Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille haluttomat, miksi ette halua hyvää miehellenne?

Vierailija
22.09.2015 |

Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen?

En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut.

Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita!

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:56"] Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa. [/quote]   Voisko auttaa jos tekisitte kunnollisen esileikin? Meillä mies hoitaa minut ensin, vasta sitten tulee perässä. Jos mies lähtee hoideltuaan ensin itsensä niin mitä jos ottaisit dildon ja hoitaisit itsellesi orgasmin? Ollaan vasta myöhemmällä iällä opeteltu miten päästäisiin hommassa siihen että molemmat laukeaa samaanaikaan. Tarttee puhua mitä haluaa. ;) [/quote] Onhan näistä puhuttu, mutta ei mene perille. Siihenkin väsyy että toista täytyy jatkuvasti neuvoa ja ohjata. Parempi fiilis jää jos jättää yhdynnän välistä ja siirtyy suoraan dildoon, eiköhän mieskin vastaavasti voi hoitaa omat tarpeensa itse.

[/quote]

Perinteinen naiskommentti. Jos seksi on huonoa, miehen vika. Miksi vitussa et voi itse aktiivisesti harrastaa hyvää seksiä? Odotat miehen tuovat SINULLE kuun taivaalta?

[/quote]

Mulla vaimo kielsi esileikit, ei kuulemma halua tuhlata aikaa. Liukkarit pesään ja yritä saada mahdollisimman nopeasti, vähemmän aikaa tarvitsee haluttoman maata. Nainen on kuulemma aina selkeästi antaja ja mies saaja, se kyllä tuodaan selkeästi esiin. Seksi ei ole kiinnostanut kuulemma koskaan, ennen naimisiinmenoa oli kuulemma teeskennellyt nautintoa. Kyllä meitä miehiä oikeasti huijataan tuolla seksillä, miehille se on nautinto, naisille vallankäytön väline.

[/quote]

Meillä myös painotetaan tuota nainen antaa, mies saa. Nainen myös haluaa aina ensin laueta nuoltuna, tulee toisen kerran naidessa. Suihin ei suostu ottamaan, eikä käsin koskemaan. Vituttaa.

Vierailija
2/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haluton siksi, että mieheni ei halua minulle hyvää. Suhteen alussa sain minäkin orgasmeja, mutta nyt kun ollaan vakiinnuttu, niin ei ilmeisesti enää tarvitse nähdä vaivaa.

Miksi tuottaisin miehelleni orgasmeja säännöllisesti ja aktiivisesti, kun hän ei ole suonut minulle ainuttakaan moneen vuoteen? Miten se parantaa suhteen?

Ostakoon itse itselleen sen tekopillun, minäkin olen omat vibrani ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:11"]Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen?

En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut.

Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita!
[/quote]

No sulla on vähän tyhmä ajatus tässä takana. Mun mies ei halua mitään "hoitoa", jos mun ei tee mieli. Toisille se seki on muutakin kuin kassit tyhjäksi ja menoksi.

Vierailija
4/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]

Yleensä haluttomuuteen löytyy syy puolisosta. Eli ne jotka ovat halukkaita, mutta eivät saa, kannattaa miettiä mitä itse voisi tehdä asialle. Harvoin ne halut loppuvat ilman syytä.

[/quote]

Niin ja yleensä syy turpaan saamiseen löytyy itsestä. Harvoin kukaan vaimoaan ilman syytä hakkaa.

Vierailija
5/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:11"]Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen? En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut. Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita! [/quote] No sulla on vähän tyhmä ajatus tässä takana. Mun mies ei halua mitään "hoitoa", jos mun ei tee mieli. Toisille se seki on muutakin kuin kassit tyhjäksi ja menoksi.

[/quote]

Tarkoitatko, että jos sinulta loppuisi haluaminen kokonaan, niin mieheltäsikin loppusi automaattisesti myös? Eli ohjaako sinun haluaminen täysin miehesi haluamista?

Vierailija
6/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:22"]

Minä olen haluton ja mies aina kiimassa.

Miksi on minun asiani olla hyvä miehelle eli antaa seksiä, mutta hänen ei tarvitse olla hyvä minulle eli jättää minua rauhaan?

[/quote]

Jos harrastatte seksiä esim. 30 minuuttia vuorokaudessa, sinä saat haluamaasi 23 h 30 min ja miehesi 30 min.

Vierailija
7/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:11"]Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen? En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut. Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita! [/quote] No sulla on vähän tyhmä ajatus tässä takana. Mun mies ei halua mitään "hoitoa", jos mun ei tee mieli. Toisille se seki on muutakin kuin kassit tyhjäksi ja menoksi.

[/quote]

Tarkoitatko, että jos sinulta loppuisi haluaminen kokonaan, niin mieheltäsikin loppusi automaattisesti myös? Eli ohjaako sinun haluaminen täysin miehesi haluamista?
[/quote]

Tässä tapauksessa kyllä. Mieheni ei halua seksiä, jos minä ole haluton siihen.

Vierailija
8/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a pitäisi kysyä mieheltä miksi hän ei halua mua. Olen nätti ja hoikka parikymppinen nainen ja mies on muuten ilmaissut haluavansa viettää loppuelämänsä kanssani, mutta jestas kun oon jatkuvasti puutteessa. Miehestä olis okei jos harrastettiin seksin kerran viikossa ja silloinkin yöllä (jolloin haluaisin nukkua). Itse taas haluaisin seksin kerran päivässä, vähintään. Meidän elämä on muuten niin täydellistä, mutta välillä tuun hulluksi kun tarvitsen seksin niin paljon. Pettämistä en edes harkitsisi, koska omat vanhempani erosivat pettämisen takia ja musya pettäminen on suunnilleen yhtä alhainen teko kuin murha. Joten ymmärrän kaikkia miehiä, joiden vaimot pihtaa, se on oikeesti kamalaa kun on puutteessa.

Vierailija
9/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:11"]Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen? En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut. Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita! [/quote] No sulla on vähän tyhmä ajatus tässä takana. Mun mies ei halua mitään "hoitoa", jos mun ei tee mieli. Toisille se seki on muutakin kuin kassit tyhjäksi ja menoksi. [/quote] Tarkoitatko, että jos sinulta loppuisi haluaminen kokonaan, niin mieheltäsikin loppusi automaattisesti myös? Eli ohjaako sinun haluaminen täysin miehesi haluamista? [/quote] Tässä tapauksessa kyllä. Mieheni ei halua seksiä, jos minä ole haluton siihen.

[/quote]

Uskot siis, että jos tänään sinulle iskee loppuiän haluttomuus, niin miehelläsi ei enää koskaan haluta. Minä en usko tätä. 

-Haluttoman miehen vaimo, ei itse haluton-

Vierailija
10/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:32"]

Miksi on minun asiani olla hyvä miehelle eli antaa seksiä, mutta hänen ei tarvitse olla hyvä minulle eli jättää minua rauhaan?

[/quote]

Miten kipeitä suhteita voi olla? Miksi sinä et ole hyvä miehelle ja lähde pois ja anna hänen harrastaa muiden kanssa hyvää seksiä?

[/quote]

Öh,voihan se kommentoijan kiimainen mies yhtä hyvin lähteä suhteesta,jos pillun saanti on jollekin elämäntarkoitus? Miksi sen haluttoman osapuolen pitäisi lähteä? Tosin aika heikolla pohjalla parisuhde,jos se kaatuu siihen että halut ei aina kohtaa.Voi olla "kuivia kausia" esimerkiksi masennuksen takia,eri asia tietysti jos alunperinkin erivahvuiset libidot tai seksi loppuu tyystin vuosiksi,mutta silloinkin pitäisi voida keskustella asioista eikä vain kylmästi lähteä muualle etsimään tyydytystä himoilleen.

Vierailija
11/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:11"]Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen? En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut. Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita! [/quote] No sulla on vähän tyhmä ajatus tässä takana. Mun mies ei halua mitään "hoitoa", jos mun ei tee mieli. Toisille se seki on muutakin kuin kassit tyhjäksi ja menoksi. [/quote] Tarkoitatko, että jos sinulta loppuisi haluaminen kokonaan, niin mieheltäsikin loppusi automaattisesti myös? Eli ohjaako sinun haluaminen täysin miehesi haluamista? [/quote] Tässä tapauksessa kyllä. Mieheni ei halua seksiä, jos minä ole haluton siihen.

[/quote]

Uskot siis, että jos tänään sinulle iskee loppuiän haluttomuus, niin miehelläsi ei enää koskaan haluta. Minä en usko tätä. 

-Haluttoman miehen vaimo, ei itse haluton-
[/quote]

En mä usko, että ei olisi haluja. Mutta ei halua multa "hoitoa". Hoitelee itse itsensä sitten.

Vierailija
12/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:07"]

Jaa-a pitäisi kysyä mieheltä miksi hän ei halua mua. Olen nätti ja hoikka parikymppinen nainen ja mies on muuten ilmaissut haluavansa viettää loppuelämänsä kanssani, mutta jestas kun oon jatkuvasti puutteessa. Miehestä olis okei jos harrastettiin seksin kerran viikossa ja silloinkin yöllä (jolloin haluaisin nukkua). Itse taas haluaisin seksin kerran päivässä, vähintään. Meidän elämä on muuten niin täydellistä, mutta välillä tuun hulluksi kun tarvitsen seksin niin paljon. Pettämistä en edes harkitsisi, koska omat vanhempani erosivat pettämisen takia ja musya pettäminen on suunnilleen yhtä alhainen teko kuin murha. Joten ymmärrän kaikkia miehiä, joiden vaimot pihtaa, se on oikeesti kamalaa kun on puutteessa.

[/quote]

Monilla miehillä lähtee halut, kun ne rakastuu tosissaan.

Johtuu siitä, että silloin kaikki energia suuntautuu siitä naisesta huolehtimiseen, niillä tulee sellainen joku miesohjelmointi päälle, että sillä naaralla pitää olla ennen kaikkea ihan kaikkea.

Monet tekee pidempää töissä, stressa sen naisen hyvinvoinnista, turvallisuudesta, rahasta jne.

Joku miehinen pesänrakennusvietti.

Vierailija
13/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:56"] Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa. [/quote]   Voisko auttaa jos tekisitte kunnollisen esileikin? Meillä mies hoitaa minut ensin, vasta sitten tulee perässä. Jos mies lähtee hoideltuaan ensin itsensä niin mitä jos ottaisit dildon ja hoitaisit itsellesi orgasmin? Ollaan vasta myöhemmällä iällä opeteltu miten päästäisiin hommassa siihen että molemmat laukeaa samaanaikaan. Tarttee puhua mitä haluaa. ;) [/quote] Onhan näistä puhuttu, mutta ei mene perille. Siihenkin väsyy että toista täytyy jatkuvasti neuvoa ja ohjata. Parempi fiilis jää jos jättää yhdynnän välistä ja siirtyy suoraan dildoon, eiköhän mieskin vastaavasti voi hoitaa omat tarpeensa itse.

[/quote]

Perinteinen naiskommentti. Jos seksi on huonoa, miehen vika. Miksi vitussa et voi itse aktiivisesti harrastaa hyvää seksiä? Odotat miehen tuovat SINULLE kuun taivaalta?
[/quote]

Mistä moinen olettamus? Ne barbaranuket on erikseen joiden toiveita ei tarvitse huomioida ja ne antaa ja antaa vaan.

Vierailija
14/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en rakasta miestäni. Olen ihastunut toiseen.

Vierailija
15/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:19"]

Miksi mies ei tee omatoimisesti osaansa perheen arkeen liittyvistä jutuista, vaan haluaa että käsken ja komennan ja pyydän joka saa pinnani tosi kireälle. Miksi mies haluaa että olen kiukkuinen ja haluton?

[/quote]

Randommamman standardivastaus. En usko niihin juttuihin. Miehet tekevät kyllä oman osuutensa nurkumatta, mutta mammat nostaa tekemisistään numeron. Valheita!

Vierailija
16/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:21"]Miksi oletat, että haluttamia on vain naiset?
[/quote]

Niinpä!!!!!

Vierailija
17/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

Mä ainakin ymmärsin tuon kommentin niin,että kommentoijan mies kunnioittaa kumppaniaan,eikä vaadi häntä oksennusta pidätellen harrastamaan haluttomana pakkopullaseksiä.Ihan yhtä lailla se miehen "hoitelu" on seksiä,ja jos ei oikeasti himota,kyllä sen huomaa.Tietysti jos miehelle nainen on pelkkä kassientyhjennysväline,tätä voi olla vaikea ymmärtää.

Vierailija
18/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:09"]

[/quote]

Miten kipeitä suhteita voi olla? Miksi sinä et ole hyvä miehelle ja lähde pois ja anna hänen harrastaa muiden kanssa hyvää seksiä?

[/quote]

Öh,voihan se kommentoijan kiimainen mies yhtä hyvin lähteä suhteesta,jos pillun saanti on jollekin elämäntarkoitus? Miksi sen haluttoman osapuolen pitäisi lähteä? Tosin aika heikolla pohjalla parisuhde,jos se kaatuu siihen että halut ei aina kohtaa.Voi olla "kuivia kausia" esimerkiksi masennuksen takia,eri asia tietysti jos alunperinkin erivahvuiset libidot tai seksi loppuu tyystin vuosiksi,mutta silloinkin pitäisi voida keskustella asioista eikä vain kylmästi lähteä muualle etsimään tyydytystä himoilleen.

[/quote]

Masennus ja muut sairaudet, sekä lyhyet kuivat kaudet toki ihan ymmärrettäviä. Mutta eikö vastuu lähtemisestä tai toisen halujen huomioimisesta kuulu sille, joka parisuhteen muuttaa? Eli jos seksiä yhteisesti on aina ollut ja sitten toinen päättää lopettaa sen, niin kyllä kai pelisääntöjen muuttaja on enempi vastuullinen tekemään johtopäätöksen. Ei se joka jatkaisi yhteisesti aiemmin sovitulla linjalla?

Jos minun mieheni tänään päättäisi lopettaa seksin kanssani, niin minun on vain taivuttava suhteen jatkumiseen ilman seksiä? Epäreilua minusta

Vierailija
19/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Masennus ja muut sairaudet, sekä lyhyet kuivat kaudet toki ihan ymmärrettäviä. Mutta eikö vastuu lähtemisestä tai toisen halujen huomioimisesta kuulu sille, joka parisuhteen muuttaa? Eli jos seksiä yhteisesti on aina ollut ja sitten toinen päättää lopettaa sen, niin kyllä kai pelisääntöjen muuttaja on enempi vastuullinen tekemään johtopäätöksen. Ei se joka jatkaisi yhteisesti aiemmin sovitulla linjalla?

Jos minun mieheni tänään päättäisi lopettaa seksin kanssani, niin minun on vain taivuttava suhteen jatkumiseen ilman seksiä? Epäreilua minusta

[/quote]

Ei tietenkään tarvitse taipua,voit hyvin lähteä.Jos se joka ei enää halua seksiä,on muuten tyytyväinen suhteeseen,ei hän silloin ole se joka jättää toisen.Tietysti se lähtee,joka kokee ettei saa mitä haluaa.

Vierailija
20/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei tietenkään tarvitse taipua,voit hyvin lähteä.Jos se joka ei enää halua seksiä,on muuten tyytyväinen suhteeseen,ei hän silloin ole se joka jättää toisen.Tietysti se lähtee,joka kokee ettei saa mitä haluaa.

[/quote]

Epäreilua minusta yhä. Tai oikeastaan aika minä-keskeistä. Eli jos lopetan vaikka osallistumisen omalta osaltani kodinhoitoon, se on ihan fine. Jos mieheni ei tyydy, niin lähteköön. Tai mieheni ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut enää lastenhoidosta, lähde jos tuntuu epäreilulta. Tai minä ilmoitan, että haluttaa vierasta ja lähden baanalle, mieheni tyytyköön kohtaloonsa tai lähteköön. Eli vastuu jää vain sille joka kärsii siitä, ettei yhteiset säännöt enää olekaan voimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi