Minä vuonna ja minkä ikäisenä sait elämäsi ensimmäisen kännykän?
Mä sain 1997 elämäni ekan kännykän (nokian näppäinkännykän) ja olin silloin 20-vuotias.
Kommentit (60)
V. 1998 ja olin 18-vuotias. Ostin itse. En ole koskaan "saanut" kännykkää. Varmaan pukki unohtanut tuoda.
Vierailija kirjoitti:
1996 ja 22v.
Samis.
Vuonna 1998. Ostin Nokian 5110 ja se maksoi 1559 markkaa. Olin 19v.
90-luvun lopussa. Olin vähän alle 40.
Olisko ollut 1996 ja olin 22-vuotias. Nokian keltainen Ringo, sillä ei voinut kuin soittaa. Eli ei edes tekstiviestejä. Kun ostin seuraavan kännykän, se meni vielä kaverille ensikännykäksi. Taisi maksaa tarjouksessa 390mk. Siihen aikaan Kelan työttömyysetuus oli siinä pari tuhatta markkaa.
1996 16 vuotiaana. olisko ollut Nokia 2010 harmaa.
Kännykät alkoi yleistyä todella paljon 1996 eteenpäin. 1997 nokian kännyköiden hinnat tipahti alaspäin todella paljon ja tosi monet nuoret sai silloin ekan kännykkänsä.
Siihen asti oltiin soitettu vain sillä kodin lankapuhelimella.
Ostin kännykän silloin kun sillä pääsi nettiin. Vuotta en kyllä muista. Nokian joku malli se oli.
Joskus 90-luvun puolessa välissä, ehkä -94, olin reilu 30v, olisko ollut Ericson, jos lähetti tekstarin näyttöön ei pidempi sana mahtunut.
Vuonna 1994 ostin elämäni ensimmäisen kännykän. Olin silloin 39-vuotias.
-96 syksyllä ostin. Olin 19v. Opiskelijaboksissani oli kyllä myös lankapuhelin. Tuntuu nykypäivänä uskomattoman kaukaiselta.
Oisko ollu 1999. En saanut, vaan ostin itse Nokia 3210:n. Oli hyvä puhelin!
Joskus -93--95 ostin itse, olin vähän yli parikymppinen. En muista merkkiä.
Ostin raahattavan 450 Talkmanin käytettynä joskus 1980-luvun lopussa, olin varmaan 20. Ekan kännyn sain kun menin Nokiaan duuniin -99.
En muista ikää tai vuotta,mutta yläasteella.