99% varma että vaimo pettää :(
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.
Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:30"]
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. [/quote]
Ja ihan vahingossa sattumalta löysit sen, vaikka se oli piilotettu? Onko sinulla tapana penkoa muutenkin toisen tavaroita?
Moni nainen muuten käyttää ihan normaalisti tuollaisia. Ja jotkut käyttävät masturboidessan, eikä se kuulu silloin muille.
[/quote]
No en mä ole mun kavereista kenenkään kuullut käyttävän ihan normaalisti edes stayuppeja (olen siis nainen). En näin naisena saa kyllä sormetusmielessäkään kiksejä sukkanauhoista.
[/quote]
Sinullahan onkin siinä sitten ihan "tieteellinen" perustelu ja kattava gallup asiasta.. not.
Olet ihan niin kuin mun ex. Mene nyt vielä, tutki ja haistele alushousut. Mutta muista et se voi olla myös valkovuotoa, eikä spermaa. P.S en pettänyt, mies oli vainoharhainen hullu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:35"]
Kääks, olen monta kertaa lähtenyt ulos viihteelle sukkanauhoissa. Se on meidän kavereiden sellainen juttu. Jos joku yrittää iskeä niin pitää olla imarreltu, mutta kyllä sormus sormessa pitäisi olla niillekkin niljakkeille selvä viesti. Siinäpähän tuhlaavat aikaansa varattuun naiseen jos ei muut suostu juttelemaan :D
Eli siis tottakai teidän kannattaa jutella, ja mitä vähemmän hyökkäävä olet, sen varmemmin saat tietää totuuden. Mutta pelkät sukkanauhat ei vielä riitä.
[/quote]Mistäs vessasta ap:n vaimo oikein kirjoittelee? Vai on teillä tyttöjen kesken sopimus pukeutua baariin kuin halvat horatsut, mutta tiedän säärien väliin tulevat vapaaehtoiset ovat kuitenkin niljakkeita? Ihana vaimo olet, oikea löytö, pullantuoksuinen mamma! :)
[/quote]
Pullan leipominen on muuten mukavaa sunnuntaipuuhaa, kiitos vinkistä! :)
Mistä lähtien sukkanauhat on muuten olleet "seksihepeneet"? Mulle tulee niistä mieleen semmoiset miesten sukkanauhaviritykset, jotka menee pohkeeseen. Eikä sillä muutenkaan ole mitään merkitystä vaikka aviovaimo menisi korsetissa baariin, jos se ei petä niin se ei petä. Ja jos muut miehet luulee, että sitä naista niistä vaatteista päätelleen kiinnostaa, niin sitten luulee. Ei sekään yksin riitä syyttämään pettämisestä.
Jos oma aviomies menisi jossain Hunksien esiintymisvaatteissa baariin, niin voisin syyttää monista asioista, mutta pettäminen ei ole yksi niistä.
Eikö nainen saa pukeutua seksikkäästi ulos lähtiessään, jos on parisuhteessa? Kyllä mun täytyy tunnustaa, että todennäköisesti hermostuisin miehelleni, jos hän kysyisi syytä vaatetukseeni. Omaa miestänne vartenko te muut laittaudutte? Mä teen sen siksi, että itse haluan näyttää kauniilta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:47"]
Olet ihan niin kuin mun ex. Mene nyt vielä, tutki ja haistele alushousut. Mutta muista et se voi olla myös valkovuotoa, eikä spermaa. P.S en pettänyt, mies oli vainoharhainen hullu.
[/quote]Niinhän ne kaikki miehet ovat vainoharhaisia hulluja jos syylliseltä exältä asiaa kysytään. Mitäs muuta keksit puolustuspuheeseesi pettämisesi takia? :)
AP voisi mennä nyt ihan itseensä tässä asiassa...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:50"]Eikö nainen saa pukeutua seksikkäästi ulos lähtiessään, jos on parisuhteessa? Kyllä mun täytyy tunnustaa, että todennäköisesti hermostuisin miehelleni, jos hän kysyisi syytä vaatetukseeni. Omaa miestänne vartenko te muut laittaudutte? Mä teen sen siksi, että itse haluan näyttää kauniilta.
[/quote]
juurikin omaa miestä varten laittaidun! parisuhdetta etsiessä laittauduin siksi että näyttäisi kauniilta potentiaalisten kumppanien silmissä. nyt ei kiinnosta muut vaan se, että oma ukko ja tietty ite tykkää.
jos olenkin ymmärtänyt jotain väärin siis av-mammojen mukaan??
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:50"]
Eikö nainen saa pukeutua seksikkäästi ulos lähtiessään, jos on parisuhteessa? Kyllä mun täytyy tunnustaa, että todennäköisesti hermostuisin miehelleni, jos hän kysyisi syytä vaatetukseeni. Omaa miestänne vartenko te muut laittaudutte? Mä teen sen siksi, että itse haluan näyttää kauniilta.
[/quote]Joo. Luonnollisesti näin asia menee. Alkoiko pelottamaan? Älä enää höpötä, puhut itsesi pussiin ihan pian. Vaikene siis mielummin ja toivo parasta ettei salaisuutesi paljastu. Ihan itsesi takia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:47"]
[/quote]Niinhän ne kaikki miehet ovat vainoharhaisia hulluja jos syylliseltä exältä asiaa kysytään. Mitäs muuta keksit puolustuspuheeseesi pettämisesi takia? :)
[/quote]
Nyt kannattaa pitää suunsa kiinni. Siinä suhteessa minua pahoinpideltiin, haisteltiin alushousut, päätettiin kuinka saan pukeutua ym. (Ei liian lyhyitä mekkoja tai rintoja paljastavia toppeja) Hän oli hullu enkä minä pettänyt. Ap on niin kuin hän. En uskaltanut edes suihkussa käydä ravintolaillan jälkeen toisen vainoharhaisuuden takia.
Jos ap sun vaimo on pettänyt, niin kannattaisiko ihan itse miettiä miksi vaimosi on tuossa tilanteessa? Taitaa niitä luurankoja löytyä itsesikin kaapista...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:47"]
[/quote]
Omaa hulluuttaan ei kannata alleviivata ehkä enempää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:56"]Jos ap sun vaimo on pettänyt, niin kannattaisiko ihan itse miettiä miksi vaimosi on tuossa tilanteessa? Taitaa niitä luurankoja löytyä itsesikin kaapista...
[/quote]
eipä tarvii olla ku huonolla itsetunnolla varustettu puoliso, kun se pettää. tyyliin petä ensin ettei toinen ehdi kun kuitenkin niin käy.
tai sit vaan trash. joka ei ymmärrä että toinen on kunnioituksen arvoinen. jos siis ei kiinnosta,lusikat jakoon ja sit horoomaan!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:47"] Olet ihan niin kuin mun ex. Mene nyt vielä, tutki ja haistele alushousut. Mutta muista et se voi olla myös valkovuotoa, eikä spermaa. P.S en pettänyt, mies oli vainoharhainen hullu. [/quote]Niinhän ne kaikki miehet ovat vainoharhaisia hulluja jos syylliseltä exältä asiaa kysytään. Mitäs muuta keksit puolustuspuheeseesi pettämisesi takia? :) [/quote] Nyt kannattaa pitää suunsa kiinni. Siinä suhteessa minua pahoinpideltiin, haisteltiin alushousut, päätettiin kuinka saan pukeutua ym. (Ei liian lyhyitä mekkoja tai rintoja paljastavia toppeja) Hän oli hullu enkä minä pettänyt. Ap on niin kuin hän. En uskaltanut edes suihkussa käydä ravintolaillan jälkeen toisen vainoharhaisuuden takia.
[/quote]Okei, eli olit vainoharhaisen kanssa suhteessa ja kuitenkin vietit baareissa iltoja ystäviesi kanssa? Sorry, mutta joku asia ei nyt sovi kuvaan... Et taida tietää mitään asiasta mitä tänne vuolaasti lörpöttelet. Mutta meitä on moneksi, yritän ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:35"]
Kääks, olen monta kertaa lähtenyt ulos viihteelle sukkanauhoissa. Se on meidän kavereiden sellainen juttu. Jos joku yrittää iskeä niin pitää olla imarreltu, mutta kyllä sormus sormessa pitäisi olla niillekkin niljakkeille selvä viesti. Siinäpähän tuhlaavat aikaansa varattuun naiseen jos ei muut suostu juttelemaan :D
Eli siis tottakai teidän kannattaa jutella, ja mitä vähemmän hyökkäävä olet, sen varmemmin saat tietää totuuden. Mutta pelkät sukkanauhat ei vielä riitä.
[/quote]Mistäs vessasta ap:n vaimo oikein kirjoittelee? Vai on teillä tyttöjen kesken sopimus pukeutua baariin kuin halvat horatsut, mutta tiedän säärien väliin tulevat vapaaehtoiset ovat kuitenkin niljakkeita? Ihana vaimo olet, oikea löytö, pullantuoksuinen mamma! :)
[/quote]
Pullan leipominen on muuten mukavaa sunnuntaipuuhaa, kiitos vinkistä! :)
Mistä lähtien sukkanauhat on muuten olleet "seksihepeneet"? Mulle tulee niistä mieleen semmoiset miesten sukkanauhaviritykset, jotka menee pohkeeseen. Eikä sillä muutenkaan ole mitään merkitystä vaikka aviovaimo menisi korsetissa baariin, jos se ei petä niin se ei petä. Ja jos muut miehet luulee, että sitä naista niistä vaatteista päätelleen kiinnostaa, niin sitten luulee. Ei sekään yksin riitä syyttämään pettämisestä.
Jos oma aviomies menisi jossain Hunksien esiintymisvaatteissa baariin, niin voisin syyttää monista asioista, mutta pettäminen ei ole yksi niistä.
[/quote]
Hei! Jos miehesi joskus kyllästyy pullaan ja sukkiksiisi, niin täällä on mies jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet!
t: Mies38
Mitä ihmeen todisteita sinä kaipaat. Heitä se lutka mäkeen. NYT. Ei tarvitse odotella heräämistä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:03"]Mitä ihmeen todisteita sinä kaipaat. Heitä se lutka mäkeen. NYT. Ei tarvitse odotella heräämistä.
[/quote]
Eikö vaimo jo herännyt kai lutkan olisi kannattanut heittää ennen vaimon kotiin tuloa.
Onko sinulla ap jotain muutakin todisteita kuin piilotettu ja sitten kadonnut sukkanauhasetti? Jos tuon pohjalta olet vetänyt johtopäätöksiä, niin olet todella heikoilla jäillä epäilystesi suhteen. Naiset käyttävät ihan normaalisti arkipäivisinkin tuollaisia alusvaatteita!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:47"] Olet ihan niin kuin mun ex. Mene nyt vielä, tutki ja haistele alushousut. Mutta muista et se voi olla myös valkovuotoa, eikä spermaa. P.S en pettänyt, mies oli vainoharhainen hullu. [/quote]Niinhän ne kaikki miehet ovat vainoharhaisia hulluja jos syylliseltä exältä asiaa kysytään. Mitäs muuta keksit puolustuspuheeseesi pettämisesi takia? :) [/quote] Nyt kannattaa pitää suunsa kiinni. Siinä suhteessa minua pahoinpideltiin, haisteltiin alushousut, päätettiin kuinka saan pukeutua ym. (Ei liian lyhyitä mekkoja tai rintoja paljastavia toppeja) Hän oli hullu enkä minä pettänyt. Ap on niin kuin hän. En uskaltanut edes suihkussa käydä ravintolaillan jälkeen toisen vainoharhaisuuden takia.
[/quote]
Todella ikävää, että sulla oli tuollainen suhde ja hienoa että pääsit siitä irti, sait lähdetyksi. Se ei varmasti ollut helppoa.
Älä kuitenkaan yleistä kokemustasi yksilötasolle. AP ei ole sun ex, eikä meillä ole mitään syytä olettaa, että hän olisi samanlainen kuin sun ex. MIkään hänen viesteissään ei viittaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen tai pahoinpitelytaustaan.
Kaikkea hyvää sullekin!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:06"]Naiset käyttävät ihan normaalisti arkipäivisinkin tuollaisia alusvaatteita!
[/quote]
NO EI TODELLAKAAN KÄYTÄ! En tiedä ketään omasta ystäväpiiristä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:29"]
Tässä on taas niin miehinen lähestymistapa varmasti täysin viattomaan asiaan että oikein hävettää ap sinun puolestasi. Etkö olisi voinut jotenkin fiksummin tuota hoitaa, vaan suututtaa vaimosi heti aamusta???
[/quote]Onhan tämä ap:n vaimon herättäminen noin varttia yli ysi aika aikainen juttu, mutta mulla alkoi todella popparit loppua ja siksi kehoitin niin tekemään. Mutta katsotaan ja kuunnellaan vielä mitä tuleman pitää ja oliko se edes aito ap joka herätysviestin kirjoitti.
[/quote]
Kyllä minä ihan aito ap olin, joka rouvan herätti. Rehellisesti sanoen aion penkoa kohta tuta vaatehuonetta ja vaimon käytössä olevaa vessakin...
[/quote]
Kannattaa ehkä pakata ne samalla... säästyy vaimolta se vaiva.