Täyteen hissiin tunkeminen koiran kanssa?
Mitä mieltä olette henkilöistä, jotka tuppautuvat jo lähes täyteen hissiin koiransa kanssa edes kysymättä sopiiko tulla kyytiin?
Minua ärsyttää.
Kommentit (10)
Monia koiria rappuset pelottavat, koska niillä voi olla lonkissa kulumaa tms. Koira saa käyttää hissiä, mutta jos hissi on täynnä ihmisiä, odottaisin itse, että hissi vapautuu. Se on koirallekin mukavampaa.
Ihan ookoo, mutta itse ja koirani odotettais, että kaltaisesi kananjalka roudaa haisevan perseensä ensin v:ttuun, ja tultais seuraavalla kyydillä.
Koiran on vaikeampi kiivetä 10 kerrosta portaita. Kyllä siihen lyhyeksi aikaa saa koirakin tulla, vaikka olenkin allerginen niille. Olisi tietysti hyvä kysyä lupa kaikilta siellä jo olevilta.
Märkä koira hississä jossa on jo 6 muuta ihmistä, on aika hirveä kokemus.
Toinen saa tuoda vaikka 10 kiraa samaan hissiin, ei haittaa. Saatan yhden viedä mukanani jos omistaja ei huomaa. Oman koirani kanssa menen vain tyhjään hissiin. Jos pysähty välillä, niin tulija saa arpoa haluaako astua samaan hissiin vai ei.
Ei ole täysi, jos mahtuu. Ap valehtelee.
Ruiskutan etikkaa hissiin niin koirat karttaa. Naapuria veetuttaa kantaa koiraansa kuudenteen kerrokseen.
En ole koskaan huomannut tuollaista. Omassa talossani on huomaavaista väkeä.
Se ihminen jota ahdistaa,voi mennä sieltä hissistä pois ja ottaa seuraavan kyydin. Tosin sinne kyytiin voi tulla sit vaikka hajuvedellä uitettu ihminen tai mitä lie.
Mua ei. En jaksa ärsyyntyä pikku asioista