Ylipainoista nuorta naista ei huoli kukaan.
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
Kommentit (194)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:20"]
Siihen riittää pelkkä lieväkin ylipaino, miehet on tosi tarkkoja. Olin ennen laihtumista näkymätön miehille, laihdutus muutti asian ja nykyisin kelpaan seksiin ja suhteisiin.
[/quote]
Ei riitä BMI 19, isot tissit ja hyvä peppukaan, jos ei ole tarpeeksi sieväpiirteinen. Joten turha laittaa kaikkea painon piikkiin, katsoo ne miehet muutakin. T. ikisinkku
[/quote]
Jep, tutkimusten mukaan kauniit kasvot ovat ne tärkeimmät jos mies valitsee naista parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:17"]Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
[/quote]
Gambialaisille kelpaa
[/quote]
Ghanalaisille myös. Eikös ne tykkää, että mitä isompi, sen parempi?
Tuttavani on hoikka ja ihan nätti ikisinkku, mutta niiiin huumorintajuton. Ei ihmettele yhtään ettei kelpaa kenellekään.
Itse työssäkäyvänä kahden pienen lapsen äitinä en voi ymmärtää ylipainoisia perheettömiä naisia, etenkään jos ovat sinkkuja.
Silloin on aikaa liikkua, hoitaa itseään, kokata itselleen kunnollista ja terveellistä sapuskaa. Ei tarvitse kiireessä painaa, hoitaa lasten tarpeet ensin ja sitten itsensä jos aikaa jää.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:56"]
Olen hoikka nainen ja mulla on huono itsetunto. Seksi päiväsaikaan on OK, teen kaikki mitä mies vaan pyytää enkä koskaan sano olevani ruma. Että edelleen: miksi mun huono itsetunto olisi miehelle turn off?
[/quote]
Se vaikuttaa minäkuvaasi ja sitä kautta koko ajatusmaailmaasi. Suhtaudut asioihin eri tavalla, kannat itsesi eri tavalla... Huono itsetunto rajoittaa elämääsi ja tunnekirjoasi.
Vain ne pahimmat äärimmäistapaukset välttelevät seksiä tietyissä asennoissa tai valaistuksissa. Sinun logiikallasi voisi väittää, että ylipainosta ei ole mitään haittaa, kunhan nyt ovesta mahtuu kulkemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:43"]
Tuttavani on hoikka ja ihan nätti ikisinkku, mutta niiiin huumorintajuton. Ei ihmettele yhtään ettei kelpaa kenellekään.
[/quote]
Minustakin ikisinkuissa on aina ne pari suurta virhettä persoonassa, jotka estävät totaalisesti pariutumisen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Minustakin ikisinkuissa on aina ne pari suurta virhettä persoonassa, jotka estävät totaalisesti pariutumisen.
[/quote]
... Tai sitten he viihtyvät itsekseen. :) Sekin on ihan ok.
Lihavilla on aina tekosyy valmiina selittämään omaa lihavuuttaan.
Muistan kun opiskeluaikoinani kämppis ihmetteli, kuinka voin olla niin hoikka vaikka en liiku ja syön normaalisti kuten hän. No ehkä eromme johtui siitä, että kämppis ei tosiaankaan syönyt normaalisti: herkutteli päivittäin roskaruoalla ja herkuilla, viikonloppuisin kittasi sidukkaa baarissa minkä kerkesi.
Lihavuus on aina valinta -kysymys on elintavoista. Näyttäkää minulle yksi lihava vegetaristi, niin myönnän ylenkatseeni ylipainoisia kohtaan olevan epäoikeudenmukaista. Muussa tapauksessa läskit miehet saavat vastaisuudessakin jäädä vaille minun huomiotani.
Entä jos tämä ylipainoinen ei edes halua seurustella? Ei se tarkoita, että ihmisessä on jotain vikaa. Voi olla myös, ettei välttämättä ole vain löytänyt sitä, joka kolahtaa. Typerää leimata ihminen seurustelemattomuuten vuoksi inhottavaksi persoonaksi. Olen muutenkin jo niin kyllästynyt tähän ylipainoisten lynkkaamiseen, mutta sanon nyt vielä: Keskittykää itseenne, omaan painoonne ja parisuhteeseenne. Ette ole sen parempia ihmisiä, vaikka teillä olisi kuinka treenattu vartalo, söisitte pelkkää maitorahkaa ja teillä olisi rikas ja hyvännäköinen puoliso.
Mielenkiintoista että yleensä täällä on pitkiä ketjuja joissa ihmetellään ja kauhistellaan sitä kuinka paljon on pareja joissa nainen on läski ja mies komea. Porukalla mietitään mikä niissä miehissä on vikana kun tyytyvät sellaisiin valaisiin. Nyt kun jotkut kertovat olevansa lihavia ja saaneensa siitä huolimatta komeita miehiä seurakseen, väitetään heitä valehtelijoiksi, ja toitotetaan miten poikkeuksetta kaikki pariskunnat ovat samaa tasoa keskenään. :D
Itse olen asiaa viimeaikoina miettinyt paljonkin, kun kävin vaa'alla ja tajusin että olen 160cm/97kg. Silti olen tämän vuoden aikana kuullut vierailta miehiltä enemmän kuin koskaan olevani hyvin/erittäin/todella kaunis nainen. Painoni on viimeisen kymmenen vuoden aikana vaihdellut 60-97kg välillä. Suurimman osan ajasta n.75-85kg välillä. Aina olen saanut positiivisia kommentteja niin ulkonäöstäni kuin luonteestani.
Väitän että suurimmaksi osaksi miesten positiivinen huomio johtuu siitä että olen hymyilevä ja vilpittömän onnellinen ihminen. En piilottele, mutta en myöskään tyrkytä itseäni. Pukeudun miten milloinkin huvittaa, välillä naisellisemmin ja välillä farkkuihin ja huppariin. Maiharit tosin on lähes aina jalassa (kun joku niitäkin jo kerkesi pilkkaamaan). Plussaa varmaan myös se että naama on ihan nätti luonnostaan, ja osaan meikata sopivasti.
Kliseeksi muodostunut vinkkini siis on hymyilkää, ja korostakaa parhaita puolianne. (Siihen korostamiseen ei tarvita viittä kiloa pakkelia, tekoripsiä, -kynsiä, -huulia, tai -tissejä)
Terveisin: Onnellisesti naimisissa komean miehen kanssa oleva lihava nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:47"]
[/quote]
[/quote]
... Tai sitten he viihtyvät itsekseen. :) Sekin on ihan ok.
[/quote]
Kaikki tuntemani ikisinkkunaiset etsivät suhdetta eivätkä haluaisi olla sinkkuja :/
Mä olen ylipainoinen nuori nainen, eikä mitään ongelmaa saada miehiä. Itseasiassa mulla on valinnanvaraakin. Ja ei en ole vain helppoa seksiä miehille. Nytkin käyn treffeillä aktiivisesti ja minulla on jopa varaa valita kenen kanssa menen ja kenen en. Asenteesta se on kiinni löytääkö miestä, ei lihavuudesta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:31"]
Elän Suomessa, tutustun 90 % suomalaisiin miehiin, 99 % minua lähestyvistä ja kiinnostuvista miehistä on suomalaisia. Mikä tässä on vaikea käsittää? :D Vaikka olen jämänainen on minullakin omia preferenssejä.
Kerro tuo niille miehille, jotka sanoneet rinnat nähdessään, että 'vois olla isommat', 'vääränmalliset' tai 'voisit vaan laittaa ne rintaliivit takaisin päälle'.
[/quote]
Netissä on helppo tutustua ulkomaalaisiin miehiin, joista moni olisi valmis muuttamaan Suomeen.
Voisitko kokeilla tapailevasi vihreän suvaitsevaiston feministipiireissä liikkuvia miehiä, siellä tuskin tuomitaan naista ulkonäön perusteella?
Minä olen kyllä vähän ihastunut yhteen kaupan kassaan, joka on varmaan vähän ylipainoinen. Sekin tuntuu pitävän minusta. Meinasin kysyä tänään mitä kuuluu, mutta en uskaltanut.
-Mies 29v + 1v-
Muistan kun opiskeluaikoinani kämppis ihmetteli, kuinka voin olla niin hoikka vaikka en liiku ja syön normaalisti kuten hän. No ehkä eromme johtui siitä, että kämppis ei tosiaankaan syönyt normaalisti: herkutteli päivittäin roskaruoalla ja herkuilla, viikonloppuisin kittasi sidukkaa baarissa minkä kerkesi.
Lihavuus on aina valinta -kysymys on elintavoista. Näyttäkää minulle yksi lihava vegetaristi, niin myönnän ylenkatseeni ylipainoisia kohtaan olevan epäoikeudenmukaista. Muussa tapauksessa läskit miehet saavat vastaisuudessakin jäädä vaille minun huomiotani.
[/quote]
Ai kamala, itse ottaisin mieluummin läskin kuin vegetaristin ja viestisi vain vahvisti mielipidettäni.
Näytäpä itse minulle yksi normaalipainoinen, terveellisesti elävä vegetaristi. Vegetaristit eivät ole laihoja siksi, että he eläisivät jotenkin muita terveellisemmin, vaan siksi, että he eivät saa tarpeeksi ravinteita ja energiaa ja ovat siksi huonokuntoisia, sairaalloisia luikkuja. Myönsithän itsekin, ettet liiku.
Varsinkin nuorille naisille vegetarismi tarkoittaa usein sitä, että syödään joka päivä ranskalaisia ja makaronia limun kera, välipalaksi ekokarkkia ja suklaapatukoita. Liha on jäänyt siksi, että eläimet on niiiiin söpöjä ja maistuvat ällömmältä kuin ne ranskikset.
Ja kyllä, uskon sinun olevan satavarmasti vegetaristi, sillä ainoastaan vegetaristit korostavat tuon epäterveellisen ja tekopyhän ruokavalion fiktiivisiä hyötyjä.
Kyllä naiselle on aina vientiä oli laiha tai lihava, jos ei kelpaa on jotain muuta vikaa.
[/quote]
Hei, täällä on yksi lihava vegetaristi! En myöskään käytä enää juuri alkoholia.
Laihdutan, mutta sitähän sinä et oikeastaan näe, kun katsot minua tuomitsevasti kadulla ja saarnaat omavalintaisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:59"]
Minä olen kyllä vähän ihastunut yhteen kaupan kassaan, joka on varmaan vähän ylipainoinen. Sekin tuntuu pitävän minusta. Meinasin kysyä tänään mitä kuuluu, mutta en uskaltanut.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Nyt sitten takaisin sinne kauppaan, jonseivät lakkoile, ja kysymään mitä kuuluu. :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:00"]
Ai kamala, itse ottaisin mieluummin läskin kuin vegetaristin ja viestisi vain vahvisti mielipidettäni.
[/quote]
Ota ihan vapaasti vaikka kaksi punkeroa sohvallesi kuorsaamaan, ei ole minulta pois.
Näytäpä itse minulle yksi normaalipainoinen, terveellisesti elävä vegetaristi. Vegetaristit eivät ole laihoja siksi, että he eläisivät jotenkin muita terveellisemmin, vaan siksi, että he eivät saa tarpeeksi ravinteita ja energiaa ja ovat siksi huonokuntoisia, sairaalloisia luikkuja. Myönsithän itsekin, ettet liiku.
[/quote]
Osaat varmaan käyttää googlea? Jos vegetarismi ei mukamas ole terveydelle hyväksi, niin mitenkäs me elämme keskivertoihmistä vahemmiksi (elämme keskimäärin 3,5 vuotta valtaväestöä kauemmin tutkimusten mukaan)? Osaatko selittää tämän?
Mitä tulee liikkumiseeni, niin en ole mikään himoliikkuja. Lenkkeilen kyllä säännöllisesti, mutta en enempää kuin mikä on ruumiilleni hyväksi.
Varsinkin nuorille naisille vegetarismi tarkoittaa usein sitä, että syödään joka päivä ranskalaisia ja makaronia limun kera, välipalaksi ekokarkkia ja suklaapatukoita. Liha on jäänyt siksi, että eläimet on niiiiin söpöjä ja maistuvat ällömmältä kuin ne ranskikset.
[/quote]
Karkit ja limut ovat lapsille, aikuisen ihmisen tulisi pärjätä ilman moisia turhakkeita.
Itse olen vegetaristi ihan tästä syystä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_vegetarianism
En tuomitse kalaravinnon käyttöä, eikä riistaeläinten syömisessäkään ole mitään tuomittavaa. Tajuatko yhtään, kuinka paljon resursseja meillä menee domestikoitujen eläinten ylläpidossa hukkaan?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:46"]
Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off.
[/quote]
Miksi huono itsetunto miehille turn off? Ei se naisen realistista kauneutta, painoa tai muutenkaan ulkonököä muuta. Huono itsetunto on vain naisen oma subjektiivinen olotila omasta itsestä.
[/quote]
Eipä tietenkään mutta tosiasiassa jokainen on toisen kanssa muun kuin ulkonäön takia loppupeleissä. Ja huono itsetunto johtaa sellaiseen käytökseen jota ei moni jaksa.