Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

99% varma että vaimo pettää :(

Vierailija
04.10.2015 |

Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin  hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.

Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ap painanut tyynyä vaimon naamalle?

Vierailija
82/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt se on. En jaksa ymmärtää näitä horoja.. olipa kyseessä mies tai vaimo. aikalailla pohjasakkaa ja selkäranka puuttuu..
itsekkäitä ihmisiä jotka toivottavasti joskus tajuavat mitä ovat tehneet.. ei toisen elämällä saa leikkiä!
Ensin suhde poikki ja sitten vasta horoilemaan! Sen verran pitää toista kunnioittaa että reilu peli.
Ällöttävää valkoista (?) roskasakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole muuta järkevää selitystä? Minusta stay-upit on huomattamasti mukavammat kuin sukkahousut, mutta niiden kanssa on valahtamisongelmaa. Joten itse ainakin voisi ostaa tuollaisen setin ihan vaan siksi, että sukkanauhojen kanssa ne stay-upit pysyy paremmin ylhäällä. Tosin en itse käytä baarissa hameita, joten minulla tuollaiselle olisi käyttöä vain jossain juhlissa.

Siis voihan tietysti olla, että vaimo pettää, mutta ei tuosta minusta mitään varmaa johtopäätöstä voi vetää. Toisaalta kyllähän monet pukeutuu baariin seksikkäästi ja haluaa tuntea olonsa sellaiseksi, vaikka ei olisi aikomusta pettää. Jotkut kyllä tykkää flirtata ja testata vetovoimaansa ilman aikomusta mennä sen pidemmälle, makuasia onko se ok parisuhteessa elävältä.

Vaihtoehtoja on vaikka miten monta pettämisestä mukavuussyihyn tai aikeisiin yllättää oma mies kotiutumisen jälkeen. Yksi tuohon välimaastoon menevä on sellainen, että nainen piti pettämistä mahdollisena, mutta ei kuitenkaan pettämiskumppania baarista löytänyt. Sama jos varattu mies ottaa kortsut mukaan kun lähtee baariin. Eihän se tarkoita, että hän juuri sillä reissulla on pettänyt, mutta aie kuitenkin on ollut. Sukkanauhasetille voi kyllä olla noita viattomampiakin selityksiä.

Vierailija
84/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas...
[/quote]

No se tiedettiin tällä palstalla jo eilen, että olet sairas. Eli ei mitään uutta tietoa.

Vierailija
85/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas...
[/quote]

Juuri noin petturi käyttäytyy.. syyttää toista.. niin nähty ja koettu juttu. juujuu.. hullu epäilijä.
mulle nykyään jo epäilys riittää eroon. En jaksais tuhlata elämääni ja energiaan ihmiseen, joka ei sitä ansaitse. ja siinä sivussa tuhota mielenterveyttäni. Voimia ap! Elämä kantaa kyllä.

ps. Toivon että saat niin tyhjentävän ja rehellisen vastauksen , että pystytte jatkamaan, mikäli mitään ei ole tapahtunutkaan!

Vierailija
86/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas...
[/quote]

No se tiedettiin tällä palstalla jo eilen, että olet sairas. Eli ei mitään uutta tietoa.
[/quote]
No jos oli jo 99 merkkiä löytänyt pettämisestä, niin eiköhän tuo ulos pakeneminen ollut se 100 merkki ja varmistus asialle!

Vierailija
87/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:39"]

Voi elämä. Voihan se olla lahja ystävälle tms. Itse menen aina baarin jälkeen suihkuun. En ikinä enää ota miestä joka on sairaan mustasukkainen. Muista olla syyllistämättä meinaan mikäli mitään ei oo tapahtunu, käytöksesi on hyvin tökeröä. 

[/quote]

Mitä ihmettä, sairaan mustasukkainen? Mistä sä ton vedit?

