99% varma että vaimo pettää :(
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.
Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....
Kommentit (157)
Jos joku löytää vaatehuoneesta piiloitetun pienen paketin, niin jotakin hän on siellä ollut etsimässä. Onkohan aloittajalla mahdollisesti ollut uskottomuusepäilyjä jo ennen tuota "löytöä"?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:35"]
Kääks, olen monta kertaa lähtenyt ulos viihteelle sukkanauhoissa. Se on meidän kavereiden sellainen juttu. Jos joku yrittää iskeä niin pitää olla imarreltu, mutta kyllä sormus sormessa pitäisi olla niillekkin niljakkeille selvä viesti. Siinäpähän tuhlaavat aikaansa varattuun naiseen jos ei muut suostu juttelemaan :D
Eli siis tottakai teidän kannattaa jutella, ja mitä vähemmän hyökkäävä olet, sen varmemmin saat tietää totuuden. Mutta pelkät sukkanauhat ei vielä riitä.
[/quote]Mistäs vessasta ap:n vaimo oikein kirjoittelee? Vai on teillä tyttöjen kesken sopimus pukeutua baariin kuin halvat horatsut, mutta tiedän säärien väliin tulevat vapaaehtoiset ovat kuitenkin niljakkeita? Ihana vaimo olet, oikea löytö, pullantuoksuinen mamma! :)
[/quote]
Pullan leipominen on muuten mukavaa sunnuntaipuuhaa, kiitos vinkistä! :)
Mistä lähtien sukkanauhat on muuten olleet "seksihepeneet"? Mulle tulee niistä mieleen semmoiset miesten sukkanauhaviritykset, jotka menee pohkeeseen. Eikä sillä muutenkaan ole mitään merkitystä vaikka aviovaimo menisi korsetissa baariin, jos se ei petä niin se ei petä. Ja jos muut miehet luulee, että sitä naista niistä vaatteista päätelleen kiinnostaa, niin sitten luulee. Ei sekään yksin riitä syyttämään pettämisestä.
Jos oma aviomies menisi jossain Hunksien esiintymisvaatteissa baariin, niin voisin syyttää monista asioista, mutta pettäminen ei ole yksi niistä.
[/quote]
Ja nyt on myös kansallinen korvapuustipäivä!
Ottamatta kantaa ap:n tilanteeseen. Minulla, viisikymppisellä on tapana aina laittaa stay upit baariin tai tansseihin, eivät hiosta kuten sukkahousut.. Ostan aina useammat samanlaiset, joten jos rikkoutuvat, ei haittaa.
Itse en miellä niitä seksihepeneiksi, eihän niitä edes kukaan näe. Paitsi mies, mutta hän ei ole ollenkaan kiinnostunut seksistä kanssani muutenkaan.
Ja koskaan en ole ketään miehistäni pettänyt, jokainen miehistäni on. Nykyinenkin, vaikkei edes ryyppää, biletä eikä käytä seksihepeniä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:40"]Mistäs vessasta ap:n vaimo oikein kirjoittelee? Vai on teillä tyttöjen kesken sopimus pukeutua baariin kuin halvat horatsut, mutta tiedän säärien väliin tulevat vapaaehtoiset ovat kuitenkin niljakkeita? Ihana vaimo olet, oikea löytö, pullantuoksuinen mamma! :)
[/quote]
Mitä ihmeen horatsumaista on käyttää tyylikkäitä alusvaatteita? Eiväkö ne sukkanauhat edes näy ulkopuolisille.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:39"]
Voi elämä. Voihan se olla lahja ystävälle tms. Itse menen aina baarin jälkeen suihkuun. En ikinä enää ota miestä joka on sairaan mustasukkainen. Muista olla syyllistämättä meinaan mikäli mitään ei oo tapahtunu, käytöksesi on hyvin tökeröä.
[/quote]
Joo ja ystävän lahjaa tietysti piiloitellaan paketoimattomana omassa vaatekaapissa.
Panoreissua varten ne on hankittu, jos on omalta mieheltä pidetty piilossa, ei mitään epäselvää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:10"]En jaksa lukea ketjua mutta ei kai kukaan enää sukkanauhoja käytä.
[/quote]
Mä muuten käytän, varmistamaan, että sukat pysyy ylhäällä. Inhoan sukkiksia ja käytän paljon mielummin stay uppeja.
Kaikkein mieluiten olen ilman kumpiakaan, mutta alkaa olla aika, että on pakko. Mknä kun olen lähes aina hameessa tai mekossa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:41"]
Sen sijaan tuli yöpoissaolo baari-illan jälkeen ja kadonnut paketti.
[/quote]
Mikä yöpoissaolo? Vaimohan tuli kotiin, eikä edes aloittaja antanut ymmärtää että kotiintuloaika olisi mitenkään tavallisesta baarista kotiutumisesta poikkeava. Baarit on auki neljään asti ja siihen kun laskee päälle yösafkan haun ja taksin jonotuksen, niin ihan normaali kotiintuloaika baarista on vielä viideltä aamulla, vasta sen jälkeen alkaisin itse epäilemään että on tehty muuta kuin tanssittu baarissa pilkkuun asti. Tosin meidän parisuhteessa jopa jatkot on ok, kunhan ilmoittaa tai tulee kotiin ainakin ennen kuin toinen herää.
Tietysti joka kerta kun menee baariin, voisi puoliso epäillä että sen sijaan onkin menty rakastajan/rakastajattaren luo panemaan suurimmaksi osaksi yötä. Mutta mielestäni tällainen on jo sairaalloista mustasukkaisuutta. En minä aloittajan käytöstäkään sietäisi, toki huolista saisi asiallisesti puhua mutta jos tulisi kiukkuinen herätys kun olen ehtinyt vasta muutaman tunnin nukkua, en jaksaisi toisen perusteettomiin epäilyihin kovin empaattisesti suhtautua. Jos tähän liittyisi vielä muutakin, eli tuo aloittajan suunnittelma tavaroiden perusteellinen penkominen, taitaisin kyllä itse suhteesta kävellä. Varsinkin jos ei olisi lapsia. Ennen lasten tekoa kyllä pidän tärkeänä selvittää ettei minkäänlaista liiallista mustasukkaisuustaipumusta toisella ole, joten vaikea kuvitella että lapseni/lasteni isä voisi käyttäytyä noin.
Jotkut sietää mustasukkaisuutta enemmän, jotkut jopa sitä puolisoltaan odottaa. On minusta tärkeä löytää tältä osin sopiva kumppani, sillä olen kyllä todistanut miten pahaa jälkeä mustasukkaisuus voi tehdä, jos toinen ei ole valmis mustasukkaisen puolison pillin mukaan tanssimaan. Jos molemmat on mustasukkaisia ja kontrolloi toisiaan, suhde voi sinänsä toimia, vaikka henkilökohtaisesti en voi sellaista käsittää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:50"]
Eikö nainen saa pukeutua seksikkäästi ulos lähtiessään, jos on parisuhteessa? Kyllä mun täytyy tunnustaa, että todennäköisesti hermostuisin miehelleni, jos hän kysyisi syytä vaatetukseeni. Omaa miestänne vartenko te muut laittaudutte? Mä teen sen siksi, että itse haluan näyttää kauniilta.
[/quote]
No kyllä se vähintäänkin katkeruutta aiheuttaa, jos nanen pukeutuu seksikkäästi vain silloin kun menee ulos ilman miestään.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:56"]
Jos ap sun vaimo on pettänyt, niin kannattaisiko ihan itse miettiä miksi vaimosi on tuossa tilanteessa? Taitaa niitä luurankoja löytyä itsesikin kaapista...
[/quote]
No äkkiäpä saatiin uhri syylliseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:24"]
Minä en jaksa oikein sinua aloittaja ymmärtää että mistä ihmeestä voit vetää tuollaisia suoraviivaisia johtopäätöksiä jostain stayupeista?! Minullakin on kaapissa jos jonkinlaista seksyä alusasusettiä, korsettia sun muuta ja tuolla ei ole mitään yhteyttä pettämiseen. Toki syy-yhteys seksiin on, mutta vain mieheni kanssa.
[/quote]
No sun miehelle seksikkään vaatteen löytyminen ei varmaan tulisi yllätyksenä?
Ettekö te nyt tajua että ap kirjoittaa vaimostaan, jonka hän tuntee hyvin ja tietää aika paljon pukeutumisesta yms.
Hyvä ap. Et voi päätellä niistä löydöistäsi vielä mitään, onko pettänyt vai ei. Ei riitä.
Joo. Kyllä tuntuu aikamoiselta puolustella AP:n vaimoa. Meillähän on vain AP:n kertomus tapahtumista, jotka voi olla toki myös jonkun mielikuvituksen tuotetta kaikki, mutta kyllä mulla ihmetyttää täällä muutamien logiikka.
- Nainen ollut baarissa.
- Piilottanut sukkanauhasetin jouluvalolaatikkoon, mutta sitten ottanut käyttöön ja AP ei ole niistä nähnyt vilaustakaan. Kyllä ne on ostettu aivan jonkun muun seksipuuhia varten silloin. Miksi niitä pitäisi säilyttää piilossa, jos ne on normaalia baaripäällepantavaa?
- Lähtenyt aamulla kotoa ovet paukkuen kun häneltä on asiasta kysytty. Jos asialle on luonnollinen selitys, sen voi varmaan antaa suuttumattakin. 10 vuoden avioliitossa nyt ainakin luulisi, että asiaan voisi suhtautua kypsemmin. Itselleni vaikuttaa selvältä, että AP:n vaimo on mennyt ikäänkuin shokkiin kun on tajunnut jääneensä kiinni, vaikka luuli peittelevänsä jälkensä hyvin.
Sitä vaan aina näissä pettämistapauksissa ihmettelen, että miksi sitä toista, petettyä pitää syyllistää? Jos oikeasti on jo pidemmän aikaa ollut avioliiton ulkopuolinen suhde, eikö sen toisen voisi jättää? Miksi edes tulla kotiin nukkumaan puolisonsa viereen, jos on jo pettänyt? Miksi sille pettäjälle sitä parisuhdetta kannattaa jatkaa? Miksi siitä täytyy valehdella, että on tavannut jonkun toisen? Onko kyse siitä, että sitä avioliittoa pidetään siinä rinnalla niin kauan että selviää tuleeko siitä ulkopuolisesta suhteesta pysyvä, ja jos ei niin palataan sen petetyn puolison rinnalle niin kuin mitään ei olisi tapahtunut? En vaan käsitä esimerkiksi näitä Cheaters TV-sarjan juttuja esimerkiksi, missä vedätetään sitä puolisoa ja valehdellaan ja käydään motellihuoneissa kuksimassa pitkin päivää. Onko tarkoituskin jäädä lopulta kiinni, ja aiheuttaa sille petetylle mahdollisimman paljon pahaa mieltä? Eikö ihmisillä ole pokkaa sanoa että tämä oli tässä, löysin jonkun toisen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:06"]
Onko sinulla ap jotain muutakin todisteita kuin piilotettu ja sitten kadonnut sukkanauhasetti? Jos tuon pohjalta olet vetänyt johtopäätöksiä, niin olet todella heikoilla jäillä epäilystesi suhteen. Naiset käyttävät ihan normaalisti arkipäivisinkin tuollaisia alusvaatteita!
[/quote]
Kyllä minulla on jonkinlainen käsitys siitä mitä vaimo laittaa päällensä lähtiessään töihin tai baariin. Jos löytäisin kaapista seksikkäitä vaatteita, jota en tiedä hännen käyttävän, niin kyllähän siitä on aika helppo päätellä että en tiedä kaikkea.
Eikös se niin ollut, että pettäjät alkaa todennäköisemmin epäilemään ja syyttelemään puolisoitaan samasta aiheesta. Eli onko tässä kuitenkin kyseessä lässähtänyt 10 v avioliitto, ap on etsinyt mielekkäämpää seuraa muualta ja haluaa nyt syyllistää vaimonkin perustellakseen omat seksiseikkailunsa?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:25"]
AP löysi sattumoisin sukkanauhapaketin ja kun se ei tullut päivänvaloon ajan kanssa.. [/quote]
Ei. AP kertoo löytäneensä piilotetun paketin eli hänen on täytynyt penkoa, ja tutkia, ja kaivella oikein perinpohjin ja tarkasti vaimonsa tavaroita. Tai jos hän löysi paketin esim. farkkujen alta, hänen tulkintansa on heti se, että paketti on piilotettu.
Miksi vaimon pitäisi esitellä alusvaatteensa miehelle? Ja kyllä, stayupit ja sukkanauhaliivit on ihan normaali settiä monelle.
[/quote]
Piilotettuja tavaroita voi löytää penkomattakin, kun etsii jotain ihan muuta.
Luulisi ap:n tietävän mitä vaatteita vaimonsa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:03"]
Mitä ihmeen todisteita sinä kaipaat. Heitä se lutka mäkeen. NYT. Ei tarvitse odotella heräämistä.
[/quote]Luultavasti se olisi tämän naisen onni.Mies joka tonkii tavarat kun olet pois on kyllä aika syvältä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:41"]
Sen sijaan tuli yöpoissaolo baari-illan jälkeen ja kadonnut paketti.
[/quote]
Mikä yöpoissaolo? Vaimohan tuli kotiin, eikä edes aloittaja antanut ymmärtää että kotiintuloaika olisi mitenkään tavallisesta baarista kotiutumisesta poikkeava. Baarit on auki neljään asti ja siihen kun laskee päälle yösafkan haun ja taksin jonotuksen, niin ihan normaali kotiintuloaika baarista on vielä viideltä aamulla, vasta sen jälkeen alkaisin itse epäilemään että on tehty muuta kuin tanssittu baarissa pilkkuun asti. Tosin meidän parisuhteessa jopa jatkot on ok, kunhan ilmoittaa tai tulee kotiin ainakin ennen kuin toinen herää.
Tietysti joka kerta kun menee baariin, voisi puoliso epäillä että sen sijaan onkin menty rakastajan/rakastajattaren luo panemaan suurimmaksi osaksi yötä. Mutta mielestäni tällainen on jo sairaalloista mustasukkaisuutta. En minä aloittajan käytöstäkään sietäisi, toki huolista saisi asiallisesti puhua mutta jos tulisi kiukkuinen herätys kun olen ehtinyt vasta muutaman tunnin nukkua, en jaksaisi toisen perusteettomiin epäilyihin kovin empaattisesti suhtautua. Jos tähän liittyisi vielä muutakin, eli tuo aloittajan suunnittelma tavaroiden perusteellinen penkominen, taitaisin kyllä itse suhteesta kävellä. Varsinkin jos ei olisi lapsia. Ennen lasten tekoa kyllä pidän tärkeänä selvittää ettei minkäänlaista liiallista mustasukkaisuustaipumusta toisella ole, joten vaikea kuvitella että lapseni/lasteni isä voisi käyttäytyä noin.
Jotkut sietää mustasukkaisuutta enemmän, jotkut jopa sitä puolisoltaan odottaa. On minusta tärkeä löytää tältä osin sopiva kumppani, sillä olen kyllä todistanut miten pahaa jälkeä mustasukkaisuus voi tehdä, jos toinen ei ole valmis mustasukkaisen puolison pillin mukaan tanssimaan. Jos molemmat on mustasukkaisia ja kontrolloi toisiaan, suhde voi sinänsä toimia, vaikka henkilökohtaisesti en voi sellaista käsittää.
[/quote]
Seksiseuran hakijat ei odota valomerkkin asti, vaan häipyy tarpeilleen jo ennen puolta yötä, ehtii kotiin siihen menessä kuin ne jotka oli ravintolassa loppuun asti.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:48"]
No ap tässä nyt taas, mutta tuntuu olevan ajan hukkaa tämäkin kirjoittelu. En oikein osaa vielä käsitellä asiaa, kun aiemmin en ole vaimoa näin epäillyt. Tuo setti löytyi vaatehuoneen ylähyllyltä eräästä laatikosta, jonka avasin ja pengoin ihan toisen asian etsimisen takia. Laatikossa oli mm. joulukoristeita ja yritin löytää virtalähdettä eräälle laitteelle ja arvelin jouluvalojen muuntajan olenvan mahdollisesti käyttööni sopivan. Tuolloin en ajattellu vaimoni pettävän, vaan oletin että tässä odottaa ilmeisesti minulle kiva yllätys tulevaa 10-vuotishääpäiväämme varten.
Jäin siis odottamaan tätä hauskuutta, mutta huomasin setin kadonneen kun palautin virtalähteen kyseiseen laatikkoon. Katoaminen on ajottunut perjantain ja lauantain väliseen aikaan. Eli juuri siihen ajankohtaan kun vaimo oli "baarissa". Vaimoni ei ole koskaan käyttänyt sukkanauhoja, stayuppeja tai mitään muutakaan seksyä alusvaatetta minun aikanani, joten mitenkään normaalitilanteesta ei ole kyse.
Nyt kun olen miettinyt asiaa, niin vaimolla on ollut todella paljon menoa viime aikoina ja en voi olla vetämättä johtopäätöstä näiden asioiden välille. Nyt en voi vielä edes asioista keskusteölla ennen kuin rouva suvaitsee tulla takaisin. Puheluihinkaan ei näytä vastaavan eli odotetaan mitä vastaan tulee. Taisi meidän avioliitto jäädä juuri sen kymmenen vuoden pituiseksi...
[/quote]No eihän siitä sitten mitään. Vaimo on löytänyt paremman. Anna hänen mennä. Aika aikaansa kutakin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:53"]
Jos joku löytää vaatehuoneesta piiloitetun pienen paketin, niin jotakin hän on siellä ollut etsimässä. Onkohan aloittajalla mahdollisesti ollut uskottomuusepäilyjä jo ennen tuota "löytöä"?
[/quote]
Lue kaksi viestiä aiempi ap:n kirjoittama viesti.