Hiljaiset miehet jää yksin
Moottoriturvat supliikkimiehet vie naiset ja me hiljaiset hissukat joudutaan runkkaamaan kyynel silmässä yksin pimeässä nurkassa. Onhan se ihan selkeää, että supliikkimies pääsee helpommin tutustumaan naisiin ja parhaimmillaan se hiljainen mies pääsee naisen kanssa juttuihin kun supliikki on sen jo onnistunut viettelemään. Ja ollaanhan me hiljaiset aika pelottaviakin.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:58"]
Hiljaisuus ja ujous ei oo turn off. Mutta itsesääli ja katkeruus on. - narsissi
[/quote]
Paitsi kun ne on naisella ja sitä kutsutaan feminismiksi. Ylipäätään miehen elämässä ei ole saanut tapahtua mitään hankalaa tai mies on pilalla.
En mä jaksais tuppisuuta katsella.
Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
T. Hiljainen mies
Elä ny vielä heitä pyyhettä kehään! Sun täytyy nyt vaan ottaa ittiä munista kii ja mennä rohkiasti jutustelemaan naisille :)
- narsissi
Olet aivan oikeassa. Ja teissä hiljaisissa on vielä niin ihania yksilöitäkin. Kun teihin pääsee tutustumaan niin alkaa se suukin käymään. Onneksi sivuutin mieheni ujouden ja hiljaisuuden ja iskin hänet kaikesta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:38"]Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
T. Hiljainen mies
[/quote]
Netissähän pystyy kanssa ottaan kontaktia naisiin?
- narsissi
Ei välttämättä jää. Ja jos jäävätkin niin aina sinkkuus nalkuttamisen kuuntelun voittaa :D
Kuule ap, kannattaa yrittää nyt ihan tosissaan, sillä kohta täällä on 100 000 ylimääräistä miestä pillumarkkinoilla. Joka päivä tulee satoja lisää. Sukupuolijakauma vinoutuu pahan kerran, ja ilman pillua jäävien turhautuneiden miesten joukko sen kuin kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:38"]Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä? T. Hiljainen mies [/quote] Netissähän pystyy kanssa ottaan kontaktia naisiin? - narsissi
[/quote]
Joo, mutta sitten kun pitäisi tavata in real life, niin tämä ujous iskee ja jätän tulematta. Ja enhän minä keksi mitään sanottavaa.
Hiljaset miehet jäävät ilman naista eivätkä lisäänny. Pitikö jossain olla joku ongelma?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:12"]
Mielestäni se nyt vaan oleellisesti kuuluu asiaan, että se hiljainen tai ujo ihminen ei pääse tutustumaan samalla tavalla ihmisiin kuin sosiaaliset. Tässä nyt karkaa vähän mopo käsistä ilmeisesti huonosti muotoiltujen viestieni ansiosta. En ole tarkoittanut mitään kavereiden hankkimista sillä tutustumisella, vaan sitä, että mies ja nainen tutustuu muttei missään baarissa vaan vaikka kavereiden kautta, töissä jne. Ja tarkoitin sitä, että nainen ottaa sen sosiaalisen miehen, koska se on mukava, siihen on ollut helppoa tutustua ja siitä voi olla varmempi, että se on kiinnostunut. Ujon kanssa taas tulee se ongelma, että kun se ei anna heti itsestään niin paljon ja on varautunut, niin se ei anna sen kiinnostuksen näkyä niin selvästi ja nainen saattaa ajatella, että se haluaa olla kaveri tai sitten juttelee muuten vain. Eli nainen ei välttämättä edes tajua, että se ujo tai hiljainen mies olisi hänestä kiinnostunut, ja sitten kun se ujo mies alkaa päästä ujoudestaan naisen kanssa ja pääsee paremmin juttuun niin se nainen on jo varattu. Esimerkihän on yksi miljoonasta, mutta kuitenkin.
AP
[/quote]
Tuota noin, siitä hiljaisuudesta, tai puhumattomuudesta, tai ujoudesta on mahdollista opetella pois. Tiedän, se on todella vaikeaa, eikä ainakaan alkuun hirveän palkitsevaa. Eikä todellakaan voi edes luvata, että "saa" ihmisen, josta on nyt kiinnostunut. Voi joutua opettelemaan tutustumista lopun elämäänsä.
Oman päätöksen puhua ihmisille, tein muuttaessani opintojen takia uudelle paikkakunnalle, kun oli muutenkin pakko luoda sosiaalisia verkkoja uudestaan. Oikeastaan vasta nyt, kaksikymmentä vuotta myöhemmin koen luonnolliseksi että minä teen aloitteen keskustella. Mutta kannustukseksi sanon että opetellessa tulee todennäköisesti vastaan useita mukavia ihmisiä, naisia, joiden kanssa syntyy eriasteisia suhteita, tai ehkä se voi olla se ensimmäinenkin, mistäs minä sen tietäisin.
Ei paljon auttaisi muuttuminen enää tässä iässä. Hiljaisuuden/ujouden rinnalle on kasvanut uusi ongelma, ikä. :/
m41
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:13"]
Ei paljon auttaisi muuttuminen enää tässä iässä. Hiljaisuuden/ujouden rinnalle on kasvanut uusi ongelma, ikä. :/ m41
[/quote]
Terveisiä vaan sinne puolikuolleille.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:13"]
Ei paljon auttaisi muuttuminen enää tässä iässä. Hiljaisuuden/ujouden rinnalle on kasvanut uusi ongelma, ikä. :/ m41
[/quote]
Auts, no ehkä, jos suvussasi esiintyy pitkäikäisiä ihmisiä, pääset sitten toiselle kierrokselle, kun luonnollisen poistuman kautta naiset taas vapautuu miehistään. No offence.
Ite oon yrittäny parantua kaikista negatiivisista piirteistäni (naisviha, agressiivisuus, epäsosiaalisuus, uudenpelko..) oon onnistunut siinä aika hyvin. Oon vieny tota hommaa eteenpäin jonkun 3-4 vuotta ja oon nyt 25v. Tuntuu vaan että oon nyt joku alieni joka kävelee normaalien ihmisten keskellä. Ja kun puhun asioista ne on niin muista mailmoista kun muilla. Mua joko katotaan vinoon mun outouden takia tai hiljaisuuden. On vaikeeta olla normaali sen jälkeen kun piti käyttäytyä epänormaalisti niin pitkään että sai korjattua lapsuuden ongelmat. Ymmärrän kyllä miksi hiljaisista ei pidetä, mun parhaat kaverit on niitä puheliaita. On vaan vaikee olla puhelias uusien ihmisten kanssa kun monilla ei oo riittävää samaistumispintaa muhun.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon auttaisi muuttuminen enää tässä iässä. Hiljaisuuden/ujouden rinnalle on kasvanut uusi ongelma, ikä. :/
m41
Nyt en taas ymmärrä. Toki ikä tuo hankaluuksia ja myös se, että tuon ikäiset pariutumishalukkaat naiset ovat pariutuneet, mutta olen itse kymmenen vuotta vanhempi, ja onnistuin löytämään vapaan nelikymppisen naisen. EI meistä paria tullut, tuskin tuleekaan, mutta jollei itse tee mitään, ei ole mitään odotettavissakaan.
Vierailija kirjoitti:
No eipä meillä hiljaisilla naisillakaan oikeasti kovin paljoa vientiä ole. Musta tuntuu, että melkein naisilta oletetaan enemmän sosiaalisuutta ja taidokasta small talkia. Nykyään tuntuu, että naisten pitäisi tehdä alotteetkin miehiin tutustuessa, kun ennen edes se oli ilman muuta "miehen homma". En edes muista, koska mua kohtaan olisi viimeksi mies osoittanut kiinnostusta muuten kuin baarissa klo kahden jälkeen ja silloinkin miehillä tuntuu olevan vain yksi asia mielessä (minkä vuoksi baareissa tulee käytyä yhä harvemmin). Olen perusnätti normaalipainoinen nainen, mutta hiljainen ja en maailman lahjakkain sosiaalisten taitojen suhteen.
Etkä edes silloin kun mies osoittaa kiinnostusta, välitä tutustua. Kerro nyt edes missä, milloin ja miten toivoisit miehen osoittavan kiinnostusta? Miten ja missä teitä hiljaisia naisia voi tavata?
Kotoa en lähde ketään hakemaan, sillä eikö se olisi jo hyvinkin pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 19:38"]Niin, mitä voisin sitten tehdä kun minulla ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja, enkä keksi mitään puhuttavaa. Sitten on vielä tämä ujous, niin ei ihme, että olen komeroitunut asuntooni. En vaan tiedä mitä pitäisi tehdä?
T. Hiljainen mies
Netissähän pystyy kanssa ottaan kontaktia naisiin?
- narsissi
Voi, niinhän te naiset luulette että se onnistuu netissä miehillä yhtä helposti kuin teillä. Se alkaa lannistamaan, kun kerta toisensa jälkeen lähettämiinsä viesteihin ei saa minkäänlaista vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Niin jää ne hiljaiset naisetkin ypöyksin ellei ole ulkonäkö kuin mallilla. Miksi piti tehdä miehiä säälivä aloitus kun molemmilla sukupuolilla on yhtä vaikeaa?
Ainoa ero oikeastaan että hiljainen mies voi silti tehdä aloitteita hiljaisille naisille, aloitteita tekevä hiljainen nainen on monen mielestä säälittävä ja epätoivoinen. Nimimerkillä kokemusta on.
Voisitte hiljaiset naiset edes netissä vastailla niihin saamiinne viesteihin, joita tällaiset hiljaiset miehet lähettelee.
Mulla hiljainen mies. Ja on kyllä hulvaton vitsiniekka himasabja mahtava hauska isä :D muille edelleen hiljainen, mit kuuntelee ja ei vaikuta ujolta. mun salainen aarre. Eli jos et puhu niin kuuntele ja välitä ;)