Ylipainoista nuorta naista ei huoli kukaan.
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
Kommentit (194)
Pieni ylipaino ei miehiä haittaa, mutta jos sitä on reilummin niin sitten on eri juttu...
No jos on reilusti ylipainoinen, kyse ei ole enää vain esteettisestä seikasta vaan terveydestä. Ehkä miehet haluavat naisen, joka ei kupsahda painonsa alle kovin nuorena? Ehkä miehet haluavat lapsia? Tuttavapiirissä on todella ylipainoinen mies, joka on mitä lempein luonne ja voisin kuvitella, että varmasti on halunnut lapsia. Hänen vaimonsa on myös hyvin ylipainoinen, eikä heillä "yllättäen" ole lapsia. Ei se lapsirakkaus valitettavasti mitään auta, jos ei voi tulla raskaaksi tai jos tulisikin, ei kestäisi raskautta. En tarkoita haukkua lihavia, mutta se nyt ei vaan ole mikään asennekysymys, elääkö pitkään tai saako lapsia, luonto asettaa omat reunaehtonsa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:46"]
Vinkki pienirintaisille: push-up liivit on keksitty.
Ei saatana miten tyhmä olet. Että feikkaa rintojaan paremmiksi, mies varmaan halkeaa onnesta kun ne topatut, paita päällä muhkeilta näyttäneet rinnat lätsähtävät rintaliivit poisottaessa kahdeksi pieneksi patalapuksi tai pahimmassa tapauksessa osoittautuu kahdeksi nänniksi rintakehässä?
Nyt tuo on samanlaista ulinaa, mitä miehet aina harrastaa valittaessaan, että naiset kelpuuttaa vain 20-senttisellä peniksellä varustetun miehen.
Miten niin? Olen se aiempi nainen, jonka rinnat eivät ole kelvanneet ja tiedän hyvin sen miltä tuntuu kun saa pakit sellaisen asian takia johon ei voi vaikuttaa. Ymmärrän tosi hyvin esim. niitä miehiä, joilla on alikehittynyt penis koska deittailu on niille varmaan tätä samaa paskaa aina.
Oletko harkinnut, että voisit yrittää iskeä miehen ruumiisi sijaan persoonallasi?
Kaikkia noita miehiä tapailin kuukauden-useamman kuukauden ennen seksiä. Että kerro toki mitä teen väärin?
Siis sinut hylättiin kuukauden/useamman jälkeen rintojesi takia?! Pikku poikiako olet tapaillut?
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että itse kunkin itsetunto paranisi roimasti, jos lakkaisi vierailemasta tällä forumilla. Oikeasti, ei kai me ihmiset niin armottomia olla, että pienikin selluliittipiste tai vääränkokoiset rinnat ovat ehdoton turn off ihan kaikille? :D
En voi olla näkemättä sitä, että media on muovannut kauneuskäsitystämme, vaikka kivan väitämmekin, että näemme kyllä photoshopien layereiden taakse. No emme näe, jos oletuksemme "normaalista" ihmisvartalosta käsittää jotakin sellaista, mitä ei ole saavutettavissa edes tasapainoisella ruokavaliolla ja keskivertoihmisen elämään sopivalla liikuntamäärällä.
Piristävän normaalia tekstiä, kiitos 💖
Olin 25ksi asti laiha. Siitä eteenpäin alkoi vihdoin kertyä lihaksia ja kurveja ja normaali vartalo.
Ikinä ei ole tullut rutinaa miehiltä, että tarttis olla sitä tai tätä. Enkä mä sellaista kuuntelisikaan, enkä itse arvostele muiden ulkonäköä, sehän olisi moukkamaista.
Olen myös todennut, että miehet yllättäen pitävät kaikenkokoisista rinnoista.
Ei normaalit ihmiset nipota. Jos ei koe toista sukupuolta viehättävänä, niin varmaan ei kumppania löydy.
Minä pidän miehistä ja seksistä, ja viehätyn miehistä jotka pitävät naisista. Se on niin yksinkertaista.
Ulkonäkö miellyttää kun ihmisellä on kaunis luonne.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:20"]
Siihen riittää pelkkä lieväkin ylipaino, miehet on tosi tarkkoja. Olin ennen laihtumista näkymätön miehille, laihdutus muutti asian ja nykyisin kelpaan seksiin ja suhteisiin.
Miksi alapeukkuja? Tottahan tuo on.
Ei lievä ylipaino haittaa. Tutustuin kerran samalla kertaa kolmeen nuoreen naiseen, ja kuumin mielestäni oli hän, jolla oli lievää ylipainoa, tai paremminkin kurvit kohdillaan. Myönnän, että näin häntä sittemmin uudestaan ja hän oli laihtunut, ja näytti vielä paremmalta. Tosin ikääkin oli tullut viitisentoista vuotta lisää, kuten minullekin, joten vertailu on silleen epäreilua.
Kaikki tuntemani lihavat ovat suosittuja. Minä taas olen xs kokoa ja erittäin epäsuosittu.
N24
Se ylipainoinen nuori nainen voi laihduttaa jos haluaa.
Kumma kun niitä kiloja pitää puolustella ja keksiä kasa tekosyitä aina.
Jotkut naiset on ylipainoisinakin ihan seksikkäitä. Valtaosa toki ei ole.
Loppujen lopuksi kysehän on geeneistä, eli miten ja mihin se vararavinto kropassa varastoituu. Sellainen tynnyrimaha ei näytä kenenkään tapauksessa hyvältä, mutta isot rinnat ja peppu sen sijaan vetoaa moniin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Se ylipainoinen nuori nainen voi laihduttaa jos haluaa.
Kumma kun niitä kiloja pitää puolustella ja keksiä kasa tekosyitä aina.
Se on #kehopositiivisuus
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli se, että hyvänpäiväntuttuun voi tutustua paremmin.
Minun ei ole läskinä ja rumana naisena tarvinnut edes alentua käyttämään mitään palvelua tai baaria seuranhakuun, vaan olen kaveerannut miesten kanssa normaalisti ja löytänyt kumppaniehdokkaita, jotka ovat tykästyneet luonteeseeni.
Ai ettei ole tarvinnut ALENTUA deittisivustoihin ja baarissa käymiseen? Joo totta, vaikutat oikein mukavalta ihmiseltä. Sen lisäksi että olet läski ja ruma, taidat olla vielä kuspää luonteeltasi, vai mikä sinä olet muita ihmisiä arvostelemaan? Vähintään olet ylimielinen.
älä nyt noin sano. Elefantit on yleensä hyviä imemään.
Tuntemani parit on solakka mies ja muodokas nainen.