Kysymys teille haluttomat, miksi ette halua hyvää miehellenne?
Eli jos te olette selkeästi haluton ja se on teistä ihan OK, niin miksi ette tuota miehellenne helpotusta. Suuhoitoa, käsihoitoa. Miksi ette itse oma toimisesti hanki miehelle tekopimperoa ja hoida sillä miestänne JOS kerran haluatte kumminkin miehen kanssa olla parisuhteessa? Tätä en tajua, miksi ette tee mitään asian eteen?
En ymmärrä miten joku voi olettaa, että lopettaa KAHDEN ihmisen seksielämän omalla päätökselle ja vielä ODOTTAA että tämä toinen jää suhteeseen kuin ei mitään olisikaan tapahtunut.
Säännöllinen ja aktiivinen orgasmin tuottaminen kumppanille voisi pelastaa tuhansia suhteita!
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:34"]
En ole täysin haluton, meillä ei vaan oikein halut kohtaa. Mies haluaa minua ja minä muita miehiä. Lisäksi mies haluaa seksiä usein ja minä vaan toisinaan.
Ainakin minun aivoilleni on ihan sama olenko harrastanut hyvää vain epätyydyttävää seksiä, seuraavaan kertaan kun haluan seksiä kuluu yhtä paljon aikaa. Eli kehoni rekisteröi suuseksin läheisyyden ja seuraaavan kerran muistuttelee seksin mahdollisuudesta viikon päästä.
Ollaan yritetty löytää jonkinlaista kompromissia, mutta tämä lähinnä johtanut siihen että minä haluan entistä vähemmän ja molemmat on katkeria. Sen vuoksi minusta on vastuutonta neuvoa jatkuvasti antamaan vaikka itseä ei huvita.
[/quote]
Aika tekopyhää olla antamatta miehelle useammin kun itse himoitset muita miehiä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:21"]
No minä kyllä annan aina kun mies haluaa. Olen aseksuaali, siis kestohaluton. Olen kuitenkin päättänyt, kun olen valinnut parisuhteeseen ja avioliittoon mennä, että siihen sitten kuuluu seksi ja että se minun on hoidettava. Onneksi minulle seksi ei ole mitenkään kovin vastemielistäkään, se ei tunnu miltään, joten on helppo toisen mieliksi antaa.
[/quote]
Vaikka itse olen seksuaalinen, niin en voi siltikään ymmärtää miten joku haluaa ja voi (miten asian nyt ilmaiseekaan) harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei sitä itse halua tai ole kiinnostusta. Sehän on vain masturbointia toista ihmistä apuna käyttäen.
[/quote]
Aseksuaalit monesti valehtelevat ja näyttelevät.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:24"]
Oisko sille miehelle ihan pyhä mahdottomuus runkata itsekseen, jos panettaa?
[/quote]
Miksi näin pitäisi tehdä jos kerran seksittömyys on naisen syytä?
[/quote]
Toisen syytä? Öh. Seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Vaikka ollaan parisuhteessa niin se minkälaisesta seksistä pitää ja miten usein on jokaisen ihan oma asia. Se ei monesti kohtaa toisen seksuaalisuutta, muttei silloin voi sanoa että "on puutteessa toisen takia". Sillä "toisella" on se oma oikeus haluta tai olla haluamatta sinua. Voi kyynel kun sitten sinä huutoitket sitä toisen syyksi kun et saa. :)
Jokainen meistä on oma yksilö, joskus löytyy ihminen jonka kanssa elää, jonkun kanssa voi vaan panna. Et sinä tai minä voida sanoa mitä toisen kuuluu sanoa tai tehdä. Jos elämä jonkun kanssa ei toimi, niin suhde loppuu. Ei siinä voi syyttää siltikään toista syylliseksi, sinäkin olet siinä oma itsesi ja teet asioita ja valintoja. Miksi sinun haluaminen olisi jotenkin oikeampaa kuin kumppanisi? En minä ainakaan voisi mennä ajattelemaan noin omasta kumppanistani. Kehity ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:26"]
Oletteko koskaan kuulleet haluttomasta miehestä joka silti hoitelee vaimonsa?
[/quote]
Satuolento. Yhtä yleinen kuin yksisarviset.
[/quote]
Mä olen. Vaimo painosti aggresssiivisesti. Mutta mies lähti jossain vaiheessa.
Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa.
Yleensä haluttomuuteen löytyy syy puolisosta. Eli ne jotka ovat halukkaita, mutta eivät saa, kannattaa miettiä mitä itse voisi tehdä asialle.
Harvoin ne halut loppuvat ilman syytä.
Ap, minulle suihinotto, käsihoito on osa sitä samaa seksuaalisuutta jota yhdyntäkin on. En pysty ymmärtämään tuota ajatusta ettei suihinotto olisi seksiä. Himo siihenkin pitää olla että ottaa toisen munan suuhun! Jumankekku on perin outoa että munaa voi lutkuttaa ilman että se missään kutittaa itseään tai että sitä vertaa kirjanlukemiseen. Ehkä sinä olet saanut vaan huonoa suihinottoa?! Oma mies ainakin tuntee saavansa seksiä kun saa, jos seksissä ei ole mukana niin miksi sitä edes haluta haluttomalta? Tai panetko muutenkin lahnaa?
Minusta tämä on sinun ongelma niin että sinun pitää miettiä minkälaista seksiä tahdot ja tyydyttääkö seksielämä sinua. Jos te ette osaa ratkaista asiaa niin miksi jatkaa suhteessa? Tuohon voi vaikuttaa moni melko simppeli asia: Se miten osoitat olevasi kiinnostunut kumppanistasi, oletko hänelle avulias kotona tai kyseletkö mitä hänelle kuuluu (itsestäänselvyys ja illalla aina huomauttelet kun ei anna), saako kumppani riittävästi aikaa itselleen, onko teillä yhteisiä kiinnostuksenkohteita? Hormoonit, minkälainen ehkäisy naisella on? Onko e-pillerit, hormonikierukka? Elämäntilanne muuttunut; stressiä, vauvakuumetta, opinnot lopuillaan?
Jos et tiedä miksi naisesi ei halua. Niin pitäisi miettiä lähinnä naisen miksi hänen halut ovat menneet, eikä syyttää ja syyllistää. Jos sinä et ole hänestä kuuma, niin se että menet vaan vaatimaan reikää että sinä saisit tekee sinusta lapsellisen. Millainen nainen tuosta kostuu? Onko sinulle parempi saada suihinotto koneelta vai naiselta joka niin tahtoo sinulle tehdä? Seksuaalisuus on jokaisen oma juttu, ei siihen voi pakottaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:56"]
Koska mies ei välitä minun nautinnostani, käyttää minua saadakseen itsensä tyydytettyä. kun se on hoidettu häipyy suihkuun ja jättää homman minun näkökulmastani kesken. Joten en tunne olevani edes pihtari kun en halua seksiä, eiköhän miehen toiminta ole aivan siihen verrattavissa.
[/quote]
Voisko auttaa jos tekisitte kunnollisen esileikin? Meillä mies hoitaa minut ensin, vasta sitten tulee perässä. Jos mies lähtee hoideltuaan ensin itsensä niin mitä jos ottaisit dildon ja hoitaisit itsellesi orgasmin? Ollaan vasta myöhemmällä iällä opeteltu miten päästäisiin hommassa siihen että molemmat laukeaa samaanaikaan. Tarttee puhua mitä haluaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:49"]
En ole täysin haluton, meillä ei vaan oikein halut kohtaa. Mies haluaa minua ja minä muita miehiä. Lisäksi mies haluaa seksiä usein ja minä vaan toisinaan.
Ainakin minun aivoilleni on ihan sama olenko harrastanut hyvää vain epätyydyttävää seksiä, seuraavaan kertaan kun haluan seksiä kuluu yhtä paljon aikaa. Eli kehoni rekisteröi suuseksin läheisyyden ja seuraaavan kerran muistuttelee seksin mahdollisuudesta viikon päästä.
Ollaan yritetty löytää jonkinlaista kompromissia, mutta tämä lähinnä johtanut siihen että minä haluan entistä vähemmän ja molemmat on katkeria. Sen vuoksi minusta on vastuutonta neuvoa jatkuvasti antamaan vaikka itseä ei huvita.
[/quote]
Aika tekopyhää olla antamatta miehelle useammin kun itse himoitset muita miehiä.
[/quote]
Ai millä logiikalla? Kyllä mun sielua enemmän syö harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jota en halua. Purra hampaita yhteen, että ei alkaisi itkeä. Ja silti valitsen harrastaa seksiä melko säännöllisesti, kun vieläkin jaksan uskoa, että tämä on vaan huono vaihe ja parempia aikoja voi olla edessä.
No minä kyllä annan aina kun mies haluaa. Olen aseksuaali, siis kestohaluton. Olen kuitenkin päättänyt, kun olen valinnut parisuhteeseen ja avioliittoon mennä, että siihen sitten kuuluu seksi ja että se minun on hoidettava. Onneksi minulle seksi ei ole mitenkään kovin vastemielistäkään, se ei tunnu miltään, joten on helppo toisen mieliksi antaa.
[/quote]
Vaikka itse olen seksuaalinen, niin en voi siltikään ymmärtää miten joku haluaa ja voi (miten asian nyt ilmaiseekaan) harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei sitä itse halua tai ole kiinnostusta. Sehän on vain masturbointia toista ihmistä apuna käyttäen.
[/quote]
Ei nyt ihan näin yksinkertaista. Kyse on myös toisen ihmisen läheisyydestä ja lämmöstä, vaikka molemmat eivät samanlaisessa kiimassa olisikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:59"]
Yleensä haluttomuuteen löytyy syy puolisosta. Eli ne jotka ovat halukkaita, mutta eivät saa, kannattaa miettiä mitä itse voisi tehdä asialle. Harvoin ne halut loppuvat ilman syytä.
[/quote]
En allekirjoita tuota kokonaan, vertaan tilanteeseen että on sinkkunainen. Ei hän saa aina orgasmia dildollaan? Joskus ei vaan nappaa. Se miksi ei edes haluta, on juttu jota kannattaa miettiä. Muttei sitä voi suoraan sanoa että se syy olisi kumppanin. Ei se vissiin ole dildonkaan syy? Oma libido on täynnä monimutkaisia ja joskus melko hentoja mielikuvia ja tunteita. Joskus se vaan menee solmuun tai katkeaa, si siitä itseään myöskään auttaisi syyttää jos kumppani ei enää seksiä kanssansa halua. Tollaiset syyttely-loukkaantumiskannat hajottaa luottamusta kokonaisuudessaan suhteessa.
Parisuhteessa tarttis pystyä piristämään toista, olla läsnä ja kiinnostunut. Välillä voisi olla vonkaamatta? Joskus voisi jättää jotain kiihottavaa, ilman että vie loppuun saakka? Miksi tulee parisuhteessa hetkiä että olisi pakko jyystää? Miksi tahtoa seksiä ihmiseltä jota ei sinun kanssa paneta? Mitä jos vähän joustaisit ja tulisit kumppania vastaan ja olisit kiinnostunut siitä mitä HÄN haluaa -kuin menet edes sanomaan että ota ny muna suuhun vaikkei nappaa? Hä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:14"]
Eihän sekään halua hyvää mulle. Se haluaa vain omaa helpostustaan. Tiedän eron, koska joskus aikanaan se viitsi olla mullekin hyvä. Nyt se on pelkkää sisään ulos tylsää.
Lisäksi en käsitä, miksi MUN tehtäväni olisi aina jaksaa, aina tarjota, aina tehdä kaikki työt rahanhankinnasta ja kotitöistä hänen seksuaalista nautintoonsa asti. Ostakoon itse tekopimperonsa, oon mä rahaa sille antanut.
Minä haluan edes joskus levätä ja muuta en enää haluakaan.
[/quote]
Tässä se tiivistyi hyvin.Jos mies haluaisi naiselle hyväa,hän myös saisi vastavuoroisesti hyvää itse.Ei se että on parisuhteessa automaattisesti velvoita harrastamaan seksiä.Minulla ainakin aiheuttaa "haluttomuutta" miehen välinpitämättömyys,joskus ainoa läheisyys mitä saan on se pakkopullaseksi(sisään,ulos,toista tarvittaessa),muuten mies huitelee omissa menoissaan eikä edes muista että olen olemassa.Ei sellainen asenne innosta "antamaan hyvää".Jos mies haluaa hankkia tekopillun/lähteä suhteesta koska elämä pyörii pillunsaannin ympärillä,hän on vapaa tekemään niin.Ei ketään voi kuitenkaan velvoittaa harrastamaan väkisin seksiä toisen mieliksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"]
[/quote]
[/quote]
Ei nyt ihan näin yksinkertaista. Kyse on myös toisen ihmisen läheisyydestä ja lämmöstä, vaikka molemmat eivät samanlaisessa kiimassa olisikaan.
[/quote]
Mutta et ymmärrä: JOS toista ei kiinnosta sinun kanssa sekstaaminen -miksi hänen kuuluu niin tehdä?
Ihan sama jos menisit jollekin kaverille tai kadulla vastaantulijalle sanomaan että muna suuhun, ei se sen kummempaa ole. Tottakai suihinotto on seksiä ja se tarttee vähän muuta alleen kuin asenteen että mä teen ensin ruuan ja sitten ennenkö laitan pyykit otan mieheltä suihin. Melko surullinen sun näkökulma seksistä jos se on askare muitten ohessa!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:40"]
Jos te miehet ottaisitte itse siihen taloudenhoitoon enemmän osaa, hoitaisitte lapsia ja antaisitte joskus naiselle vaikka vapaaillan niin saattaisi halutkin tulla ihan uudella tavalla esiin. Entisessä suhteessa kestohaluton vaikka ei lapsia ollutkaan, nykyisessä suhteessa pisin tauko seksistä 10 päivää synnytyksen jälkeen.
[/quote]
Tämä on sitten aika yleinen harhaluulo. Olin naimisissa 17 vuotta ja koin tuon seksittömyyden viimeisen 5 vuoden aikana. Lasten syntymä oli taitekohta. Minä miehenä osallistuin kahden lapsen hoitoon todella paljon. Aina töistä suoraan lapsia hoitamaan, kokkaamaan ja antamaan vaimolle lepohetkeä. Pyykinpesu ja siivous oli minun vastuullani ja viikonloppuisin tarjosin aina vaimolleni vapaata ja kehoitin käymään kaverien luona, lepäämään, jne. Ja palkinnoksi kaikesta loppui seksi. Monta vuotta ajattelin, että tämä on jotain ohimenevää. Seksiä oli keskimäärin 3 krt/vuosi. Söi muuten miestä, sillä vieraisiin en halunnut lähteä.
Aikani jaksoin, kunnes vaimoni ilmoitti, että hänelle seksi ei ole enää merkinnyt muutamaan vuoteen mitään eikä halua sitä harrastaa. Runkata kuulemma saisin, mutta vieraisiin ei ole menemistä. Ei riittänyt minulle, otin eron, vaimosta tuli ex-vaimo.
Eron jälkeen hoidan talouteni, lapset minulla myös puolet ajasta. Onneksi olen myös löytänyt kaksi naisystävää, jotka ovat seksuaalisesti halukkaita, joten seksiä on viimeisten vuosien aikana riittänyt. Myös nämä naiset ovat kertoneet pitävänsä järjestelystä ja kertovat nauttivansa todella paljon. Minulle on aina ollut tärkeää että naiselle taataan seksissä nautinto eli mihinkään "nosto, pisto, ravistus" seksiin ei tarvitse tyytyä. Mutta valitettavasti ikinä en enää pysty sitoutumaan pysyvään suhteeseen, oli se avioliiton loppuosa sellainen seksitön helvetti, että haluan pitää itselleni portin jatkossa auki.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämänkö vuoksi jotkut raiskaa sammuneita tai humalassa olevia ihmisiä. Jotta saa olla toista "lähellä". Tämä kun näyttää pikkuhiljaa olemaan veteenpiirretty viiva.
No olipahan taas ilmaistu asia niin, että vain naiset voivat olla haluttomia. Avarrapa hieman tuota suppeaa maailmankatsomustasi!
Minä olen haluton ja mies aina kiimassa.
Miksi on minun asiani olla hyvä miehelle eli antaa seksiä, mutta hänen ei tarvitse olla hyvä minulle eli jättää minua rauhaan?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:22"]
Miksi on minun asiani olla hyvä miehelle eli antaa seksiä, mutta hänen ei tarvitse olla hyvä minulle eli jättää minua rauhaan?
[/quote]
Saako miehesi hakea vapaasti halukasta seuraa vai onko suhteenne este siihen?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:22"]
[/quote]
Miten kipeitä suhteita voi olla? Miksi sinä et ole hyvä miehelle ja lähde pois ja anna hänen harrastaa muiden kanssa hyvää seksiä?
Itse annan mieheni mieliksi, vaikka ei huvittaisi, mutta hän ei anna. Itselläni on muutenkin suuret halut joten ostin sitten dildon, josta mies myönsi tulleensa mustasukkaiseksi :D Se ei kuulemma saisi olla isompi kuin hänen värkkinsä.