Ylipainoista nuorta naista ei huoli kukaan.
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
Kommentit (194)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:43"]
Tuttavani on hoikka ja ihan nätti ikisinkku, mutta niiiin huumorintajuton. Ei ihmettele yhtään ettei kelpaa kenellekään.
[/quote]
Minustakin ikisinkuissa on aina ne pari suurta virhettä persoonassa, jotka estävät totaalisesti pariutumisen.
[/quote]
Minusta pariutuneissa ihmisissä on usein pari suurta virhettä persoonassa (esimerkiksi veemäinen tai vähän yksinkertainen luonne), mutta ihmeesti ovat silti parisuhteissa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"]
Vinkki pienirintaisille: push-up liivit on keksitty.
[/quote]
Ei saatana miten tyhmä olet. Että feikkaa rintojaan paremmiksi, mies varmaan halkeaa onnesta kun ne topatut, paita päällä muhkeilta näyttäneet rinnat lätsähtävät rintaliivit poisottaessa kahdeksi pieneksi patalapuksi tai pahimmassa tapauksessa osoittautuu kahdeksi nänniksi rintakehässä?
[/quote]
Nyt tuo on samanlaista ulinaa, mitä miehet aina harrastaa valittaessaan, että naiset kelpuuttaa vain 20-senttisellä peniksellä varustetun miehen.
[/quote]
Miten niin? Olen se aiempi nainen, jonka rinnat eivät ole kelvanneet ja tiedän hyvin sen miltä tuntuu kun saa pakit sellaisen asian takia johon ei voi vaikuttaa. Ymmärrän tosi hyvin esim. niitä miehiä, joilla on alikehittynyt penis koska deittailu on niille varmaan tätä samaa paskaa aina.
[/quote]
Miksi minun pitäisi feikata itselleni isommat rinnat, kun olen itse näihin pieniin oikein tyytyväinen? Eivät ole tiellä urheillessa, ja muutenkin on mukava kun ihmiset katsovat keskustellessa silmiini eikä rintoihini.
Anteeksi vaan miehet, mutta olen täällä olemassa ihan itseäni varten, en teidän silmiä varten.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:17"]Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
[/quote]
Gambialaisille kelpaa
[/quote]
Itse asiassa lihava sukulaiseni seurustelee juuri gambialaisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"]
[/quote]
Miksi minun pitäisi feikata itselleni isommat rinnat, kun olen itse näihin pieniin oikein tyytyväinen? Eivät ole tiellä urheillessa, ja muutenkin on mukava kun ihmiset katsovat keskustellessa silmiini eikä rintoihini.
Anteeksi vaan miehet, mutta olen täällä olemassa ihan itseäni varten, en teidän silmiä varten.
[/quote]
Vinkki oli varmaan tarkoitettu niille, jotka ei ole tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Ja todennäköisesti oli naisen kirjoittama.
Sanoit sen jo aloituksessa, läskityttö ei ole nuorelle miehelle yhtään mitään, joo olen paljon nähnyt mies. Ajat voi olla muuttuneet siitä kui telkussa oli pari kanavaa.
Mutta kuka pystyy syöttämään poikansa päähän paremmin "totuuksia" kuin on äiti. Sanon että suuruin osa ihanne naisesta tulee äidiltä suoraan tai epäsuorasti.
Koulussa minä olin se poika johon ihastuttiin kai ihastuin itse johonkin, mutta en vielä ala-asteella osannut lähestyä. Hoikka mutta tummatukkainen tyttö oli koko luokan johtaja hahmo ja ihastui minuun ja minäkin häneen mutta tuolloin ala-asteella seurustelu ei käsittänyt mitään seksuaalista edes suukkoa.
Tytön isä oli metka tyyppi vähän kuin pellepeloton mutta erittäin viisas mutta ei kouluja ollut päässyt käymään.
Mutta se tytön äiti miehen vaimo oli todella lihava.
Yksi punkkari tyttö ihastui minuun myös oli vaalea ja nätti paitsi läski. Sitä jossain tanssipaikalla meillä oli säpinää. Sitten 20 vuotta väliä ja luokkakokous, siellä oli vanhoja ihastuksiani ja tämä ruskeasilmäistä oli valtavan kokoinen se minuun aikoinaan ihastunut blondk oli yhä sito blondi mutta nyt pitkä ja hoikka sekä ertittäin kaunis ja erittäin naimisissa.
Tyypin kanssa jota en koulussa pitänyt juuri minään iso veli oli härikkö joutui tutkimuksiin kun söi koulunkirjansa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:52"]
[/quote]
Ei saatana miten tyhmä olet. Että feikkaa rintojaan paremmiksi, mies varmaan halkeaa onnesta kun ne topatut, paita päällä muhkeilta näyttäneet rinnat lätsähtävät rintaliivit poisottaessa kahdeksi pieneksi patalapuksi tai pahimmassa tapauksessa osoittautuu kahdeksi nänniksi rintakehässä?
[/quote]
Nyt tuo on samanlaista ulinaa, mitä miehet aina harrastaa valittaessaan, että naiset kelpuuttaa vain 20-senttisellä peniksellä varustetun miehen.
[/quote]
Miten niin? Olen se aiempi nainen, jonka rinnat eivät ole kelvanneet ja tiedän hyvin sen miltä tuntuu kun saa pakit sellaisen asian takia johon ei voi vaikuttaa. Ymmärrän tosi hyvin esim. niitä miehiä, joilla on alikehittynyt penis koska deittailu on niille varmaan tätä samaa paskaa aina.
[/quote]
Ja puhumattakaan siitä, että rintojen merkitys on miehille puhtaasti esteettinen, ihan pienilläkin rinnoilla voi imettää yhtä hyvin kuin isommilla ja imetyksen hyödyt menevät lapselle, ei miehelle. Peniksellä taas on vähän enemmän merkitystä myöskin naisen nautinnon kannalta, jos meinaa pentraatiota harjoittaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko harkinnut, että voisit yrittää iskeä miehen ruumiisi sijaan persoonallasi?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja puhumattakaan siitä, että rintojen merkitys on miehille puhtaasti esteettinen, ihan pienilläkin rinnoilla voi imettää yhtä hyvin kuin isommilla ja imetyksen hyödyt menevät lapselle, ei miehelle. Peniksellä taas on vähän enemmän merkitystä myöskin naisen nautinnon kannalta, jos meinaa pentraatiota harjoittaa.
[/quote]
Isot rinnat ovat olennaisia miehen nautinnolle! Mutta eihän sen peniksen tarkoitus ole suinkaan naiselle nautintoa tuottaa, se on olemassa ihan vain sitä lastensaantiprosessia varten, ja siihen kyllä kelpaa pienikin penis.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"] Vinkki pienirintaisille: push-up liivit on keksitty. [/quote] Miksi minun pitäisi feikata itselleni isommat rinnat, kun olen itse näihin pieniin oikein tyytyväinen? Eivät ole tiellä urheillessa, ja muutenkin on mukava kun ihmiset katsovat keskustellessa silmiini eikä rintoihini. Anteeksi vaan miehet, mutta olen täällä olemassa ihan itseäni varten, en teidän silmiä varten. [/quote] Vinkki oli varmaan tarkoitettu niille, jotka ei ole tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Ja todennäköisesti oli naisen kirjoittama.
[/quote]
Mutta se, että olen itse tyytyväinen itseeni pienirintaisena ei saa keskivertomiestä minusta kiinnostumaan. Ja jos push uppeja käyttää, niin kyllähän se isommista rinnoista kiinnostunut mies tulee rankasti pettymään kun rinnat ovatkin oikeasti pienet. Aika harva nainen haluaa tulla hylätyksi rintojen vuoksi, joten parempi olla feikkaamatta yhtään mitään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko harkinnut, että voisit yrittää iskeä miehen ruumiisi sijaan persoonallasi?
[/quote]
Kaikkia noita miehiä tapailin kuukauden-useamman kuukauden ennen seksiä. Että kerro toki mitä teen väärin?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:31"]
Itse olen vegetaristi ihan tästä syystä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Environmental_vegetarianism
En tuomitse kalaravinnon käyttöä, eikä riistaeläinten syömisessäkään ole mitään tuomittavaa. Tajuatko yhtään, kuinka paljon resursseja meillä menee domestikoitujen eläinten ylläpidossa hukkaan?
[/quote]
Olet vegetaristi ihan sellaisesta syystä, ettet osaa edes selittää omin sanoin, vaan linkkaat mielestäsi hienon artikkelin, jota et ole edes saanut luettua loppuun.
Kolmasosa tekstistä on selitystä tuon dieetin hyödyttömyydestä aatetta ja ympäristöä ajatellen; vegetarismi on oikeastaan sekä luonnolle että nälänhätää poteville kansoille huomattavasti haitallisempaa kuin eläinten popsiminen, varsinkin Euroopassa.
Tätä en tiennytkään, kiitos että sait itsesi näyttämään entistä naurettavammalta.
Yritin myös selvittää väitöstäsi vegetaristien pidemmästä eliniästä ja sain selville, etteivät ne pari extravuotta johdu kasvissyönnistä vaan mm. liikunnasta ja päihteettömyydestä.
Suomalaiset naiset taas karttavat miehiä joiden pituus jää alle 170 cm, kuolevat kokemattomina!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"]
[/quote]
[/quote]
Hei mulla on isohkot rinnat. Mutta ne on roikkuvat ja ruman muotoiset ja olen saanut kuulla aika rumaa kritiikkiä niistä miesten suusta. Pahinta on se jos kieltäytydään koskemasta, se on musta jo henkistä pahoinpitelyä. Miehillä on aina joku tekosyy miksi ei kelpaa! Tärkeintä on, että kelpaa ITSELLEEN sellaisena kuin on. ♥
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaikkia noita miehiä tapailin kuukauden-useamman kuukauden ennen seksiä. Että kerro toki mitä teen väärin?
[/quote]
Aika vaikea uskoa, että mies, joka on jaksanut odottaa seksiä naisen kanssa kuukausia, olisi niin seksin merkitystä korostava että lemppaisi naisen kun tissit (joiden pienuutta et ilmeisesti ole salaillut) paljastuvat pettymykseksi.
Ehkä ongelmasi on juuri siinä, että odotutat seksiä noin kauan. Jos veisit miehen sänkyyn jo ekalla viikolla, selviäisi ainakin nopeammin, että haittaako pienet tissit miestä?
Ovatko miehet muuten olleet akateemisia, vai onko kyse ollut jostain duunarimiehistä? Akateemiset miehet usein korostavat enemmän suhteen henkistä puolta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"] Vinkki pienirintaisille: push-up liivit on keksitty. [/quote] Ei saatana miten tyhmä olet. Että feikkaa rintojaan paremmiksi, mies varmaan halkeaa onnesta kun ne topatut, paita päällä muhkeilta näyttäneet rinnat lätsähtävät rintaliivit poisottaessa kahdeksi pieneksi patalapuksi tai pahimmassa tapauksessa osoittautuu kahdeksi nänniksi rintakehässä? [/quote] Hei mulla on isohkot rinnat. Mutta ne on roikkuvat ja ruman muotoiset ja olen saanut kuulla aika rumaa kritiikkiä niistä miesten suusta. Pahinta on se jos kieltäytydään koskemasta, se on musta jo henkistä pahoinpitelyä. Miehillä on aina joku tekosyy miksi ei kelpaa! Tärkeintä on, että kelpaa ITSELLEEN sellaisena kuin on. ♥
[/quote]
Tässä tuli esille tärkeä pointti: miehet arvottaa rinnoissa kolmea asiaa: kokoa, muotoa ja terhakkuutta. Hyvin harvalla on niin "täydelliset" rinnat, ettei mies niistä jotain vikaa löytäisi.
Nuorelle miehille on kumppanin lihavuus todella iso ongelma, eli se on aino aasia joka heile on tärkeä naisessa! Olen huomannut tän, että miehet ei todellakaan halua lihavaa morsianta alttarille! Ehket ikä tosin tuo tähän asiaan muutosta, kun oma kaljamaha alkaa keski-iässä pullottaa eikä itse ole enää hiuksia päässä, niin ehkä sitten asialla ei enää ole väliä. Mutta nuoret miehet ovat äärettömän ulkonäkökeskeisiä mitä tulee naisiin.
Luulenpa, että itse kunkin itsetunto paranisi roimasti, jos lakkaisi vierailemasta tällä forumilla. Oikeasti, ei kai me ihmiset niin armottomia olla, että pienikin selluliittipiste tai vääränkokoiset rinnat ovat ehdoton turn off ihan kaikille? :D
En voi olla näkemättä sitä, että media on muovannut kauneuskäsitystämme, vaikka kivan väitämmekin, että näemme kyllä photoshopien layereiden taakse. No emme näe, jos oletuksemme "normaalista" ihmisvartalosta käsittää jotakin sellaista, mitä ei ole saavutettavissa edes tasapainoisella ruokavaliolla ja keskivertoihmisen elämään sopivalla liikuntamäärällä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:55"]
En kyllä voi ymmärtää, että miksi ihmiset ei laihduta. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Itsekin olen laihduttanut melkein 20 kg raskauskiloja 8 kk aikana vähentämällä herkkujen syöntiä. Olo on paljon parempi normaalipainoisena. Jaksaa taas ihan eri lailla. Tekosyitä kaikki syyt olla lihava.
[/quote]
Ilmeisesti sulla on ollut onni ja etuoikeus olla terve ja elää suht rauhallista ja onnellista elämää. Arvosta sitä, äläkä hauku muita.
[/quote]
[/quote]