Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljaiset miehet jää yksin

Vierailija
29.09.2015 |

Moottoriturvat supliikkimiehet vie naiset ja me hiljaiset hissukat joudutaan runkkaamaan kyynel silmässä yksin pimeässä nurkassa. Onhan se ihan selkeää, että supliikkimies pääsee helpommin tutustumaan naisiin ja parhaimmillaan se hiljainen mies pääsee naisen kanssa juttuihin kun supliikki on sen jo onnistunut viettelemään. Ja ollaanhan me hiljaiset aika pelottaviakin.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään kykenee kehittämään jos haluaa. Keksit puheenaineita, haet sisältöä elämääsi, harjoitat sosiaalisia taitoja (harrastukset), jne.

Vierailija
22/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO eikä jää! Itse otin hiljaisen enkä ikipäivänä kestäisi mitään turhanpölöttäjää. Itsekin olen hiljainen ja tykkään siitä kun ei tarvitse koko ajan puhua. Hiljaisuus ja rauhallisuus on kivempaa. Harrastamme luonnossa vaeltamista ja valokuvaamista: siitä ei tulisi mitään jos toinen pölöttäisi siellä koko ajan! Pitää osata olla hiljaa. Emme myöskään tykkää sosiaalisista tilanteista, kyläilyistä tai ihmisjoukoista. Ja olemme ujoja, kumpikin. Eli siis ehkä ujo ja hiljainen valitsee mielellään sitten toisen ujon ja hiljaisen, niin ei tule arvoristiriitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hiljaiset naiset jäävät yksin.

Vierailija
24/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää pälättäjistä. Inhoan sellasta miestä jonka pitää päteä ja jauhaa paskaa. Miehen on ymmärrettävä että ainoa jolla on jotain kunnollista sanottavaa on minä!

Vierailija
25/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti jää yksin jos ei sanaa suustaan saa! Outo avautuminen sinällään. Normaali ihminen tykkää keskeustella.

Vierailija
26/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on täysin yliarvostettua.

Vierailija
27/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:36"]

Itseään kykenee kehittämään jos haluaa. Keksit puheenaineita, haet sisältöä elämääsi, harjoitat sosiaalisia taitoja (harrastukset), jne.

[/quote]

Ei se siitä mihinkään muutu. Se on se ensivaikutelma joka kusee aina. Kyllä minustakin tulee sitten tutustuessa ihan kohtuullisen puhelias, mutta aina menee aikaa ennen kuin pystyn olemaan oma itseni vieraiden ihmisten kanssa. Sitä en usko pystyväni muuttamaan, koska olen ollut sellainen jo niin kauan. Joskus pienempänä olin sosiaalinen ikäisteni seurassa, mutta ujostelin vanhempia ihmisiä. Esimerkiksi kavereiden luona en juurikaan käynyt, koska en pitänyt kavereideni vanhemmista ja luulen, että tunne oli molemminpuolinen. Pienenä oli niin helppoa jutella tyttöjen kanssa, koska ei ollut mitään käryä mistään seksistä tai seurustelusta, nyt taas tuntuu lähinnä siltä, että jos menee juttelemaan naiselle niin se ajattelee, että olen pillun perässä tai haluan suhteen vaikka olisinkin ihan muuten vain juttelemassa ja tutustumassa.

AP

Vierailija
28/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain unelmien miehen juuri ujosta miehestä. Hän rohkaistui ja pyysi minua ulos. Lähdin ja ensimmäinen kerta oli vähän vaikea. Hän sitten uskalsi kertoa että hän on ujo, mutta kuitenkin haluaa tutustua minuun. Jatkettiin ja sieltä löytyi huumorin tajuinen, saa minut nauramaan lähes joka päivä. Yhdessä ollaan jo oltu 18 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Eli rohkeasti pyytämään treffeille ja kerro että olet ujo. Et menetä mitään.

Vierailija
29/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaisi lörppäsuu miehen?

Ei kukaan sellaista kestä. Miehen pitääkin olla hiljainen. lörpöttely kuuluu naisille. Ja hompsuleille.

Vierailija
30/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:51"]

[/quote]

Ei se siitä mihinkään muutu. Se on se ensivaikutelma joka kusee aina. Kyllä minustakin tulee sitten tutustuessa ihan kohtuullisen puhelias, mutta aina menee aikaa ennen kuin pystyn olemaan oma itseni vieraiden ihmisten kanssa. Sitä en usko pystyväni muuttamaan, koska olen ollut sellainen jo niin kauan. Joskus pienempänä olin sosiaalinen ikäisteni seurassa, mutta ujostelin vanhempia ihmisiä. Esimerkiksi kavereiden luona en juurikaan käynyt, koska en pitänyt kavereideni vanhemmista ja luulen, että tunne oli molemminpuolinen. Pienenä oli niin helppoa jutella tyttöjen kanssa, koska ei ollut mitään käryä mistään seksistä tai seurustelusta, nyt taas tuntuu lähinnä siltä, että jos menee juttelemaan naiselle niin se ajattelee, että olen pillun perässä tai haluan suhteen vaikka olisinkin ihan muuten vain juttelemassa ja tutustumassa.

AP

[/quote]

Uli uli, voi muuttua. Mutta valittamalla et muutu, etkä tuollaisella paska-asenteella. Mutta omapa on elämäsi ja häviösi.

Itse olen perustemperamentiltani ujo lapsesta lähtien, mutta tietoisesti muutin tapojani toimia ja nykyisin riittävän puhelias tarvittaessa.

Mutta sä tuskin koskaan tuollaiseen kykenet vaikka yrittäisitkin, koska näinkin vähien kommenttien perusteella luokittelen sut heti luuseriksi, joka ei pääse yhtikäs mihinkään elämässään :D 

Vierailija
31/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:56"]

[/quote]

AP

[/quote]

Uli uli, voi muuttua. Mutta valittamalla et muutu, etkä tuollaisella paska-asenteella. Mutta omapa on elämäsi ja häviösi.

Itse olen perustemperamentiltani ujo lapsesta lähtien, mutta tietoisesti muutin tapojani toimia ja nykyisin riittävän puhelias tarvittaessa.

Mutta sä tuskin koskaan tuollaiseen kykenet vaikka yrittäisitkin, koska näinkin vähien kommenttien perusteella luokittelen sut heti luuseriksi, joka ei pääse yhtikäs mihinkään elämässään :D 

[/quote]

Entäs sitten jos en pääse elämässäni mihinkään? Tiedän sen itsekin enkä edes halua olla mitään "suurta". Ja vaikka olen luuseri niin minulla ei ainakaan ole tarvetta alkaa luokitella muita luusereiksi tai huonoiksi ihmisiksi heidän ominaisuuksiensa perusteella. Olen voittaja omalla tavallani ja minussakin on hyviä puolia, olitpa sinä mitä mieltä tahansa.

AP

Vierailija
32/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhuu! Voi ei, naisten kanssa täytyy myös jutella. On se veemäistä. Ne onkin ihmisiä, ei ju****t. Mua on huijattu.

T: Ei-todellakaan-supliikki-mies

Vierailija
33/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:31"]

Buhuu! Voi ei, naisten kanssa täytyy myös jutella. On se veemäistä. Ne onkin ihmisiä, ei ju****t. Mua on huijattu.

[/quote]

No mitähän vittua taas? En ole missään vaiheessa sitä sanonutkaan, että naisten kanssa ei pitäisi jutella lainkaan. Se nyt vaan menee niin, että jos on ujo eikä uskalla antaa itsestään heti kaikkea peliin, niin joku joka uskaltaa antaa itsestään enemmän korjaa potin. Ei ujoon tuppisuuhun voi tutustua jos ei ihan oikeasti tiedä sitä, että se ujo on sellainen ihminen johon kannattaa tutustua, koska se vaatii kärsivällisyyttä. Joillekin tuntuu olevan ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa tajuta, että ihmisiä on erilaisia ja kaikilla se muuttuminen ei käy sormia napsauttamalla ja jotkut ei muutu lainkaan vaikka kuinka yrittäisivät. Se on sitten jotain itkemistä jos tuntee itsensä. Hah!

AP

Vierailija
34/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:41"]

[/quote]

No mitähän vittua taas? En ole missään vaiheessa sitä sanonutkaan, että naisten kanssa ei pitäisi jutella lainkaan. Se nyt vaan menee niin, että jos on ujo eikä uskalla antaa itsestään heti kaikkea peliin, niin joku joka uskaltaa antaa itsestään enemmän korjaa potin. Ei ujoon tuppisuuhun voi tutustua jos ei ihan oikeasti tiedä sitä, että se ujo on sellainen ihminen johon kannattaa tutustua, koska se vaatii kärsivällisyyttä. Joillekin tuntuu olevan ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa tajuta, että ihmisiä on erilaisia ja kaikilla se muuttuminen ei käy sormia napsauttamalla ja jotkut ei muutu lainkaan vaikka kuinka yrittäisivät. Se on sitten jotain itkemistä jos tuntee itsensä. Hah!

AP

[/quote]

Olen itse ollut ujo. Hyväksyin sen. Päätin ujoudesta huolimatta yrittää jutella ihmisille. Nähdä naiset ensimmäiseksi ihmisinä, ja vasta toiseksi naisina. Jotain outoa tapahtui, ja sain kontaktia. Jotkut johtivat pisemmälle, jotkut jäivät moikkailu asteelle. Hiljaisin ja ujoin miespuolinen kaverini oli ensimmäisenä naimisissa. Aina löytyy tekosyitä, ja sitten on oikeita syitä. Olen edelleen sinkku. Syytä en tiedä, so be it.

Vierailija
35/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 20:56"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Entäs sitten jos en pääse elämässäni mihinkään? Tiedän sen itsekin enkä edes halua olla mitään "suurta". Ja vaikka olen luuseri niin minulla ei ainakaan ole tarvetta alkaa luokitella muita luusereiksi tai huonoiksi ihmisiksi heidän ominaisuuksiensa perusteella. Olen voittaja omalla tavallani ja minussakin on hyviä puolia, olitpa sinä mitä mieltä tahansa.

AP

[/quote]

Selityksiä aina löytyy. Sulla on halu saada nainen, se on sitä "elämässä jonnekin pääsemistä", mutta keksit syitä mikset uskalla kokeilla uusia asioita ja toimia. Se on SINUN oma valintasi, häpeäsi ja se asia, jonka kanssa joudut elämään koko elämäsi. Mieti sitä.

Ja sä itse saat ajatella itsestäsi ihan mitä haluat kuten minäkin sinusta. Niinhän ne asiat menevät. Oletin, että kaipaat oikeita neuvoja etkä tehnyt ketjua vain selitelläksesi koska asia X ja Y ja kieriskelläksesi vain lisää tuossa itsesäälissä :)

Vierailija
36/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

AP

[/quote]

Itsehän aloituksessa sanoit itkeväsi tätä asiaa.

Vierailija
37/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä löydy myötätuntoa aloittajalle. Ei sen jälkeen kun luin kohdan siitä miten korkeintaan kun "supliikkimies" on vietellyt on hiljaisen vuoro. Olen netissä lukenut riittävästi naisvihaa pursuavia tekstejä että näen mihin suuntaan tämäkin menee. Ei kestä varmaan enää kauan, kun alkaa oikeasti rumaa tekstiä tulla. Ja ei, hiljaiset eivät ole tippaakaan pelottavia.

Vierailija
38/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Hiljainen mies on normi, muuta ei edes oleteta. Hiljainen nainen taas on kummajainen, koetaan ylpeäksi, kylmäksi jne. Vanhat pariskunnat on liki aina sellaisia, joissa sosiaalisissa tilanteissa nainen puhuu (monesti vielä miehestään ihan kuin tämä ei olisi paikalla) ja mies seisoo vieressä hiljaa vaimon ostama neulepusero päällään.

Vierailija
39/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:41"]Joillekin tuntuu olevan ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa tajuta, että ihmisiä on erilaisia

AP

[/quote]

Ruikuttaa ap sen jälkeen kun kirjoittaa tällaisia yleistyksiä:

Enhän minä kuitenkaan pärjää näille tummille ja tulisille komistuksille mitä sieltä tänne puskee. Suosi ulkomaista tuntuu olevan suomalaisten naisten motto.

Vierailija
40/99 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:56"]

[/quote]

AP

[/quote]

Olen itse ollut ujo. Hyväksyin sen. Päätin ujoudesta huolimatta yrittää jutella ihmisille. Nähdä naiset ensimmäiseksi ihmisinä, ja vasta toiseksi naisina. Jotain outoa tapahtui, ja sain kontaktia. Jotkut johtivat pisemmälle, jotkut jäivät moikkailu asteelle. Hiljaisin ja ujoin miespuolinen kaverini oli ensimmäisenä naimisissa. Aina löytyy tekosyitä, ja sitten on oikeita syitä. Olen edelleen sinkku. Syytä en tiedä, so be it.

[/quote]

Tottakai naiset on ihmisiä. Sehän tässä hauskaa onkin, että vaikka olen ujo ja näin poispäin niin ennemmin minä juttelen naisille kuin miehille. Eli ujouteni ei rajoitu ainoastaan naisiin vaan ihan kaikkiin ihmisiin, enemmän miehiin kuin naisiin.

Aina voi tietysti yrittää muuttua, mutta ei se kaikille onnistu, en tiedä johtuuko se tyhmyydestä, siitä ettei tunne itseään mukavaksi uudessa "roolissa" vai onko se vain kykenemättömyyttä muutokseen. Omalla kohdallani se on melko varmasti tuo viimeinen, koska kaikki muutos ahdistaa minua, ihan sama vaikka se olisi verhojen värin vaihtuminen tai uuden tyylin kokeileminen, niin silloin en tunne itseäni minuksi.

Silloin kun alan jutella tuntemattomille ihmisille oma-aloitteisesti niin minua alkaa aina hävettää ihan valtavasti ja naamastani tulee tomaatti. En minä siitä varsinaisesti valita, että ujona naisen saaminen on hankalaa, kunhan mainitsin asian. Ja toki ujotkin saavat kumppaneita, mutta huomattavasti hankalampaa se on kuin ulospäinsuuntautuneilta. Niillä "tavallisilla" ihmisillä ei yleensä riitä kärsivällisyys ujon kanssa ja toisen ujon kanssa taas hommaa vaikeuttaa se ettei kumpikaan kykene ottamaan ohjia. Käsittääkseni se kuitenkin taitaa mennä niin, että ujot pariutuvat keskenään, koska ymmärtävät toisiaan. Monesti ujot taitavat tavata toisensa ystävien kautta ja siten jo tutustua toisiinsa sen verran, että jutustelu sujuu.

AP