Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle, voidaan jutella vaikka elokuvista.
Oletko nainen niin voisin soittaakki?
En käy enää missää terapiassa. Käyn vaa töissä ja se auttaa mutta vloput on yhtä yksinäistä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nainenhan minä.
Anna sun numero tai laita sähköpostiin niin soitan sulle lenkiltä?
Tää on jatkunu jo kauan ja tuntuu ettei ketää oikee kiinnosta. Olen pohjasakkia ja mua on paljo haukuttu millanen mä olen ihmisenä ja mitä tehny. Nyt kärsin.. ja se tuntuu tosi pahalta.. Mulla on ollut ihan erilainen elämä nuorempana oli kavereita puhelin soi ja en kokenut että olen ilmaa. Jopa seurustelin.
Olen seurustelu ihminen en viihdy todellakaa sinkkuna. haluan jakaa elämäni toisen kanssa. Mutta koen millanen mä olen ja mun elämäntilanne niin en vain kelpaa naisille ja yritän vääränlaisia. En tiedä millasia naisia mutta koen olevani jotenki erilainen kun muut. Ei kavereita ei ketään ja se tuntuu todella pahalta.
Musta tuntuu että olen vielä ulkoisesti rupsahtanut ja en ole enää niin komeakaa etten riitä enää naisille. Koska nuorempana tapailin monia naisia. Jotenki enää ei huvita mikää elämässä yksinäistä vaa.. käyn lenkillä metässä ja mietin kaikkee sitte takas yksin kotia.
Jokin harrastustoiminta, missä kokoonnutaan yhdessä?
Seurakunnalla myös paljon tilaisuuksia, missä kokoonnutaan ja siellä avataan muutenkin elämän tarkoitusta.
Ei vissiin sitte ole jotenki normaali ihminen kun muut. En saa parisuhdetta vaikka minulle kelpaisi moni nainen mutta minä en kelpaa oikein kellekkään olen jo pitkään huomannut ja lopettanu yrittämisen en etsi ketää. oon sitte vaikka yksinäinen.. ku ei mistää tule mitää. Ei ole kavereita.. oon vaa yksin ja tunnen pelkkää paskaa.
Tuntuu että elämä on nyt näin.. ihmiset ei halua tutustua minuun ollenkaan. Käyn vaa töissä ja olen vloput yksin. Kai pitäisi alkaa pelaamaan jotai sotapeliä.
3 v sitte olin viimeks onnellinen nainen löyti mut baarista ja ruvettiin seurustelemaan. Nopeasti se jätti mut ja tunnen olevani jo niin pohjalla että yksin oon ikuisesti.
No ei ketään kiinnosta.. Pakko se on kestää tätä elämää ja pahaa oloa.. tai sitten tehdä jotain itselleni. ei oo vaihtoehtoja.
Oon jopa miettiny että viiltäisin ranteita tai tekisin itelleni jotain ku en jaksa tätä elämää enää.
Mua ei pitäs olla ees olemassa.. mulla on 10 diagnoosia mt ongelmia.. ja kaikki vihaa mua.. kukaa ei halua olla missää tekemisissä.. oon vaa yksin.
No oon kai niin oksettava kehitysvammainen yksinäinen velkaantunut 10 diagnoosia oleva ruma mies etten kelpaa kellekkään.
Katoin ensin että kirjoitit 3 viikkoa sitten mutta löysitkin naisen kolme vuotta sitten.
Mikä hänessä miellytti sinua?
Soita mulle, voidaan jutella vaikka elokuvista.