Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
kuka helvetti määrittelee identiteettinsä noin, että on "prisma-ihminen" tai "lidl-" tai "cm-ihminen" mitälie
itse käyn kaikissa. vaihtelu virkistää
Eniten käyn Lidlissä. Sopivan kokoiset myymälät, hyvä perusvalikoima ja hevi-osasto.
Toiseksi eniten ehkä Prismassa - tai lähi s-marketissa - koska hinta ja sijainti.
CM:ssa ja k-ketjussa toisinaan, esim kalatiskillä tai hakemassa jotain mitä ei muualta saa, tai jos osuu matkan varrelle kun tarvii jotain. Keskon osakkeita toki omistan nipun, sillä ne maksaa hyvää osinkoa :)
Ei se ole mitään pätemistä. Satun vain inhoamaan P:n jättihallikauppoja. Pimeitä, kolkkoja, ei kunnollista tavaraa.
Cittarissa tuotteet ovat parempia ja hinnat kai ovat kovat kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.
Ihan puolihuolimattomasti olen kerännyt kymppitonnin edestä s-bonuksia. Siihen on varmaan mennyt 25 vuotta, tai milloin se touhu alkoi? En edes muista niitä yleensä, mutta joskus tulevana pahana päivänä ne ovat taatusti tarpeen. Siksi olen Prisma, S-market, Alepa ja ABC-ihminen.
10000€/25v eli ~30€/kk tarkottaa jotain 800€ ostoksia keskimäärin per kk. ei itsellä ainakaan mee läheskään tollasia summia
Enimmän osan aikaa nelihenkisen perheen ruuat ja bensat. Kyllä siitä kertyy. Itse asiassa bonuksia on noin 7500 euron edestä, loput rahastosijoituksen tuottoa.
Zorgen.
Olen stokkan herkku ihminen. Siellä ei tuulipuvut pyöri, vaan me kauniit ihmiset, kauniissa ja kalliissa vaatteissa.
-Gunilla
käyn s-marketissa ja lidlissä niissä ei tarvitse kävellä niin pitkiä matkoja kuin suuremmissa marketeissa kun tuo selkä ei kestä kauan seisoskella/kävellä
Käyn kummassakin jos on hyviä tarjouksia, toivottavasti kahvi tulee pian tarjoukseen, viimeinen paketti menossa!
Ei kahta sanaa, tietenkin Prismaihminen, nyt kun vihdoin meidänkin paikkakunnalle saapui Prisma. En kyllä sitä ennenkään ollut Sittari-ihminen, vaikka se paikkakunnaltani on jo useamman vuoden löytynytkin. Aiemmin siis asioin S-marketissa ja Lidlissä, nykyään siis Prismassa ja Lidlissä, mutta pääsääntöisesti Prismassa. Sittarin hintatasoon ei minun rahani riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen stokkan herkku ihminen. Siellä ei tuulipuvut pyöri, vaan me kauniit ihmiset, kauniissa ja kalliissa vaatteissa.
-Gunilla
Eli olet Gunillaiseni siis ääsmarketin asiakas, se kun ei ole ollut Stokkan herkku enää vuosiin, vaan ihan tavan ääsmarket ;)
Miksei S-kauppojen tilauksessa voi tehdä ostoslistaa valmiiksi kuten K-kauppojen? Tämä on ainoa puute, jonka löydän S-kaupan sivustoilta. K-kaupan sovelluksessa voi tehdä erikseen ostoslistan ja tai useita ja säilyttää ne, siirtää sitten tilatessa ostoskoriin. S-kaupan ostoskorin sisältö katoaa jos kirjaudut ulos.
Otan kerran viikossa laatikollisen tai pari CM-verkkokaupasta. Toimii, voi muutella tilausta noutopäivän aamuun asti. Kaikki valmiina, tehokkaasti pakattu. Ei tule heräteostoksia, ja mene aikaa kaupassa tupeksimeen. Prisman verkkokauppa kalliimpi ja sekavampi.
Vierailija kirjoitti:
-Gunilla
Laatu ja valikoima tullut surkeaksi, kun SOK otti haltuun. Miksi Jumbon herkku lopetettiin?
Potuttaa erityisesti SOK:n ja Keskon monopoliasema. Se näkyy hinnoittelussa. Spar -kauppoja odotellessa voi poiketa Lidliin.
Vierailija kirjoitti:
Otan kerran viikossa laatikollisen tai pari CM-verkkokaupasta. Toimii, voi muutella tilausta noutopäivän aamuun asti. Kaikki valmiina, tehokkaasti pakattu. Ei tule heräteostoksia, ja mene aikaa kaupassa tupeksimeen. Prisman verkkokauppa kalliimpi ja sekavampi.
Laskin mielenkiinnosta n. sadan tuotteen tilauksen hinnan. Meni samoihin, vaikka oletin K-kauppojen olevan kalliimpia.
Olin lapsena ja teini-ikäisenä cittari, nyt nuorena aikuisena monta vuotta prisma. On alkanut ketuttaa ja käännyin takaisin cittari ihmiseksi
Vierailija kirjoitti:
Potuttaa erityisesti SOK:n ja Keskon monopoliasema. Se näkyy hinnoittelussa. Spar -kauppoja odotellessa voi poiketa Lidliin.
Spar sais tulla, mä en koskaan päässyt Lidlin valikoimaan kiinni ja Lidlistä myös leijuu outo haju, en tykkää
Cittarissa käyn 99-prosenttisesti. Joskus Prismasta haen jonkin saman tuotteen, joka on siellä halvempi kuin Cittarissa.
Laatu, tuoreus, valikoimat ym. painavat eniten vaaassa. Lidlissä aivan liian suppeat/rajatut valikoimat minulle.