Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä

Vierailija
25.06.2026 |

Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt provo osa 63758696. 

Vierailija
2/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan niin ällö, ettei mies halua nähdä sua enää. Hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Vierailija
5/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi ellei olisi todella suuren vaikutuksen tehnyt muuten.

Vierailija
6/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi! Kyllä pitää tarjota ja välillä muutenkin, toisaalta mitä jos tapaat pari kertaa niin todelliset karvat paljastuu kyllä. 

Suomi-ukot on kyllä pihejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa, joka pyytää treffeille. Esim. naispuoliset ystävättäret, on kohteliasta tarjota se ensimmäinen olut tai kahvi.

Vierailija
8/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen ei lopeta koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maksaa myöhemmin, jos varmistuu, ettet ole treffeillä vain nauttimassa ilmaisia virvokkeita ilman aikomustakaan tavata uudelleen? Tai sitten ei.

Vierailija
10/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käy harvoin treffeillä ja oli hermona? Unohti tarjota? 

Vierailija
12/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä. 

Niin miehiä lokkeilemassa ilmaisia seksipalveluksia via? Totta. 

Jos mies haluaa naisen, hän on husband eli huolehtii naisesta. Jos miehellä ei ole varaa huolehtia naisesta niin pankoot vaikka jotain miestä peräaukkoon. Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Vierailija
14/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä maksaisin. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole parin euron kahvikupin verran valmiita panostamaan naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Vierailija
16/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä maksaisin. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole parin euron kahvikupin verran valmiita panostamaan naiseen.

Niin mieti. H uoraltakin kun ostaa seksiä maksaa 100-200e, mutta nämä luulevat että nainen antaa heille ilmaiseksi ja vielä maksaa siitä että mies r aiskaa heitä? Heh

Vierailija
17/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi herrasmiehen tarjota

Mutta katsokaapa youtubesta gold digger prank hakusanalla niin kahvit on kyllä pieni vaatimus. 

Vierailija
18/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä. 

Lokkikoiraskin ruokkii lokkinaarasta. Sinulle ei ole ilmeisesti vielä selvinnyt naaraan ja koiraan ero eli pitäisikö sinun mennä grinderiin ottamaan selvää?

Vierailija
19/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehdotti, että veisin hänet elokuviin, nämä olivat ensimmäiset treffimme. Edelleen yhdessä,  yli 30v. Mies maksaa osansa.

Vierailija
20/76 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Niin, jos mies hakee 50/50 kaverisuhdetta miksei ryhdy gayksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän