Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
1341/1359 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa käyn 99-prosenttisesti. Joskus Prismasta haen jonkin saman tuotteen, joka on siellä halvempi kuin Cittarissa.

Laatu, tuoreus, valikoimat ym. painavat eniten vaaassa. Lidlissä aivan liian suppeat/rajatut valikoimat minulle.

Vierailija
1342/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka helvetti määrittelee identiteettinsä noin, että on "prisma-ihminen" tai "lidl-" tai "cm-ihminen" mitälie

itse käyn kaikissa. vaihtelu virkistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten käyn Lidlissä. Sopivan kokoiset myymälät, hyvä perusvalikoima ja hevi-osasto.

Toiseksi eniten ehkä Prismassa - tai lähi s-marketissa - koska hinta ja sijainti.

CM:ssa ja k-ketjussa toisinaan, esim kalatiskillä tai hakemassa jotain mitä ei muualta saa, tai jos osuu matkan varrelle kun tarvii jotain. Keskon osakkeita toki omistan nipun, sillä ne maksaa hyvää osinkoa :)

Vierailija
1344/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään pätemistä. Satun vain inhoamaan P:n jättihallikauppoja. Pimeitä, kolkkoja, ei kunnollista tavaraa.

Cittarissa tuotteet ovat parempia ja hinnat kai ovat kovat kaikkialla.

Vierailija
1345/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.

Ihan puolihuolimattomasti olen kerännyt kymppitonnin edestä s-bonuksia. Siihen on varmaan mennyt 25 vuotta, tai milloin se touhu alkoi? En edes muista niitä yleensä, mutta joskus tulevana pahana päivänä ne ovat taatusti tarpeen. Siksi olen Prisma, S-market, Alepa ja ABC-ihminen.

10000€/25v eli ~30€/kk tarkottaa jotain 800€ ostoksia keskimäärin per kk. ei itsellä ainakaan mee läheskään tollasia summia

Enimmän osan aikaa nelihenkisen perheen ruuat ja bensat. Kyllä siitä kertyy. Itse asiassa bonuksia on noin 7500 euron edestä, loput rahastosijoituksen tuottoa.

Zorgen.

Vierailija
1346/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stokkan herkku ihminen. Siellä ei tuulipuvut pyöri, vaan me kauniit ihmiset, kauniissa ja kalliissa vaatteissa. 

-Gunilla

Vierailija
1347/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn s-marketissa ja lidlissä niissä ei tarvitse kävellä niin pitkiä matkoja kuin suuremmissa marketeissa kun tuo selkä ei kestä kauan seisoskella/kävellä

Vierailija
1348/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kummassakin jos on hyviä tarjouksia, toivottavasti kahvi tulee pian tarjoukseen, viimeinen paketti menossa!

Vierailija
1349/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä käyn ainoastaan. 

Vierailija
1350/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketissa käyn.

Vierailija
1351/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahta sanaa, tietenkin Prismaihminen, nyt kun vihdoin meidänkin paikkakunnalle saapui Prisma. En kyllä sitä ennenkään ollut Sittari-ihminen, vaikka se paikkakunnaltani on jo useamman vuoden löytynytkin. Aiemmin siis asioin S-marketissa ja Lidlissä, nykyään siis Prismassa ja Lidlissä, mutta pääsääntöisesti Prismassa. Sittarin hintatasoon ei minun rahani riitä.

Vierailija
1352/1359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen stokkan herkku ihminen. Siellä ei tuulipuvut pyöri, vaan me kauniit ihmiset, kauniissa ja kalliissa vaatteissa. 

-Gunilla

Eli olet Gunillaiseni siis ääsmarketin asiakas, se kun ei ole ollut Stokkan herkku enää vuosiin, vaan ihan tavan ääsmarket ;)

Vierailija
1353/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei S-kauppojen tilauksessa voi tehdä ostoslistaa valmiiksi kuten K-kauppojen? Tämä on ainoa puute, jonka löydän S-kaupan sivustoilta. K-kaupan sovelluksessa voi tehdä erikseen ostoslistan ja tai useita ja säilyttää ne, siirtää sitten tilatessa ostoskoriin. S-kaupan ostoskorin sisältö katoaa jos kirjaudut ulos.

Vierailija
1354/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kerran viikossa laatikollisen tai pari CM-verkkokaupasta. Toimii, voi muutella tilausta noutopäivän aamuun asti. Kaikki valmiina, tehokkaasti pakattu. Ei tule heräteostoksia, ja mene aikaa kaupassa tupeksimeen. Prisman verkkokauppa kalliimpi ja sekavampi. 

Vierailija
1355/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Gunilla

Laatu ja valikoima tullut surkeaksi, kun SOK otti haltuun. Miksi Jumbon herkku lopetettiin?

Vierailija
1356/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potuttaa  erityisesti SOK:n ja Keskon monopoliasema.  Se näkyy hinnoittelussa. Spar -kauppoja odotellessa voi poiketa Lidliin.

Vierailija
1357/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kerran viikossa laatikollisen tai pari CM-verkkokaupasta. Toimii, voi muutella tilausta noutopäivän aamuun asti. Kaikki valmiina, tehokkaasti pakattu. Ei tule heräteostoksia, ja mene aikaa kaupassa tupeksimeen. Prisman verkkokauppa kalliimpi ja sekavampi. 

Laskin mielenkiinnosta n. sadan tuotteen tilauksen hinnan. Meni samoihin, vaikka oletin K-kauppojen olevan kalliimpia.

Vierailija
1358/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena ja teini-ikäisenä cittari, nyt nuorena aikuisena monta vuotta prisma. On alkanut ketuttaa ja käännyin takaisin cittari ihmiseksi

Vierailija
1359/1359 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potuttaa  erityisesti SOK:n ja Keskon monopoliasema.  Se näkyy hinnoittelussa. Spar -kauppoja odotellessa voi poiketa Lidliin.

Spar sais tulla, mä en koskaan päässyt Lidlin valikoimaan kiinni ja Lidlistä myös leijuu outo haju, en tykkää