Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kutsu enää pienten lasten äitejä meille kylään.

Vierailija
21.09.2015 |

Olen kolmikymppinen nainen, eli tutuissani on tietenkin paljon pienten lasten äitejä. Viimeisen kolmen viikon aikana nämä lapset ovat tuhonneet kotiani ja aiheuttaneet niin paljon siivousta, etten enää jaksa. 

- Yksi poika oksensi olohuoneen karvamatolle. Ei voi pestä itse, pesulalasku 34 euroa. 

- Yksi räkäinen tyttö pyyhki nenänsä mummoni vanhaan ryijyyn. Ei voi pestä ollenkaan. Nyt on räkäinen ryijy.

- Yksi tyttö, mukamas jo kuukausia ollut päiväkuiva, pissasi meidän sänkyyn. Pissaa meni koristetyynyihin (joiden päällä istui), siitä päiväpeiton läpi peittoon ja petauspatjaan. Miettikää, mikä työ oli pestä kaikki petauspatjasta ylöspäin (tuplapeitto, koristetyynyt, iso ja paksu päiväpeitto). Petauspatja heitettiin kokonaan pois, en ala säilyttää mitään pissaista vaahtomuovipatjaa.

- Yhdellä vauvalla oli löysät kakat, jotka tulivat ohi vaipasta. Sitä meni äidin sylissä maanneelta vauvalta jotenkin käsittämättömästi myös nojatuoliin (millä ihmeen paineella se kakka sieltä tulee!?)

- Yksi pikkupoika laittoi lieden päälle. Uunin päällä oli sämpylöitä, juuri tullut uunista ja leivinliina päällä. Leivinliina alkoi savuttaa niin, että palohälytin meni päälle ja vasta silloin huomattiin, että koko keittiö on savua täynnä. Ei muuta vahinkoa kuin tunnearvoltaan tärkeä leivinliinan tuhoutuminen. Ja ne sämpylät.

- Kolme lautasta ja kaksi lasia rikki, kun yksi 1v veti pöytäliinan alas.

Että näin. Mulle riitti. Sotkekaa omat kotinne, meille ei saa enää tulla.

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:21"]

En halua ap:lle kylään, mutta on tää silti jskomattoman lapsikielteinen palsta. Ei yietenkään mitään saa rikkoa, mutta ettei mihinkään sa koskea? Tietysti syömisen jälkeen pestään kädet. Mutta että joku viitsii itkeä jotain sormenjälkiä peilissä, sitä en käsitä.

[/quote]

Ihan ohiksena nostaisin kyllä syyttävän sormeni osoittamaan niitä äitikavereita jotka eivät katso kullannuppujensa perään. Ilman lupaa ei  kosketa ja jos jotain hajoaa, lapsen vanhemmalla on korvausvelvollisuus koska on laiminlyönyt valvontavelvollisuutensa.

Vierailija
82/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lääpittiin vaalea tapetti paskaksi suklaisilla käsillä. Korvausta ym. turha vaatia kun itse olemme idiootteja kun laitoimme tuollaisen lapsia kestämättömän tapetin kotiimme. Kaksi lapsetonta ihmistä, hyvänen aika. Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas sulle sattunut ikäviä lapsi(tai siis vanhempi)vieraita. Ainoa vahinko jonka oma lapsi on saanut aikaiseksi kylässä on yksi rikkinäinen (tyhjä) ikean lasi, eikä lapsivieraat meilläkään ole mitään särkeneet. Onneksi lähipiirissä on vaan järkeviä vanhempia, jotka katsovat lastensa perään.

Vierailija
84/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:49"]

Missä on noin halpa mattopesula? Itse juuri löysin Pääkaupunkiseudulla tarjouksen mattopesusta 55 e ja pidin sitä edullisena.

Matolle ihan oma koira oksentanut, ei meille tule mitään lapsia. :)

[/quote]

Tämä mattopesula sijainnee Porvoossa. Itse olen pesettänyt karvalankamattoni hinnalla 95 € (edullisin).

Vierailija
85/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset tarjoutuu korvaamaan vahingot. Vain wt jengi jättää toisen maksettavaksi.

Vierailija
86/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:05"]

Mulla on kaapissa pelkkää Iittalaa (satumetsä, taika yms eli ei perus teemaa) niin kyllä itkettäisi jos joku kakara yhdenkin lautasen hajottaisi. Sama pätee kyllä esim. Mieheni kavereihin, olen sanonut että nää on sit niin kalliita että käyttäkää varoen. Mun ei tarvii vieraiden takia hamstrata kaappiin sellaisia astioita joita en itse pidä / käytä

[/quote]

Ihan Ok, kunhan et laita niitä astoitasi 1- vuotiaan saataville. Parempi, kun et ota lapsivieraita vastaan ollenkaan. Eihän teillä kellään ole kivaa.

Vierailija
87/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:09"]

Miehen isoveli kävi vaimonsa ja lapsensa kanssa kylässä. Taapero potki riemusta kiljuen riisipaperista valmistetun lattiavalaisimen pillunpäreiksi. Äiti vaan naurahteli ja hymähteli vieressä. No uudestaan ei tartte kyläilemään tulla. Itse katselin toimitusta epäuskoisena suu auki. Äiti totesi "ei se varmaan mikään kallis ollut". No kyllä 49€ meillä tuntuu jo.

[/quote]

Nyt taas vähän jarruja sille provoilulle. Jos toi nyt olis tottakin, niin mikä ääliö olet, kun pyydät kotiisi jonkun vajakin.

Vierailija
88/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 15:24"]AP:n koti on sitten ihana. Ei kyllä luulisi 3-kymppisen kodiksi. Ryijy, leivinliina, jolla muistoarvoa, koriste-esineitä piirongin päällä, pehmolelu sohvalla ja mitäköhän vielä. Löytyykö kissafiguureja ja taulu, joka esittää kyynelöivää neekeripoikaa? Entäs valoilla varustettu muovinen tulppaanikimppu? Mihinkään ei saa koskea. Tulee ihan mieleen yksi Doorsin kappale. [/quote] Ajattelin ihan samaa et kenellä alle 60-vuotiaalla on RYIJY? :D:D [/quote] No esim. minulla. T. N21

[/quote]

Ja minulla. Minulla on myös alunperin isomummulleni kuulunut kampauspöytä, rukki, puusohva ja räsymattoja mummolasta isän puolelta. Eivät kaikki tahdo kotiinsa Ikea-krääsää.

t. toinen 21v

[/quote]

Onko teille tosiaan Ikea ainoa vaihtoehto mummusisustukselle?

Vierailija
89/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:05"]

Mulla on kaapissa pelkkää Iittalaa (satumetsä, taika yms eli ei perus teemaa) niin kyllä itkettäisi jos joku kakara yhdenkin lautasen hajottaisi. Sama pätee kyllä esim. Mieheni kavereihin, olen sanonut että nää on sit niin kalliita että käyttäkää varoen. Mun ei tarvii vieraiden takia hamstrata kaappiin sellaisia astioita joita en itse pidä / käytä

[/quote]

Ihan Ok, kunhan et laita niitä astoitasi 1- vuotiaan saataville. Parempi, kun et ota lapsivieraita vastaan ollenkaan. Eihän teillä kellään ole kivaa.

[/quote]

Nimenomaan! Ei lapsia meille:-))) Jotenkin tuntuu etten ihan kauheasti siinä menetä, päin vastoin!

T. se jonka hyllyt on täynnä Iittalaa. 

Vierailija
90/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis pesulamainos. YP näkee tuliko ap viesti, hintapäivittelyt ja mainos samasta osoitteesta.

Vierailija
91/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa Kächer höyrypuhdistin sillä kätsä pestä kaikki matot, niin kätevä ja maksaa itsensä takaisin nopeasti.

Kangassohvat, autonpenkit jne . hoituvat hienosti tällä unelmaimurilla.

NIMIMERKILLÄ; Ei pesulaan vasta ku on pakko!!

Vierailija
92/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:05"]Mulla on kaapissa pelkkää Iittalaa (satumetsä, taika yms eli ei perus teemaa) niin kyllä itkettäisi jos joku kakara yhdenkin lautasen hajottaisi. Sama pätee kyllä esim. Mieheni kavereihin, olen sanonut että nää on sit niin kalliita että käyttäkää varoen. Mun ei tarvii vieraiden takia hamstrata kaappiin sellaisia astioita joita en itse pidä / käytä
[/quote]

Yhdelle tälläiselle kaverille otin ennen aina omat pahvikupit mukaan, kun kyllästytti se "voivoivoi juothan varovasti, nää on niin kalliita". Samaisessa paikassa tosin piti olohuoneessakin kiertää seinänvierustoja pitkin, ettei niiden suunnattoman isoon valkoiseen karvalankamattoon jää jälkiä... :D

Vierailija
93/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:01"]

Onko nää tämän tarinan aikuiset ihan täysillä valoilla? Keittiö palaa, eikä nää huomaa mitään. Aika lähellä täystulipalon syttymistä, jos uunin päällä olevat sämpylätkin paloivat pilalle.

[/quote]

Ääliöt alapeukuttaa. Lapsi jätetään valvomatta keittiöön. Eivät huomaan mitään, vaikka jostain tekstiilistä syntyy aivan valtava savu, kun se alkaa kytemään. Palovaroittimet, vaikka ovatkin lakisääteisiä, ovat näille arjen kapteeni koukuille ihan never heard. Ihan varmasti on alkoholilla ollut osuutta tapahtumien kulkuun.

Vierailija
94/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:08"]Hommatkaa Kächer höyrypuhdistin sillä kätsä pestä kaikki matot, niin kätevä ja maksaa itsensä takaisin nopeasti.

Kangassohvat, autonpenkit jne . hoituvat hienosti tällä unelmaimurilla.

NIMIMERKILLÄ; Ei pesulaan vasta ku on pakko!!
[/quote]JA HINTA jotain 249,- PRISMASSA

Vierailija
95/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:05"]Mulla on kaapissa pelkkää Iittalaa (satumetsä, taika yms eli ei perus teemaa) niin kyllä itkettäisi jos joku kakara yhdenkin lautasen hajottaisi. Sama pätee kyllä esim. Mieheni kavereihin, olen sanonut että nää on sit niin kalliita että käyttäkää varoen. Mun ei tarvii vieraiden takia hamstrata kaappiin sellaisia astioita joita en itse pidä / käytä
[/quote]

Yhdelle tälläiselle kaverille otin ennen aina omat pahvikupit mukaan, kun kyllästytti se "voivoivoi juothan varovasti, nää on niin kalliita". Samaisessa paikassa tosin piti olohuoneessakin kiertää seinänvierustoja pitkin, ettei niiden suunnattoman isoon valkoiseen karvalankamattoon jää jälkiä... :D
[/quote]

Tästä tulee Hyacinth Bukèè mieleen...

Vierailija
96/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen lapset ovat niin surkean avuttomia.
Koko ajan pitää olla katsomassa perään ja huoltamassa VUOSIKAUSIA.
Kun vertaan lähes kaikkiin muihin nisäkäslapsiin (muista eläimistä puhumattakaan), jotka ovat jo suht pian omilla jaloillaan, ja seuraavat itse emoaan. Ainoa pulma on ruokkiminen.

Vierailija
97/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen lapset ovat niin surkean avuttomia.
Koko ajan pitää olla katsomassa perään ja huoltamassa VUOSIKAUSIA.
Kun vertaan lähes kaikkiin muihin nisäkäslapsiin (muista eläimistä puhumattakaan), jotka ovat jo suht pian omilla jaloillaan, ja seuraavat itse emoaan. Ainoa pulma on ruokkiminen.

Vierailija
98/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä et mul on kolme lasta eikä noin paljon oo noiden elinaikanakaan tapahtunut vahinkoja kun apn vieraille kolmen viikon aikana. Noh kurja juttu ja ihme jollei vanhemmat ole siivonneet.

Vierailija
99/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 18:05"]Mulla on kaapissa pelkkää Iittalaa (satumetsä, taika yms eli ei perus teemaa) niin kyllä itkettäisi jos joku kakara yhdenkin lautasen hajottaisi. Sama pätee kyllä esim. Mieheni kavereihin, olen sanonut että nää on sit niin kalliita että käyttäkää varoen. Mun ei tarvii vieraiden takia hamstrata kaappiin sellaisia astioita joita en itse pidä / käytä [/quote] Yhdelle tälläiselle kaverille otin ennen aina omat pahvikupit mukaan, kun kyllästytti se "voivoivoi juothan varovasti, nää on niin kalliita". Samaisessa paikassa tosin piti olohuoneessakin kiertää seinänvierustoja pitkin, ettei niiden suunnattoman isoon valkoiseen karvalankamattoon jää jälkiä... :D [/quote] Tästä tulee Hyacinth Bukèè mieleen...

[/quote]

Just ajattelin samaa. Kaiken lisäks Elizabeth eikkoi kupin joka kerta, kun tuli kahville. Varmaan päivittäin. Tyylikkäänä naisena Hyacinth ei hirveästi harmistustaan näyttänyt.

Vierailija
100/161 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:30"]Olen kolmikymppinen nainen, eli tutuissani on tietenkin paljon pienten lasten äitejä. Viimeisen kolmen viikon aikana nämä lapset ovat tuhonneet kotiani ja aiheuttaneet niin paljon siivousta, etten enää jaksa. 

- Yksi poika oksensi olohuoneen karvamatolle. Ei voi pestä itse, pesulalasku 34 euroa. 

- Yksi räkäinen tyttö pyyhki nenänsä mummoni vanhaan ryijyyn. Ei voi pestä ollenkaan. Nyt on räkäinen ryijy.

- Yksi tyttö, mukamas jo kuukausia ollut päiväkuiva, pissasi meidän sänkyyn. Pissaa meni koristetyynyihin (joiden päällä istui), siitä päiväpeiton läpi peittoon ja petauspatjaan. Miettikää, mikä työ oli pestä kaikki petauspatjasta ylöspäin (tuplapeitto, koristetyynyt, iso ja paksu päiväpeitto). Petauspatja heitettiin kokonaan pois, en ala säilyttää mitään pissaista vaahtomuovipatjaa.

- Yhdellä vauvalla oli löysät kakat, jotka tulivat ohi vaipasta. Sitä meni äidin sylissä maanneelta vauvalta jotenkin käsittämättömästi myös nojatuoliin (millä ihmeen paineella se kakka sieltä tulee!?)

- Yksi pikkupoika laittoi lieden päälle. Uunin päällä oli sämpylöitä, juuri tullut uunista ja leivinliina päällä. Leivinliina alkoi savuttaa niin, että palohälytin meni päälle ja vasta silloin huomattiin, että koko keittiö on savua täynnä. Ei muuta vahinkoa kuin tunnearvoltaan tärkeä leivinliinan tuhoutuminen. Ja ne sämpylät.

- Kolme lautasta ja kaksi lasia rikki, kun yksi 1v veti pöytäliinan alas.

Että näin. Mulle riitti. Sotkekaa omat kotinne, meille ei saa enää tulla.
[/quote]
Mitähän apinoita sun ystävät on? Ei meillä ole tullut tuollaisia tuhoja 6 vuoden aikana mitä on omia lapsia ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi