Poika kasvaa mieheksi sydänsurujen ja ongelmien kautta, miksi joku mies valittaa näistä asioista?
Sun pitäis olla onnellinen että sulla on niitä, se antaa sulle syyn kasvaa aikuiseksi ja käyttää sitä turhautuneisuutta esim nyt vaikka treenaamiseen ja itsensä kehittämiseen. Mitä enemmän sulla on ongelmia sitä etuoikeutetumpi sä olet!!! Kanna niitä ylpeydellä äläkä valita ja kitise. Mä en ainakaan koskaan antaisi omaa kipua pois koska ilman sitä mä hukkuisin samaan kakkaan kun kaikki muut. Se on ajattelumalli !!! Ruvetkaa hommiin!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Armeija tekee pojista miehiä.
Niistä ketkä sen käy...
Kärsimyksen ihaileminen kuuluu miehuuteen. Jollain tavalla naisilla on samaa, mutta ei yhtä voimakkaana.
Tämä ero voi tulla siitä, että naisella on paremmat mahdollisuudet mukavaan elämään tekemättä mitään ja mies taas saattaa huomata, että se aallon kyrpelinä grindaaminen ja vapaaottelusta aivovaurion saaminen ei kiinnosta naisia, joten sama kerätä tuhat harrastusta, jotta unohtaa seksittömyyden ja elämän järjettömyyden.
Nyt nelikymppisenä totean, että minulla jäi oravanpyörä välistä ja monta lyöntiä päähänkään en ole ottanut. Joskus haikeana mietin sitä, että mitä jos olisin tehnyt toisin. Sitten mietin taas sitä, että ehkä olisin tullut ihan samaan pisteeseen. En kuitenkaan olisi kiinnostanut naisia ja terveyteni voi nyt olla parempi, vaikka rahaa saisi olla enemmän.
tai miksi joku käyttää sen etuoikeuden netissä trollaamiseen
Vierailija kirjoitti:
Kärsimyksen ihaileminen kuuluu miehuuteen. Jollain tavalla naisilla on samaa, mutta ei yhtä voimakkaana.
Tämä ero voi tulla siitä, että naisella on paremmat mahdollisuudet mukavaan elämään tekemättä mitään ja mies taas saattaa huomata, että se aallon kyrpelinä grindaaminen ja vapaaottelusta aivovaurion saaminen ei kiinnosta naisia, joten sama kerätä tuhat harrastusta, jotta unohtaa seksittömyyden ja elämän järjettömyyden.
Nyt nelikymppisenä totean, että minulla jäi oravanpyörä välistä ja monta lyöntiä päähänkään en ole ottanut. Joskus haikeana mietin sitä, että mitä jos olisin tehnyt toisin. Sitten mietin taas sitä, että ehkä olisin tullut ihan samaan pisteeseen. En kuitenkaan olisi kiinnostanut naisia ja terveyteni voi nyt olla parempi, vaikka rahaa saisi olla enemmän.
Nyt on kyllä huvittavaa, että sillä sukupuolella, joka saa vähemmän palkkaa, jota vähätellään ja häiritään, jota jatkuaan arvostellaan jne jne jne jne olisi helpompaa. Lukekaahan nyt edes vähän kirjoja tai edes Wikipediaa älkääkä pelkkää somea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä huvittavaa, että sillä sukupuolella, joka saa vähemmän palkkaa, jota vähätellään ja häiritään, jota jatkuaan arvostellaan jne jne jne jne olisi helpompaa. Lukekaahan nyt edes vähän kirjoja tai edes Wikipediaa älkääkä pelkkää somea!
Kyse on siitä, paljonko sinulla on rahaa käytettävissä tai paljonko saat palveluja ja tuotteita. Palkka on vain yksi rahalähde.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn.
Ihminen voi ihan hyvin kasvaa myös ilman suruja ja vakavia ongelmia, eivät ne ole mikään kehityksen vähimmäisvaatimus.