Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljaiset miehet jää yksin

Vierailija
29.09.2015 |

Moottoriturvat supliikkimiehet vie naiset ja me hiljaiset hissukat joudutaan runkkaamaan kyynel silmässä yksin pimeässä nurkassa. Onhan se ihan selkeää, että supliikkimies pääsee helpommin tutustumaan naisiin ja parhaimmillaan se hiljainen mies pääsee naisen kanssa juttuihin kun supliikki on sen jo onnistunut viettelemään. Ja ollaanhan me hiljaiset aika pelottaviakin.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sitten mene puhumaan naisille, jos kerta olet näin selvillä pelin hengestä?

T. Supliikkimies

Vierailija
82/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksais tuppisuuta katsella.

jaksaisitko kuunenlla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on kitistä, jos halua kehittyä. Kaikista laiskimnat tyytyvät kitinään.

Vierailija
84/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset ja epävarmat.

Mä en ole yleensä hiljainen, mutta epävarmuuteni takia monesti hankala keskustella rennosti. Ymmärrän, että silloin antaa huonon kuvan itsestään ja vaikka yritän tehdä parhaani niin silti esim. ensitreffeillä tulee puhumattomuuden hetkiä, hiljaisuuksia ja se on aina yhtä vaivaannuttavaa. Mitä silloin pitää tehdä? Katsoa toista syvälle silmiin ja hymyillä?

Vierailija
85/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset ja epävarmat.

Mä en ole yleensä hiljainen, mutta epävarmuuteni takia monesti hankala keskustella rennosti. Ymmärrän, että silloin antaa huonon kuvan itsestään ja vaikka yritän tehdä parhaani niin silti esim. ensitreffeillä tulee puhumattomuuden hetkiä, hiljaisuuksia ja se on aina yhtä vaivaannuttavaa. Mitä silloin pitää tehdä? Katsoa toista syvälle silmiin ja hymyillä?

Sosiaalisesti taitaville miehille ei tule hiljaisia hetkiä. He käyttävät nuokin hetket vaikka flirttailuun naiselle.

Vierailija
86/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hiljainen nainen ja tykkään hiljaisista miehistä.

Vierailija
87/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset miehet on parhaita. No olisi hyvä jotain pystyä puhua kahden kesken ja jossain tilanteissa mutta ei tarvii todellakaan olla mikään supliikki kun en ole itsekään.

Vierailija
88/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus ja rauhallisuus on seksikästä. En ainakaan itse tykkää liikaa lörpöttelijöistä, koska ne usein alkaa ensimmäisenä valittamaan miksi olet tuollainen.. :(

Vierailija
89/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiljaisilla miehillä on paremmat mahdollisuudet kuin meille jotka viettävät vain aikaa kotona yksin.

Vierailija
90/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?

T. Hiljainen mies

Ensi askeleesi sosiaaliseen elämään oli jo tänne kirjoitaminen hiljainen mies.Mene vaikka lähiö-aseman näytelmä kerhoon,opit ilmasemaan itseäsi livenä pikku hiljaa ja tulemaan sosiaaliseksi enempi.

Vierailija
91/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläinen hiljainen mies sanoi mulle et hyvä olo syntyy kun saa olla toisen kanssa vain hiljaa. niin mikäs siinä hyvältähän se tuntuu olla vaik toisen kainalossa hiljaa. mutta autapa armias sitä hiljaisuutta kun saa suututettua ei vastausta suuntaan ei toiseen. Kyllä tälläisen moottori turvan hermot ja äly häviää miten tässä pitää oikein olla muuta ei ollu tehtävissä kun lähteä.

Vierailija
92/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhu eikä pussaa niin se on huonoin vaihtoehto

Vierailija
93/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tytöltä kysellä muutakin kuin että ollaanks me nähty jossain.

Vierailija
94/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt montaa sanaa vaadi ,tuutko ulos mun kanssa.

Vierailija
95/99 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava mielikuva, josta tahvosta run kkaamassa pimeässä nurkassa.

Vierailija
96/99 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

621

Vierailija
97/99 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaisiko sitten lopettaa hissukkana oleminen? Kohtalosi on omissa käsissäsi. Tosin jos olisit komea saisit hiljaisenakin naisia. 

Vierailija
98/99 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa perää. Kokeile ulkomaita. Ottavat hanakasti yhteyttä miehiin.

Vierailija
99/99 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle miten se menee, kun hiljainen mies ja hiljainen nainen menee ekoile treffeille? Tuijotellaanko seiniä, sanotaan ehkä öh, ja lähdetään kukin omiin koteihinsa?

Ihan oikeasti mietin tätä, itse olen jo vanha eikä ole tällaisille tarvetta, mutta itse puheliaana on kyllä seuraa aina riittänyt, ja on joskus ollut aika raskastakin, jos seuruessa muut ovat tuppisuita ja ehkä odottavat että se puhelias ihminen "kantaa". Mutta kyllä voin sanoa että jos on ainoa höpöttäjä vaikka 5 ihmisen seuruessa ja muut istua möllöttää, niin ei kyllä puhelias tällaiseen porukkaan toista kertaa lähde. Mutta ihan oikeasti, kun tätä hiljaisuutta niin ihannoidaan, niin kertokaa miten silloin seurustellaan?