Hiljaiset miehet jää yksin
Moottoriturvat supliikkimiehet vie naiset ja me hiljaiset hissukat joudutaan runkkaamaan kyynel silmässä yksin pimeässä nurkassa. Onhan se ihan selkeää, että supliikkimies pääsee helpommin tutustumaan naisiin ja parhaimmillaan se hiljainen mies pääsee naisen kanssa juttuihin kun supliikki on sen jo onnistunut viettelemään. Ja ollaanhan me hiljaiset aika pelottaviakin.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:38"]Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä? T. Hiljainen mies [/quote] Netissähän pystyy kanssa ottaan kontaktia naisiin? - narsissi
[/quote]
Joo, mutta sitten kun pitäisi tavata in real life, niin tämä ujous iskee ja jätän tulematta. Ja enhän minä keksi mitään sanottavaa.
[/quote]
Hmm :/ itse olen nykyään (paino sanalla nykyään) kaikkea muuta kuin ujo, joten mun on vähän hankala neuvoa.. Mutta jos nyt esimerkiksi vaikka juttelisit harrastuksista (kuinka kauan, miten kiinnostui, välineitä tms), musiikkimausta, öö ruuasta :) ja kannattaa kokeilla ainakin itsensä ns. koettelemista ja mennä niille treffeille, vaikka kuinka ahdistaisi.
- narsissi
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:38"]Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä? T. Hiljainen mies [/quote] Netissähän pystyy kanssa ottaan kontaktia naisiin? - narsissi
[/quote]
Joo, mutta sitten kun pitäisi tavata in real life, niin tämä ujous iskee ja jätän tulematta. Ja enhän minä keksi mitään sanottavaa.
[/quote]
En ole kirjoittaja mutta voisin sanoa että naiset kyllä ymmärtää kun heille kertoo että on ujo ja hiljainen. Minä olen supliinkkinainen ja otan kyllä tilanteessa ohjat jos tiedän että mies on ujo (eikä suinkaan töykeyttään ole hiljaa ja välinpitämättömän oloinen.) Ja sinä taas voisit opetella yhden asian: opettele vastailemaan kokonaisilla lauseilla. Jos käy tuuri niin nainen hoitaa sen puhumisen ja kyselyn, sinun kuuluu vastata useammalla sanalla ja ehkä kysyä vastakysymys samasta aiheesta. - Kyllä se siitä!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:42"]
Hiljaset miehet jäävät ilman naista eivätkä lisäänny. Pitikö jossain olla joku ongelma?
[/quote]
Näinhän se on. Eiväthän kaikki eläimetkään pääse lisääntymään.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:41"]
Kuule ap, kannattaa yrittää nyt ihan tosissaan, sillä kohta täällä on 100 000 ylimääräistä miestä pillumarkkinoilla. Joka päivä tulee satoja lisää. Sukupuolijakauma vinoutuu pahan kerran, ja ilman pillua jäävien turhautuneiden miesten joukko sen kuin kasvaa.
[/quote]
Enhän minä kuitenkaan pärjää näille tummille ja tulisille komistuksille mitä sieltä tänne puskee. Suosi ulkomaista tuntuu olevan suomalaisten naisten motto. Ja enhän minä kelpaa nytkään naisille.
AP
Ei teissä hiljaisissa mitään vikaa ole. On vain vaikea tutustua. Netti auttaa. Ystäväni kuulovammainen veli löysi vaimon netistä, kun ei tarvinnut olla supliikkina irl heti.
Hiljaset miehet jäävät ilman naista eivätkä lisäänny. Pitikö jossain olla joku ongelma?
[/quote]
Mieti sitä sitten kun oma poikasi kasvaa sellaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:52"]
Kuule ap, kannattaa yrittää nyt ihan tosissaan, sillä kohta täällä on 100 000 ylimääräistä miestä pillumarkkinoilla. Joka päivä tulee satoja lisää. Sukupuolijakauma vinoutuu pahan kerran, ja ilman pillua jäävien turhautuneiden miesten joukko sen kuin kasvaa.
[/quote]
Enhän minä kuitenkaan pärjää näille tummille ja tulisille komistuksille mitä sieltä tänne puskee. Suosi ulkomaista tuntuu olevan suomalaisten naisten motto. Ja enhän minä kelpaa nytkään naisille.
AP
[/quote]
Suomalainen ujo ja hiljainen mies voittaa nuo muut mennen tullen. Ap älä aliarvioi itseäsi. Löydät kyllä oman kullan vielä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:53"]
Ei teissä hiljaisissa mitään vikaa ole. On vain vaikea tutustua. Netti auttaa. Ystäväni kuulovammainen veli löysi vaimon netistä, kun ei tarvinnut olla supliikkina irl heti.
[/quote]
Netti on koettu jo ja eikä täältäkään mitään löydy. Netti on ehkä pahin mahdollinen paikka naisen lähestymiseen, koska se on täynnä naisten mielestä komeita ja ihania miehiä. Olen varmaan tuhansia viestejä laittanut naisille, mutta vain kaksi on vastannut pariin viestiin. Eli aikalailla se on kohdallani varmaa etten pariudu.
AP
Hiljaisuus ja ujous ei oo turn off. Mutta itsesääli ja katkeruus on.
- narsissi
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:40"]
[/quote]
[/quote]
Mun vinkkini on, että kun netissä tapaat mukavalta vaikuttavan naisen, älä ehdota tapaamista heti. Kirjoitelkaa ensin vaikka kuukausi tai pari. Näin opit tietämään, millaisista asioista nainen on kiinnostunut ja samoin hän sinusta. Kun sitten tapaatte, on helpompaa jutella, kun on jo "jutellut" ja toinen tuntuukin tutulta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:52"]
[/quote]
AP
[/quote]
Suomalainen ujo ja hiljainen mies voittaa nuo muut mennen tullen. Ap älä aliarvioi itseäsi. Löydät kyllä oman kullan vielä.
[/quote]
No on ollut naisrintamalla vielä hiljaisempaa kuin mitä minä olen... Mistä sitä yhtäkkiä taiotaan nainen, joka minusta kiinnostuu kun sellaista ei ole vielä tähän mennessäkään ollut. Tai en ainakaan ole tajunnut jos joku on ollut kiinnostunut, ja sekään ei varmaan osakkeitani paranna, että en osaa lukea niitä merkkejä enkä varmaan uskalla toimia vaikka tunnistaisinkin. Eikä se ole aliarvioimsta vaan realismia.
AP
Hiljaisuus ei ole pahasta, mutta se, että sinun oma luonteesi ei sieltä ujouden ja hiljaisuuden seinän takaa pääse esiin, on hankalampi juttu. Jos vaikutat samalla myös vihamieliseltä ja et ilmaise kiinnostustasi millään tavalla, niin yksinpä jäät. Jos et uskalla puhua naamatusten, niin yritä nyt edes hymyillä ja katsoa kohti. Normaali tervehtiminen pitäisi myös luonnistua, samoin muut kohteliaat käytöstavat. Jo niillä pääset halutessasi aika pitkälle. Netti on netti, kyllä sieltäkin varmasti naisia löytyy, mutta jos jätät menemättä tapaamiseen ujoutesi takia, niin minkä pirskatin takia täällä oikein valitat?
No ei jää jos on fiksu, hyvä itsetunto ja hyvä huumorintaju.
Oli minunkin mieheni ennen tosi hiljainen ja minä höpötin sitten ihan tarpeeksi.
Nyt 24 vuoden jälkeen minä olen hiljentynyt ja mies taas välillä paasaa kuin viimeistä päivää ;) Näin se seura tekee kaltaisekseen...
Itse en ujona ja aika hiljaisena naisena olisi ikinä uskaltanut jutella miehille ilman viinaa. Onneksi osasin käyttää sitä sen verran, että tulin rohkeammaksi, mutta en örveltänyt. Nykyisin vanhempana kanssakäyminen on helpompaa ja olen rohkeampi. Tsemppiä hiljaiselle miehelle.
Itsesääli, lupausten pettäminen ja ruikuttaminen ei oikein iske. Etsi se kadonnut munasi myös.
Tuo nyt on ihan harhaa että naiset suosii ulkomaalaisia. Minulla ja kaikilla ystävillä on suomalaiset miehet.
Noh noh, itse olen kans ujo ja hiljainen nainen ja kiinnostuin nimenomaan hiljaisesta miehestä. :) Musta tuntui hyvältä että sain piirittää häntä omana itsenäni, hetken hänellä kesti lämmitä ja ensitreffit oli oikeesti vaivaantuneet ja hiljaiset, toiset ja kolmannet myöskin mutta päätin etten luovuta sillä kiinnostuin hänestä silti ihmisenä. Hiljaisessa on jotain salaperäistä ja samalla niin viatonta ja hyvää mielestäni, ja tiesin että kyllä se alun kangistelun jälkeen rupeaa persoona elämään. Enkä takuulla ole ainoa joka näin ajattelee! Ole avoimin mielin, kyllä se sieltä sinuakin onni potkaisee!