Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmesti rokotettu ja nyt tuli korona! Muita?

Vierailija
11.04.2022 |

Millaisena sait taudin?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV.een

Vierailija
2/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flunssan kaltaisena parhaillaan, yskää, silmät vuotaa paleltaa välillä ja välillä on hiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tilastoidaan

Vierailija
4/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhana. Ei kuumetta eikä muita oireita. Oli työn puolesta "pakko" käydä testissä

Vierailija
5/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskipua, yskää, väsymystä ja vaikeutta ymmärtää normaaleja asioita.

Vierailija
6/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten sairastin lievänä.

Vierailija
7/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä haluan kysyä kaikilta rokotetuilta,

että luulitteko te oikeasti että rokote estää tai vähentää tartuntoja?!

Lisäksi rokotteen tarjoama suoja vakavaa tautimuotoa vastaan on erittäin lyhytaikainen noin 1,5 kuukautta.

Ja tästä rokotteen tarjoamasta suojasta tutkimustulokset ja näytöt ovat erittäin heikkoja.

En luullut. Otin,koska työskentelen ikäihmisten kanssa.

Vierailija
8/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi rokotteen tarjoama suoja vakavaa tautimuotoa vastaan on erittäin lyhytaikainen noin 1,5 kuukautta.

Ja tästä rokotteen tarjoamasta suojasta tutkimustulokset ja näytöt ovat erittäin heikkoja.

No en toki, vaikka pieni toive oli, että vähentäisi sairastuvuutta.

Vierailija
9/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan reippaana. Olis ollut vieläkin reippaampi ilman rokotteita. Diabetes.

Vierailija
10/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina sain positiivisen tuloksen.

Alkoi kipuna nenänielussa, nenä oli ihan kuiva. Meni ohi päivän aikana.

Ei kuumetta, ei nuhaa tai yskää. Eilen kurkkukipua, joka hävisi päivän aikana.

Vierailija
11/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luullut estävän enkä vähentävän. Tätä ei ole kukaan oikeasti väittänytkään. Pitikin vain vähentää oireita.

Vaikutusajasta en tiedä. Kolmos rokotteesta reilu kuukausi sain tartunnan. Nuha oli eikä muuta.

Vierailija
12/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työpaikalla lähes kaikki rokotetut ovat jo sairastaneet koronan. Itse olen rokottamaton ja on kyllä ollut tuntemuksia kipeäksi tulosta, mutta ne on mennyt aina ohi. En siis edes tiedä olenko jo saanut koronan. Monenlaisia outoja oireita on ollut. Esimerkiksi imusolmukkeiden turpoamista ja kuukautishäiriöitä, siis ILMAN rokotuksia. Yhdellä meistä oli pahoja oireita ja työpaikallani on n.40 ihmistä.

Vähän jännittää, mutta toisaalta uskon että olen sen jo saanut. Olen kuitenkin työnikin puolesta ollut jatkuvasti tekemisissä ihmisten kanssa koko koronan ajan, joten en jaksa uskoa ettäkö olisin kyennyt välttämään viruksen kokonaan.

Vierailija
13/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin koska olen saanut tämän postissa käydessä. (Muuten ei mitenkään mahdollinen). Alkoi alilämmöllä ja nyt kolme päivää olo, sekä lämpö vaihdellut voimakkaasti. Pientä rintakipua, älytön väsymys, yskittää ja kurkku tosi kipeä. Tämän lisäksi ottaa päähän koska olin hysteerisen varovainen ja nyt jää mummo näkemättä pääsiäisenä. 

Vierailija
14/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina orastava kurkkukipu. Lauantaina testi positiivinen. Lievää nuhaa ja lievää yskää. Ihan työkykyinen olisin, mutta "lomailen" tässä muutaman päivän Netflixin kanssa kun kerta pitää. Paljon lievemmät oireet kuin jossain entisessä normiflunssassa, jossa räkää tulee solkenaan. Kolme rokotusta on.

Vierailija
15/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotusten alkamisen jälkeen ainoat tuttuni joilla korona on diagnosoitu, ovat kahdesti tai kolmesti rokotettuja.

Pari viikkoa sitten olin noin 20:en henkilön tilaisuudessa jossa kaikki altistuivat koronalle (paikalla oli niin rokotettuja kuin rokottamattomiakin). Kaksi sairastui. Toinen heistä oli kahdesti rokotettu, toinen kolmesti.

Vierailija
16/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alilämpö, vilunväristykset, karhea kurkku, hyvin lievä siis.

Vierailija
17/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joo. Alilämpöä mullakin. Lihas- ja päänsärkyä. Nuhaa ja yskää. Kesti muutaman päivän sitten helpotti.

Vierailija
18/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luullut. Otin,koska työskentelen ikäihmisten kanssa.

Vähän outo peruste, kun ei estä saamista eikä levitystä. Noh jokainen tyylillään.

Vierailija
19/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sairastan. Kolme ekaa päivää olin sahaavassa kuumeessa, max 37,7, ja sellanen kipeä olo. Pikkuhiljaa aloin pätskimään. Nyt neljäntenä päivänä kuume poissa, mutta köhää.

Vierailija
20/90 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut kyllä vähän kyrsii tämä "kaikki ketkä ovat sairastuneet koronaan ovat rokotettuja, rokottamattomat ovat selvinneet ilman koronaa".

Voin sanoa, että aika bullshittiä. Tauti on ihan random ja suurin osa sen saa jokatapauksessa.

Itseasiassa tällä hetkellä tiedän valtavan määrän rokottamattomia, jotka ovat sen taudin saanut. Osalla menossa jo toinen/kolmas kierros. Olen nimittäin päiväkodissa töissä ja siellä lapset ovat rokottamattomia. Lapset sen sitten vievät koteihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi