkö "pojalta selälläni" tai ovatko rintani hänelle totaalinen pettymys. Tuntuu vaan hassulta nukkua rintsikat päällä :-P

t. 29

Vierailija
34/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet siis naista joka voi olla muuten ties millainen hökkyrä, kaikki muu sinulle käy muttei liian pienet rinnat.

=D "Haluatko Sinä Matti Ville Paavali ottaa nämä rinnat aviopuolisoiksesi ja puristella niitä niin edestä kuin takaakin päin"

Taidat käyttää tukkiasi myös ajatteluun =D

Kyllä tuolla jalkojen välissä on ihan saakelin jykevä tukki ja partaa puskee naamaan nopeammin kuin ehtii ajelemaan.

[/quote]

Vierailija
35/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rohkeasti vain! Jos pienet rinnat muodostuvat kynnyskysymykseksi, ei se mies ole sinua varten! :)

Itse olen pienirintainen myös, eikä ole koskaan ollut ongelmia miehen löytämisessä. Niin moni muukin asia vaikuttaa kuin tissit.

Vierailija
36/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yllättynyt eron jälkeen, kuinka paljon huomiota saa ja ilmeisesti viehätän miehiä. En vaan oo vuosiin ollut muiden kuin ex-mieheni kanssa ja siksi epävarma. Muistankohan mä ees, miten otetaan suihin tai ylipäätään sekstataan ;D

Kieltämättä mietityttää, että millainen pettymys 22-vuotiaalle on tällainen 30-vuotiaan elämää nähnyt kroppa. Ja kun ne rintojen lähtökohta silloin nuorempanakaa ei ollut mikään iso (A-kuppi) ja nyt on tilanne vielä huonompi. Ehkä exäni hyväksyi mut, koska hänen lapsiaan on niillä rinnoilla imetetty.

Vierailija
37/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yllättynyt eron jälkeen, kuinka paljon huomiota saa ja ilmeisesti viehätän miehiä. En vaan oo vuosiin ollut muiden kuin ex-mieheni kanssa ja siksi epävarma. Muistankohan mä ees, miten otetaan suihin tai ylipäätään sekstataan ;D

Kieltämättä mietityttää, että millainen pettymys 22-vuotiaalle on tällainen 30-vuotiaan elämää nähnyt kroppa. Ja kun ne rintojen lähtökohta silloin nuorempanakaa ei ollut mikään iso (A-kuppi) ja nyt on tilanne vielä huonompi. Ehkä exäni hyväksyi mut, koska hänen lapsiaan on niillä rinnoilla imetetty.

Vierailija
38/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suuri osa normaaleista miehistä ei pidä tissien kokoa yhtään minkään arvoisena asiana. Itse en näe isoissa tisseissä mitään muuta hyvää kuin sen että niiden väliin pystyy naimaan ja ilman sitäkin ohjelmanumeroa näyttää pystyvän elämään ainakin sen jälkeen kun sitä on edes joskus kokeillut.

mies

Vierailija
39/45 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut sama tilanne joskus sinkkuna pidempien selibaattikausien jälkeen. Lisäksi ongelmana ovat yhdyntäkivut, jotka lisäävät jännittämistä. Sen takia olen yleensä kertonut tilanteesta etukäteen ja suurin osa miehistä on ottanut sen kohteliaisuutena, että ovat päässeet pitkän selibaatin jälkeen "korkkaamaan" mut. :)

Vierailija
40/45 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt rauhoituttu ja sisäinen tasapaino (lähes) saavutettu ;) Toimin täsmälleen niin kuin minusta parhaalta tuntuu, pidän rintsikat päällä tai sitten en, muistutan häntä kroppani olevan "elämää" nähnyt ja pitkästä selibaatista hän tietääkin. Tosin aattelin vielä kertoa hiukan jännittäväni. Aavistelen, että hän jännittää myös, koska olen vanhempi ja hänen mielestään paljon kokeneempi.

Mutta se on selvää, että kroppani näyttää ihan muulta kuin mihin hän on ehkä tottunut ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi