Ylipainoista nuorta naista ei huoli kukaan.
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
Kommentit (194)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:46"]
Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off.
[/quote]
Miksi huono itsetunto miehille turn off? Ei se naisen realistista kauneutta, painoa tai muutenkaan ulkonököä muuta. Huono itsetunto on vain naisen oma subjektiivinen olotila omasta itsestä.
[/quote]
Mietitään asiaa hetki toisin päin. Kuvittele seurustelevasi läskin miehen kanssa, joka voivottelee vaan omaa rumuuttaan ja ahtaa lohtusuklaata napaansa päivät pitkät. Seksiin ei käy kuin pimeässä ja mahdollisimman peittävät vaatteet päällä, mutta loppuu melko lyhyeen, kun kunto pettää. Kiinnostuitko? Ai et...kumma homma.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:51"]
Se ei kyllä ole pienistä rinnoista kiinni. Hoikka kiinteä tiimalasivartalo on juuri se mitä useimmat miehet haluavat. Paha lahnailu tai muu ongelma on paljon todennäköisempi selitys. Tai sitten kelpuutat vain juuri ne pahimmat panopetterit, pelimiehet, eli teillä on huomattava ero tasossa.
[/quote]
Kyllä sen on katseesta nähnyt mitä ne on miettineet ne nähdessään ja kukaan ei ole lainkaan edes koskenut niihin. Yksi mies sanoi, että voi ne liivit laittaa takaisinkin päälle :D
Omalla kohdalla vartalolla ei ole voinut kompensoida, koska ne rinnat ovat selkeästi merkittävät miehille. Toki olen valinnut miehet väärin, koska esim. ainakin yhden miehen exällä oli keskivertoa suuremmat rinnat... Että olisi mun pitänyt siitä jo ymmärtää, että en kelpaa :(
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:54"]
Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off.
[/quote]
Miksi huono itsetunto miehille turn off? Ei se naisen realistista kauneutta, painoa tai muutenkaan ulkonököä muuta. Huono itsetunto on vain naisen oma subjektiivinen olotila omasta itsestä.
[/quote]
Mietitään asiaa hetki toisin päin. Kuvittele seurustelevasi läskin miehen kanssa, joka voivottelee vaan omaa rumuuttaan ja ahtaa lohtusuklaata napaansa päivät pitkät. Seksiin ei käy kuin pimeässä ja mahdollisimman peittävät vaatteet päällä, mutta loppuu melko lyhyeen, kun kunto pettää. Kiinnostuitko? Ai et...kumma homma.
[/quote]
Olen hoikka nainen ja mulla on huono itsetunto. Seksi päiväsaikaan on OK, teen kaikki mitä mies vaan pyytää enkä koskaan sano olevani ruma. Että edelleen: miksi mun huono itsetunto olisi miehelle turn off?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] pintaliitäjä! Oma mieheni on 175/95. Eli ylipainoinen ja silti maailman rakkain!
Huoliipa. :) Ensimmäisenä pitää vain sulkea nämä pahuksen foorumit, koska nämä vievät säännöllisin väliajoin uskon ihmisiin.
Minulla on ollut useampikin ylipainoinen tuttu, joka on saanut miehiä sormia napsauttamalla laidasta laitaan. Ehkä siis tarkoita seksisuhteisiin, vaan ihan myös ystäviksi ja parisuhteeseen asti. Yhteistä heille on ainakin ulkoinen varmuus itsestä ja iloinen mieli. Ja saman koin minäkin: kun aloin suhtautua parisuhteisiin ja pariutumiseen vähemmän hysteerisesti ja aloin viihtyä enemmän omassa ennen niin vihatussa kehossani, sain kyllä paljonkin miehistä huomiota. Ja niin: olen onnellisessa parisuhteessa ihanan miehen kanssa, kaikkien odotusten vastaisesti. ;)
Täällä netissä saa aina kuvan, että ylipainoinen ei kelpaa edes koiranruoaksi, saati parisuhteeseen. Sitten, kun katselee ihan oikeaa elämää, pariskuntia on vaikka minkäkokoisia ja -näköisiä. Ilkeäkielet jaksavat kyllä ihmetellä, miten "joku tyytyy johonkin", mutta totuus silti on, että rakkaus ei aina katso ikää, kokoa tai näköä. :)
Ensin pitää vain oppia olemaan itsensä kanssa. Ah, se tylsä, mutta niin tosi fraasi!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:51"]
Se ei kyllä ole pienistä rinnoista kiinni. Hoikka kiinteä tiimalasivartalo on juuri se mitä useimmat miehet haluavat. Paha lahnailu tai muu ongelma on paljon todennäköisempi selitys. Tai sitten kelpuutat vain juuri ne pahimmat panopetterit, pelimiehet, eli teillä on huomattava ero tasossa.
[/quote]
Kyllä sen on katseesta nähnyt mitä ne on miettineet ne nähdessään ja kukaan ei ole lainkaan edes koskenut niihin. Yksi mies sanoi, että voi ne liivit laittaa takaisinkin päälle :D
Omalla kohdalla vartalolla ei ole voinut kompensoida, koska ne rinnat ovat selkeästi merkittävät miehille. Toki olen valinnut miehet väärin, koska esim. ainakin yhden miehen exällä oli keskivertoa suuremmat rinnat... Että olisi mun pitänyt siitä jo ymmärtää, että en kelpaa :(
[/quote] ite en arvosta itseäni pätkääkään, ei oo rintoja (aa- kuppi), ei persettä ja oon vatsasta pulluka rölykkä. Silti olen mieheni mielestä kauneinta ja rakkainta ollu jo 8v.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:56"]
--
Olen hoikka nainen ja mulla on huono itsetunto. Seksi päiväsaikaan on OK, teen kaikki mitä mies vaan pyytää enkä koskaan sano olevani ruma. Että edelleen: miksi mun huono itsetunto olisi miehelle turn off?
[/quote]
Ohis pohtii: kaikilla varmaan on jossakin määrin itsetuntonsa kanssa tekemistä, mutta kyllä se vaikuttaa, jos puolison (tai puolisoehdokkaan) itsetunto on ihan maassa. Se nimittäin usein heijastelee kyllä ulkopuolelle: ryhti on erilainen, suhtautuminen vaikkapa flirttitilanteisiin on lannistunut, ja puhuminen itsestä saattaa olla tosi ikävänkuuloista ("Mähän oon tämmöinen läski/eihän musta oo mihinkään/ei kukaan mua halua..."). Ihan siis yleisesti ja myös omasta elämästäni ammentaen, en väitä, että kaikki tai ylläolevan kommentoija toimisi noin. Minä toimin, ja kyllä se kiusaannutti ihmisiä. "Miksi puhut itsestäsi noin rumasti?".
Ja samoin vaikutti, kun tuttavapiirissäni oli eräs mies, joka oli täysin maassa itsensä suhteen. Ja voin vannoa, että se oli kuin musta verho hänen ympärillään. Eihän kukaan edes uskaltanut mennä hänen lähelleen, kun hän oli jo valmiiksi sillä fiiliksellä, että ei tästä kumminkaan mitään tule, eikä edes yrittänyt. Tuntuu pahalta katsella, kun toinen ei yhtään viihdy nahoissaan. En osaa sanoa, onko se suoranainen turn off, mutta... no, ainakin se on hyvin ikävää. :/
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:17"]
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
[/quote]
Uskoisin, että kovinkaan montaa miestä ei kiinnosta onko nainen lapsirakas.
Toisekseen reilu ylipaino nyt ei vain ole houkuttelevan näköistä. Ja millainen tämä siskontyttö muuten on luonteeltaan?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:46"] Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off. [/quote] Miksi huono itsetunto miehille turn off? Ei se naisen realistista kauneutta, painoa tai muutenkaan ulkonököä muuta. Huono itsetunto on vain naisen oma subjektiivinen olotila omasta itsestä. [/quote] Mietitään asiaa hetki toisin päin. Kuvittele seurustelevasi läskin miehen kanssa, joka voivottelee vaan omaa rumuuttaan ja ahtaa lohtusuklaata napaansa päivät pitkät. Seksiin ei käy kuin pimeässä ja mahdollisimman peittävät vaatteet päällä, mutta loppuu melko lyhyeen, kun kunto pettää. Kiinnostuitko? Ai et...kumma homma. [/quote] pintaliitäjä! Oma mieheni on 175/95. Eli ylipainoinen ja silti maailman rakkain!
[/quote]
Onko miehelläsi huono itsetunto? Siitä tässä oli kyse, eikä pelkästä ylipainosta.
Aika jännä, että hän ei löydä miestä. Yleensähän ylipainoiset nuoret naiset ovat niitä helpoimpia; he luulevat, että eivät parempaakaan saa, ja siksi ovat parisuhteissa kusipäiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:46"] Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off. [/quote] Miksi huono itsetunto miehille turn off? Ei se naisen realistista kauneutta, painoa tai muutenkaan ulkonököä muuta. Huono itsetunto on vain naisen oma subjektiivinen olotila omasta itsestä. [/quote] Mietitään asiaa hetki toisin päin. Kuvittele seurustelevasi läskin miehen kanssa, joka voivottelee vaan omaa rumuuttaan ja ahtaa lohtusuklaata napaansa päivät pitkät. Seksiin ei käy kuin pimeässä ja mahdollisimman peittävät vaatteet päällä, mutta loppuu melko lyhyeen, kun kunto pettää. Kiinnostuitko? Ai et...kumma homma. [/quote] pintaliitäjä! Oma mieheni on 175/95. Eli ylipainoinen ja silti maailman rakkain!
[/quote]
Onko miehelläsi huono itsetunto? Siitä tässä oli kyse, eikä pelkästä ylipainosta.
[/quote] ei hänellä, mutta minulla kylläkin!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:20"]
[/quote]
Oman kurssini miesmagneetti oli meistä pyörein, mutta hänellä oli säihkysilmät ja iloluontoisuuden ja tarvitsevuuden vetävä yhdistelmä, joka herätti hoivavietin ja tuntui turvalliselta.
[/quote]
Nythän tuli selitys sille miksi mieheni, joka on 190 cm, eikä yhtään rasvaa vaan pelkkää lihasta, katsoo minua pyöreää palvoen ja sanoo että haluaa minusta aina pitää huolen. Ja sille miksi en ole koskaan jäänyt vaille miehistä mielenkiintoa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:17"]Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
[/quote]
Gambialaisille kelpaa
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:05"]
Aika jännä, että hän ei löydä miestä. Yleensähän ylipainoiset nuoret naiset ovat niitä helpoimpia; he luulevat, että eivät parempaakaan saa, ja siksi ovat parisuhteissa kusipäiden kanssa.
[/quote]
Ihan off topic, mutta joskus tuntuu ikävältä kantaa pelkän ylipainoisuuden vuoksi leimaa, että olisi jotenkin helppo. Olen itse ollut aina enemmän tai vähemmän ylipainoinen, mutta en harrastanut lainkaan yhden illan juttuja enkä tyytynyt idiootteihin.
Sääli, jos noin on. Mutta joskus tuntuu, että ylipaino herättää ihmisissä ihan ihmeellisiä ja paikkansa pitämättömiä stereotypioita niin hyvässä kuin pahassa (esim. ylipainoinen on aina henkisesti laiska/saamaton/huono työntekijä/saikuttaa aina/selkärangaton/helppo seksikumppani/hoikempia parempi sängyssä, koska yrittää kompensoida lihavuuttaan...).
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:09"]
Minä tiedän useitakin pareja joissa toinen osapuoli on hoikempi kuin toinen. Hoikalla ja kauniilla (kuka sen määrittelee?) naisella saattaa olla vatsakas puoliso joka ei välttämättä minun silmääni näytä niin hyvältä, mutta voi kyseisen naisen mielestä olla mielettömän komea. Makuja on niin monelaisia.
[/quote]
Minä en, mutta tosin makuni onkin vaativa ja näen harvoin oikeasti kauniita/komeita ihmisiä.
Ja selkeästi makuja ei ole monia kun ap keississä on klassinen esimerkki läskistä naisesta, joka ei miehille kelpaa. Sen sijaan, että te aikuiset täällä jatkatte eipäs-juupas leikkiänne (ja kohotatte egoanne kertomalla komeista mielikuvituspoikaystävistänne) voisitte neuvoa aloittajan tuttua asiassa.
[/quote]
Selvä, jatka sinä elämääsi siellä muovisessa barbimaailmassa, me pidämme hauskaa täällä oikeassa elämässä jossa ihmisen arvo tai rakastettavuus ei riipu ulkonäöstä :)
[/quote]
[/quote]
Ei sellaista valitusta ja itsensä vähättelyä ja kyselyä jaksa kuunnella. Vaikka olisi kuinka kaunis, niin kyllä se heikko itsetunto vain on selkeä turn-off.
Käsittämättömän pinnallisia ihmisiä täällä, huhhu. Ap:n kannattaisi tosiaan aloittaa sillä että poistuu tältä foorumilta, on nämä av mammat sen verran tylyä porukkaa! Ihmisessä on oikeasti niin paljon muutakin kuin ulkonäkö...
Huono itsetunto voi näkyä juuri siinä, että hakee toisesta omaa arvoa, vakuutusta omalle kauneudelle, jne. Ei välttämättä morkkausta vaan juuri liiallista miellyttämisenhalua ja takertuvuutta. Se kai on se syy useimmille miksi huono itsetunto on turn off.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:55"]
En kyllä voi ymmärtää, että miksi ihmiset ei laihduta. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Itsekin olen laihduttanut melkein 20 kg raskauskiloja 8 kk aikana vähentämällä herkkujen syöntiä. Olo on paljon parempi normaalipainoisena. Jaksaa taas ihan eri lailla. Tekosyitä kaikki syyt olla lihava.
[/quote]
Ei se nyt aina ole niin helppoa. Parikyt vuotta sitten pudotin 10 kg, sillon se oli helppoa. Nyt vanhempana saan ahdistuskohtauksen heti, jos syön vähemmän ja käyn lenkillä. Aivokemiassani taitaa olla jotain häikkää. Yksi lihava ystäväni näytti kuvan itsestään ajalta jolloin ei vielä käyttänyt psyykenlääkkeitä, oli puolet hoikempi. Ilmeisesti turvottavat. Pointtini oli se, et laihduttaminen ei ole kaikille yhtä helppoa kuin sulle. Ja jos kyse oliskin vaan itsekurista, sitä itsekuriakaan ei voi tyhjästä taikoo. Ei alkoholistikaan pysty tosta noin vaan lopettamaan, vaikka se vaatii "vaan" itsekuria.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:13"]
Ylipainon laihduttaminen ei vaadi juuri mitään. Reilusti vettä, ravinteikasta ruokaa ja vähemmän kuin aiemmin. Paino lähtee käytännössä itsestään. Miehiltä vaaditaan erottuvia lihaksia jotka vaativat erittäin alhaisen rasvaprosentin, tiukan ruokavalion ja vuosien treenin. Yritäpä reilusti ylipainoisena miehenä saada tyttöystävä. Se vasta vaikeaa onkin. Naiset löytää seuraa aina.
[/quote]
Ei löydä, koska esim. itse en koskaan tule saamaan sellaista vartaloa että kelpaisin miehelle. Olen hoikka ja tiimalasivartalo (kiinteä, ei selluliittiä), mutta rinnat ovat liian pienet ja leikkausta en halua.
[/quote]
Tämä on jotain satiiria ilmeisesti?
[/quote]
Mieluiten heräisinkin jostain komediasarjasta, mutta tosiasiassa olen aina tullut jätetyksi ensimmäisen seksikerran jälkeen.
[/quote]