Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellinen nainen

Vierailija
23.09.2023 |

Työkaverit ja tutut ihmettelevät, olenko menossa juhliin. En. Minä vain nautin siitä, että pukeudun kauniisti, laitan hiukset, kynnet ja meikkaan aina arkenakin.

Miksi suomalaiset ihmettelevät tällaista naista? Ja kyllä, hoidan työni, kodin, lapset ja lemmikit. Kerkeän lenkille. Kaunistautuminen aamulla vie 20 - 30 min ja se on ihanaa omaa aikaa.
N43

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisellinen nainen. En koskaan meikkaa juhliinkaan. Jostain syystä se tulee yllätyksenä muille ettei minulla ole meikkiä: eli meikkaamisella ei ole mitään merkitystä, kun sen puuttumista/olemassaoloa ei edes huomaa.

Vierailija
2/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunistautumalla luot paineita muille naisille! Ei kaikkia nappaa meikata arkena ja sitten ketuttaa esim. Lähikaupassa kun jonossa kauniiksi laittautunut nainen ja itsellä hätäponnari ja lippis silmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunistautumalla luot paineita muille naisille! Ei kaikkia nappaa meikata arkena ja sitten ketuttaa esim. Lähikaupassa kun jonossa kauniiksi laittautunut nainen ja itsellä hätäponnari ja lippis silmillä.

Ethän ole tosissasi. Tuostako on kyse:D

En vain jaksaisi itse noita, oletko menossa juhliin -kommentteja.

Ap

Vierailija
4/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupan kassajonossa tulisi paineita tuollaisesta? :O

Vierailija
5/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunkinlaisia naisellisia naisia on. Hyvä että jaksat ja pidät huolta itsestäsi. Jokainen luo oman elämänsä. Kaikki miehet eivät halua samanlaisia naisia eivätkä kaikki naiset samanlaisia miehiä. Saa meikata tai olla meikkaamatta. Naisellisuus on muutakin kuin ulkonäkö. Se että kerrot tällä tavalla asiasi kertoo myös siitä että olet ylimielinen ja pidät itseäsi parempana. Et pidä mistään eriävästä mielipiteestä varsinkaan sen kohdistuessa sinuun etkä arvosta muita naisia. Ehkä et perheenjäseniäsikään kuten kuuluisi. Suoritat, se on eri asia kuin onnellisuus ja aktiivisuus.

Vierailija
6/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen naisellinen nainen enkä yleensä meikkaa yhtään. Jännä.

Vierailija
7/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupan kassajonossa tulisi paineita tuollaisesta? :O

Ei se tarkoita paineita välttämättä. Itselleni on käynyt noin ja se on johtunut siitä että elämässä on paljon muita tärkeämpiä asioita eikä jää aikaa itselle riittävästi. On aikoja että täytyy joustaa. Moni surullinenkin asia elämässä saa haikeutta aikaiseksi. Lähinnä jonkun asian tai ihmisen näkeminen voi tuoda mieleen omia asioita. Ei sen kummempia ongelmia.

Vierailija
8/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milloin sitten olet rehellisesti, ilman meikkiä?

Vierailija
9/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on vaikeaa ja ajat ovat kovat.

Vierailija
10/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisellinen nainen. En koskaan meikkaa juhliinkaan. Jostain syystä se tulee yllätyksenä muille ettei minulla ole meikkiä: eli meikkaamisella ei ole mitään merkitystä, kun sen puuttumista/olemassaoloa ei edes huomaa.

Hyvä sinulle. Minulla meikkaaminen on rentouttava hetki, jonka lopputuloksena myös näytän kauniimmalta. Jo pelkkä iho vaatii silotusta ja tarvitsen myös väriä kulmiin, silmiin, poskille ja huuliin.

Niin ja se on vain tosi mukavaa meikata. Sitäkin jaksetaan aina ihmetellä, kun meikkaaminen "on niin rasittavaa ja vaikeaa".

Ap

Vierailija
11/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua

Vierailija
12/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunkinlaisia naisellisia naisia on. Hyvä että jaksat ja pidät huolta itsestäsi. Jokainen luo oman elämänsä. Kaikki miehet eivät halua samanlaisia naisia eivätkä kaikki naiset samanlaisia miehiä. Saa meikata tai olla meikkaamatta. Naisellisuus on muutakin kuin ulkonäkö. Se että kerrot tällä tavalla asiasi kertoo myös siitä että olet ylimielinen ja pidät itseäsi parempana. Et pidä mistään eriävästä mielipiteestä varsinkaan sen kohdistuessa sinuun etkä arvosta muita naisia. Ehkä et perheenjäseniäsikään kuten kuuluisi. Suoritat, se on eri asia kuin onnellisuus ja aktiivisuus.

Miksi tuot pariutumisaspektin keskusteluun? Ei minuun kukaan mies tee tarpeitaan, vaikka kaikki yrittävätkin iskeä.

Miksi kiinnitit huomiosi siihen? Sattuiko? Keskusteluun saa tuoda asioita, elämässä on monia aspekteja.

Vierailija
13/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla naisellinen nainen - puolisen ihmiskuntaa ei näe sinua ihmisenä, joudut todennäköisemmin kumppanisi pahoinpitelemäksi, pettämäksi yms. ja kaiken päälle sinua ei oteta yhtä tosissaan kuin naista, jolla on kovat arvot. 

Harmittaa, että pehmeää naisellisuutta ei arvosteta juurikaan. 

Vierailija
14/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle. Minulla meikkaaminen on rentouttava hetki, jonka lopputuloksena myös näytän kauniimmalta. Jo pelkkä iho vaatii silotusta ja tarvitsen myös väriä kulmiin, silmiin, poskille ja huuliin.

Niin ja se on vain tosi mukavaa meikata. Sitäkin jaksetaan aina ihmetellä, kun meikkaaminen "on niin rasittavaa ja vaikeaa".

Ap

Minun iho ei vaadi mitään eikä kulmat eikä silmät eikä posket. Ne ei vaadi yhtään mitään.

Vierailija
15/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milloin sitten olet rehellisesti, ilman meikkiä?

Miksi meikkaaminen olisi epärehellistä. Meikkaan vapaapäivinäkin, koska se piristää ja on mukavaa.

Ap

Vierailija
16/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä luen mieluummin sanomalehteä tai nukun sen ajan. Ja olen ihan yhtä nainen kuin sinäkin.

Vierailija
17/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, kuulostaa ihan hirveältä tilanteelta!

18/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. En pidä itsestäänselvyytenä.

Vierailija
19/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää takertuko otsikkoon. Se on vain äkkiä keksitty. En aikonut määritellä naisellisuutta eikä se ollut pointti.

Mutta ai niin - tämähän on vauvapalsta, jossa luetaan niin kuin piru raamattua.

Ap

Vierailija
20/63 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää takertuko otsikkoon. Se on vain äkkiä keksitty. En aikonut määritellä naisellisuutta eikä se ollut pointti.

Mutta ai niin - tämähän on vauvapalsta, jossa luetaan niin kuin piru raamattua.

Ap

Mikä sun pointti siis oli? Että tykkäät meikata? Ok, kiva tietää, kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän