Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille haluttomat, miksi ette halua hyvää miehellenne?

Vierailija
22.09.2015 |

Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen?

En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut.

Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita!

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:56"]

Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa.

[/quote]

Voisko auttaa jos tekisitte kunnollisen esileikin? Meillä mies hoitaa minut ensin, vasta sitten tulee perässä. Jos mies lähtee hoideltuaan ensin itsensä niin mitä jos ottaisit dildon ja hoitaisit itsellesi orgasmin? Ollaan vasta myöhemmällä iällä opeteltu miten päästäisiin hommassa siihen että molemmat laukeaa samaanaikaan. Tarttee puhua mitä haluaa. ;)
[/quote]

Onhan näistä puhuttu, mutta ei mene perille. Siihenkin väsyy että toista täytyy jatkuvasti neuvoa ja ohjata. Parempi fiilis jää jos jättää yhdynnän välistä ja siirtyy suoraan dildoon, eiköhän mieskin vastaavasti voi hoitaa omat tarpeensa itse.

Vierailija
82/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö jotain aineita jos teitä ei huvita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:22"]Minä olen haluton ja mies aina kiimassa.

Miksi on minun asiani olla hyvä miehelle eli antaa seksiä, mutta hänen ei tarvitse olla hyvä minulle eli jättää minua rauhaan?
[/quote]

Käytätkö jotain aineita??

Vierailija
84/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:22"]

Minä olen haluton ja mies aina kiimassa.

Miksi on minun asiani olla hyvä miehelle eli antaa seksiä, mutta hänen ei tarvitse olla hyvä minulle eli jättää minua rauhaan?

[/quote]

Miten kipeitä suhteita voi olla? Miksi sinä et ole hyvä miehelle ja lähde pois ja anna hänen harrastaa muiden kanssa hyvää seksiä?
[/quote]

Mä voin tulla tilalle. Mulle käy milloin vaan.

Vierailija
85/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:56"] Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa. [/quote]   Voisko auttaa jos tekisitte kunnollisen esileikin? Meillä mies hoitaa minut ensin, vasta sitten tulee perässä. Jos mies lähtee hoideltuaan ensin itsensä niin mitä jos ottaisit dildon ja hoitaisit itsellesi orgasmin? Ollaan vasta myöhemmällä iällä opeteltu miten päästäisiin hommassa siihen että molemmat laukeaa samaanaikaan. Tarttee puhua mitä haluaa. ;) [/quote] Onhan näistä puhuttu, mutta ei mene perille. Siihenkin väsyy että toista täytyy jatkuvasti neuvoa ja ohjata. Parempi fiilis jää jos jättää yhdynnän välistä ja siirtyy suoraan dildoon, eiköhän mieskin vastaavasti voi hoitaa omat tarpeensa itse.

[/quote]

Perinteinen naiskommentti. Jos seksi on huonoa, miehen vika. Miksi vitussa et voi itse aktiivisesti harrastaa hyvää seksiä? Odotat miehen tuovat SINULLE kuun taivaalta?

Vierailija
86/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:56"] Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa. [/quote]   Voisko auttaa jos tekisitte kunnollisen esileikin? Meillä mies hoitaa minut ensin, vasta sitten tulee perässä. Jos mies lähtee hoideltuaan ensin itsensä niin mitä jos ottaisit dildon ja hoitaisit itsellesi orgasmin? Ollaan vasta myöhemmällä iällä opeteltu miten päästäisiin hommassa siihen että molemmat laukeaa samaanaikaan. Tarttee puhua mitä haluaa. ;) [/quote] Onhan näistä puhuttu, mutta ei mene perille. Siihenkin väsyy että toista täytyy jatkuvasti neuvoa ja ohjata. Parempi fiilis jää jos jättää yhdynnän välistä ja siirtyy suoraan dildoon, eiköhän mieskin vastaavasti voi hoitaa omat tarpeensa itse.

[/quote]

Perinteinen naiskommentti. Jos seksi on huonoa, miehen vika. Miksi vitussa et voi itse aktiivisesti harrastaa hyvää seksiä? Odotat miehen tuovat SINULLE kuun taivaalta?

[/quote]

Mulla vaimo kielsi esileikit, ei kuulemma halua tuhlata aikaa. Liukkarit pesään ja yritä saada mahdollisimman nopeasti, vähemmän aikaa tarvitsee haluttoman maata. Nainen on kuulemma aina selkeästi antaja ja mies saaja, se kyllä tuodaan selkeästi esiin. Seksi ei ole kiinnostanut kuulemma koskaan, ennen naimisiinmenoa oli kuulemma teeskennellyt nautintoa. Kyllä meitä miehiä oikeasti huijataan tuolla seksillä, miehille se on nautinto, naisille vallankäytön väline.

Vierailija
87/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:10"]

Eli naiset on haluttomia koska ovat viimein tajunneet että oikea seksi ei olekaan pelkkää esileikkiä ja tunnelmavalaistusta ja rusuunlehtieä ja romanttista kornia musiikkia taustalla. Tästä ovat sitten katkeroituneet. Aivan...

[/quote]

Kuka sinä olet määrittelemään mitä "oikea" seksi on? Kai sinultakin loppuisi halut aika nopsasti, jos teillä menon määräisi nainen ja se meno olisi sellaista, että nainen saa aina ja sinä et ikinä.

Luojan kiitos olen biseksuaali, naisten kanssa seksi on aina paljon muutakuin kuin kolme työntöä ja ruiskaus.

[/quote]

Ikävää kun sun miehes ovat olleet tommosia. Miten oletkaan niitä kerännyt?

Meitä muita viehättää naisen saama orgasmi, jonka jälkeen sitten...

[/quote]

Jonka jälkeen mitä? Seksi loppuu kylläkin siihen orgasmiin yleensä, ainakin se varvi.

Vierailija
88/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:18"]

Jonka jälkeen mitä? Seksi loppuu kylläkin siihen orgasmiin yleensä, ainakin se varvi.

[/quote]

Miehillä ikävä kyllä yleensä... nainenhan voi saada orgasmeja montakin peräkkäin. Mies voi onneksi oppia (tai hänet voi opettaa) nauttimaan muustakin seksissä.

Vierailija
89/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:26"]

[/quote]

Miehillä ikävä kyllä yleensä... nainenhan voi saada orgasmeja montakin peräkkäin. Mies voi onneksi oppia (tai hänet voi opettaa) nauttimaan muustakin seksissä.

[/quote]

Ei kaikki naisetkaan halua jatkaa orgasmin jälkeen. Paras jos molemmat saa suht samaan aikaan. Sitten huilataan.

Vierailija
90/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:40"]

Jos te miehet ottaisitte itse siihen taloudenhoitoon enemmän osaa, hoitaisitte lapsia ja antaisitte joskus naiselle vaikka vapaaillan niin saattaisi halutkin tulla ihan uudella tavalla esiin. Entisessä suhteessa kestohaluton vaikka ei lapsia ollutkaan, nykyisessä suhteessa pisin tauko seksistä 10 päivää synnytyksen jälkeen.

[/quote]

Tämä on sitten aika yleinen harhaluulo. Olin naimisissa 17 vuotta ja koin tuon seksittömyyden viimeisen 5 vuoden aikana. Lasten syntymä oli taitekohta. Minä miehenä osallistuin kahden lapsen hoitoon todella paljon. Aina töistä suoraan lapsia hoitamaan, kokkaamaan ja antamaan vaimolle lepohetkeä. Pyykinpesu ja siivous oli minun vastuullani ja viikonloppuisin tarjosin aina vaimolleni vapaata ja kehoitin käymään kaverien luona, lepäämään, jne. Ja palkinnoksi kaikesta loppui seksi. Monta vuotta ajattelin, että tämä on jotain ohimenevää. Seksiä oli keskimäärin 3 krt/vuosi. Söi muuten miestä, sillä vieraisiin en halunnut lähteä. 

Aikani jaksoin, kunnes vaimoni ilmoitti, että hänelle seksi ei ole enää merkinnyt muutamaan vuoteen mitään eikä halua sitä harrastaa. Runkata kuulemma saisin, mutta vieraisiin ei ole menemistä. Ei riittänyt minulle, otin eron, vaimosta tuli ex-vaimo.

Eron jälkeen hoidan talouteni, lapset minulla myös puolet ajasta. Onneksi olen myös löytänyt kaksi naisystävää, jotka ovat seksuaalisesti halukkaita, joten seksiä on viimeisten vuosien aikana riittänyt. Myös nämä naiset ovat kertoneet pitävänsä järjestelystä ja kertovat nauttivansa todella paljon. Minulle on aina ollut tärkeää että naiselle taataan seksissä nautinto eli mihinkään "nosto, pisto, ravistus" seksiin ei tarvitse tyytyä. Mutta valitettavasti ikinä en enää pysty sitoutumaan pysyvään suhteeseen, oli se avioliiton loppuosa sellainen seksitön helvetti, että haluan pitää itselleni portin jatkossa auki. 
[/quote]
Jos naista ei haluta, niin ei haluta, ei kai sille mitään voi. Tuohan meni sinunkin osalta sitten hyvin, jos kerta nyt saat seksiä. Outoa vain tuo sitoutumiskammo, eihän kaikki ole samanlaisia.
[/quote]
Joo, tosi hyvinhän se meni. Eli perhe rikki ihan vaan sen takia, että nainen ilmoitteli miehelle vuosikausien yhdessäolon jälkeen, ettei kiinnosta, muttet saa muuallekaan mennä.

Vierailija
91/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]

Ei kaikki naisetkaan halua jatkaa orgasmin jälkeen. Paras jos molemmat saa suht samaan aikaan. Sitten huilataan.

[/quote]

...mun on toki kovin vaikea puhua muiden/kaikkien naisten puolesta.

Vierailija
92/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:56"]

[/quote]

[/quote]

Mulla vaimo kielsi esileikit, ei kuulemma halua tuhlata aikaa. Liukkarit pesään ja yritä saada mahdollisimman nopeasti, vähemmän aikaa tarvitsee haluttoman maata. Nainen on kuulemma aina selkeästi antaja ja mies saaja, se kyllä tuodaan selkeästi esiin. Seksi ei ole kiinnostanut kuulemma koskaan, ennen naimisiinmenoa oli kuulemma teeskennellyt nautintoa. Kyllä meitä miehiä oikeasti huijataan tuolla seksillä, miehille se on nautinto, naisille vallankäytön väline.
[/quote]

Äläpä viitsi yleistää. On myös monia naisia, jotka harrastavat seksiä ihan siitä saatavan nautinnon vuoksi, eikä minkään vallankäytön takia.

Ja tosiaan niitä haluttomia miehiäkin on tosiaan olemassa, ei tarvitse yrittää vääntää kaikkia saman sukupuolen edustajia samaan veneeseen. Varmasti, jos nykypäivänä tutkittaisi, haluttomuus olisi ihan yhtä yleistä kummallakin sukupuolella.

Vierailija
93/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sekään halua hyvää mulle. Se haluaa vain omaa helpostustaan. Tiedän eron, koska joskus aikanaan se viitsi olla mullekin hyvä. Nyt se on pelkkää sisään ulos tylsää.

Lisäksi en käsitä, miksi MUN tehtäväni olisi aina jaksaa, aina tarjota, aina tehdä kaikki työt rahanhankinnasta ja kotitöistä hänen seksuaalista nautintoonsa asti. Ostakoon itse tekopimperonsa, oon mä rahaa sille antanut.

Minä haluan edes joskus levätä ja muuta en enää haluakaan.

Vierailija
94/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:14"]

Eihän sekään halua hyvää mulle. Se haluaa vain omaa helpostustaan. Tiedän eron, koska joskus aikanaan se viitsi olla mullekin hyvä. Nyt se on pelkkää sisään ulos tylsää.

Lisäksi en käsitä, miksi MUN tehtäväni olisi aina jaksaa, aina tarjota, aina tehdä kaikki työt rahanhankinnasta ja kotitöistä hänen seksuaalista nautintoonsa asti. Ostakoon itse tekopimperonsa, oon mä rahaa sille antanut.

[/quote]

Kyse oli siitä, että haluat olla miehen kanssa hyvässä suhteessa. Et sinä edes enää halua.

Vierailija
95/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:14"]Eihän sekään halua hyvää mulle. Se haluaa vain omaa helpostustaan. Tiedän eron, koska joskus aikanaan se viitsi olla mullekin hyvä. Nyt se on pelkkää sisään ulos tylsää.

[/quote]

Olet siis hänen äitinsä?

Vierailija
96/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei tee omatoimisesti osaansa perheen arkeen liittyvistä jutuista, vaan haluaa että käsken ja komennan ja pyydän joka saa pinnani tosi kireälle. Miksi mies haluaa että olen kiukkuinen ja haluton?

Vierailija
97/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä annan aina kun mies haluaa. Olen aseksuaali, siis kestohaluton. Olen kuitenkin päättänyt, kun olen valinnut parisuhteeseen ja avioliittoon mennä, että siihen sitten kuuluu seksi ja että se minun on hoidettava. Onneksi minulle seksi ei ole mitenkään kovin vastemielistäkään, se ei tunnu miltään, joten on helppo toisen mieliksi antaa.

Vierailija
98/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että haluttamia on vain naiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan