99% varma että vaimo pettää :(
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.
Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:25"]
AP löysi sattumoisin sukkanauhapaketin ja kun se ei tullut päivänvaloon ajan kanssa.. [/quote]
Ei. AP kertoo löytäneensä piilotetun paketin eli hänen on täytynyt penkoa, ja tutkia, ja kaivella oikein perinpohjin ja tarkasti vaimonsa tavaroita. Tai jos hän löysi paketin esim. farkkujen alta, hänen tulkintansa on heti se, että paketti on piilotettu.
Miksi vaimon pitäisi esitellä alusvaatteensa miehelle? Ja kyllä, stayupit ja sukkanauhaliivit on ihan normaali settiä monelle.
Sori, typo / ajatusvirhe: Piti olla ("todellisuudessa uskollisen")
Tästä on aika pitkä matka siihen, että hakkaa (todellisuudessa uskottoman) puolisonsa, haistelee ...
[/quote]
-75-
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:47"] Olet ihan niin kuin mun ex. Mene nyt vielä, tutki ja haistele alushousut. Mutta muista et se voi olla myös valkovuotoa, eikä spermaa. P.S en pettänyt, mies oli vainoharhainen hullu. [/quote]Niinhän ne kaikki miehet ovat vainoharhaisia hulluja jos syylliseltä exältä asiaa kysytään. Mitäs muuta keksit puolustuspuheeseesi pettämisesi takia? :) [/quote] Nyt kannattaa pitää suunsa kiinni. Siinä suhteessa minua pahoinpideltiin, haisteltiin alushousut, päätettiin kuinka saan pukeutua ym. (Ei liian lyhyitä mekkoja tai rintoja paljastavia toppeja) Hän oli hullu enkä minä pettänyt. Ap on niin kuin hän. En uskaltanut edes suihkussa käydä ravintolaillan jälkeen toisen vainoharhaisuuden takia.
[/quote]Okei, eli olit vainoharhaisen kanssa suhteessa ja kuitenkin vietit baareissa iltoja ystäviesi kanssa? Sorry, mutta joku asia ei nyt sovi kuvaan... Et taida tietää mitään asiasta mitä tänne vuolaasti lörpöttelet. Mutta meitä on moneksi, yritän ymmärtää.
[/quote]
Lähdin siitä suhteesta kyllä heti kun elämäntilanne antoi periksi. Vaikeaa oli parikymppisenä opiskelijana ja 2-vuotiaan lapsen äitinä lähteä. Niin ja kävin harvoin ravintoloissa, ehkä kerran kuussa kahdessa kun sain lapsen mummolle hoitoon. Ja minulle on oikeasti ihan sama mitä sinä uskot minun tietävän asioista. Totuus on tämä kuitenkin.
Voi olla että vaimo pettää, mutta itse saattaisin pukea stay upit ihan siksi, että niissä on helpompi käydä pissalla. Sukkahousut on vaikeita.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:30"]
AP löysi sattumoisin sukkanauhapaketin ja kun se ei tullut päivänvaloon ajan kanssa.. [/quote]
Ei. AP kertoo löytäneensä piilotetun paketin eli hänen on täytynyt penkoa, ja tutkia, ja kaivella oikein perinpohjin ja tarkasti vaimonsa tavaroita. Tai jos hän löysi paketin esim. farkkujen alta, hänen tulkintansa on heti se, että paketti on piilotettu.
Miksi vaimon pitäisi esitellä alusvaatteensa miehelle? Ja kyllä, stayupit ja sukkanauhaliivit on ihan normaali settiä monelle.
[/quote]
Ok, totta. Aloitusviestissä kerrottiin, että paketti oli piilotettu. Se ei kuitenkaan vielä tarkoita sitä, että AP olisi löytänyt sen nuuskiessaan ja etsiessään epäilyttävää aineistoa, epäilleensä uskottomuutta ja sen takia olleensa vaatehuoneessa osuessaan paketin kohdalle. On mahdollista ja AP:n tilannekuvauksen perusteella todennäköisempää, että AP teki vaatehuoneessa jotain muuta: etsi mittanauhaa, talvikenkiään, fikkaria, mitä ikinä. Tätä AP ei meille avannut, eikä se ole tarinan kannalta olennaista.
En ota kantaa siihen, mitä vaimon pitää esitellä miehelleen tai kuka käyttää stayupeja, kuka ei. Jotkut esittelevät, kaikki eivät, ja jonkun garderobiin stayupit kuuluvat. Sitä en kiistä. AP kuitenkin tuntee vaimonsa ja heidän tapansa. Paketista virittyi odotus esittelyyn, kivaan yllätykseen, eikä se toteutunut. Sen sijaan tuli yöpoissaolo baari-illan jälkeen ja kadonnut paketti. AP on omassa elämässään ja omassa tilanteessaan nyt epävarma siitä, onko vaimo ollut uskollinen. Ymmärrän tämän hyvin.
Kaikesta tästä en vieläkään saa itseäni vetämään sitä johtopäätöstä, että AP olisi kohtuuttoman epäluuloinen, sairaalloisen mustasukkainen tai väkivaltaan taipuvainen.
-75-
No ap tässä nyt taas, mutta tuntuu olevan ajan hukkaa tämäkin kirjoittelu. En oikein osaa vielä käsitellä asiaa, kun aiemmin en ole vaimoa näin epäillyt. Tuo setti löytyi vaatehuoneen ylähyllyltä eräästä laatikosta, jonka avasin ja pengoin ihan toisen asian etsimisen takia. Laatikossa oli mm. joulukoristeita ja yritin löytää virtalähdettä eräälle laitteelle ja arvelin jouluvalojen muuntajan olenvan mahdollisesti käyttööni sopivan. Tuolloin en ajattellu vaimoni pettävän, vaan oletin että tässä odottaa ilmeisesti minulle kiva yllätys tulevaa 10-vuotishääpäiväämme varten.
Jäin siis odottamaan tätä hauskuutta, mutta huomasin setin kadonneen kun palautin virtalähteen kyseiseen laatikkoon. Katoaminen on ajottunut perjantain ja lauantain väliseen aikaan. Eli juuri siihen ajankohtaan kun vaimo oli "baarissa". Vaimoni ei ole koskaan käyttänyt sukkanauhoja, stayuppeja tai mitään muutakaan seksyä alusvaatetta minun aikanani, joten mitenkään normaalitilanteesta ei ole kyse.
Nyt kun olen miettinyt asiaa, niin vaimolla on ollut todella paljon menoa viime aikoina ja en voi olla vetämättä johtopäätöstä näiden asioiden välille. Nyt en voi vielä edes asioista keskusteölla ennen kuin rouva suvaitsee tulla takaisin. Puheluihinkaan ei näytä vastaavan eli odotetaan mitä vastaan tulee. Taisi meidän avioliitto jäädä juuri sen kymmenen vuoden pituiseksi...
Tsemppiä AP! Älä ainakaan ala syyttämään itseäsi nyt yhtään mistään.
Pettäjä olisi pettänyt ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa, vaikka olisit tehnyt mitä. Sellaisilla ihmisillä ei ole m_naa sanoa asioita suoraan, olla rehellisiä itselleen ja toiselle.
Et varmasti halua jatkaa valehtelijan kanssa. Pääset taloudellisestikin vähemmällä, kun ei tarvitse elättää valehtelevaa pettäjää. Uskollisia naisia on olemassa ja porukkaa on paljon toisella kierroksella. Kaikkea hyvää sinulle!
Oletkos ap koskaan miettinyt mitä sinä olet tehnyt kun vaimo on ajautunut toisen miehen kainaloon?
Jos joku löytää vaatehuoneesta piiloitetun pienen paketin, niin jotakin hän on siellä ollut etsimässä. Onkohan aloittajalla mahdollisesti ollut uskottomuusepäilyjä jo ennen tuota "löytöä"?
En jaksa ymmärtää teita ap:n kehujia! Kun kyse on miehestä, minun epäluuloni on kyllä varsin suurta siitä, mitä asioiden taustalla oikeasti on. Usein nainen pettää silloin kun haluaa tuntea olonsa turvatuksi kylmässä tai väkivaltaisessa suhteessa. Tässäkin voi olla tilanne tämä ja jopa pidän todennäköisempänä kuin tilannetta että vaimo nyt ihan tuosta vain ilman syytä pettää.
Enpä jaksanu lukea viestejä, ehkä vaimosi laittoi ne sukkanauhat BAARIIN! Mekon kanssa. Heti ajatellaan pettämistä voi vitgi
Huoraava vaimo kannattaa nakata heti pihalle, ei se siitä tapojaan paranna.
Jos olet noin varma ja kirjoitat tänne, kai se on adjöö oli totuus mikä tahansa! Mustasukkainen vai petturi, tulos sama.
En kyllä usko sanaakaan ap: n jutuista, selvä provo.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 08:03"]
En jaksa ymmärtää teita ap:n kehujia! Kun kyse on miehestä, minun epäluuloni on kyllä varsin suurta siitä, mitä asioiden taustalla oikeasti on. Usein nainen pettää silloin kun haluaa tuntea olonsa turvatuksi kylmässä tai väkivaltaisessa suhteessa. Tässäkin voi olla tilanne tämä ja jopa pidän todennäköisempänä kuin tilannetta että vaimo nyt ihan tuosta vain ilman syytä pettää.
[/quote]
Niin, täällä me luemme vain toisen osapuolen mielipiteet ja totuuden. Voihan se olla niinkin, että aloittaja on todella yllättynyt tilanteesta. Nainen taas on yrittänyt vuosikausia puhua kaiken olevan pielessä. Mies ei ole kuunnellut yhtään. Itselläni juuri tällainen tilanne. Pitäisi kai huutaa, kirkua ja raivota, kun normaali puhe ei auta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:49"]
Oikea ketjun aloittaja on tässä. Olen saanut vaimoon puhelinyhteyden ja tilanne on se että ero taitaa tulla. Vaimolla on todellakin ollut toinen jo pidemmän aikaa. Ei kuulemma tule kotiin ainakaan pariin päivään, vaan haluaa tasoitella tilannetta ilmeisesti vanhempiensa luona. Vien lapset anoppilaan ja alan itse miettimään mitä on tapahtunut. En olisi ikinä uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, enkä olisi omasta vaimostani uskonut. Pidin häntä hyvinkin antiseksuaalisena, mutta ilmeisesti tilanne on se, että ruho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Tässä on vielä sellainen mielenkiintoinen keissi, että minä olen pääosin tuonut leivän taloon ja taidan joutua nyt sitten maksamaan elaritkin. Eniten tässä harmittaa oma sinisilmäisyys ja huoli lapsisita. Kaikki on nyt niin sekaisin, mutta haluaisin yhteishuoltajuuden. Tai en minä tässä vaiheessa osaa sanoa mitään. Jos vaimo haluuakin jatkaa avioliittoa, niin en osaisi tuohonkaan mitään vastata. Todennäköisesti en tulisi luottamaan häneen ja siinä tapauksessa ero olisi parempi.
Täytyy sanoa kyllä tämän sunnuntain olleen sellainen etten olisi vielä perjantaina uskonut. Pää on ihan sekaisin... Voi perr....
[/quote]
Vihdoinkin ketju, josta luen aloituksen pelkästään, hyppään suoraan sivulle 6 ja luen lopputuleman. Ei tarvi kärvistellä päivätolkulla.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:06"]
Älä kuitenkaan yleistä kokemustasi yksilötasolle. AP ei ole sun ex, eikä meillä ole mitään syytä olettaa, että hän olisi samanlainen kuin sun ex. MIkään hänen viesteissään ei viittaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen tai pahoinpitelytaustaan.
[/quote]
Tavaroiden penkominen ja "piilotettujen esineiden etsiminen".
[/quote]
AP löysi sattumoisin sukkanauhapaketin ja kun se ei tullut päivänvaloon ajan kanssa, alkoi epäillä uskottomuutta. Vaimo skitsahti, kun asia otettiin esille ja karkasi pois tilanteesta. Tämän jälkeen AP ymmärtääkseni alkoi pitää epäilyään aiheellisempana kuin aiemmin ja kertoi (rehellisesti, nähdäkseni hieman häpeillenkin) aikovansa nyt katsoa, mitä muuta vaatehuoneesta ja vessasta löytyy. Tämän jälkeen.
Tästä on aika pitkä matka siihen, että hakkaa (todellisuudessa uskottoman) puolisonsa, haistelee tämän alushousut ja kontrolloi paitojen etumuksen avoimuutta, kuten tuo ihminen, jolle vastasin, kertoi ex-miehensä tehneen. Nämä asiat ovat aivan eri tasolla, ja mua korpeaa, että yritätte niputtaa AP:n hullujen sairaanmustasukkaisten vaimonhakkaajamiesten luokkaan. Kun AP ei ole sitä.
Ja nyt kukaan ei enää käsittele AP:n asiaa, vaan jauhaa siitä, kuka runkkaa sukkanauhoissa ja kenen ex oli hullu. Konsensus tuntuu olevan siitä, että vaatehuoneen ovea ei saa avatakaan omassa kotonaan, koska se on mieletöntä penkomista ja sairaalloista mustasukkaisuutta.