Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma elämä jäänyt välistä kun olen jäänyt pienellä paikkukunnalle hoitamaan äitiäni

Vierailija
18.11.2024 |

Olen jo pääle 35v ja asunut täällä koko ikäni. Käyn äitini luona 2 krt viikossa. MInua masentaa ja ahdistaa joka päivä että elämä meni näin. Ja äidin kunto ei tästä enää parane.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi teet niin?? Ota oma elämä haltuun ja häivy kun vielä voit. Yhteiskunta hoitaa muorin hautaan.

Vierailija
2/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun elämäsi ole vielä mennyt. Nyt voi tuntua että olet jo "liian vanha", mutta 20 vuotta myöhemmin aivan varmasti koet, että olisi pitänyt tehdä muutoksia 35-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu että ei ole sinua varten, laita äitisi hoitokotiin ja jatka elämääsi. Itse olen yli 60-vuotias ja hoidan omia vanhempiani. Eivät hekään parane tai nuorru.  Minun elämäni on tässä ja nyt. 

Vierailija
4/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vielä alkaa elää. Soitto kotihoidon palveluneuvojalle ja kotihoidon tarpeen kartoitus. Sitten alat oma elämän ettei kuolinvuoteella enää tarvi katua.

Luuletko, että äitisi tarvii sinua? Olet itse luonut itsellesi roolin, jossa äiti ei muka pärjää. Voi olla ettet sinä pärjää ilman äitiä eli et ole erkasntunut äidistäsi. Nyt on ilmeisesti tullut se murrosikä. 

Vierailija
5/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 2 kertaa viikossa käynti äidin luona estää oman elämän?

Vierailija
6/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman elämän aloittaminen saattaisi aloittajan tapauksessa onnistua paremmin jossain muualla, ja tämä tietysti herättää kysymyksen, tuleeko välimatkasta ongelma.

Vierailija
7/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman elämän aloittaminen saattaisi aloittajan tapauksessa onnistua paremmin jossain muualla, ja tämä tietysti herättää kysymyksen, tuleeko välimatkasta ongelma.

Nelikymppusenä paha alkaa opettelemaan itsellistä elämää. Kaksi kertaa viikossa äidin luona, äiti voi siis hyvin? 

Vierailija
8/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppusenä paha alkaa opettelemaan itsellistä elämää. Kaksi kertaa viikossa äidin luona, äiti voi siis hyvin? 

Eihän se aivan helppoa olekaan, mutta täysin mahdollista. Ei kannata luovuttaa ennen kuin on edes yrittänyt.

Vierailija
9/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olet luonut itse itsellesi ne kalterit ja helpompi on selitellä, että äidin takia meni näin. Vanhemmaksi kun tulee niin voi olla, että tarvitsee 24/7 apua.

Vierailija
10/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaminen on ihan eri asia kuin 2 kertaa viikossa käyminen.  Äidit pärjäävät vaikka lapset maan äärissä, riippuvuus voi olla hänessä joka ei uskaltanut ottaa siipiä alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän