Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Olenko täysin pinnallinen sontiainen?

Vierailija
17.08.2008 |

Olen n. 35-vuotias mies. Takana on kolme suhteellisen pitkään kestänyttä seurustelusuhdetta. Viime talvesta lähtien kuitenkin poikamiehenä.

Tapasin viehättävän naisen. Juttelimme niitä näitä ja sovimme uuden tapaamisen. Tapasimme uudelleen ja keskustelimme vähän syvällisempiäkin. Sen jälkeen olemme tavanneet lähes päivittäin ja seuraava puhelinlasku tulee olemaan ihan hirvittävä.

Perjantaina tapasimme jälleen. Pikkuhiljaa alkoi intohimo kasvaa ja päätimme jättää loppuillan väliin ja vetäytyä asunnolleni ja erityisesti sen makuuhuoneeseen. Riisuimme toisiamme ja viimein päädyin rintaliiveihin. Irrotin hakaset ja totesin, että suurin osa hänen rinnoistaan oli liivejä. Rintoja muotoilevat metalli/muovikehykset tai mitkä lieneekään ja toppausta noin kaksi desiä per kuppi. Innostus lopahti saman tien. Tuntui, että minua on huijattu.

Puolen tunnin nyhväämisen jälkeen totesimme, että ei tämä nyt taida onnistua. Sillä aikaa, kun wc:ssä kävi, vilkaisin liivejä uudestaan. B-kuppi. Olen tottunut D ja DD-kuppiin, ja olin kuvitellut, että uusi tyttöystäväni täyttäisi ainakin C-kupin. Pelkkää liivien täytettä. Ei vain kykene: rinnat on tärkeä osa seksiä, ja jos niitä ei ole, niin... ei ole seksiäkään.

Kumpikin olimme noloina, joten lähdin kotiini, emmekä ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä. En tiedä, mitä sanoisin, jos pitäisi hänen kanssaan puhua. "Sori, mutta sulla on liian pienet tissit."?

Muuten hän olisi täydellinen, mutta en osaa edes kuvitella seksiä naisen kanssa, jolta puuttuu se, mikä tekee naisesta naisen. Mitä tässä tekisi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

And you both live happily ever after...

t. A-kupin nainen, jolla on ihan toisenlainen mies kuin ap on

Vierailija
42/45 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jossain määrin olet kyllä sontiainen.

Mutta vain siksi, että olet pitänyt hiljaiseloa sen tapahtuneen jälkeen. Tosi lapsellista käytöstä aikuiselta mieheltä!! EN kylläkään suosittele sanomaan, että "sori vaan sulla on liian pienet tissit" koska se voi loukata naista ja hänenhän syytään tämä ei varsinaisesti ole. Hän kyllä huijasi rintsikoilla, mutta se ei ole ongelman ydin. Vai onko? Loukkasiko sinua naisen huijaus? Vai oliko kuitenki niin, että pettymys pienistä rinnoista tuhosi hyvin alkaneen suhteen? Jos rintojen koko on se ongelma, niin ongelma on sinun päässäsi. Sinä haluat tai tarvitset isot rinnat, voidaksesi nauttia naisestasi. Jos taas huijaus lopetti kiinnostuksesi, et ole niin pinnallinen kuin voisi alunperin luulla, mutta sontiainen olet silti, jos et ilmoita, että ei enää.

Ole siis mies, ja ilmoita naiselle, että olet tosi pahoillasi, ettet ole pitänyt yhteyttä. Kerro hänelle, että sinulla on syysi ja syy on täysin sinussa, miksi et voi jatkaa tapailua. Että hän on kyllä todella kiva nainen, ja että toivot hänelle kaikkea parasta, mutta sinusta tuntuu, että on parempi olla tapailematta enää. KEKSI joku syy, joka ei toista loukkaa. Jos teidän tilanteeseen sopii, sano, että et halua tällä hetkellä vielä mitään vakavampaa (jos nainen siis haluaisi vakavaa. Jos nainen haluaisi vain panoa, niin sano, että haluat itse löytää jotain vakavampaa). Painota sitä, että hänessä ei ole vikaa. Että tämä nyt vain ei tunnu sinulle siltä kuin pitäisi.

Olen itse joutunut jättämään miehen, joka oli kaikin puolin kiva vaatteet päällä, mutta sängyssä auttamattoman tylsä. Seksiä harrastettiin vain ja ainoastaan peiton alla, mieluiten pimeässä ja aina lähetyssaarnaajassa. Joten ymmärrän todellakin, miten vaikea on lopettaa jonkun kanssa, joka on tosi kiva tiettyyn pisteeseen asti, mutta sen pisteen jälkeen totaalinen turn-off. Tälle miehelle sanoin, että valitettavasti mulla ei ole tarpeeksi tunteita häntä kohtaan. Että hän on tosi kiva mies ja tykkään hänestä paljon, mutten rakasta. Häntä sattui, mutta luulisin, että olis sattunut paljon enemmän jos olisin kertonut, että olet surkea sängyssä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitte jatkamaan ILTAAN sinun asunnolle ja sinä lähdit???

Vierailija
44/45 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likkakaverini rankkasi miehen sillä perusteilla että tyypillä oli vääränlaiset housut.

Joten ap kyllä olet pinnallinen.

Vierailija
45/45 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ollaan avokin kanssa joskus puhuttukin.. kumpikini saman asian sanonut että kyllä sen kumppanin täytyy jollakin lailla silmää miellyttää, tuskin kukaan sitä täysin kieltää.. ei sitä pidempää jaksa kattella jos jollain on joku ominaisuus joka koko ajan silminnähtävästi häiritsee.. tokikin pitää pitää mielessä ettei kukaan ihan täydellinen ole ja jos sitä etsii saa etsiä luultavasti koko elämäsä löytämättä

No itse olen ns. tissi-miehiä eli naisella täytyy rinnat olla, tokikaan se ei ole se elintärkeä kriteeri mutta plussa muuten hyvässä paketissa... ja kääntäähän baarissakin sopivalla varustuksella oleva nainen pään mutta ei se ole se kriteeri millä sen mukaan ottasi mikäli pääkopassa ei kolahda mikään..

Tokikaan se mun ihanne ei ole mikään barbievartalo jolla ISOT tissin laihassa vartalossa.. sellainen B-D välillä.. naisellinen nainen..

No oman jo löytynyt että enää ei tartte etsiäkkään

suurin ongelma on kuitenkin mun mielestä se että jos nainen jollain takaa LIIKAA korostaa jotain paikkoja esim järkky-isoilla toppauksilla, mieluummin kantaa ylpeästi niitä joita omaa vaikka pushupit ja pienet toppaukset olisikin... kaikille kyllä löytyy ottajansa..

Tavallaan asian joskus sanonutkin että mitä jos minä menisin baariin ISO kumiletku housuissa ja sit pidemmälle mennessä se paljastuisikin tavalliseksi pieneksi peruspenikseksi, varmasti pettymystä ja ihmetystä herättäisi toisessa osapuolessa jos pitää yrittää luoda mielikuvaa jostain jota ei ole

Ei täydellistä naista tai miestä olekkaan.. on vain ihmisiä jotka ovat vikoineenkin täydellisiä juuri sinulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi