99% varma että vaimo pettää :(
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.
Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....
Kommentit (157)
Tämä keskustelu on kyllä oiva esimerkki siitä, että meitä on moneen junaan...
En jaksa lukea ketjua mutta ei kai kukaan enää sukkanauhoja käytä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:09"]
Tämä keskustelu on kyllä oiva esimerkki siitä, että meitä on moneen junaan...
[/quote]
Samaa mieltä! Jos mun mies lähtisi kyttäämään mun asioita tuhon malliin, niin olisi äkkiä exmies.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:12"]
Jatkanpa vielä eli olen ketjun aloittaja. Onko teillä kokemusta pettämisestä ja sen jälkeisestä parisuhteesta?
En haluais jättää vaimoani, mutta toisaalta en halua jatkaakaan tuon tempun takia. Tuntuu niin masentavalle ja tässä koko ajan miettii, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Ilmeisesti olen liian kiltti mies ja antanut parisuhteessakin liikaa vapauksia. Toisaalta en enää ilmeisesti ole se kiinnostava, seksuaalisesti haluttava ja tavoittelemisen arvoinen, joka olin vaimolle aikoinaan. Toki olin itsekin havainnut suhteen laimenneen, mutta lienee yleistä jokaisessa pitkässä suhteessa. Tässä mietin, onko laimeneminen syy vai seuraus?!
[/quote]
Älä edes yritä jatkaa. Pettäjä on aina pettäjä. Hanki pikaisesti itsellesi joku sitä paremman näköinen vinkulelu. Ämmät on siitä hienoja otuksia, että ne tuntee mustasukkaisuutta vaikka muut tunteet olisi kuollut jo aikoja sitten. Saapahan pettäjä marinoitua paskassaan. Kyllä se siitä!
T: Been there, done that.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:33"]
Jostain sukkanauhasta päättelet,että vaimo on pettänyt vai??? Että on hävinnyt??? Kyllä olet älykäs! Että tongit naisten vaatekaappi
[/quote]
Tällaisen kommentin kirjoittaja paljastaa itsestään paljon enemmän kuin arvaakaan. Vitun valopää. Lue ketjun sivu kuusi niin tajuat miten väärässä olet asenteinesi.
AP: Olen todella, todella pahoillani. Vaikka meille muille tämä onkin tietysti vain nettiviihdettä, olin salaa toivonut, että vaimosi ei ole petturi. En tiedä miten selviät, varsinkin kun lapset on mukana. Olet suuri ihminen jos pystyt joskus vaimollesi anteeksi antamaan teon. Älä missään nimessä lähde sille linjalle että syytät itseäsi vaimosi petturuudesta. Et ole tehnyt mitään väärää.
Olen ollut aina sitä mieltä, että pariskunnasta kumpikaan osapuoli ei edes halua käydä ilman toista baarissa, jos suhteessa on kaikki kunnossa. Toisen ei tarvitse edes kieltää menemästä, koska sinne ei halua aikuinen ihminen edes lähteä, jos parinhaku ei ole ajankohtaista. Toki työporukan pikkujoulut ynnä muut on ok, ja parempikin kun puolisot pysyttelee niistä kuvioista pois, mutta ei helvetti, 10 avioliittovuoden jälkeen ei vaan aleta käymään baarissa tuulettumassa. Lapset laitetaan hoitoon ja sitten mennään puolison kanssa yhdessä, minne sitten illanviettoon halutaankin mennä. Joskus sain tästä mielipiteestäni paskaa tällä palstalla. Tulipa tämänkin keissin perusteella sitten osoitetuksi oikeaksi tämä oma epäluuloinen suhtautumiseni. Ei kyllä tunnu edes mukavalta olla oikeassa. Voimia sulle AP.
Ap. kaikki myöntätuntoni sinulle. Olen kokenut saman naisena. Palaaminen entiseen ei enää ole mahdollista, oli suhde ollut ennen pettämistä miten hyvä tahansa, kun kaikki ne arvot on pettäjät särkenyt sirpaleiksi. Kaikki muuttuu ja on peruuttomasti ohi.
Se ihminen jota olit rakastanut, kunnioittanut, arvostanut ja luottanut ei enää ole edes olemassa, vaan sen on pettäjä särkynyt lopullisesti tuhansiksi sirpaaleeksi ja sen kokoaminen on työn ja tuskan takana ja vie paljon aikaa ja vaatii työtä. Tätä harvoin pettäjät edes miettivät, kun pettävät kumppaniaan tai ovat hinkuamassa takaisin.
Mitään myötätuntua, veikkaan että jos asiaa tutkitaan niin taustalta löytyy äijän ongelmat!
Olin itse se pettävä osapuoli. Ainoa keino oli myöntää virheeni, ja luvata että se ei toistu. Keskustelimme hyvin avoimesti sitten kaikesta mikä hiersi. Olisihan se ollut hienoa tehdä ennen pettämistä, mutta ilmeisesti pakko ei ollut riittävän suuri. Aloitimme puhtaalta pöydältä ja jatkoimme suhdetta, jopa rakastuimme uudelleen ja aloitimme hoitamaan suhdetta ja viettämään enemmän aikaa yhdessä.
Vaikeutta aiheutti se että mies ei luottanut minuun yhtään, eikä oikeasti antanut anteeksi. Tässä enempiä avaamatta minullakin oli anteeksi annettavaa toisenlaisista asioista joissa hän oli pettänyt luottamukseni toistuvasti. Lupasin etten ole toiseen mieheen enää missän yhteydessä, ja pidin huolen että olin kotoa poissa vain mieheni tuntemassa seurassa, enkä yötä koskaan. Minun kohdallani en enää koskaan pettänyt, enkä aio pettää. Yksi moka riitti minulle. Sanoin silloin miehelleni, ja sen olen pitänyt, että seuraavan kerran kun meidän suhde on katkolla, minä lähden ensin ja katselen uutta miestä sitten vasta joskus jälkeenpäin. Nyt tiedän että luottamuksen menettää vain kerran, eikä sitä saa takaisin. Rakkauden kyllä, aitoa luottamusta ei.
On mahdollista jatkaa suhdetta pettämisen jälkeen. Loppujen lopuksi se on vain yksi tapa loukata toista, molemmat ovat yleensä siihen mennessä tehneet paljon muutakin loukkaavaa. Tärkeää on se, että silloin joutuu puhumaan kaikesta rehellisesti. Siihen asti on menty oletuksilla ja mykkäkouluilla puolin ja toisin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:54"]
Mitään myötätuntua, veikkaan että jos asiaa tutkitaan niin taustalta löytyy äijän ongelmat!
[/quote]
Just. Vaimo pettää niin sekin on jotenkin sitten miehen vika?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 09:54"]
[/quote]
Valikoiva myötätunto on yleensä puhdas defenssimekanismi, ja kasvaessaan osaksi persoonaa kovin tuhoisa piirre.
Täh??? Sukkanauhat ja stay upit ovat hameen kanssa käytettäviä vaatteita. Niitä ei ole ensisijaisesti tehty seksiä varten, vaan pukeutumista. Miehet on kyllä niin pihalla. Kaikki on aina muka heitä varten.
T.stay upeja juhlissa käyttävä uskollinen vaimo
Voimia. Sä löydät joskus vielä paremman naisen, joka ei ikimaailmassa satuttaisi sinua. <3
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:17"]
Nyt on vaimo heräänyt, asiasta kysytty ja rouva paineli syytöshuutojen kera ovet paukkuen pihalle. Eipä tuosta mikään muu selvinnyt kuin että olen kuuelmma sairas...
[/quote]
Tyypillistä syyllisen käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:06"]
Älä kuitenkaan yleistä kokemustasi yksilötasolle. AP ei ole sun ex, eikä meillä ole mitään syytä olettaa, että hän olisi samanlainen kuin sun ex. MIkään hänen viesteissään ei viittaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen tai pahoinpitelytaustaan.
[/quote]
Tavaroiden penkominen ja "piilotettujen esineiden etsiminen".
Ap?
Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:09"]Haha työkaverin mustasukkainen nainen haistoi miehensä meisseliä kun mies tuli baari-illan jälkeen kotiin ;). On nyt ex sattuneesta syystä
[/quote]
Eikö maistamalla olisi saanut tarkemman tuloksen?
Uskottomuus on oire jostain muusta ongelmasta parisuhteessa, mitä ei osata muuten hoitaa eikä ottaa puheeksi. Olen ollut petettynä ja pettäjänä, ja siinä vaiheessa kun siihen on päädytty, suhde on ollut monella lailla kivillä jo pitkän aikaa. Siitä vain ei ole osattu puhua eikä päästä eteenpäin.
mua henkilökohtaisesti ällöttää ajatuski seksistä jonku vieraan kanssa, johan siinä on ties minkä tautien ja tartuntojen riski, eikä mikää kumikaa niiltä täysin suojaa. tulisi sellane inhottava "huoraolo". ei ole mun juttu ollenkaa. toisten tekemisii en ota kantaa.
Minä en jaksa oikein sinua aloittaja ymmärtää että mistä ihmeestä voit vetää tuollaisia suoraviivaisia johtopäätöksiä jostain stayupeista?! Minullakin on kaapissa jos jonkinlaista seksyä alusasusettiä, korsettia sun muuta ja tuolla ei ole mitään yhteyttä pettämiseen. Toki syy-yhteys seksiin on, mutta vain mieheni kanssa.
Haha työkaverin mustasukkainen nainen haistoi miehensä meisseliä kun mies tuli baari-illan jälkeen kotiin ;). On nyt ex sattuneesta syystä