Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on turha valittaa jos olet jo kaikki poistanut etkä yritä enää
No miksi pitäs yrittää ja etsimällä etsiä ja olla epätoivonen.. sehän vain karkottaa naiset?
Epätoivosuus ja yrittäminen vain karkottaa naisia.. ei naiset kiinnostu sellasta miehestä.. olen kokeillut monta vuotta ja laittanu uusia kuvia deittijuttuja käyny baareissa.. ei naisia vain kiinnosta.. oon aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti joku voi kiinnostua. Et oo ruma. Käy ostamassa jotkut super tyylikkäät vaatteet. Pyydä apua myyjältä. Sano että oot menos treffeille.
Sitten yöelämään ja otat kuvat netti deitti profiileihin myls
Mulla on siistit vaatteet olen ostanu vaatteita.. käyn parturissa.. käytän hajuvettä.. ei kukaa halua treffeille.. käyn yöelämässä. Olen ottanut uudet kuvat.. silti ei naisia kiinnosta?
Niin no ei niitä jonoksi asti ole varmaan. Eikä just sillä sekunnilla, kun haluat.
Maltti on valttia.
Tiedän mutta tää on jatkunu jo kauan.
Kai se on pakko hyväksyä ettei mua ole olemassa ja oon aina masentunut ja yksin.. Katson vierestä kun muut ikäiseni on saaneet parisuhteen ja on omat kaverit.. minä hillun yksin baarissa ja mulla ei ole oikein mitää elämää työni lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti joku voi kiinnostua. Et oo ruma. Käy ostamassa jotkut super tyylikkäät vaatteet. Pyydä apua myyjältä. Sano että oot menos treffeille.
Mulla on siistit vaatteet olen ostanu vaatteita.. käyn parturissa.. käytän hajuvettä.. ei kukaa halua treffeille.. käyn yöelämässä. Olen ottanut uudet kuvat.. silti ei naisia kiinnosta?
Millaisiin naisiin olet yrittänyt tutustua?
Tavallisiin tavallisen näkösiiin.. vähän muodokkaisiin pyöreisiin naisiin. miten ni?
Mieti vaikka naisen näkökulmasta, millainen nainen tykkäisi sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää tätä elämää.. ei vaa jaksa oon niin täynnä itteeni en halua olla tälläinen. haluaisin seurustella ja jakaa elämäni.. tunnen olevani tosi yksin ja en tunne mitää iloa mistään.
Millaisen seurustelukaverin haluaisit?
Ihan normaalin jolle kelpaisin omana itsenäni kaljamahaisena heikkolahjaisena kaljuuntuneena ja velkaantuneena yksinäisenä miehenä.. tavallinen muodokas pyöree.. mun silmää kiva ja nätti nainen kelpaa.
Mutta kun sä et itse ole ihan normaali 10 diagnoosillasi ja heikkolahjaisena.
En olekkaan mitä sitte.. en voi sille mitään.
Samoja diagnooseja saaneita voisi kiinnostaa seurasi. Vertaistukea puolin ja toisin.
No kai mun pitää se vaa väkipakolla väkisin hyväksyä millanen olen ja mun elämä. Ja etten kelpaa naisille.. Minulle kelpaisi ihan tavallinen mun tyylinen muodokas pyöree nainen. Ei tarvi olla missi. Ei missää nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää tätä elämää.. ei vaa jaksa oon niin täynnä itteeni en halua olla tälläinen. haluaisin seurustella ja jakaa elämäni.. tunnen olevani tosi yksin ja en tunne mitää iloa mistään.
Ihan normaalin jolle kelpaisin omana itsenäni kaljamahaisena heikkolahjaisena kaljuuntuneena ja velkaantuneena yksinäisenä miehenä.. tavallinen muodokas pyöree.. mun silmää kiva ja nätti nainen kelpaa.
Samoja diagnooseja saaneita voisi kiinnostaa seurasi. Vertaistukea puolin ja toisin.
Laaja-alainen oppimisvaikeus. Monimuotoinen kehityshäiriö.. puheen tuottamisen häiriö. keski vaikea masennus.. epävakaa persoona.. ahdistuneisuushäiriö.
Ratkaisevinta parisuhteessa on luonteiden yhteensopivuus.
Mitä niitä diagnooseja sulla on?
antaa olla mä en saa parisuhdetta.. en jaksa tindereitä baareja.. en jaksa hoikkia 50 kg nirppanokkia.. jotka on koulutettuja ja haluaa komeasti koulutetun amk miehen.
Kaikille auttajille tiedoksi, turhaan menevät yrityksenne. Allulle ei kelpaa mikään muu kuin että se nainen tuodaan hänelle. Ja se miksi naiset eivät kiinnostu Allusta, ei liity ulkonäköön, vaan äkkipikaiseen, kimpaantuvaan luonteeseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niitä diagnooseja sulla on?
Laaja-alainen oppimisvaikeus. Monimuotoinen kehityshäiriö.. puheen tuottamisen häiriö. keski vaikea masennus.. epävakaa persoona.. ahdistuneisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin olet yrittänyt tutustua?
Tavallisiin tavallisen näkösiiin.. vähän muodokkaisiin pyöreisiin naisiin. miten ni?
Mieti vaikka naisen näkökulmasta, millainen nainen tykkäisi sinusta.
Sitä en osaa sanoa.. ei musta kukaan ole tykännyt... monii vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoet että miks ei kalju mies kelpaa. No kun vika ei ole sun ulkonäössä, vaan, arvaappa?
No joo en jaksa tätä samaa ruikuttaa.. ku pakko hyväksyä olen ikäni yksin ja tuskin sitä koskaan hyväksyn.. vois hakee viinaa ja juoda pää täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Mieluite tapan itseni.. kävin jo viikko sitte maksullisissa 50 v lihava nainen.. maksoin 100 € ja panin häntä..
Onko tollasia maksullisia oikeasti?
mulla on tyttöystävä
T. Make 15v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä piireistä kannattaa nyt hakea sitä seuraa. Varmaan löytyy nettiryhmiä näillä diagnooseilla oleville.
No miksi pitäs yrittää ja etsimällä etsiä ja olla epätoivonen.. sehän vain karkottaa naiset?