Käykö festareilla oikesti joku yli 30-kymppinen?
Mitä ihmettä aikuinen ihminen tuosta edes saa irti?
Kommentit (104)
40 on uusi 20. Tottakai käy, varsinkin me toisella kierroksella olevat ollaan kovia bailaamaan ja yleensä rahaakin riittää kivoihin tapahtumiin. Museoitako pitäisi kierrellä?
Nykyään moni festari on k18 kun nuoria ei kiinnosta.
Tuskin. 300-vuotiaat lienevät jo kaikki olleet tovin haudassa.
Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Tietty jollekin iskelmäfestareille voi mennä viiskymppiset ja vanhemmat. Mutta säälittää joku kuuskymppinen jossain festareilla kaipailemassa ikuista nuoruutta tms. Jollei ole siis esim. alan ihminen eli joku entinen rockbändin jäsen tai vastaava.
Lähinnä säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Tietty jollekin iskelmäfestareille voi mennä viiskymppiset ja vanhemmat. Mutta säälittää joku kuuskymppinen jossain festareilla kaipailemassa ikuista nuoruutta tms. Jollei ole siis esim. alan ihminen eli joku entinen rockbändin jäsen tai vastaava.
Lähinnä säälittävää.
Sinä olet säälittävä ahdasmielisine mielipiteinesi.
Riippuu mitä siellä festarilla tekee.
Jos ryyppääminen on ensimmäinen asia mikä festareista tulee mieleen niin ymmärrän että on vaikea ymmärtää mitä yli 30v festareilta hakee.
Itse käyn hyvän musiikin vuoksi.
Ympärijuovuksissa ei voi nauttia hyvästä musasta.
Toinen 50v
viinasiepot käy: paikka jossa on sosiaalisesti hyväksyttyö vetää kännit ja sekoilla
No mitä se kuuskymppinen tekee jossain festareilla jollei ole sille ikäluokalle suunnatut festarit? Kertokaa nyt hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä siellä festarilla tekee.
Jos ryyppääminen on ensimmäinen asia mikä festareista tulee mieleen niin ymmärrän että on vaikea ymmärtää mitä yli 30v festareilta hakee.Itse käyn hyvän musiikin vuoksi.
Ympärijuovuksissa ei voi nauttia hyvästä musasta.Toinen 50v
oman kokemukseni mukaan festareilla ei saa hyvää musiikkia, koska siellä on niin paljon känniörveltäjiä tuhoamassa musiikillisen nautinnon
En tajua ihmisiä, jotka kirjoittaa 30-kymppinen, 20-kymppinen. Eikö koskaan tule ajateltua, mitä kirjoittaa?
Ja en ainakaan itse käy festareilla, kävin tarpeeksi nuorena. Jossain vaiheessa ne samat esiintyjät esiintyivät vieläkin, mutta ei ollut kivaa katsoa vanhojen setien rokkaamista, kun ne oli nähnyt 10 vuotta aiemmin. Sitten tämän jälkeen tuli aika, että ei tunnistanut esiintyjiä, niin eipä sekään innostanut.
Festareilla on liian kuuma tai kylmä, sataa vettä ja on likaista ja ahdasta. Keski-iässä ei enää jaksa niistä mitään.
No todellakin käy! Alle 30-v voi ihan rauhassa keskittyä kännäämiseen ja yli 30-v kävijöiden kauhistelemiseen, niin me yli 30-v keskitytään siihen musiikkiin, ihmisiin, festariruokiin ja sopivaan määrään juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä säälittävää.
Missä iässä ihmisen pitää lukita mieltymyksensä ja lakata tykkäämästä uusista asioista ja bändeistä? Onko sinulle jo tapahtunut niin?
En ole kiinnostunut mutta miksi ei vois käydä ihan minkä ikäinen tahansa jos kiinnostaa.
Hanki elämä ap. Sinulla on ihan liikaa aikaa muiden kyttäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kuuskymppinen tekee jossain festareilla jollei ole sille ikäluokalle suunnatut festarit? Kertokaa nyt hyvät ihmiset.
Kuuntelee musiikkia, nauttii kesätunnelmasta, tanssii, laulaa mukana, bilettää, syö, juo, tapaa ihmisiä, näkee ihmisiä jne. Jne.
Vierailija kirjoitti:
viinasiepot käy: paikka jossa on sosiaalisesti hyväksyttyö vetää kännit ja sekoilla
Maksaa 150€ lipusta ja tulee kantokunnossa ulos?
Hopeakettu värjää tukkansa ja menee teiniritsoja korkkaamaan?
Miksi festareilla ei voisi kuunnella musiikkia ihan kuin muuallakin? Näin tukevasti kesk-ikäisenä, iskelmäfestari olisi viimeinen paikka mihin olisin menossa.
Siellä on kivaa
t. 50 vuotias