Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä
Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?
Kommentit (76)
Sä oot vaan niin ällö, ettei mies halua nähdä sua enää. Hyvä niin.
Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.
En jatkaisi ellei olisi todella suuren vaikutuksen tehnyt muuten.
Pihi! Kyllä pitää tarjota ja välillä muutenkin, toisaalta mitä jos tapaat pari kertaa niin todelliset karvat paljastuu kyllä.
Suomi-ukot on kyllä pihejä.
Se maksaa, joka pyytää treffeille. Esim. naispuoliset ystävättäret, on kohteliasta tarjota se ensimmäinen olut tai kahvi.
Ehkä maksaa myöhemmin, jos varmistuu, ettet ole treffeillä vain nauttimassa ilmaisia virvokkeita ilman aikomustakaan tavata uudelleen? Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.
Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä.
Ehkä käy harvoin treffeillä ja oli hermona? Unohti tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.
Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä.
Niin miehiä lokkeilemassa ilmaisia seksipalveluksia via? Totta.
Jos mies haluaa naisen, hän on husband eli huolehtii naisesta. Jos miehellä ei ole varaa huolehtia naisesta niin pankoot vaikka jotain miestä peräaukkoon. Ei kiinnosta.
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Kyllä minä maksaisin. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole parin euron kahvikupin verran valmiita panostamaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä maksaisin. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole parin euron kahvikupin verran valmiita panostamaan naiseen.
Niin mieti. H uoraltakin kun ostaa seksiä maksaa 100-200e, mutta nämä luulevat että nainen antaa heille ilmaiseksi ja vielä maksaa siitä että mies r aiskaa heitä? Heh
Pitäisi herrasmiehen tarjota
Mutta katsokaapa youtubesta gold digger prank hakusanalla niin kahvit on kyllä pieni vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.
Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä.
Lokkikoiraskin ruokkii lokkinaarasta. Sinulle ei ole ilmeisesti vielä selvinnyt naaraan ja koiraan ero eli pitäisikö sinun mennä grinderiin ottamaan selvää?
Mieheni ehdotti, että veisin hänet elokuviin, nämä olivat ensimmäiset treffimme. Edelleen yhdessä, yli 30v. Mies maksaa osansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Niin, jos mies hakee 50/50 kaverisuhdetta miksei ryhdy gayksi?
Väsynyt provo osa 63758696.