Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille haluttomat, miksi ette halua hyvää miehellenne?

Vierailija
22.09.2015 |

Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen?

En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut.

Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita!

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:19"]

Miksi mies ei tee omatoimisesti osaansa perheen arkeen liittyvistä jutuista, vaan haluaa että käsken ja komennan ja pyydän joka saa pinnani tosi kireälle. Miksi mies haluaa että olen kiukkuinen ja haluton?

[/quote]

Randommamman standardivastaus. En usko niihin juttuihin. Miehet tekevät kyllä oman osuutensa nurkumatta, mutta mammat nostaa tekemisistään numeron. Valheita!

[/quote]

Olen samaa mieltä mieltä, että noi on tekosyitä. Pitää keksiä joku syy, ettei seksi puolison kanssa kiinnosta.

M39

Vierailija
22/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei tee omatoimisesti osaansa perheen arkeen liittyvistä jutuista, vaan haluaa että käsken ja komennan ja pyydän joka saa pinnani tosi kireälle. Miksi mies haluaa että olen kiukkuinen ja haluton?

[/quote]

Ahas. Minä teen 40%, vien & kustannan lasten harrastukset 100% ja maksan muutenkin kiinteistä kuluistamme 80%. Silti hän on niiiiin väsynyt eikä jaksa, joten saan ehkä 6-8viikon välein. Ei auta puhuminen etc, koska "se on painostusta". En dokaa (lapset ei ole nähneet minua koskaan hönössä), en lähde kylille kavereiden kanssa, olen ns aina käytettävissä. Ja tätä olen katsonut kohta 20 vuotta.

Kysymys kuuluu: miksi nainen menee kimppaan sellaisen miehen kanssa joka ei sytytä? Hetken aikaa näytellään ja kun mies on ns nalkissa (lasten jälkeen) niin seksikin loppuu.

On meinaan"vähän" kusetettu olo. Turha itkeä jos vieraisiin eksyn esim duunireissulla, vaikken varsinaisesti tee aktiivisesti tuon eteen mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:47"]

[/quote]

Ahas. Minä teen 40%, vien & kustannan lasten harrastukset 100% ja maksan muutenkin kiinteistä kuluistamme 80%. Silti hän on niiiiin väsynyt eikä jaksa, joten saan ehkä 6-8viikon välein. Ei auta puhuminen etc, koska "se on painostusta". En dokaa (lapset ei ole nähneet minua koskaan hönössä), en lähde kylille kavereiden kanssa, olen ns aina käytettävissä. Ja tätä olen katsonut kohta 20 vuotta.

Kysymys kuuluu: miksi nainen menee kimppaan sellaisen miehen kanssa joka ei sytytä? Hetken aikaa näytellään ja kun mies on ns nalkissa (lasten jälkeen) niin seksikin loppuu.

On meinaan"vähän" kusetettu olo. Turha itkeä jos vieraisiin eksyn esim duunireissulla, vaikken varsinaisesti tee aktiivisesti tuon eteen mitään.

[/quote]

Jospa naista kiinnostaa seksi vaan lapsentekomielessä ja kun sinä olet siihen suostunut, niin ei pidä enää sinua haluttavana?

M39

Vierailija
24/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:24"]

Oisko sille miehelle ihan pyhä mahdottomuus runkata itsekseen, jos panettaa?

[/quote]

Miksi näin pitäisi tehdä jos kerran seksittömyys on naisen syytä?

[/quote]

Ihan vaikka vaan sen helpotuksen takia... miksi syyllistää naista siitä ettei ole haluttava tai itsellä on tarpeita enemmän kuin kumppanilla?

Vierailija
25/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mua kiinnostaa seksi nimenomaan myös parisuhteen ylläpidon kannalta, ja mielestäni meillä se on mies joka pihtaa!! ei tee aloitetta melkeen koskaan, vaikka suoraan oon monta kertaa sanonu asiasta. Sanon myös suoraan, että haluan useemmin seksiä ja voitaisko tänään panna, tai ei olla pantu pitkään aikaan, miksi? Eipä tuu juuri reagointia vastaukseen. Usein ei myöskään innostu kun yritän tehdä alotetta, sitten ihmettelee miks oon huonolla tuulella. Kai sitä nyt kiukuttaa jos toinen tollanen pihtari. t. N25

Vierailija
26/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:58"]

Naisena mua kiinnostaa seksi nimenomaan myös parisuhteen ylläpidon kannalta, ja mielestäni meillä se on mies joka pihtaa!! ei tee aloitetta melkeen koskaan, vaikka suoraan oon monta kertaa sanonu asiasta. Sanon myös suoraan, että haluan useemmin seksiä ja voitaisko tänään panna, tai ei olla pantu pitkään aikaan, miksi? Eipä tuu juuri reagointia vastaukseen. Usein ei myöskään innostu kun yritän tehdä alotetta, sitten ihmettelee miks oon huonolla tuulella. Kai sitä nyt kiukuttaa jos toinen tollanen pihtari. t. N25

[/quote]

Sun pitää vaan panostaa enemmän kodinhoitoon, antaa miehen levätä riittävästi, hieroa sitä, viedä ulos syömään, tuoda yllätyslahjoja ja hemmotella vaikka ulkomaanmatkalla. Ja vikahan on oikeastaan sinussa, haet vain omaa nautintoasi etkä ajattele toista ollenkaan! Näinhän meille miehille aina kerrotaan, kun nainen lopettaa antamasta. 

Mutta oikeasti, ymmärrän kiukutuksesi.

Vierailija
27/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset on haluttomia koska ovat viimein tajunneet että oikea seksi ei olekaan pelkkää esileikkiä ja tunnelmavalaistusta ja rusuunlehtieä ja romanttista kornia musiikkia taustalla. Tästä ovat sitten katkeroituneet. Aivan...

Vierailija
28/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:10"]

Eli naiset on haluttomia koska ovat viimein tajunneet että oikea seksi ei olekaan pelkkää esileikkiä ja tunnelmavalaistusta ja rusuunlehtieä ja romanttista kornia musiikkia taustalla. Tästä ovat sitten katkeroituneet. Aivan...

[/quote]

Älä valita. Sun pitää olla tyytyväinen kun leidi sitten kaikesta pettymyksestä huolimatta raottaa kuitenkin polviaan jouluna ja juhannuksena. Ja muista tehdä niillä väleillä ahkerasti kaikki kotityöt, ei leidi noin monta kertaa vuodessa muutoin jaksa raskasta makaamista tehdä.

Vierailija
29/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:06"]

[/quote]

Sun pitää vaan panostaa enemmän kodinhoitoon, antaa miehen levätä riittävästi, hieroa sitä, viedä ulos syömään, tuoda yllätyslahjoja ja hemmotella vaikka ulkomaanmatkalla. Ja vikahan on oikeastaan sinussa, haet vain omaa nautintoasi etkä ajattele toista ollenkaan! Näinhän meille miehille aina kerrotaan, kun nainen lopettaa antamasta. 

[/quote]

Näin. Tätä kun palstamammat tankkaisivat itselleen vähän aikaa niin tajuaisivat kaksinaismoralisminsa. :D

Vierailija
30/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Näin. Tätä kun palstamammat tankkaisivat itselleen vähän aikaa niin tajuaisivat kaksinaismoralisminsa. :D

[/quote]

Miten kodinhoito lisää haluja seksiin? Molempien osallistuminen voi lisätä tyytyväisyyttä parisuhteeseen mutta en usko että se lisäisi juurikaan haluja.

Hieronta ja kosketus voi lisätä jopa niitä haluja... suosittelen kokeilemaan haluttomuuteen sukupuolesta riippumatta.

Huomioiminen syömään vieminen, jollekin ehkä lahjat, hemmottelu lisää ehkä tyytyväisyyttä mutta ei ehkä johda halukkuuteen.

Vierailija
31/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:21"]

[/quote]

Älä valita. Sun pitää olla tyytyväinen kun leidi sitten kaikesta pettymyksestä huolimatta raottaa kuitenkin polviaan jouluna ja juhannuksena. Ja muista tehdä niillä väleillä ahkerasti kaikki kotityöt, ei leidi noin monta kertaa vuodessa muutoin jaksa raskasta makaamista tehdä.

[/quote]

Myönnän että joskus olen yllättynyt siitä että miehen elimen voi saada haukkumalla pystyyn, mutta ehkä se ei toimisi naisiin. Epäilen kuitenkin myös sitä että miehen halukkuutta lisä se että valitetaan hänelle kuinka huono hän on sängyssä, eikä hän mitään sängyssä jaksa.

Vierailija
32/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:21"]

[/quote]

[/quote]

Oon itse leidi ja ihmettelen vain tätä epärealismia. Tottakai suhteen alussa pannaan kuin kanit ja on niin kiimasta ja romanttista että... Mutta kun tämä pahin kiihko lakkaa niin arki alkaa. Itse olen erittäin tyytyväinen seksiin joka saattaa kestää vain pari minuuttia. Se toisen nautinto on itselle se tärkein. Jouluna ja juhannuksena ja muina hempeämpinä hetkinä sitten kynttilät yms. esiin. Se että seksin laatu muuttuu ei ole hyvä syy pihtaamiseen.

Vierailija
33/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten kodinhoito lisää haluja seksiin? Molempien osallistuminen voi lisätä tyytyväisyyttä parisuhteeseen mutta en usko että se lisäisi juurikaan haluja.

Hieronta ja kosketus voi lisätä jopa niitä haluja... suosittelen kokeilemaan haluttomuuteen sukupuolesta riippumatta.

Huomioiminen syömään vieminen, jollekin ehkä lahjat, hemmottelu lisää ehkä tyytyväisyyttä mutta ei ehkä johda halukkuuteen.

[/quote]

Onhan tässäkin ketjussa aiemmin monessa kohtaa todettu kodinhoidon vaikutus seksin määrään, siihen on varmaan joku laskukaavakin.

Hieronnassa pitää olla varovainen. Jos hierottavalle tulee hetkeksikään olo, että toinen voi haluta seksiä, se on ehdottoman tuomittavaa painostusta. Samaa pätee kaikkeen muuhunkin koskettamiseen.

Lahjat ja hemmottelu lienee jonkinlaista lahjontaa tai vaihtokauppaa, anna mulle niin annan sulle.

Vierailija
34/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:13"]

Onhan tässäkin ketjussa aiemmin monessa kohtaa todettu kodinhoidon vaikutus seksin määrään, siihen on varmaan joku laskukaavakin.

Hieronnassa pitää olla varovainen. Jos hierottavalle tulee hetkeksikään olo, että toinen voi haluta seksiä, se on ehdottoman tuomittavaa painostusta. Samaa pätee kaikkeen muuhunkin koskettamiseen.

Lahjat ja hemmottelu lienee jonkinlaista lahjontaa tai vaihtokauppaa, anna mulle niin annan sulle.

[/quote]

Onko ketjun tarkoitus jotenkin lisätä esim. naisten halukkuutta? ...siinä tapauksessa pieleen menee ja pahasti... suosittelisin mieluummin lukematta jättämistä, etenkin niiden haluttomien naisten osalta.

Vierailija
35/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai että oikein laskukaava miten seksin määrää nostetaan...

Totta että ne miehet jotka osallistuvat kotitöihin myös huomioivat esim. naisen tarpeita ja toiveita paremmin kuin miehet jotka keskittyvät vain niihin omiin haluihinsa.

Vierailija
36/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:18"]

[/quote]

Onko ketjun tarkoitus jotenkin lisätä esim. naisten halukkuutta? ...siinä tapauksessa pieleen menee ja pahasti... suosittelisin mieluummin lukematta jättämistä, etenkin niiden haluttomien naisten osalta.

[/quote]

Ei ole tarkoitus lisätä naisten halukkuutta. Aika monessa kommentissa naiset on ilmoittaneet, että ei kiinnosta, runkatkoon. Mutta sitten heitetään pieni täky, että tee kaikki maailman asiat mun puolesta, niin ehkä saatat säälistä päästä joskus, tosin harvoi, päämäärään. Eli nainen käy kauppaa seksillä. Ja siihen kaupantekoon voi sitten suhtautua miten vaan, minusta se on sitten verrattaessa muuhunkin seksillä kaupantekoon... Ja se muu käy pitemmän päälle halvemmaksi ja helpommaksikin.

Vierailija
37/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:29"]

Ei ole tarkoitus lisätä naisten halukkuutta. Aika monessa kommentissa naiset on ilmoittaneet, että ei kiinnosta, runkatkoon. Mutta sitten heitetään pieni täky, että tee kaikki maailman asiat mun puolesta, niin ehkä saatat säälistä päästä joskus, tosin harvoi, päämäärään. Eli nainen käy kauppaa seksillä. Ja siihen kaupantekoon voi sitten suhtautua miten vaan, minusta se on sitten verrattaessa muuhunkin seksillä kaupantekoon... Ja se muu käy pitemmän päälle halvemmaksi ja helpommaksikin.

[/quote]

Miehethän ei kaupantekoon koskaan onneksi sorru.

Vierailija
38/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuka sinä olet määrittelemään mitä "oikea" seksi on? Kai sinultakin loppuisi halut aika nopsasti, jos teillä menon määräisi nainen ja se meno olisi sellaista, että nainen saa aina ja sinä et ikinä.

Luojan kiitos olen biseksuaali, naisten kanssa seksi on aina paljon muutakuin kuin kolme työntöä ja ruiskaus.

Vierailija
39/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:29"]Ja se muu käy pitemmän päälle halvemmaksi ja helpommaksikin.

[/quote]

Eikö kaikki ole sitte ihan ok. Kenelle se haluttomuus sitte oli ongelma?

Vierailija
40/98 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aiemmin 100 % haluton vaimo. Kärsin itsekin haluttomuudestani ja yritin pohtia siihen syitä. En löytänyt mitään syitä haluttomuudelleni, enkä keksinyt, miten voisin taas haluta seksiä.
Sitten vaan ihan yhtäkkiä, ilman mitään syytä, aloin taas haluta seksiä mieheni kanssa. Aluksi kuvittelin sen olevan vain joku ohimenevä vaihe, mutta nyt tätä halukkuuttani on jatkunut jo monta vuotta perätysten. Nykyisin olen se halukkaampi osapuoli. Ei mieheni pihaa, mutta varmasti iästäänkin jo johtuen hänelle riittäisi vähempikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän