99% varma että vaimo pettää :(
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.
Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:06"]Mikä yöpoissaolo? Vaimohan tuli kotiin, eikä edes aloittaja antanut ymmärtää että kotiintuloaika olisi mitenkään tavallisesta baarista kotiutumisesta poikkeava. Baarit on auki neljään asti ja siihen kun laskee päälle yösafkan haun ja taksin jonotuksen, niin ihan normaali kotiintuloaika baarista on vielä viideltä aamulla...[/quote]
Ohis, tuli mieleen että kuinka yleistä oikeasti on että nainen poikkeaisi kotimatkallaan esim. nakkikiskan, mäkkärin tai Absin kautta hakemassa yösafkaa? Onko se naisille yhtä tärkeä juttu kuin miehille näiden ollessa viihteellä?
Kuinka moni oikeasti uskoo ap:n olevan syytön vaimon tilanteeseen?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:19"]
AP tässä: joo kyllähän mä ryyppään ja oon mä käynyt silloin tällöin vieraisssakin, mut mitä se tähän liittyy? Vaimon pitää huolehtia että miehelle riitttää piparia ja hoitaa sapuskaa pöytään. Mutta ei huora vaan hakee munaa muualata! Tää ei jää tähän kun akka palaa niin katotaan kaapin paikka!
[/quote]pöh. Tämä on ihan eri tavalla kirjoitettu kuin aloitus. Ei ole ap.
Oikea ketjun aloittaja on tässä. Olen saanut vaimoon puhelinyhteyden ja tilanne on se että ero taitaa tulla. Vaimolla on todellakin ollut toinen jo pidemmän aikaa. Ei kuulemma tule kotiin ainakaan pariin päivään, vaan haluaa tasoitella tilannetta ilmeisesti vanhempiensa luona. Vien lapset anoppilaan ja alan itse miettimään mitä on tapahtunut. En olisi ikinä uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, enkä olisi omasta vaimostani uskonut. Pidin häntä hyvinkin antiseksuaalisena, mutta ilmeisesti tilanne on se, että ruho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Tässä on vielä sellainen mielenkiintoinen keissi, että minä olen pääosin tuonut leivän taloon ja taidan joutua nyt sitten maksamaan elaritkin. Eniten tässä harmittaa oma sinisilmäisyys ja huoli lapsisita. Kaikki on nyt niin sekaisin, mutta haluaisin yhteishuoltajuuden. Tai en minä tässä vaiheessa osaa sanoa mitään. Jos vaimo haluuakin jatkaa avioliittoa, niin en osaisi tuohonkaan mitään vastata. Todennäköisesti en tulisi luottamaan häneen ja siinä tapauksessa ero olisi parempi.
Täytyy sanoa kyllä tämän sunnuntain olleen sellainen etten olisi vielä perjantaina uskonut. Pää on ihan sekaisin... Voi perr....
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 14:49"]
Oikea ketjun aloittaja on tässä. Olen saanut vaimoon puhelinyhteyden ja tilanne on se että ero taitaa tulla. Vaimolla on todellakin ollut toinen jo pidemmän aikaa. Ei kuulemma tule kotiin ainakaan pariin päivään, vaan haluaa tasoitella tilannetta ilmeisesti vanhempiensa luona. Vien lapset anoppilaan ja alan itse miettimään mitä on tapahtunut. En olisi ikinä uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen, enkä olisi omasta vaimostani uskonut. Pidin häntä hyvinkin antiseksuaalisena, mutta ilmeisesti tilanne on se, että ruho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Tässä on vielä sellainen mielenkiintoinen keissi, että minä olen pääosin tuonut leivän taloon ja taidan joutua nyt sitten maksamaan elaritkin. Eniten tässä harmittaa oma sinisilmäisyys ja huoli lapsisita. Kaikki on nyt niin sekaisin, mutta haluaisin yhteishuoltajuuden. Tai en minä tässä vaiheessa osaa sanoa mitään. Jos vaimo haluuakin jatkaa avioliittoa, niin en osaisi tuohonkaan mitään vastata. Todennäköisesti en tulisi luottamaan häneen ja siinä tapauksessa ero olisi parempi.
Täytyy sanoa kyllä tämän sunnuntain olleen sellainen etten olisi vielä perjantaina uskonut. Pää on ihan sekaisin... Voi perr....
[/quote]
Tsemppiä. Usko pois, että tuo on sinulle itsellesi paljon parempi, vaikka se nyt raskaalta tuntuisi. Tuo naisten asenne vaikuttaisi olevan se, että teki mies tai nainen mitä tahansa niin vika on kuitenkin miehessä. Sillä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä että sinulla on parempi tulevaisuus edessä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:28"]
Kuinka moni oikeasti uskoo ap:n olevan syytön vaimon tilanteeseen?
[/quote]
Tiedetäänkö vaimon tilanne oikeasti?
Syytön mihin? Pettämiseen? Mä "uskon" että petetty ei ole syyllinen pettämiseen. Toki petettykin voi olla "syyllinen" ja joka tapauksessa hän on vastuussa omasta käyttäymisestään. Puolison tilanteeseen puolisolla on oma vastuunsa mutta suurimman vastuun omasta tilanteestaan jokainen kantaa itse. Ellei parisuhde tyydytä on olemassa useampiakin vaihtoehtoja.
Kyllä se siitä! Tsemmpiä ap.
Vähän nauratti tuo "ruho on vihreämpää aidan toisella puolella".
Aika monet sopii nykyään tasan tapaamiset niin ettei lapset "jää" yhdelle.
Jatkanpa vielä eli olen ketjun aloittaja. Onko teillä kokemusta pettämisestä ja sen jälkeisestä parisuhteesta?
En haluais jättää vaimoani, mutta toisaalta en halua jatkaakaan tuon tempun takia. Tuntuu niin masentavalle ja tässä koko ajan miettii, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Ilmeisesti olen liian kiltti mies ja antanut parisuhteessakin liikaa vapauksia. Toisaalta en enää ilmeisesti ole se kiinnostava, seksuaalisesti haluttava ja tavoittelemisen arvoinen, joka olin vaimolle aikoinaan. Toki olin itsekin havainnut suhteen laimenneen, mutta lienee yleistä jokaisessa pitkässä suhteessa. Tässä mietin, onko laimeneminen syy vai seuraus?!
Parisuhde on yhteinen asia. Jos jompikumpi huomaa suhteessa olevan jotain joka ei miellytä, pitäisi se ottaa puheeksi. Ei lähteä pettämään. Eli vaimosi on tehnyt väärin, kun ei ole ilmeisesti ottanut esille jotain juttua (ehkä sitä laimenemista tms) ja sen sijaan on vaan lähtenyt hurvittelemaan. Todella kamalaa, ja varmaan itselleen selittelee sitä jotenkin, että "ei sen miehen kanssa voi puhua" tms. sen sijaan siis, että olisi edes yrittänyt..
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:30"]
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. [/quote]
Ja ihan vahingossa sattumalta löysit sen, vaikka se oli piilotettu? Onko sinulla tapana penkoa muutenkin toisen tavaroita?
Moni nainen muuten käyttää ihan normaalisti tuollaisia. Ja jotkut käyttävät masturboidessan, eikä se kuulu silloin muille.
[/quote]
No en mä ole mun kavereista kenenkään kuullut käyttävän ihan normaalisti edes stayuppeja (olen siis nainen). En näin naisena saa kyllä sormetusmielessäkään kiksejä sukkanauhoista.
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:30"]
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. [/quote]
Ja ihan vahingossa sattumalta löysit sen, vaikka se oli piilotettu? Onko sinulla tapana penkoa muutenkin toisen tavaroita?
Moni nainen muuten käyttää ihan normaalisti tuollaisia. Ja jotkut käyttävät masturboidessan, eikä se kuulu silloin muille.
[/quote]
No en mä ole mun kavereista kenenkään kuullut käyttävän ihan normaalisti edes stayuppeja (olen siis nainen). En näin naisena saa kyllä sormetusmielessäkään kiksejä sukkanauhoista.
[/quote]
No minä ainakin käytän ihan töissä kesäisin joka päivä. Ei ole mitään seksuaalista siinä, ihan vain mukavuussyistä. Talvella sitten on ns. normisukkikset jalassa ettei tule ihan liian kylmä ulkona liikkuessa töihin, lounaalle ja kotiin. T. Hameita paljon käyttävä toimistotyöläinen
Jatkaminen yhdessä eteenpäin vaatii molempien täydellisen sitoutumisen yhteisen tulevaisuuden jatkamiseen. Sen rinnalla se naiivi lupaus, jota joskus lupasitte alttarilla on TODELLA pientä. Elämä on armotonta aallokkoa hieman parempien ja helvetin huonojen fiilisten välillä. Ruotikaa auki joka ikinen pieninkin epäilystä aiheuttava asia. Pettäneen osapuolen on vain pakko olla jatkossa aina tavoitettavissa. Ja ne omin päin baariin menot, en ymmärrä niitä edes ennen pettämistä, mutta ne nyt ei vain vaimosi kalenteriin jatkossa kuulu. Eikä liioin sinun. Ensimmäinen vuosi on pahin, sen jälkeen helpottaa, ainakin jonkin verran ja aina vähän pidemmäksi aikaa kerrallaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:24"]
Parisuhde on yhteinen asia. Jos jompikumpi huomaa suhteessa olevan jotain joka ei miellytä, pitäisi se ottaa puheeksi. Ei lähteä pettämään. Eli vaimosi on tehnyt väärin, kun ei ole ilmeisesti ottanut esille jotain juttua (ehkä sitä laimenemista tms) ja sen sijaan on vaan lähtenyt hurvittelemaan. Todella kamalaa, ja varmaan itselleen selittelee sitä jotenkin, että "ei sen miehen kanssa voi puhua" tms. sen sijaan siis, että olisi edes yrittänyt..
[/quote]
Mutta entäpäs jos syynä laimenemiselle on jokin semmoinen asia, mikä on monelle miehelle yksi vaikeimpia asioita työstää, kuten peniksen pituuden ja paksuuden merkitys seksin kannalta?
Jostain sukkanauhasta päättelet,että vaimo on pettänyt vai??? Että on hävinnyt??? Kyllä olet älykäs! Että tongit naisten vaatekaappi
Popparit valmiina... odotellaan jatko-osaa.
Ei vaan ihan yhden illan reissussa, mutta huomasin juuri että toi setti oli kadonnut.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:36"]
alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä,että ne vois olla parempia kuin nämä suomimiehet joille ainoat "kehut" naiselle on nämä: huora, panopuu,jakorasia, lomppakkoloinen(varsinkaan tuo viimeinen ei kuulu näiden tummenpien sanavarastoon. Niille on kunnia- asia huolehtia naisesta)
[/quote]
No onpa yllättävää taas mammapalstalla että suomalainen mies on paska ja kyllä tumma mies osaa huolehtia naisesta aivan toiseen malliin. Meisselikin lienee vähintään 10 cm pidempi kuin suomimiehellä. Mihin meitä suomimiehiä enää tarvitaan...
[/quote]
Ihana alennustila!