Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhät luulevat, että hyväosaiset eivät ymmärrä millaista on olla löyhä tai miten leikkaukset vaikuttavat?

Vierailija
30.03.2024 |

Miksi ajattelette, että leikkauksia kannattavat oikeistolaiset ovat jotenkin tyhmempiä?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te persut olette ehdottomasti typerysten eliittiä.

Vierailija
2/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä ole kaikkien muiden ihmisten näkökulmaa asiaan, ainoastaan omansa. Eikä tietoa muiden sairauksista tai elämänkulusta. Osa ihmisistä ei edes muista mitä oikeisto viimeksi teki ja uskoo uudelleen vaalilupaukset. Ehkä liikaa juotu kahvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtävätkö köyhät miten se sattuu, kun omalla ahkeruudella ja kovalla työllä ei pääse rauhassa vaurastumaan, koska palkoista viedään leijonanosa ihmisille, jotka eivät viitsi lainkaan yrittää itse?

Vierailija
4/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtävätkö köyhät miten se sattuu, kun omalla ahkeruudella ja kovalla työllä ei pääse rauhassa vaurastumaan, koska palkoista viedään leijonanosa ihmisille, jotka eivät viitsi lainkaan yrittää itse?

Ahkeruudella rikastuminen? Oletko lapsi?

Vierailija
5/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että vasemmisto on naivia. 

Vierailija
6/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota buranaa.

Vierailija
7/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on siinä(kin) mielessä poikkeuksellinen maa, että täällä ylivoimainen enemmistö ns. hyväosaisista on tullut lapsuudessaan ja nuoruudessaan joko pienituloisesta tai keskituloisesta perheestä. Eli vaikka nyt palkka olisikin 15k/kk, niin erittäin, erittäin isolla todennäköisyydellä hänen perheensä ei ole ollut varakas. Ihan samalla tavalla on katsottu tarkkaan mitä ostetaan, 8bit Nintendoa varten säästettiin vähintään vuosi ja polkupyörän isä osti käytettynä ja vain spray-maalasi sen uudemman näköiseksi. Äiti päällysti aapiset kontaktimuovilla ja isä motkotti kun pyyhekumeja tuli revittyä pieniksi paloiksi ja ettei uusia osteta.

Tässä maassa jos missä, voi sanoa hyväosaisen oikeasti kyllä tietävän mitä se elämä on kun rahaa ei ole ylimääräistä. Pistäkääs käsi ylös kaikki hyväosaiset, jotka tämän jutun allekirjoittavat.

Vierailija
8/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ongelmathan johtuvat lähes täysin maahamme päästetystä vihamielisestä loisväestöstä, joka syö ja paskoo valtaosan sosiaaliavusta!

Tälläkin filmillä kelaelätti valittaa, kuinka Suomessa on liikaa suomalaisa!

"Everywhere just Finns and Finns and Finns!" ONNEKSI tilanne on rättipään mielestä PARANEMASSA!

Tällä kertaa nopeasti. On teillä patrioottista päivystys myös pääsiäisenä. 

Vierailija
9/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

punikkien vikinä on sulosointuja korville, popparit esiin!

Vierailija
10/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ymmärtävät, mutta koska ovat luonteeltaan ilkeitä ja ahneita, niin mikäs sen mukavampaa kuin kyykyttää huono-osaisia.

Vierailija
11/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut ihan töissä, no etpä tietenkään kun tuilla on mukava maata kotona

Vierailija
12/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahkera ja vasemmistolainen - eivät sovi samaan lauseeseen

Vierailija
13/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahkera ja vasemmistolainen - eivät sovi samaan lauseeseen

Niin, vasemmistolainen ei edes ymmärrä, että ahkeruudella voisi olla jotain tekemistä rikastumisen kanssa. Ajattelu on vain se, että kieroilemalla voittaa. Itsekin varastaisivat toisten taskuista ihan surutta.

Vierailija
14/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ja keskiluokkaiset aloittivat Suomen alasajon työn halpuuttamisella. Kun otetaan yksi ulkkari tänne tekemään halvalla töitä, niin kohta heitä on kuusihenkinen perhe Suomessa asumassa. Sen yhden työtätekevän palkka ei elätä koko perhettä. 

Vierailija
15/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ja keskiluokkaiset aloittivat Suomen alasajon työn halpuuttamisella. Kun otetaan yksi ulkkari tänne tekemään halvalla töitä, niin kohta heitä on kuusihenkinen perhe Suomessa asumassa. Sen yhden työtätekevän palkka ei elätä koko perhettä. 

He tekevät lapsia. Suomalaiset eivät kykene siihenkään, siksi meillä on erityisen negatiivinen huoltosuhde tässä maassa.

Vierailija
16/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut ihan töissä, no etpä tietenkään kun tuilla on mukava maata kotona

niin just

Vierailija
17/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopas tuo sama hikipajassa nälkä palkalla raatavalle orjallalle

Vierailija
18/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ymmärretään.sitä itsesääliä ja uhriutumisen tarvetta.rikkailla.

Vierailija
19/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on siinä(kin) mielessä poikkeuksellinen maa, että täällä ylivoimainen enemmistö ns. hyväosaisista on tullut lapsuudessaan ja nuoruudessaan joko pienituloisesta tai keskituloisesta perheestä. Eli vaikka nyt palkka olisikin 15k/kk, niin erittäin, erittäin isolla todennäköisyydellä hänen perheensä ei ole ollut varakas. Ihan samalla tavalla on katsottu tarkkaan mitä ostetaan, 8bit Nintendoa varten säästettiin vähintään vuosi ja polkupyörän isä osti käytettynä ja vain spray-maalasi sen uudemman näköiseksi. Äiti päällysti aapiset kontaktimuovilla ja isä motkotti kun pyyhekumeja tuli revittyä pieniksi paloiksi ja ettei uusia osteta.

Tässä maassa jos missä, voi sanoa hyväosaisen oikeasti kyllä tietävän mitä se elämä on kun rahaa ei ole ylimääräistä. Pistäkääs käsi ylös kaikki hyväosaiset, jotka tämän jutun allekirjoittavat.

Eipä se muisti näytä toimivan niillä hyväosaisilla jotka olivat lapsuudessaan köyhiä. Esimerkkinä ihan vain Nora-pakastetaan-50€-seletiniput-Fagerström

Vierailija
20/84 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

punikkien vikinä on sulosointuja korville, popparit esiin!

Sinulla on huomattavan paska musamaku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän