Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>>>> Tiedättekö paljonko 4 000 €:n palkasta jää käteen? <<<<<

Vierailija
21.09.2015 |

Mies tienaa 4 000 €/kk ja tuosta menee ennakonpidätystä 1 400 € eli tilille tulee vain 2 600 €/kk.

Siitä vielä asuntolainaan 1 100 €/kk niin elämiseen jää vain 1 500 €/kk. Onneksi kuukaudessa tulee vielä muutama satanen verottomia korvauksia niin jää n. 2 000 €/kk elämiseen. Ja kyllähän näillä tuloilla eläkekin kertyy kivasti ja työttömyyskassan rahakin olisi sentään jotain - tosin ko. alalla työttömyyttä ei tarvitse pelätä.

Ihan vain tiedoksi kuinka keskituloistakin kuritetaan tässä maassa. 4 000 €/kk tekee vain köyhäksi.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:48"]

Miehelläsi on järkyttävän kokoinen asuntolaina, jos hän lyhentää sitä 1 100 eurolla kuussa.

[/quote]

Mitenniin, sehän voi olla vaikka 1100 euroa ja yksi lyhennys enää jäljellä... Ei kuukausierä kerro lainan määrästä yhtään mitään, kun ei tiedä laina-aikaa.

Vierailija
82/84 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttotulot 2141€/kk, nettona n.1600€. Lisiä tulee, jos firma antaa yötä ja viikonloppua tehdä. Sijaiset tekee vain arkea, vakiväki muut. Useimmiten nettona lisät n. 100€/kk. Hoitajan työssä ei ole muuta vikaa kun palkkaus! Ja on se asuntolaina ja 3 lasta. Mutta näillä mennään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä on rankkaa. Minulle jää käteen 1300€ kaksivuorotyöstä, enkä ihan hirveästi pysty säälimään ihmisiä, joille tulee yllätyksenä, että yhteiskuntaa ei voi pyörittää ilman verotuloja. Ihan sama kuinka paljon sinulta viedään, sinulla on silti vielä reilusti enemmän kuin monella muulla. Ja hei, mekin maksamme asuntolainaa!

Ottaisitko mieluummin koko palkan käteen, mutta maksaisit itse lastesi täydet hoitomaksut, koulutuksen, terveydenhoitomaksut, turvallisuuspalvelut jne.?

Vierailija
84/84 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkakulut kannattaa kompensoida jo veroprosenttia laskettaessa. Loput työmatkavähennyksistä saa palutuksina kun jaksaa täyttää veroilmoituksen.

Minulla brutto 3800e ja veroprosentti 22%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä