Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmesti rokotettu ja nyt tuli korona! Muita?

Vierailija
11.04.2022 |

Millaisena sait taudin?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta ja tauti oli ihan perus kuumeflunssa. Oli hyvä päätös olla ottamatta rokotteita, jos tätä nyt ääneen saa edes sanoa.

Ei se mikään hyvä päätös ollut. Sinulla oli vaan hyvä tuuri että selvisit vähällä. Riskeerasit terveytesi.

Vierailija
22/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla nyt korona. Ei ole mikään normiflunssa, vaan olemme kaikki aika kipeitä. Tervein on mies, hän on tehnyt koko ajan töitä ja jaksaa mennä, hänellä kolme rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta ja tauti oli ihan perus kuumeflunssa. Oli hyvä päätös olla ottamatta rokotteita, jos tätä nyt ääneen saa edes sanoa.

Ei se mikään hyvä päätös ollut. Sinulla oli vaan hyvä tuuri että selvisit vähällä. Riskeerasit terveytesi.

Ylivoimaisesti suurin osa rokottamattomista ja rokotetuista sairastaa koronan lievin oirein. Moni ei saa välttämättä mitään oireita. Kyse ei siis ole tuurista.

Vierailija
24/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perhe myös koronassa (minä, mies, lapsi 12v). Kaikilla hyvin lievät oireet ollut, lähinnä lomaillaan täällä kotosalla. Leivotaan, pelaillaan ja katsellaan leffoja. Kävelyllä ollaan käyty lähimetsässä keskenämme.

Aikuisilla kolme rokotusta ja lapsella kaksi.

Vierailija
25/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et sit älynny käyttää kunnollista maskia?

Vierailija
26/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alkoi lievänä, mutta viikon päästä paheni: nousi kuume, jota kesti viikon, päänsärkyä, lihassärkyä, nuhaa ja sitkeää yskää. Kova väsymys, pulssi koholla. Nyt kolmas viikko menossa, kuume laskenut ja muut oireet ohi, mutta yskää ja pientä nuhaa vieläkin. Liikkuminen hengästyttää. Mietinpä vaan, miten mun olisi käynyt, jos en olisi ottanut rokotteita.

Vierailija
27/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap et sit älynny käyttää kunnollista maskia?

Se iholle tullut kaveri ei siis käyttänyt kun tartutti.

Vierailija
28/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alilämpö, vilunväristykset, karhea kurkku, hyvin lievä siis.

Mulla just sama ja vähän yskää. Just sairastin. 3 rokotetta oon ottanut.

Vierailija
29/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhisen sängynpohjalla. Alkoi tulla verta yskiessä. Keuhkot ihan tulessa. Kehoon tullut rakkuloita, kuume kova. Päässä pyörii on sumea.

Kyllätää täst. En mee teholle mun on 4 rokotetta. Ois varmasti kuollon oma ilman.

Huh

Kyllätää täst

Vierailija
31/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika paha kolmen rokotuksen jälkeen. Yskä, kuume, lihaskipu ja pääkipu. Olisin varmasti ollut teholla ilman rokotteita. Mulla on astma, mutta muuten tosi hyväkuntoinen ja hoikka kolmekymppinen. Veriryhmä A+, joten sillä voi olla yhteys.

Vierailija
32/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonrokote = hunaja, valkosipuli ja oliiviöljy päivittäin.

Vierailija
33/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainakin kymmenen kolme kertaa rokotettua jotka kaikki on saanut koronan. Itsekin plussasin. Viikko meni kurkkukivussa, käheällä äänellä ja yskien. Oma rokote oli tammikuun alkupuolella, ja tuosta 5 viikon päästä sain jo koronan. Neljättä piikkiä en ota jos niistä ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
34/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ainakin kymmenen kolme kertaa rokotettua jotka kaikki on saanut koronan. Itsekin plussasin. Viikko meni kurkkukivussa, käheällä äänellä ja yskien. Oma rokote oli tammikuun alkupuolella, ja tuosta 5 viikon päästä sain jo koronan. Neljättä piikkiä en ota jos niistä ei ole mitään hyötyä.

0 rokotetta viimeeksi kipeänä kunnolla noin 7v sitten. Ihmisen vastuskyky on ihmeellinen asia.

Vierailija
35/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 0 rokotusta ja korona oli neljän päivän lievä flunssa. Ensimmäisenä päivänä oli kuumetta ja väsymystä, sen jälkeen muutama päivä köhää. Viidentenä päivänä tunsin oloni jo ihan normaaliksi.

Miehelläni oli yli viikon kuumetauti, yski keuhkojaan pihalle, vaikka hänellä on 3 rokotusta.

Muutenkin kun ollaan lähipiiriä tarkasteltu, niin aika surkealta vaikuttaa rokotteiden teho. Huvittaa kaikki jotka päivittelevät, että onneksi oli rokotukset, niin oli vain lievä tauti: mistäs tietävät vaikka olisi ollut ihan samanlainen ilman piikkejä...

Vierailija
36/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonrokote = hunaja, valkosipuli ja oliiviöljy päivittäin.

Auttaako tämä myös jäykkäkouristukseen? Vai pitäisikö tässä tilanteessa mennä lääkäriin?

Vierailija
37/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nuo koko rokotesarjan keränneet vaikuttavat olevan useammin kipeänä. Itsellä 0 piikkiä, ei koronatartuntaa (toistaiseksi, tai sitten olen selvinnyt oireettomana enkä tiedä sairastaneeni).

Vierailija
38/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 0 rokotusta ja korona oli neljän päivän lievä flunssa. Ensimmäisenä päivänä oli kuumetta ja väsymystä, sen jälkeen muutama päivä köhää. Viidentenä päivänä tunsin oloni jo ihan normaaliksi.

Miehelläni oli yli viikon kuumetauti, yski keuhkojaan pihalle, vaikka hänellä on 3 rokotusta.

Muutenkin kun ollaan lähipiiriä tarkasteltu, niin aika surkealta vaikuttaa rokotteiden teho. Huvittaa kaikki jotka päivittelevät, että onneksi oli rokotukset, niin oli vain lievä tauti: mistäs tietävät vaikka olisi ollut ihan samanlainen ilman piikkejä...

Mistäs sinä tiedät sen, että olisko sun miehesi kuollut ilman rokotuksia? Muakin huvittaa tällaiset päivittelyt. 🙄

Vierailija
39/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät sen, että olisko sun miehesi kuollut ilman rokotuksia? Muakin huvittaa tällaiset päivittelyt. 🙄

En ole henkilö jota lainaat, mutta ottaen huomioon että selviytymisprosentit koronasta ovat noin 99.9% luokkaa (monisairaat vanhukset erikseen) sanoisin että todennäköisyydet ovat melko hyvät.

Vierailija
40/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juuri mitään oireita. Vähän oli kurkku kipeä sen takia testin teinkin ja plussa tuli. Kurkkukipu lähti melkein heti ja nyt niistän välillä, ei muuta. Neljäs päivä siis menossa. Ihan työkykyinen olisin ollut. Luulin, että iskee pahemmin. (Olen ylipainoinen ja tupakoiva.)

Niin ja kolme rokotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme