99% varma että vaimo pettää :(
Jokin aika löysin piilotettuna uuden sukkanauha-stayup-setin vaatehuoneesta. Luulin vaimon tekevän minulle jossain vaiheessa sexyn yllätyksen ja odottelin tätä tapahtuvaksi. Nyt tiedän paremmin. Rouva lähti perjantaina "viettämään naisten iltaa" ja tuli kotiin aamuyöstä. Kuulin hänen menevän suihkuun, mutta niin tekeekin usein baarireissun jälkeen.
Kävin äsken kurkkaamassa sukkanauhasetin tilannetta ja sepä olikin nyt kadonnut. Odottelen tässä vaimon heräämistä ja vaadin saada selitystä perjantaista ja noista seksihepeneistä. Lasken vielä tuon 1% varaan ettei mitään ole tapahtunut....
Kommentit (157)
Jos löytää vahingossa vaimon laatikosta jotain niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että ap on vartavasten laatikkoa penkonut vaan on esim. Saattanut viedä sinne puhtaita pyykkejä tms. Niin ainakin meillä. Ehkä jonkinlainen epäilys kyllä heräisi jos toinen todella suuttuisi kysymyksestä noin kovin. Vaikuttaa siltä ettei ole puhtaat jauhot pussissa, ellei ap sitten ole todella mustasukkaista sorttia ja tästä asiasta ollaan keskusteltu jo useita kertoja aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:53"]Oletkos ap koskaan miettinyt mitä sinä olet tehnyt kun vaimo on ajautunut toisen miehen kainaloon? [/quote] Ha ha, tulihan se sieltä :) Perinteinen miehen vika-kommentti.
[/quote]
Kun sinäkään et tiedä tilannetta, niin voi olla että ap on täysi kusipää vaimon hakkaaja, jolloin en yhtään ihmettele että vaimo hakee turvaa muualata. Ei varmasti äijä kirjoita tänne että on käynyt kuksimassa kaikkea mahdollista, hakkaa vaimonsa, ryyppää illat ja sitten vielä nuuskii kaikki paikat.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:25"]
Eikös se niin ollut, että pettäjät alkaa todennäköisemmin epäilemään ja syyttelemään puolisoitaan samasta aiheesta. Eli onko tässä kuitenkin kyseessä lässähtänyt 10 v avioliitto, ap on etsinyt mielekkäämpää seuraa muualta ja haluaa nyt syyllistää vaimonkin perustellakseen omat seksiseikkailunsa?
[/quote]Näinhän se on. Mitä itse tekee, siitä toista syyttää. Muuten ei tulisi mieleenkään. Itse en ole pettänyt miestäni, eikä käy mielessäkään,että sekään pettäisi.Jos olisin käynyt vieraissa voisin ajatella,että kyllä se tuo toinenkin käy kunhan tilaisuus vaan tulee.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:53"]Oletkos ap koskaan miettinyt mitä sinä olet tehnyt kun vaimo on ajautunut toisen miehen kainaloon? [/quote] Ha ha, tulihan se sieltä :) Perinteinen miehen vika-kommentti.
[/quote]
Kun sinäkään et tiedä tilannetta, niin voi olla että ap on täysi kusipää vaimon hakkaaja, jolloin en yhtään ihmettele että vaimo hakee turvaa muualata. Ei varmasti äijä kirjoita tänne että on käynyt kuksimassa kaikkea mahdollista, hakkaa vaimonsa, ryyppää illat ja sitten vielä nuuskii kaikki paikat.
[/quote]
Juu, eli naisia uhriutetaan lähtökohtaisesti. Pahat miehet hakkaa ja hyvät naiset pettää oikeutetusti!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:37"]
HERÄTÄ SE HUORA HETI.
"Odottelen kun herää..." ;VITUT.
ps
pakolaismies=17 kertaa todennäköisempi raiskaaja kuin muu mies.
[/quote]Mistä tiedät että vaimo on HUORA. Eikös huora ole tavallaan ammattinimike, sellaiselle joka elättää itsensä myymällä itseään. Jos joku käy vieraissa ei hän ole mikään huora vaan vain pettäjä. Ällöä kun naisia aina haukutaan huoriksi vaikka eivät sitä ole. Muistan kun miehet katsoivat asiakseen huudella perääni "huora" vaikka olin 17v ja neitsyt. Ujo, hiljainen maalaistyttö joka pukeutunut rönttävaatteisiin. Sinunlaisellesi huutelijalle kaikki naiset ovat aina huoria.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 08:58"]Aloittaja taas. Voisiko olla oikeasti jokin muu järkevä selitys tuolle vaimon sukkanauhasetille? Toivoin todellakin niin...
[/quote]
No mä tykkään käyttää sellaisia joskus ihan muuten vain, koska tunnen itseni seksikkäämmäksi. Mutta epäilenpä että se pettää
AP, vaimosi on normaali suomalainen nainen, joka on kotona jalat ristissiä tiuskiva ämmä ja baarissa rietas panopuu varsinkin jos näköpiirissä on himpun tummempaa miestä.
ps
pakolaismies=17 kertaa todennäköisempi raiskaaja kuin muu mies.
[/quote]
Samassa uutisessa oli, että 99,8% maahanmuuttajista ei raiskaa. Ikinä.
Mistä helvetistä te taas nuo pakolaiset hommaan veditte??? Eihän tämä case viittaa missään kohtaa sen kummemmin pakolaisiin kuin tummempaan ihonväriinkään.
Maista vaimosi pillua kun hän tulee ravintolasta. Huomaat varmasti jos sitä on kynnetty, eikä tarvitse arvailla.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:19"]
AP tässä: joo kyllähän mä ryyppään ja oon mä käynyt silloin tällöin vieraisssakin, mut mitä se tähän liittyy? Vaimon pitää huolehtia että miehelle riitttää piparia ja hoitaa sapuskaa pöytään. Mutta ei huora vaan hakee munaa muualata! Tää ei jää tähän kun akka palaa niin katotaan kaapin paikka!
[/quote]
taitaa olla taas päivän parasta viihdettä tää ketju..:)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:53"]
Oletkos ap koskaan miettinyt mitä sinä olet tehnyt kun vaimo on ajautunut toisen miehen kainaloon?
[/quote]
Ottanut huonon naisen vaimoksi?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:25"]
AP löysi sattumoisin sukkanauhapaketin ja kun se ei tullut päivänvaloon ajan kanssa.. [/quote]
Ei. AP kertoo löytäneensä piilotetun paketin eli hänen on täytynyt penkoa, ja tutkia, ja kaivella oikein perinpohjin ja tarkasti vaimonsa tavaroita. Tai jos hän löysi paketin esim. farkkujen alta, hänen tulkintansa on heti se, että paketti on piilotettu.
Miksi vaimon pitäisi esitellä alusvaatteensa miehelle? Ja kyllä, stayupit ja sukkanauhaliivit on ihan normaali settiä monelle.
[/quote]
Minä olen elämäni aikana löytänyt jos jonkinlaista piilotettua tavaraa, enkä ole ollut etsimässä tai penkomassa vaan ihan oikealla asialla.
Sattumalta on löytynyt selkeästi tahallaan piilotettuja.
Voi olla että ap ei oikein luota vaimoonsa muutenkaan jostain syystä mutta tämä on nyt ihan konkreettista.
Uskoisin että kuka tahansa lähteekin tutkimaan puolisonsa tavaroita kännyköitä yms aavistelee jotain syistä joita on muille vaikea kertoa kun itsehän sitä puolisonsa tuntee ja sitten huomaa jotain mikä ei täsmää.
Sitten haluaa löytää jotain varmaa todistetta ettei tarvitse itsekin pitää itseään liian epäilevänä.
Ei ero ole niin helppo kuin sitä täällä palstalla mainostetaan.
AP tässä: joo kyllähän mä ryyppään ja oon mä käynyt silloin tällöin vieraisssakin, mut mitä se tähän liittyy? Vaimon pitää huolehtia että miehelle riitttää piparia ja hoitaa sapuskaa pöytään. Mutta ei huora vaan hakee munaa muualata! Tää ei jää tähän kun akka palaa niin katotaan kaapin paikka!
[/quote]
Jahas, taisi ap saada aamuryypyn päälle jo totuus tulla esille!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:53"]Oletkos ap koskaan miettinyt mitä sinä olet tehnyt kun vaimo on ajautunut toisen miehen kainaloon?
[/quote]
Höpöhöpö , älä laita pettäjän tekosia petetyn syyksi.
Pettäjä on syyllinen ja jos ap on huono aviomies on syytä ottaa ero tai ainakin nostaa kissa pöydälle.
Kyllähän pettämiseen aina syyt löytyy vaikka sitten väkisin.
En tällä tarkoita että nyt on siitä varmasti kyse mutta kyllä se että vaimo tuolla tavalla lähti vaikuttaa syyllisen ihmisen käytökseltä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:04"]
AP, vaimosi on normaali suomalainen nainen, joka on kotona jalat ristissiä tiuskiva ämmä ja baarissa rietas panopuu varsinkin jos näköpiirissä on himpun tummempaa miestä.
[/quote]Ite oot täys paska, kun haukut ihan tuntematonta ihmistä panopuuksi. Itse olet tai ainakin olisit jos joku sinut huolisi.Ja naurettavia nämä jotka AINA väittää,että kaikki on niiden tummenpien miesten suuntaan . Vaikkaitsestäkin alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä,että ne vois olla parempia kuin nämä suomimiehet joille ainoat "kehut" naiselle on nämä: huora, panopuu,jakorasia, lomppakkoloinen(varsinkaan tuo viimeinen ei kuulu näiden tummenpien sanavarastoon. Niille on kunnia- asia huolehtia naisesta)
[/quote]Ihana! Arvasin että tää on provo. Ai niin ethän sä tietenkään ole oikea AP. Mutta kumminki,provo. Ei kai yhdet sukat kenestäkään tee pettäjää. Voi luoja taas teitä.
ONko AP vaimosta kuulunut jotain?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:36"]
alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä,että ne vois olla parempia kuin nämä suomimiehet joille ainoat "kehut" naiselle on nämä: huora, panopuu,jakorasia, lomppakkoloinen(varsinkaan tuo viimeinen ei kuulu näiden tummenpien sanavarastoon. Niille on kunnia- asia huolehtia naisesta)
[/quote]
No onpa yllättävää taas mammapalstalla että suomalainen mies on paska ja kyllä tumma mies osaa huolehtia naisesta aivan toiseen malliin. Meisselikin lienee vähintään 10 cm pidempi kuin suomimiehellä. Mihin meitä suomimiehiä enää tarvitaan...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:53"]Oletkos ap koskaan miettinyt mitä sinä olet tehnyt kun vaimo on ajautunut toisen miehen kainaloon?
[/quote]
Ha ha, tulihan se sieltä :)
Perinteinen miehen vika-kommentti.