Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1419)
Viime talvesta asti olen ollut Cittari-ihminen ja olen huomannut, että kaupassa käynti on muuttunut helpommaksi ja mukavammaksi. Oikeanlaisia tuotteita löytyy helpommin, valikoima on Prismaa parempi ja K-ruoka-sovellus on oikeasti tehty palvelemaan ostajia. Tyytyväinen olen siis Cittarin asiakkaaksi siirtymisestä.
Prisma ja koko s-ketju on rikkaiden ja parempiosaisten kauppa.
En kumpaakaan. Käyn K-Supermarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Prisma ja koko s-ketju on rikkaiden ja parempiosaisten kauppa.
Meilläpäin Prismaa ja S-markettia pidetään köyhien kauppana, koska K-ryhmän kauppa on kalliimpi, mutta parempi tuotteiltaan.
Olis kauppa missä ei yhtään etukortteja ja vastavaa..
Olen ehdottomasti K-Citymarket ihminen. Parempi, loogisempi ja toimivampi pohjaratkaisu. Ylivoimaisesti parempi lihatiski palveluineen ja omassa keittiössä valmistettujen ruokien taso voittaa Prisman 6-0. Tämä tietenkin paikallisesti, en väitä etteikö joillakin paikkakunnilla tilanne voi olla toinen.
Lisäksi K-Citymarketissa on toisinaan todella hyviä tarjouksia. Prisma on enemmän tasahintainen ja siellä ei ole yksittäisten tuote-erien "supertarjouksia" kuten K:n puolella.
Se missä K-ryhmä häviää selkeästi on bonusjärjestelmä. S-ryhmällä on hotellit yms. palvelut joista saa myös alennuksia ja etuja. Kun lapset ovat poissa kotoa niin bonusten merkitys jää hyvin ohueksi kahdelle hengelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Saahan prismasta tilattua kotiin nykyään!
Molemmat bussimatkan päässä joten olen k-supermarket ihminen joka on n300m päässä.
Molemmissa käyn kerran viikossa, ja vieläpä samana päivänä.
AP:n aloituksen jatkoksi kysely.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6612009/missa-ruokakaupassa-kayt
Prisma. K-ryhmän tekopirteys vtuttaa. Ja tekopyhyys. Ja riistohinnat. Ja pska palvelu. Ja eläkeläiset.
Enemmän Citymarket ihminen.
Koska tavarat löytyy helpommin, ei tarvi ravata puol kilsaa jos unohtuu joku tavara jostain hyllyltä, paremmat tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Käyn vuorotellen kaljaostoksilla saman katon alla operoivista Prismasta ja Citymarketista, ettei kummassakaan alettaisi pitämään minua ihan täytenä juoppona.
Samasta syystä käyn joskus naapuripaikkakunnalla... :D:D:D:D
Cittari eniten. Kaikki hyvin, hyviä tarjouksia ja laatu on hyvää.
S omaan makuun liian ideologinen kauppa. Vihaan ruokakauppojen politisoitumista ja hyvesignalointia. En pysty ostamaan vasemmiston arvoja S-ruuan kylkiäisenä. Valikoima huonontunut. Jotain edullista ostan vieläkin, vertaan hintoja.
Olen Puuilo ihminen, löytyypä minusta myös ripaus Rustaa.
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Käyn K-Supermarketissa.
Niin minäkin, saan talouteeni kaiken sieltä. En tarvi jätti-marketteja, siellähän menee koko päivä etsiessä, ja vaikka aikaa on niin maltti ei riitä.
Käyn kummassakin ja lisäksi Minimanissa ja Lidlissä.
Prismassa kohtasin elämäni miehen, siksi Prisma! 😂
Siellä kummassa on kulloinkin paremmat tarjoukset tarvitsemistani.