AP on huomannut uuden sukkanauhahässäkän, jota ei ole esitelty hänelle ja todennut sen sittemmin kadonneen. Hän aikoo ottaa asian puheeksi vaimonsa kanssa, ja kertoo meille itse epäilevänsä, että kyse voi olla uskottomuudesta. Hän on varautunut siihen, että kuulee huonoja uutisia - ei tarvitse olla huippuälykäs pitääkseen pettämistä yhtenä mahdollisuutena, jopa todennäköisenä. Ja lisäksi vielä se, että hän tuntee vaimonsa, asuu tämän kanssa, ja pystyy paremmin kuin me muut tekemään johtopäätöksiä.

Ja täällä sanotaan, että oli varmaan kaverille tai ehkä osti liian isot ja vaihtaa... Joo, mahdollistahan sekin. Mutta miten todennäköistä se olisi? Miksi pitäisi piilottaa kaverin lahja?

Jos mulla olisi stayupeja piilossa enkä esittelisi niitä miehelleni viikon sisään, ymmärtäisin todella hyvin, että hän epäilisi niiden olevan tarkoitetut jonkun muun kuin hänen silmille.

Sairaan mustasukkainen on se, joka tutkii puhelimet ja tiukkaa, miksi kaupassa meni vartti tavanomaista pidempään. AP ei ole sairaan mustasukkainen, vain terveen epäileväinen ja ilmeisen surullinen ihminen, joka tuntuu toivovan olevansa väärässä.

Vierailija
88/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas niin miehinen lähestymistapa varmasti täysin viattomaan asiaan että oikein hävettää ap sinun puolestasi. Etkö olisi voinut jotenkin fiksummin tuota hoitaa, vaan suututtaa vaimosi heti aamusta???

Vierailija
89/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas... [/quote] No se tiedettiin tällä palstalla jo eilen, että olet sairas. Eli ei mitään uutta tietoa.

[/quote]Peukutuksista varmaan huomasit, että vähissä oli sinun tukijoukkosi kun ottaa pois oma peukkusi. Taisi alkaa sinulla pelon hiki nousta kun mietit mitä kaikkea olet tehnyt ja mitä se ukkoraukkasi siellä kotona miettii. Nousepa siis ylös sieltä salarakkaasi kainalosta ja ala suoriutua kotiin pikkuhiljaa.

Vierailija
90/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas...
[/quote]

[/quote]
No jos oli jo 99 merkkiä löytänyt pettämisestä, niin eiköhän tuo ulos pakeneminen ollut se 100 merkki ja varmistus asialle!
[/quote]
Ai prosentti tarkoittaa kappaleita? Olisit heti kertonut.

Vierailija
91/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks, olen monta kertaa lähtenyt ulos viihteelle sukkanauhoissa. Se on meidän kavereiden sellainen juttu. Jos joku yrittää iskeä niin pitää olla imarreltu, mutta kyllä sormus sormessa pitäisi olla niillekkin niljakkeille selvä viesti. Siinäpähän tuhlaavat aikaansa varattuun naiseen jos ei muut suostu juttelemaan :D

Eli siis tottakai teidän kannattaa jutella, ja mitä vähemmän hyökkäävä olet, sen varmemmin saat tietää totuuden. Mutta pelkät sukkanauhat ei vielä riitä.

Vierailija
92/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:29"]

Tässä on taas niin miehinen lähestymistapa varmasti täysin viattomaan asiaan että oikein hävettää ap sinun puolestasi. Etkö olisi voinut jotenkin fiksummin tuota hoitaa, vaan suututtaa vaimosi heti aamusta???

[/quote]Onhan tämä ap:n vaimon herättäminen noin varttia yli ysi aika aikainen juttu, mutta mulla alkoi todella popparit loppua ja siksi kehoitin niin tekemään. Mutta katsotaan ja kuunnellaan vielä mitä tuleman pitää ja oliko se edes aito ap joka herätysviestin kirjoitti.

Vierailija
93/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:30"]

Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. [/quote]

Ja ihan vahingossa sattumalta löysit sen, vaikka se oli piilotettu? Onko sinulla tapana penkoa muutenkin toisen tavaroita?

Moni nainen muuten käyttää ihan normaalisti tuollaisia. Ja jotkut käyttävät masturboidessan, eikä se kuulu silloin muille.

Vierailija
94/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä petturi hermostuvat, jos asiaa niiltä tiedustelee.

Jos saa raivarin, niin ihan varmasti syyllinen.

Vierailija
95/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:35"]

Kääks, olen monta kertaa lähtenyt ulos viihteelle sukkanauhoissa. Se on meidän kavereiden sellainen juttu. Jos joku yrittää iskeä niin pitää olla imarreltu, mutta kyllä sormus sormessa pitäisi olla niillekkin niljakkeille selvä viesti. Siinäpähän tuhlaavat aikaansa varattuun naiseen jos ei muut suostu juttelemaan :D

Eli siis tottakai teidän kannattaa jutella, ja mitä vähemmän hyökkäävä olet, sen varmemmin saat tietää totuuden. Mutta pelkät sukkanauhat ei vielä riitä.

[/quote]Mistäs vessasta ap:n vaimo oikein kirjoittelee? Vai on teillä tyttöjen kesken sopimus pukeutua baariin kuin halvat horatsut, mutta tiedän säärien väliin tulevat vapaaehtoiset ovat kuitenkin niljakkeita? Ihana vaimo olet, oikea löytö, pullantuoksuinen mamma! :)

Vierailija
96/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:29"]

[/quote]Onhan tämä ap:n vaimon herättäminen noin varttia yli ysi aika aikainen juttu, mutta mulla alkoi todella popparit loppua ja siksi kehoitin niin tekemään. Mutta katsotaan ja kuunnellaan vielä mitä tuleman pitää ja oliko se edes aito ap joka herätysviestin kirjoitti.

[/quote]

Kyllä minä ihan aito ap olin, joka rouvan herätti. Rehellisesti sanoen aion penkoa kohta tuta vaatehuonetta ja vaimon käytössä olevaa vessakin...

Vierailija
97/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]

Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas...

[/quote]

Miten sulla menee, AP, ootko kasassa? Kurja alku päivälle.

MIetin, onko  vaimon suuttuminen ja tilanteesta pakeneminen tyypillistä käytöstä hänelle. Pidätkö sitä merkkinä siitä, että epäilyksesi osuivat oikeaan.

Haluan nostaa sulle  hattua siitä, että otit asian puheeksi heti ja suoraan. Kun useampi ihminen hoitaisi parisuhdeasioitaan noin, elämä olisi paljon helpompaa ja suoraviivaisempaa.

Tsemiä sulle, AP!

Vierailija
98/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kevyet perusteet vielä, jos ainut todiste on sukkanauhat.

Vierailija
99/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:30"]

Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. [/quote]

Ja ihan vahingossa sattumalta löysit sen, vaikka se oli piilotettu? Onko sinulla tapana penkoa muutenkin toisen tavaroita?

Moni nainen muuten käyttää ihan normaalisti tuollaisia. Ja jotkut käyttävät masturboidessan, eikä se kuulu silloin muille.

[/quote]

No en mä ole mun kavereista kenenkään kuullut käyttävän ihan normaalisti edes stayuppeja (olen siis nainen). En näin naisena saa kyllä sormetusmielessäkään kiksejä sukkanauhoista.

Vierailija
100/157 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saattaisi kiehahtaa täälläkin jos mies kertoisi penkoneensa tavaroitani ja sanoneensa että hähähää, lällällää, löysinpä piilottamasi tavarat ja nyt kerrot heti mitä ne tarkoittaa?!

Se tarkoittaisi sitä, että osoittaisin ovea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme